ChristianMatch
 


Forum

Wisten jullie dat......?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2771 2772 2773 2774 2775 2776 2777 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 00:56
 
JOSINA022 schreef:
Jammer, Griffin!


O, die is zo weer terug hoor Josina...Saab rijders zijn heel populair namelijk Verraste, verbaasde smiley


Laatst aangepast door
LEONARD480
op donderdag 8 september 2011, 00:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:00
 
FRANKT627 schreef:
Ik ga niet mee, maar dat is onder voorbehoud...


Als jij mee gaat Frank ...overweeg ik ..misschien ook wel om mee te gaan Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:33
 
LEONARD480 schreef:
O, die is zo weer terug hoor Josina...Saab rijders zijn heel populair namelijk Verraste, verbaasde smiley

ach, la....at ik dit zeggen: val om!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:33
 
VISSER278 schreef:
De volgende personen hopen mee te gaan:


Hannah 810, 38 jaar, regio 073 met pleegdochter van 5 jaar
Tink 100, 43 jaar, regio 072
Marian 096, 49 jaar, regio 0184
Maria 576, 46 jaar, regio 038
Josina 022, 41 jaar, regio 030
Jacolien 247, 36 jaar, regio 030


Visser 278, 44 jaar, regio 0113
Herman 388, 49 jaar, regio 078
Hanskamp186, 39 jaar, regio 0521
Mario 216, 38 jaar, regio 0180 (o.v.)
Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184
Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 (o.v.)
Marcel 188, 45 jaar, regio 075
Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070
Frankt627gaatnietmee, 47 jaar, regio 076 (ONDER VOORBEHOUD)

WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN


Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 8 september 2011, 01:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:43
 
PIETER649 schreef:
Slechtste moment vd dag:
Mn dochter van 11 maanden die weigert mn autosleutel terug te geven en nadat ik met brute kracht MIJN bmw-sleutel terugpakte, ging gillen als een nepalese overdwars gestreepte berglama met witte spikkels in barenswee.

Dat beloofd nog wat als die dr rijbewijs heeft... Geschokte, onthutste smiley

ach, Herman Finkers zei het al: 'kleuters, leuk he...'

daarom: voor mij geen kids.

Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:49
 
GRIFFIN748 schreef:
ach, Herman Finkers zei het al: 'kleuters, leuk he...'

daarom: voor mij geen kids.

Zieke smiley

Kinderen???
Geweldig...
Ik ben blij dat ik het mee heb KUNNEN en MOGEN maken...
Ze verrijken je leven...
En denk niet dat alles van een leien dakje gaat...of zal gaan...
En het blijft ook waar...Kleine kinderen kleine zorgen..
Grote kinderen...grote zorgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:52
 
ZEELAND736 schreef:
Heb ik een hele goede tip voor je...(veel kinderen zijn gek op sleutels)

Ga naar een sleutelmaker...en vraag hem om mislukte sleutels...
Maak daar een bos van met een of ander rinkeldingetje eraan of met een keyecord..Je zult eens zien...Stapelgek zijn ze ermee...
En geen gekrijs meer als jij je sleutels nodig hebt!!!

Boze smiley Dat helpt allemaal niks. Het is een vrouw en die neemt altijd datgene wat ze niet mag hebben...

Ik had een zoon die stapelgek was op autos en sleutels...(het werkte)

Bovendien kende hij met 2 jaar bijna alle automerken...
Niemand geloofde het..tot hij in je auto zat....
Werkelijk geweldig omdat te zien en te horen!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:54
 
FRANKT627 schreef:

Kan het ook wezen dat jezelf dan de verkeerde vrouwen zoekt???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:55
 
MARIA576 schreef:
Ja hoor, Zwolle hoort écht bij het Noorden! Qua (school)vakanties...qua weerbeeld..'t is écht zo, al zeggen 10 atlassen iets anders. Vanuit Zwolle ben je zó in het (hoge) Noorden...maar niet één,twee, drie in bijv. A'dam
Hoe wou jij Zwolle noemen dan? Het midden? dus niet hè? Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dat moet je aan Hannah vragen. Zij is erg goed in geografie... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:56
 
ZEELAND736 schreef:
Kan het ook wezen dat jezelf dan de verkeerde vrouwen zoekt???

de zogeheten 'foute vrouwen'... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:57
 
JOSINA022 schreef:
Ze mist ons vast nu al heeeeeeeel errug Huilende smiley, smiley in tranen

Ik heb een mail van Mariska ontvangen waarin ze vroeg hoe jullie namen ook al weer waren. Ze was namelijk alles en iedereen al vergeten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:59
 
Regen, regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen

Nou ja, ik ga maar naar bed....daar is het droog Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 02:00
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb een mail van Mariska ontvangen waarin ze vroeg hoe jullie namen ook al weer waren. Ze was namelijk alles en iedereen al vergeten.

hahahahaha, ik zal ze m'n naam ff mailen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 02:01
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb een mail van Mariska ontvangen waarin ze vroeg hoe jullie namen ook al weer waren. Ze was namelijk alles en iedereen al vergeten.

van wie zei je? mariska? hm, doesn't ring a bell... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 02:05
 
GRIFFIN748 schreef:
van wie zei je? mariska? hm, doesn't ring a bell... Clown smiley

Verraste, verbaasde smiley hoe kan je haar nu vergeten. Dat was die grote vrouw met dat rode haar...of had ze blond haar???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 02:06
 
JOLAN931 schreef:
Regen, regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen

Nou ja, ik ga maar naar bed....daar is het droog Lachende smiley
Ja maar hoe lang???

Hier regent het niet... Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 8 september 2011, 08:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 02:08
 
ZEELAND736 schreef:
Kan het ook wezen dat jezelf dan de verkeerde vrouwen zoekt???

Moet ik eens diep over nadenken... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 02:24
 
Boze smiley spreek me niet over 'gelukkig'...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 06:18
 
Ik zal deze actie net zo lang voort blijven zetten tot ze ... OF een verblijfsvergunning heeft zodat ze niet terugg gestuurd wordt ...OF tot ze wel terug gestuurd wordt maar dan zou het gebeds punt moeten veranderen .
Maar ik laat alle mail die ik erover krijg iedergeval hier zien zodat iedereen weet hoe het ermee staat.
Want ook al zou ze terug moeten dan is het nog niet over zelfs dan heeft ze onze steun hard nodig.

Het is een lieve vrouw met haar hart op de goede plaats (ik ken haar persoonlijk vanwege dat ze bij ons naar de gemeente kwam).
Zelfs nu ze daar in de gevangenis zit is ze aan het evangeliseren.

Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.
Dus misschien ook wel deze opsluiting dat die een plan was om in de gevangenis mensen tot geloof te brengen.

Ik vind het niet meer als mijn morele plicht om haar op deze manier te helpen en steunen hierin.

Waar 2 of meer mensen iets eenparig begeren en hierom bidden tot Jezus zal HIJ in ons midden zijn en het gebed verhoren.
Ook al moeten we niet kijken naar de tijd wanneer het gebed verhoord gaat worden en ook niet kijken op welke manier dat hij verhoord gaat worden.

Gods liefdevolle zegen voor iedereen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 07:47
 
MARCOWAAL200 schreef:
Ik zal deze actie net zo lang voort blijven zetten tot ze ... OF een verblijfsvergunning heeft zodat ze niet terugg gestuurd wordt ...OF tot ze wel terug gestuurd wordt maar dan zou het gebeds punt moeten veranderen .
Maar ik laat alle mail die ik erover krijg iedergeval hier zien zodat iedereen weet hoe het ermee staat.
Want ook al zou ze terug moeten dan is het nog niet over zelfs dan heeft ze onze steun hard nodig.

Het is een lieve vrouw met haar hart op de goede plaats (ik ken haar persoonlijk vanwege dat ze bij ons naar de gemeente kwam).
Zelfs nu ze daar in de gevangenis zit is ze aan het evangeliseren.

Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.
Dus misschien ook wel deze opsluiting dat die een plan was om in de gevangenis mensen tot geloof te brengen.

Ik vind het niet meer als mijn morele plicht om haar op deze manier te helpen en steunen hierin.

Waar 2 of meer mensen iets eenparig begeren en hierom bidden tot Jezus zal HIJ in ons midden zijn en het gebed verhoren.
Ook al moeten we niet kijken naar de tijd wanneer het gebed verhoord gaat worden en ook niet kijken op welke manier dat hij verhoord gaat worden.

Gods liefdevolle zegen voor iedereen.

Fijn dat je ons op de hoogte houdt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 08:03
 
MARCOWAAL200 schreef:
Ik zal deze actie net zo lang voort blijven zetten tot ze ... OF een verblijfsvergunning heeft zodat ze niet terugg gestuurd wordt ...OF tot ze wel terug gestuurd wordt maar dan zou het gebeds punt moeten veranderen .
Maar ik laat alle mail die ik erover krijg iedergeval hier zien zodat iedereen weet hoe het ermee staat.
Want ook al zou ze terug moeten dan is het nog niet over zelfs dan heeft ze onze steun hard nodig.

Het is een lieve vrouw met haar hart op de goede plaats (ik ken haar persoonlijk vanwege dat ze bij ons naar de gemeente kwam).
Zelfs nu ze daar in de gevangenis zit is ze aan het evangeliseren.

Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.
Dus misschien ook wel deze opsluiting dat die een plan was om in de gevangenis mensen tot geloof te brengen.

Ik vind het niet meer als mijn morele plicht om haar op deze manier te helpen en steunen hierin.

Waar 2 of meer mensen iets eenparig begeren en hierom bidden tot Jezus zal HIJ in ons midden zijn en het gebed verhoren.
Ook al moeten we niet kijken naar de tijd wanneer het gebed verhoord gaat worden en ook niet kijken op welke manier dat hij verhoord gaat worden

Gods liefdevolle zegen voor iedereen.

Roerend mee eens en bedankt voor je bericht!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 08:08
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley spreek me niet over 'gelukkig'...

Oeps zo te zien weer een slechte nacht voor Frank Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 08:10
 
FRANKT627 schreef:
Moet ik eens diep over nadenken... Twijfelende smiley

Frankie is midden in de nacht aan het mopperen Boze smiley
En vrouwen zijn heel lief hoor Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 08:13
 
FRANKT627 schreef:
Ja maar hoe lang???

Hier regent het niet... Coole smiley met zonnebril

Tuurlijk is het in Hoeven weer droog Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Hoe bestaat het toch steeds Verraste, verbaasde smiley
Hier was het de hele nacht wind en regen Boze smiley maar wel lekker om dan in je bed te kunnen liggen Knipoog smiley en luisterend ernaar in slaap gewiegd te worden Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 08:14
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley hoe kan je haar nu vergeten. Dat was die grote vrouw met dat rode haar...of had ze blond haar???

Dacht dat het een konijn was Smiley die vol vragen zit
Maar ja ik ben soms ook blond Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 08:24
 
Mijn ouders zijn voor mij altijd pa en ma op paps en mams geweest en mijn moeder is dat nog.
Mijn vader noemde ik tijdens zijn ziekbed wel eens bij zijn voornaam maar dat was dan liefkozend bedoeld.

Wij zijn thuis opgevoed met ouderen met u aan te spreken, mijn moeder is tegenwoordig wel vaak jij en je maar anderen blijven u.
Door mijn neefjes en nichtjes wordt ik ook met tante en u aangesproken ze vinden dat heel normaal het is weleens je maar dat vind ik niet zo'n bezwaar, als ze maar respect hebben en houden voor ouderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 09:45
 
Ik vraag mij af waarom het met slechte mensen vaak goed gaat, terwijl goede mensen de nodige ellende te verstouwen krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 10:05
 
Vanmorgen realiseerde ik me dat ik een rijk mens ben.
Droog heen en weer kunnen fietsen op een fiets die het gewoon doet, en een uurtje gewerkt. Iets minder pijn vandaag, en zin in de dag....
Bijna weekend, en alle kinderen weer gezond naar school

Het hoeven geen grote dingen te zijn die een mens gelukkig maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 10:07
 
Respect voor deze vrouw. Ook ik heb vorige week al getekend, al ben ik over het algemeen vrij huiverig voor zulke acties omdat ik vaak twijfel aan het waarheids gehalte er van.
Fijn dat je ons op de hoogte houd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 10:14
 
JOSINA022 schreef:
Ik vraag mij af waarom het met slechte mensen vaak goed gaat, terwijl goede mensen de nodige ellende te verstouwen krijgen.

Ah José, die vraag heb ik me afgelopen jaren al zovaak gesteld.
Maar wat zijn goede mensen? Er is er niet een die goed doet zegt de bijbel. Al begrijp ik heel goed wat je bedoeld, daar er zoveel mensen zijn die anderen benadelen, die de wereld op z'n kop zetten, en die toch gelukkig schijnen te zijn, en alles hebben wat hun hartje begeert.

Probeer maar aan Asaf te denken. Ik weet dat het een dooddoener is, maar soms mag het helpen dat je weet dat er niets nieuws onder de zon is.
Asaf vroeg zich hetzelfde af als wij, maar hij mocht zien op het einde van die 'slechte'mensen. Hun geluk is maar tijdelijk. Wij hebben soms ellende nodig om ons te vormen tot wie we zijn. Om ons sterker te maken, en om ons ervaringen op te laten doen waar we later anderen weer mee kunnen helpen. Ik weet dat als je ff in de put zit, het moeilijk is om zo te denken, maar als je je gedachten op deze manier om weet te buigen, met behulp van God, dan geeft het enorm veel rust. Op Zijn tijd komt het wel goed!

Sterke!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2771 2772 2773 2774 2775 2776 2777 ... 6194 Volgende
Pagina 2774 van 6194