ChristianMatch
 


Forum

PC-problemen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2824 2825 2826 2827 2828 2829 2830 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:37
 
WILLEMIJN232 schreef:
moet je me eerst eens vertellen wat een browser is??? Zie je wel, al die Engelse termen.......... Boze smiley

Chrome, Internet Explorer, Firefox, Morzella Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:37
 
MARIO216 schreef:
Heb nog een goei, een gouwe ouwe:

http://www.youtube.com/watch?v=LKvubON6o54

Ok, als volgt...Pieter bezorgt de post met de taxi, terwijl Frank, liggend op de achterbank, de post op volgorde legt in de hoop dat het lichtje nog een keer gaat branden.

Zoiets? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En die uitzending wordt herhaald Smiley die vol vragen zit Ben heel benieuwd Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
JOSINA022
op zaterdag 17 september 2011, 17:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:40
 
FRANKT627 schreef:
Aangezien het volgende week bar slecht weer gaat zijn en dat er meer apen (dat zijn mannen volgens een vrouwelijk CM-lid uit Utrecht die niet wilt dat ik haar naam vernoem omdat ze maar pas uit het ziekenhuis is) dan vrouwen ga ik niet mee naar de pn. Had ik wel meegegaan had ik zeker de weg gevonden...nouja, aangezien de wereld rond is komen we altijd terug op de plaats van ons vertrek en dan moet ik van daaruit rechts of links en de vierde...in elke geval ik ga niet naar de pn Boze smiley


Hoho....je staat nog wel op de lijst hoor Frank.
Dus als ik jou was , zou ik me maar heel spoedig afmelden dan bij Hannah.


Visser, die de belgse mentaliteit nog steeds niet helemaal kan volgen al woont ie er nog zo dichtbij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:49
 
ANNETTE792 schreef:
Ga eens op je rug op de achterbank van je auto liggen frank.......misschien gaat er dan een lampje branden Knipoog smiley

Ik heb het geprobeerd, ben net wakker, met een ochtendhumeur, en een stijve nek maar ik begrijp het nog steeds niet wat Pieter bedoelde... Knipoog smiley

Wat een volkje in Nederland en Duitsland zeg...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:52
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb het geprobeerd, ben net wakker, met een ochtendhumeur, en een stijve nek maar ik begrijp het nog steeds niet wat Pieter bedoelde... Knipoog smiley

Wat een volkje in Nederland en Duitsland zeg...

ach so... jij heb je 2 slaapuurtjes voor vandaag er weer opzitten?? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:52
 
VISSER278 schreef:
Hoho....je staat nog wel op de lijst hoor Frank.
Dus als ik jou was , zou ik me maar heel spoedig afmelden dan bij Hannah.


Visser, die de belgse mentaliteit nog steeds niet helemaal kan volgen al woont ie er nog zo dichtbij

Al woont een Zeeuw dicht bij de Belgse grens,
het is en blijft een simpel mens...

Voila Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:52
 
ERIKA129 schreef:
o vertel vertel wanneer is de uitzending ik wil ook kijken Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley met blinkend witte tanden

31 september 2011 om 20.13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:54
 
COOTJE711 schreef:
ach so... jij heb je 2 slaapuurtjes voor vandaag er weer opzitten?? Knipoog smiley

Boze smiley moet jij je camper in Schotland niet gaan wassen??? Ga maar en kom vooral niet te vlug terug...Pffff vrouwen...en nu beginnen die kleine meiden van amper 34 jaar ook al die dinges te krijgen... Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 17 september 2011, 17:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:55
 
FRANKT627 schreef:
Je bedoelt dus dat je je haartjes hebt geverfd... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

eehhhmmm.... daar ga ik maar niet opin... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:55
 
"Life is not waiting for the storm to pass,
it's learning to dance in the rain." – onbekend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:56
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb het geprobeerd, ben net wakker, met een ochtendhumeur, en een stijve nek maar ik begrijp het nog steeds niet wat Pieter bedoelde... Knipoog smiley

Wat een volkje in Nederland en Duitsland zeg...

Frank , ik als Zeeuw zijnde zal je wel even helpen.
Je weet wat een cabrio is? Zo'n auto zonder dak he.
Bij een auto mét een dak zit er zo'n lichtje he die aangaat als je de deur opendoet. Dus als je in een cabrio op de achterbank ligt zie je ook geen lichtje he. Snappie ? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:57
 
COOTJE711 schreef:
Spreken is zilver en schrijven is goud......


(of was het nu zwijgen Smiley die vol vragen zit

in jouw geval is voor ons jouw zwijgen heel veel waard Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:58
 
VISSER278 schreef:
Frank , ik als Zeeuw zijnde zal je wel even helpen.
Je weet wat een cabrio is? Zo'n auto zonder dak he.
Bij een auto mét een dak zit er zo'n lichtje he die aangaat als je de deur opendoet. Dus als je in een cabrio op de achterbank ligt zie je ook geen lichtje he. Snappie ? Lachende smiley

Traag van begrip dus............. Smiley met dichtgeplakte mond

Moet ie niet naar een cabatervoostelling gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:59
 
WILLEMIJN232 schreef:
moet je me eerst eens vertellen wat een browser is??? Zie je wel, al die Engelse termen.......... Boze smiley

Browser:Een programma waarmee World Wide Web-pagina`s geraadpleegd kunnen worden. Wordt daarom ook wel bladerprogramma genoemd.

Voor jou dus Bladerprogramma.... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:59
 
VISSER278 schreef:
Frank , ik als Zeeuw zijnde zal je wel even helpen.
Je weet wat een cabrio is? Zo'n auto zonder dak he.
Bij een auto mét een dak zit er zo'n lichtje he die aangaat als je de deur opendoet. Dus als je in een cabrio op de achterbank ligt zie je ook geen lichtje he. Snappie ? Lachende smiley

wat ben jij toch oerdom, Visser. Jij hebt het over een koelkast. Dat zou zelfs ons W-tje nog weten.

Tsjonge jonge jonge toch...en ik die dacht dat mijn sacrale aanwezigheid in Nederland een voorbeeld zou zijn...ik verhuis maar naar Utopia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:00
 
COOTJE711 schreef:
Browser:Een programma waarmee World Wide Web-pagina`s geraadpleegd kunnen worden. Wordt daarom ook wel bladerprogramma genoemd.

Voor jou dus Bladerprogramma.... Clown smiley

In Belgie noemen ze dit ook zo. Vraag maar aan FrankT
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:01
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley moet jij je camper in Schotland niet gaan wassen??? Ga maar en kom vooral niet te vlug terug...Pffff vrouwen...en nu beginnen die kleine meiden van amper 34 jaar ook al die dinges te krijgen... Gefrustreerde smiley

Die camper doucht zichzelf momenteel zelf wel.... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:02
 
MARIO216 schreef:
In Belgie noemen ze dit ook zo. Vraag maar aan FrankT

ongetwijfeld :) helaas raken ze soms de nummering even kwijt.... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:02
 
FRANKT627 schreef:
wat ben jij toch oerdom, Visser. Jij hebt het over een koelkast. Dat zou zelfs ons W-tje nog weten.

Tsjonge jonge jonge toch...en ik die dacht dat mijn sacrale aanwezigheid in Nederland een voorbeeld zou zijn...ik verhuis maar naar Utopia

Dan hebben we nog de videoclips:


http://www.youtube.com/watch?v=c_IHYaVzYPA
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:03
 
FRANKT627 schreef:
Al woont een Zeeuw dicht bij de Belgse grens,
het is en blijft een simpel mens...

Voila Boze smiley

Verkeerd topic.....hoort bij kreet van de week.

slaapt een brabander 2 uur per dag
Het is de kat die de overige 22 uur mag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:04
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley als we over een blondje spreken bedoelen we wel een zij...dat is zo vastgelegd in een conventie

vertel.... ik ben gek op jaartallen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:05
 
MARIO216 schreef:
In Belgie noemen ze dit ook zo. Vraag maar aan FrankT

Boze smiley ik kan amper een mail sturen zonder dat dit ratelding ontploft. Aangezien Cootje graag lacht met de wijze oudere mensen moet zij het zaakje maar oplossen.

Dat van die platte tekst wist ik dan weer wel maar toen zat ik nog in een onspreekfase Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:08
 
COOTJE711 schreef:
vertel.... ik ben gek op jaartallen Clown smiley

voor meer info verwijs ik je naar Pieter...pffff, de vrouwen van vandaag willen ook niets meer aan nemen van het wijze mannelijke geslacht...De wereld en zijn gezagvoerders (lees: de mannen) zjn om zeep. Of om andere boodschappen... Boze smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 17 september 2011, 18:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:10
 
COOTJE711 schreef:
Browser:Een programma waarmee World Wide Web-pagina`s geraadpleegd kunnen worden. Wordt daarom ook wel bladerprogramma genoemd.

Voor jou dus Bladerprogramma.... Clown smiley

Ik leer nog eens wat in mijn vrije tijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:12
 
VISSER278 schreef:
Verkeerd topic.....hoort bij kreet van de week.

slaapt een brabander 2 uur per dag
Het is de kat die de overige 22 uur mag

Clown smiley Wat zou ik dan graag kat zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:13
 
VISSER278 schreef:
Verkeerd topic.....hoort bij kreet van de week.

slaapt een brabander 2 uur per dag
Het is de kat die de overige 22 uur mag

W-tje, Josina, Erika, Mario, Visser of Cootje,
door hun eindeloze gebrabbel zetten ze zich zelf in hun blootje...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:14
 
MARIO216 schreef:
Ik leer nog eens wat in mijn vrije tijd.

Je ben nooit te oud om iets te leren.... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:15
 
FRANKT627 schreef:
in jouw geval is voor ons jouw zwijgen heel veel waard Boze smiley

Een gek kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden..... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:17
 
COOTJE711 schreef:
Een gek kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden..... Verraste, verbaasde smiley

Nou Visser, als ik jou was liet ik me dit niet zeggen, hoor. Pak Lachende smiley ze maar eens ferm aan die Coot van CM...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:17
 
Comadrinken is een gevolg van de invoering van de euro.

Voor invoering van de euro kon ik met 50 a 60 gulden op zak een avondje lekker doorzakken, flink aangeschoten raken dus, de nodige rondjes geven, en na afloop ff broodje shoarma eten.

Van de huidige tegenwaarde, 20 a 25 euro word zelfs een erkend geheelonthouder nog niet aangeschoten en dan is het te hopen dattie vegetarier is want een broodje shoarma zit er echt niet meer in.

Jongeren gingen dus thuis alvast wat voordrinken vanwege de hoge kosten in de horeca, comazuipen is dus het resultaat van de euro...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2824 2825 2826 2827 2828 2829 2830 ... 6194 Volgende
Pagina 2827 van 6194