ChristianMatch
 


Forum

slapeloosheid
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2880 2881 2882 2883 2884 2885 2886 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:43
 
Wat kan een mens doen als ie last heeft van slapen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:45
 
JOSINA022 schreef:
O ja, is dat zo? Clown smiley

We lezen het wel bij de Cm-setjes...als daar een gedicht van Inktvis verschijnt weten we hoe laat het is... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:46
 
ERIKA129 schreef:
Ja komen ze snel achter hoor een simpele opmerking van je zet ze aan het denken Knipoog smiley

haha, idd Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:47
 
FRANKT627 schreef:
We lezen het wel bij de Cm-setjes...als daar een gedicht van Inktvis verschijnt weten we hoe laat het is... Lachende smiley

Vol verwachting klopt ons hartje Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:47
 
FRANKT627 schreef:
We lezen het wel bij de Cm-setjes...als daar een gedicht van Inktvis verschijnt weten we hoe laat het is... Lachende smiley

Zullen dat topic maar goed in de gaten gaan houden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:48
 
MARISKA601 schreef:
Wat kan een mens doen als ie last heeft van slapen?

Het is niet eerlijk Huilende smiley, smiley in tranen
Neem een wakker pilletje van Frank Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:49
 
ERIKA129 schreef:
Hij moet een poosje lief tegen dr zijn Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

dan maar gratis vertalen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:50
 
COOTJE711 schreef:
Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
zullen er nog meer karaktertrekken volgen?? Knipoog smiley



het is te hopen dat ze in ieder geval net zo aardig, hulpvaardig en sociaal voelend is als haar pa Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:51
 
HERMAN388 schreef:
dan maar gratis vertalen

Nou zeg...lief zijn kost 'm geen cent en hij krijgt er nog een vertaling bij ook, wat wil ie nou nog meer? Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:54
 
ROADY641 schreef:
Je mag flauwe grapjes maken over mij wat je wilt Pieter.
Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik 7 nachten per week slaap als een roos.


.


tja ik vin dat leuk, flauwe grapjes maken, maar ik wou je niet laten schrikken hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ennuh... ik heb een blauw-wit geblokt Hastens bed en ik kan je verzekeren dat die reclame klopt: probeer maar eens wakker te blijven in een Hastens Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAIKA882





Berichten: 55

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:56
 
ERIKA129 schreef:
Vol verwachting klopt ons hartje Knipoog smiley


Nou anders de mijne wel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:57
 
http://www.youtube.com/watch?v=LBGjvmfiVOA
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:59
 
LAIKA882 schreef:
Nou anders de mijne wel Knipoog smiley

Vrees niet, amor omnia vincit Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:06
 
ERIKA129 schreef:
Hij moet een poosje lief tegen dr zijn Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


je bedoeld voor jou Portugees vertaling?? Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:09
 
PIETER649 schreef:
het is te hopen dat ze in ieder geval net zo aardig, hulpvaardig en sociaal voelend is als haar pa Lachende smiley

tja.... noemen ze dàt nu 'weinig ziekte inzicht' ?? Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:12
 
VISSER278 schreef:
Nou, ze moeten je wel weer hebben vandaag Frank. Wil je van mij dan een zoen?
Tenslotte..... Hannah had ons op de pn toch voor stel gebombardeerd he? Smiley met dichtgeplakte mond

Graag Visser, ik kan wel een beetje aandacht gebruiken...er is niemand die eens met me praat (Anne las dit en ik kreeg gelijk op mijn donder) , me komt bezoeken of me knuffelt... Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 27 september 2011, 20:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:13
 
ERIKA129 schreef:
Tja normaal halverwege de nacht he maarre ik wil die slaappil!!!!!
Wisselligging ben ik zelf goed in draai te veel Gefrustreerde smiley

Verraste, verbaasde smiley okee zal je zorgplan bijwerken Lachende smiley
Is Morfine zwaar genoeg? of liever een ehhh....

@josina: inderdaad meestal zijn dat de grootste zeuren oftewel meest kritisch... ( behalve ikzelf dan)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:14
 
MARISKA601 schreef:
Wat kan een mens doen als ie last heeft van slapen?

koffie...koffie... koffie.... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:15
 
JOSINA022 schreef:
De spot? Verraste, verbaasde smiley Nee joh, we lachen met je mee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
ik lach met een traan... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Vanmiddag voelde ik me rond de 80 bij het opstaan........ Gefrustreerde smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:17
 
COOTJE711 schreef:
Verraste, verbaasde smiley okee zal je zorgplan bijwerken Lachende smiley
Is Morfine zwaar genoeg? of liever een ehhh....

@josina: inderdaad meestal zijn dat de grootste zeuren oftewel meest kritisch... ( behalve ikzelf dan)

Ok, ok..ik geef toe..ik was niet de meest gemakkelijke patiënt Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:18
 
COOTJE711 schreef:
ik lach met een traan... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Vanmiddag voelde ik me rond de 80 bij het opstaan........ Gefrustreerde smiley Knipoog smiley



dat heb ik nou smorgens...
en dan tussenmidag een bejaardendutje doen...
en promt na het avondeten weer een bejaardendutje...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:18
 
COOTJE711 schreef:
ik lach met een traan... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Vanmiddag voelde ik me rond de 80 bij het opstaan........ Gefrustreerde smiley Knipoog smiley

Kan het mij levendig voorstellen, heb het toch wel een klein beetje met je te doen hoor Knipoog smiley
Ben je uit de nacht of moet je straks weer?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:19
 
JOSINA022 schreef:
Ok, ok..ik geef toe..ik was niet de meest gemakkelijke patiënt Engeltje smiley

vertel.... ik hoor graag smeuiige details.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:22
 
COOTJE711 schreef:
vertel.... ik hoor graag smeuiige details.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Uuuuh...beter maar niet hier doen, zou een ander nog op rare ideeën kunnen brengen Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:24
 
Dinsdag 27 september, Psalm 112: 1-4; Zelfs in de nacht.
De vertaling van dit psalmvers geeft te denken. Wil hier gezegd zijn dat de vrome Israeliët voor de oprechten straalt als licht in het duister? Of wordt hier iets anders bedoeld: dat er licht in het duister straalt voor wie oprecht is van hart? Daar houd ik het maar op. En zo zing ik mee met de psalmberijming: ‘Zelfs in de nacht ziet hij het dagen, een glans van liefde en welbehagen.’
Het gaat in deze psalm over de mens die eerbied heeft voor de Allerhoogste en liefde heeft voor zijn geboden. Hij zal leven in vrede leven. In rijkdom zelfs. Nooit komt hij ten val, standvastig en zonder vrees zal hij leven en al zijn vijanden de baas zijn. Was het maar waar, denk ik dan… De psalm overdrijft. De psalm maakt het mooier dan het in werkelijkheid is. Wat zeg ik, de psalm maakt het mooier dan het in werkelijkheid is. Wat zeg ik, de psalm liegt! Ik ben er warempel meer dan twee of drie, die het helemaal niet in vrede leven, laten staan in weelde. Ik weet van hele volkstammen, die wel degelijk ten val zijn gekomen en dagelijks doodsbang zijn voor hun vijanden. Wie zet er nu zo’n volkslied uitgerekend in het liedboek van Israël? Als er één volk is dat al eeuwen en eeuwen precies het tegenovergestelde meemaakt van wat in deze psalm geschreven staat, dan is het volk Israël wel.
Of staat deze psalm juist daarom in dit Joodse liedboek? Bij wijze van droom? Is het de muziek van de toekomst van het rijk van David? Dat denk ik. Bij stukjes en beetjes zal het nu ook wel waar zijn. Soms, af en toe, zie je ook al iets van het licht dat in het duister straalt voor wie oprecht is van hart. Maar eens zal het met kracht doorbreken, als de Messias komt. Dan zal zijn liefde alom schijnen, als zonlicht in het duister, voor ieder die God liefheeft.

Zijn goed naam wordt nooit te schande,
zijn recht is veilig in Gods handen.
Zelfs in de nacht ziet hij het dagen,
Een glans van liefd’ en welbehagen.
Gods waarheid zal voor al de zijnen
als zonlicht in het duister schijnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:28
 
ANNETTE792 schreef:
Met mn dochtertje naar de fysio geweest.
Ze is bijna 1 en kan nog steeds niet zitten, maar gelukkig niets erg aan de hand, mevrouw is gewoon lui!

(van wie zou ze dat nou hebben Clown smiley)

Ik was laat met lopen................lag liever op mijn luie............... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:31
 
MARIO216 schreef:
Ik was laat met lopen................lag liever op mijn luie............... Smiley met dichtgeplakte mond

Niet veel veranderd Mario?? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRIS212





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:31
 
Ik zie dat je je reactie hebt verwijderd nadat ik hem had gelezen. Toch vraag ik mij af wat je precies bedoelde(iets met vragen om hulp). Ik kwam er namelijk niet uit, en ik ben benieuwd wat je wil zeggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:35
 
JOSINA022 schreef:
Kan het mij levendig voorstellen, heb het toch wel een klein beetje met je te doen hoor Knipoog smiley
Ben je uit de nacht of moet je straks weer?

nog 2 nachten...
Maar heb een zeer galante collega die ook voor mij een paar keer naar de bel ging.
Zeer collegiaal van hem! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKTVIS960





Berichten: 65

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:54
 
INKTVIS960 schreef:
" AMOR TUSSIQUE NON CELANTUR "



" Dum vita est spes est " .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2880 2881 2882 2883 2884 2885 2886 ... 6194 Volgende
Pagina 2883 van 6194