| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:37
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | moet je me eerst eens vertellen wat een browser is??? Zie je wel, al die Engelse termen..........  |
Chrome, Internet Explorer, Firefox, Morzella
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:37
|
|
|
|
Ok, als volgt...Pieter bezorgt de post met de taxi, terwijl Frank, liggend op de achterbank, de post op volgorde legt in de hoop dat het lichtje nog een keer gaat branden.
Zoiets? 
En die uitzending wordt herhaald Ben heel benieuwd
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 17 september 2011, 17:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:40
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Aangezien het volgende week bar slecht weer gaat zijn en dat er meer apen (dat zijn mannen volgens een vrouwelijk CM-lid uit Utrecht die niet wilt dat ik haar naam vernoem omdat ze maar pas uit het ziekenhuis is) dan vrouwen ga ik niet mee naar de pn. Had ik wel meegegaan had ik zeker de weg gevonden...nouja, aangezien de wereld rond is komen we altijd terug op de plaats van ons vertrek en dan moet ik van daaruit rechts of links en de vierde...in elke geval ik ga niet naar de pn  |
Hoho....je staat nog wel op de lijst hoor Frank. Dus als ik jou was , zou ik me maar heel spoedig afmelden dan bij Hannah.
Visser, die de belgse mentaliteit nog steeds niet helemaal kan volgen al woont ie er nog zo dichtbij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:49
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ga eens op je rug op de achterbank van je auto liggen frank.......misschien gaat er dan een lampje branden  |
Ik heb het geprobeerd, ben net wakker, met een ochtendhumeur, en een stijve nek maar ik begrijp het nog steeds niet wat Pieter bedoelde...
Wat een volkje in Nederland en Duitsland zeg...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:52
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb het geprobeerd, ben net wakker, met een ochtendhumeur, en een stijve nek maar ik begrijp het nog steeds niet wat Pieter bedoelde...
Wat een volkje in Nederland en Duitsland zeg... |
ach so... jij heb je 2 slaapuurtjes voor vandaag er weer opzitten??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:52
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hoho....je staat nog wel op de lijst hoor Frank. Dus als ik jou was , zou ik me maar heel spoedig afmelden dan bij Hannah.
Visser, die de belgse mentaliteit nog steeds niet helemaal kan volgen al woont ie er nog zo dichtbij |
Al woont een Zeeuw dicht bij de Belgse grens, het is en blijft een simpel mens...
Voila
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | o vertel vertel wanneer is de uitzending ik wil ook kijken  |
31 september 2011 om 20.13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:54
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | ach so... jij heb je 2 slaapuurtjes voor vandaag er weer opzitten??  |
moet jij je camper in Schotland niet gaan wassen??? Ga maar en kom vooral niet te vlug terug...Pffff vrouwen...en nu beginnen die kleine meiden van amper 34 jaar ook al die dinges te krijgen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 17 september 2011, 17:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:55
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Je bedoelt dus dat je je haartjes hebt geverfd...  |
eehhhmmm.... daar ga ik maar niet opin...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:55
|
|
|
|
"Life is not waiting for the storm to pass, it's learning to dance in the rain." – onbekend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb het geprobeerd, ben net wakker, met een ochtendhumeur, en een stijve nek maar ik begrijp het nog steeds niet wat Pieter bedoelde...
Wat een volkje in Nederland en Duitsland zeg... |
Frank , ik als Zeeuw zijnde zal je wel even helpen. Je weet wat een cabrio is? Zo'n auto zonder dak he. Bij een auto mét een dak zit er zo'n lichtje he die aangaat als je de deur opendoet. Dus als je in een cabrio op de achterbank ligt zie je ook geen lichtje he. Snappie ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:57
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Spreken is zilver en schrijven is goud......
(of was het nu zwijgen  |
in jouw geval is voor ons jouw zwijgen heel veel waard
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:58
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Frank , ik als Zeeuw zijnde zal je wel even helpen. Je weet wat een cabrio is? Zo'n auto zonder dak he. Bij een auto mét een dak zit er zo'n lichtje he die aangaat als je de deur opendoet. Dus als je in een cabrio op de achterbank ligt zie je ook geen lichtje he. Snappie ?  |
Traag van begrip dus.............
Moet ie niet naar een cabatervoostelling gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:59
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | moet je me eerst eens vertellen wat een browser is??? Zie je wel, al die Engelse termen..........  |
Browser:Een programma waarmee World Wide Web-pagina`s geraadpleegd kunnen worden. Wordt daarom ook wel bladerprogramma genoemd.
Voor jou dus Bladerprogramma....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:59
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Frank , ik als Zeeuw zijnde zal je wel even helpen. Je weet wat een cabrio is? Zo'n auto zonder dak he. Bij een auto mét een dak zit er zo'n lichtje he die aangaat als je de deur opendoet. Dus als je in een cabrio op de achterbank ligt zie je ook geen lichtje he. Snappie ?  |
wat ben jij toch oerdom, Visser. Jij hebt het over een koelkast. Dat zou zelfs ons W-tje nog weten.
Tsjonge jonge jonge toch...en ik die dacht dat mijn sacrale aanwezigheid in Nederland een voorbeeld zou zijn...ik verhuis maar naar Utopia
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:00
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Browser:Een programma waarmee World Wide Web-pagina`s geraadpleegd kunnen worden. Wordt daarom ook wel bladerprogramma genoemd.
Voor jou dus Bladerprogramma....  |
In Belgie noemen ze dit ook zo. Vraag maar aan FrankT
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:01
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | moet jij je camper in Schotland niet gaan wassen??? Ga maar en kom vooral niet te vlug terug...Pffff vrouwen...en nu beginnen die kleine meiden van amper 34 jaar ook al die dinges te krijgen...  |
Die camper doucht zichzelf momenteel zelf wel....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:02
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | In Belgie noemen ze dit ook zo. Vraag maar aan FrankT |
ongetwijfeld :) helaas raken ze soms de nummering even kwijt....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | wat ben jij toch oerdom, Visser. Jij hebt het over een koelkast. Dat zou zelfs ons W-tje nog weten.
Tsjonge jonge jonge toch...en ik die dacht dat mijn sacrale aanwezigheid in Nederland een voorbeeld zou zijn...ik verhuis maar naar Utopia |
Dan hebben we nog de videoclips:
http://www.youtube.com/watch?v=c_IHYaVzYPA
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Al woont een Zeeuw dicht bij de Belgse grens, het is en blijft een simpel mens...
Voila  |
Verkeerd topic.....hoort bij kreet van de week.
slaapt een brabander 2 uur per dag Het is de kat die de overige 22 uur mag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | als we over een blondje spreken bedoelen we wel een zij...dat is zo vastgelegd in een conventie |
vertel.... ik ben gek op jaartallen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:05
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | In Belgie noemen ze dit ook zo. Vraag maar aan FrankT |
ik kan amper een mail sturen zonder dat dit ratelding ontploft. Aangezien Cootje graag lacht met de wijze oudere mensen moet zij het zaakje maar oplossen.
Dat van die platte tekst wist ik dan weer wel maar toen zat ik nog in een onspreekfase
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:08
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | vertel.... ik ben gek op jaartallen  |
voor meer info verwijs ik je naar Pieter...pffff, de vrouwen van vandaag willen ook niets meer aan nemen van het wijze mannelijke geslacht...De wereld en zijn gezagvoerders (lees: de mannen) zjn om zeep. Of om andere boodschappen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 17 september 2011, 18:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:10
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Browser:Een programma waarmee World Wide Web-pagina`s geraadpleegd kunnen worden. Wordt daarom ook wel bladerprogramma genoemd.
Voor jou dus Bladerprogramma....  |
Ik leer nog eens wat in mijn vrije tijd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:12
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Verkeerd topic.....hoort bij kreet van de week.
slaapt een brabander 2 uur per dag Het is de kat die de overige 22 uur mag |
Wat zou ik dan graag kat zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:13
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Verkeerd topic.....hoort bij kreet van de week.
slaapt een brabander 2 uur per dag Het is de kat die de overige 22 uur mag |
W-tje, Josina, Erika, Mario, Visser of Cootje, door hun eindeloze gebrabbel zetten ze zich zelf in hun blootje...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:14
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Ik leer nog eens wat in mijn vrije tijd. |
Je ben nooit te oud om iets te leren....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:15
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | in jouw geval is voor ons jouw zwijgen heel veel waard  |
Een gek kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:17
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Een gek kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden.....  |
Nou Visser, als ik jou was liet ik me dit niet zeggen, hoor. Pak ze maar eens ferm aan die Coot van CM...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:17
|
|
|
|
Comadrinken is een gevolg van de invoering van de euro.
Voor invoering van de euro kon ik met 50 a 60 gulden op zak een avondje lekker doorzakken, flink aangeschoten raken dus, de nodige rondjes geven, en na afloop ff broodje shoarma eten.
Van de huidige tegenwaarde, 20 a 25 euro word zelfs een erkend geheelonthouder nog niet aangeschoten en dan is het te hopen dattie vegetarier is want een broodje shoarma zit er echt niet meer in.
Jongeren gingen dus thuis alvast wat voordrinken vanwege de hoge kosten in de horeca, comazuipen is dus het resultaat van de euro...
|
|
| Naar boven |
|
|