| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:18
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | voor mmer info verwijs ik je naar Pieter...pffff, de vrouwen van vandaag willen ook niets meer aan nemen van het wijze mannelijke geslacht...De wereld en zijn gezagvoerders (lees: de mannen) zjn om zeep. Of om andere boodschappen...  |
Mario kun je ook nog om hulp vragen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:19
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | inderdaad  |
Cootje, heb je dat gezien van die tampons? Hoe bedenken ze het?
Wat gaan ze nog verzinnen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:20
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | dat klopt dan toch ook ... je kiest voor Hem of je kiest tegen Hem en ook al zou je niet kiezen ... ben je al veroordeelt
Joh. 3:18 Over wie in hem gelooft wordt geen oordeel uitgesproken, maar wie niet in hem gelooft is al veroordeeld, omdat hij niet wilde geloven in de naam van Gods enige Zoon.
Wie in Hem gelooft -- is een bewuste keuze ... Wie niet in Hem gelooft, omdat hij niet wilde geloven in de naam van Gods enige Zoon -- is ook een bewuste keuze ... |
thx voor je reacties..dit is wat ik zeggen wilde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:23
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Een geldboom, althans bij mij blijft die groeien  |
Staat-ie voor òf achter je huis? kom ik ook ff plukken.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:25
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | W-tje, Josina, Erika, Mario, Visser of Cootje, door hun eindeloze gebrabbel zetten ze zich zelf in hun blootje... |
HOORT BIJ KREET VAN DE WEEK. Voor mij een heel erg slecht moment van de dag.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zaterdag 17 september 2011, 18:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:25
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Cootje, heb je dat gezien van die tampons? Hoe bedenken ze het?
Wat gaan ze nog verzinnen  |
Ik heb het ook gelezen Alleen het idee al Je leven verzieken noemen ze dat ook wel,het idee dat een tampon 3 glazen wodka kunnen opnemen en dan de rest erachter aan bedenken doet mij...... nee laat ik het maar niet zeggen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:26
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | HOORT BIJ KREET VAN DE WEEK. |
nou ik vind het geen kreet van de week.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:26
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Cootje, heb je dat gezien van die tampons? Hoe bedenken ze het?
Wat gaan ze nog verzinnen  |
De mensch heeft een zieke geest... 
Hoe ziek moet je geest niet zijn om te googlen op zoiets ??? 
Zelf googelde ik ooit op " jong strak vrouwelijk huwbaar vruchtbaar " en zo kwam ik op cm terecht alwaar ik mn vrouw tegenkwam...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:27
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | HOORT BIJ KREET VAN DE WEEK. |
Nee hoor, hij denkt dat Sinterklaas al onderweg is en aangezien hij dus in de war is, is het dus het slechtste moment van de dag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:27
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Verkeerd topic.....hoort bij kreet van de week.
slaapt een brabander 2 uur per dag Het is de kat die de overige 22 uur mag |
Wat zijn die belg en die zeeuw toch lieflijk voor elkander Maar 22 uur slapen mmmm niet slecht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:29
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Staat-ie voor òf achter je huis? kom ik ook ff plukken.......  |
Kom je dan uitdelen cootje ken ook nog wel wat gebruiken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:29
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Dus wij moeten ook maar op een gebiedende wijs bidden/handelen?
Ik neem even het Onze Vader voor ogen... Daar staat van hoe wij moeten/kunnen bidden. En ik zie er geen gebiedende wijs in. |
Je hebt gelijk..er staat Uw wil ge-schied-e....het is dan toekomende tijd..een soort van belofte...he tis iets wat sowieso gebeuren gaat.
en mijn antwoord aan Chat is voor jou bedoeld..ik haalde een verkeerde reactie aan..het is dan pleiten.op Gods beloften, Hem eraan houden..en zelf..vasthouden..en God ja...toch wel een beetje met de neus erop drukken..( eerbiedig gesproken.) Het gebeurt in de Bijbel heel vaak. Jakob worstelde zelfs met God..om Hem tot iets te dwingen..iets af te dwingen.. Ik geloof dat het kan én mag..
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zaterdag 17 september 2011, 19:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:29
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wat zijn die belg en die zeeuw toch lieflijk voor elkander Maar 22 uur slapen mmmm niet slecht  |
lees 3 uur achtereen forum van CM en je valt gegarandeerd in slaap voor 22,5 uur
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Nou Visser, als ik jou was liet ik me dit niet zeggen, hoor. Pak ze maar eens ferm aan die Coot van CM... |
Laat ik nu denken dat ze het tegen jou had
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:31
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | De mensch heeft een zieke geest... 
Hoe ziek moet je geest niet zijn om te googlen op zoiets ??? 
Zelf googelde ik ooit op " jong strak vrouwelijk huwbaar vruchtbaar " en zo kwam ik op cm terecht alwaar ik mn vrouw tegenkwam...  |
je vergeet 'blond' in het rijtje te zetten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:31
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | lees 3 uur achtereen forum van CM en je valt gegarandeerd in slaap voor 22,5 uur |
Dat is dan weer voor die andere topic, Pieter...
Blijkbaar doen we nooit wat goed voor dat vrouwvolk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:32
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Cootje, heb je dat gezien van die tampons? Hoe bedenken ze het?
Wat gaan ze nog verzinnen  |
yep, hoe kom je op het idee.... en de uitvoering...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | moet jij je camper in Schotland niet gaan wassen??? Ga maar en kom vooral niet te vlug terug...Pffff vrouwen...en nu beginnen die kleine meiden van amper 34 jaar ook al die dinges te krijgen...  |
Das nou het mooiste ben ik jouw jongste vriendinnetje niet meer Welkom Cootje samen staan we sterk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:35
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | W-tje, Josina, Erika, Mario, Visser of Cootje, door hun eindeloze gebrabbel zetten ze zich zelf in hun blootje... |
Huh Dat sta ik alleen onder de douche of als ik me omkleed en niet op cm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:37
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Kom je dan uitdelen cootje ken ook nog wel wat gebruiken  |
jawel, zo ben ik dan ook wel weer....
3 halen 4 betalen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:38
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Huh Dat sta ik alleen onder de douche of als ik me omkleed en niet op cm  |
ik zie het al dat jullie het niet begrijpen...ik zal dus maar weer gaan verwijderen...wel wel wel
'blootje' is wel in de fguurlijke zin...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:38
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | jawel, zo ben ik dan ook wel weer....
3 halen 4 betalen?  |
Doe maar net andersom das voordeliger
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik zie het al dat jullie het niet begrijpen...ik zal dus maar weer gaan verwijderen...wel wel wel
'blootje' is wel in de fguurlijke zin... |
wel wel wel Frank... Hiervoor onze hartelijke dank...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:40
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik zie het al dat jullie het niet begrijpen...ik zal dus maar weer gaan verwijderen...wel wel wel
'blootje' is wel in de fguurlijke zin... |
Nee wordt ook steeds dom blondje genoemd he En dat terwijl ik toch echt heel donker blond ben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:42
|
|
|
|
Ow moet ik nu bij jou langskomen En dan ook nog taart meenemen bovendien Heb ook geen kettingzaag helaas voor uwes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:59
|
|
|
|
Om hulp, om zeep, om boodschappen?
Ben eigenlijk wel benieuwd wat dat te maken heeft met wat er op tafel staat vandaag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:03
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Om hulp, om zeep, om boodschappen?
Ben eigenlijk wel benieuwd wat dat te maken heeft met wat er op tafel staat vandaag. |
Geen idee maar ook zij was blond he Maar hier smaakte het spleetogen voetsel weer lekker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:03
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Laat ik nu denken dat ze het tegen jou had  |
Ach...z'n ochtendhumeur is bijna uitgewerkt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | wat ben jij toch oerdom, Visser. Jij hebt het over een koelkast. Dat zou zelfs ons W-tje nog weten.
Tsjonge jonge jonge toch...en ik die dacht dat mijn sacrale aanwezigheid in Nederland een voorbeeld zou zijn...ik verhuis maar naar Utopia |
'k zal je nog eens uitleg geven zeg. Ondankbare belg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:11
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Das nou het mooiste ben ik jouw jongste vriendinnetje niet meer Welkom Cootje samen staan we sterk  |
En ik ben lekker geen dertiger meer
|
|
| Naar boven |
|
|