| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:24
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | En ze is nochtans een Noordelinge...  |
Josina wil niet emigreren naar België omdat haar woonplaats is de mooiste is. Zij is geen noordelinge maar middenvelder
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:26
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Josina wil niet emigreren naar België omdat haar woonplaats is de mooiste is. Zij is geen noordelinge maar middenvelder |
Hij had het dan ook gelukkig niet over mij hoor, Herman
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:27
|
|
|
|
Mooi om te horen maar geen tekst in het Aramees.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:29
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hij had het dan ook gelukkig niet over mij hoor, Herman  |
of hij een lokkertje is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:32
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | @ -- Chatuliem -- Ik knap af op die spelfouten...
@ -- Mariska -- Wel eens gehoord van dyslectie?
Ergens vind ik dit onrust stoken Mariska ... Je gaat nergens in op "het afknappen" nee komt gelijk met "wel eens van dyslectie gehoord"
Je maakt een opmerking tegen Chatuliem, een reactie die m.i. niet eens in gaat op wat hij zegt. Je suggereert zelfs dat, degene die spelfouten maakt, dyslectisch zou zijn ... Maar goed, er komt een discussie op gang, naar aanleiding van jouw opmerking, en dan plaats je na enige tijd een posting, van donderdag 14 april 2011, van de CM redactie waarin deze aangeeft dat er op een soortgelijke discussie een slotje kwam ... Waarom lok je dan een soortgelijke discussie uit ?? Vind het echt een soort van onrust stoken ...  |
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook heel eventjes dacht van dat Arjan misschien wel dyslectisch is. ---
Maar ja, net wat Gert zei, het is een datingsite. Geen Groot Nederlands Dictee Wedstrijd.
---
Het is ook persoonlijk. En ik zelf vind het eigenlijk het allerbelangrijkst dat je jezelf kan zijn. Net als met gewone vrienden. En ook overkomen hoe je bent...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 28 september 2011, 14:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:32
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | of hij een lokkertje is?  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN024
|
Berichten: 35
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 15:10
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook heel eventjes dacht van dat Arjan misschien wel dyslectis is |
Om dit probleem op te lossen of ik wel of niet dyslectis ben. Ik ben niet dyslectis. Soms wil ik te snel typen en dan maak ik fouten. Maar mijn nederlandse schrijf taal is ook niet van z'n hoog nivo.
Laatst aangepast door
|
ARJAN024
|
op woensdag 28 september 2011, 15:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 15:35
|
|
|
|
Ja, voor sommigen is 'foutloos' schrijven heel belangrijk. Zelfs een voorwaarde voor een relatie.
Daar is een woord voor, waarmee ik het wilde omschrijven, maar ik kom maar niet op dat woord. Intellectuele.....(nog wat).
Ik vind dat niet belangrijk. Het gaat mij meer om de inhoud, dan om de taalfouten. als het gewoon leesbaar is...???
Maar ja, zo heeft iedereen wel dingen, of in ieder geval één ding waar hij/zij op let, denk ik. Dat zei Annette hiervoor ook al zoiets dergelijks.
Iedereen is anders en dat is voor iedereen verschillend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 15:57
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: |  |
Alarm-installatie aanschaffen, extra sloten bij deuren en ramen voor ongewenste bezoekers Vooraf eerst aanmelden bij de portier voor het bezoek bij Josina
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:02
|
|
|
|
Maar ja, net wat Gert zei, het is een datingsite. Geen Groot Nederlands Dictee Wedstrijd. Deze wedstrijden winnen de Belgen het meest. Vraag maar aan Frank Goed Nederlands op de datingssite is onbelangrijk. Belgen zijn geen Nederlanders en ze zijn ook hier.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:04
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik verwacht toch niet dat ik daar de eerste date mee geconfronteerd word.... |
Nee dat hoeft niet maar dat geldt ook voor het feit dat je date al dan niet een legging aan heeft. Ik bedoel maar dat je wel weet wat kan of niet kan daar in het verborgenene...nou ja, laten we alvast hopen dat het ondergoed verborgen wordt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:05
|
|
|
|
De volgende personen hopen mee te gaan:
Hannah 810, 38 jaar, regio 073 met pleegdochter van 5 jaar Tink 100, 43 jaar, regio 072 Marian 096, 49 jaar, regio 0184 Maria 576, 46 jaar, regio 038 Josina 022, 41 jaar, regio 030 Jacolien 247, 36 jaar, regio 030 Tralala 747, 27 jaar, regio 020 met pleegdochter 5 jr. ( o.v. dat er meer 30ers mee gaan)
Visser 278, 44 jaar, regio 0113 Herman 388, 49 jaar, regio 078 Hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 Mario 216, 38 jaar, regio 0180 (o.v.) Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184 Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 (o.v.) Marcel 188, 45 jaar, regio 075 Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070 Frankt627gaatnietmee, 47 jaar, regio 076 (ONDER VOORBEHOUD) Joost764, 38 jaar, regio 035 ( o.v.) Leonard 44 jaar, regio 0180 (o.v.)
Volgens weerbericht verwacht voor deze dag prachtig strandweer WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:08
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Nog iets waar ik een hekel aan heb: okselhaar |
Niet daten in duitsland dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:08
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Alarm-installatie aanschaffen, extra sloten bij deuren en ramen voor ongewenste bezoekers Vooraf eerst aanmelden bij de portier voor het bezoek bij Josina  |
Ik kan anders flink van mij afbijten hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:17
|
|
|
|
|
Een mooie stralende dag. Of zoals Josina zou zeggen: Sol omnibus lucet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:40
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Een mooie stralende dag. Of zoals Josina zou zeggen: Sol omnibus lucet... |
ik reageer niet, ik reageer niet, ik reageer niet, ik reageer niet.......................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKTVIS960
|
Berichten: 65
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:54
|
|
|
|
Zijn er ook nog mensen die een werkkring hebben, of is nu alles "liefdeswerk" geworden ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:54
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik kan anders flink van mij afbijten hoor  |
nee, niet happen, jozien!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:55
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | ik reageer niet, ik reageer niet, ik reageer niet, ik reageer niet.......................  |
moet ik het dan maar doen?? Wat betekent het ben een dom blondje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:02
|
|
|
|
Mooi weer hier de hele dag. Dus wat eten we vanaaf?
Juist frietjes... Maar eerst een dutje...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:04
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Je doet anders aardig je best Jij zet er ook al geen vertaling bij  |
Troost je ook ikke doe er geen ene bal van snap
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:07
|
|
|
|
Mooiste moment vandaag,
Nou... ik was net even bij mijn buurman.
Hij zei tegen mij van "lang niet gezien!".
Terwijl ik hem al járen minimaal één keer in de week zie, dus ik begreep er niets van, ik had hem verleden week woensdag nog gezien...
Hij bedoelde met 'lang niet gezien', dat ik een hele tijd mezelf niet was. Niet vrolijk keek. Zelfvertrouwen weg. en dat was máánden af te lezen aan mij.
Ja, en sinds een kleine week gaat het eigenlijk in een stroomversnelling steeds beter met mij, en dat zag hij aan mij zei hij. En ik zie het zelf ook. Ik kijk weer vrolijk, gelukkig en met zelfvertrouwen.
Nou en daar was ik blij mee. Ik wil doorzetten met dingen. Het ontbrak mij ook weleens aan zelfdiscipline, dus daar ga ik nu nog meer mee aan het werk.
:)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 28 september 2011, 17:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:07
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Het is belangrijk dat je op de ander over komt zoals je bent!
Incl: spelfouten, leggings en overgewicht |
Juist aanvullingen overbodig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKTVIS960
|
Berichten: 65
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:09
|
|
|
|
|
" Veritas vos liberabit ". ( de waarheid zal U bevrijden ).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:10
|
|
|
|
| ARJAN024 schreef: | Om dit probleem op te lossen of ik wel of niet dyslectis ben. Ik ben niet dyslectis. Soms wil ik te snel typen en dan maak ik fouten. Maar mijn nederlandse schrijf taal is ook niet van z'n hoog nivo. |
Ik ook niet Arjan en ook ik maak best regelmatig een typ fout,maar daarom ben je niet minder dan een ander!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:10
|
|
|
|
| INKTVIS960 schreef: | | " Veritas vos liberabit ". ( de waarheid zal U bevrijden ). |
Kijk direct een vertaling erbij! Mooie uitspraak trouwens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:12
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Mooiste moment vandaag,
Nou... ik was net even bij mijn buurman.
Hij zei tegen mij van "lang niet gezien!".
Terwijl ik hem al járen minimaal één keer in de week zie, dus ik begreep er niets van, ik had hem verleden week woensdag nog gezien...
Hij bedoelde met 'lang niet gezien', dat ik een hele tijd mezelf niet was. Niet vrolijk keek. Zelfvertrouwen weg. en dat was máánden af te lezen aan mij.
Ja, en sinds een kleine week gaat het eigenlijk in een stroomversnelling steeds beter met mij, en dat zag hij aan mij zei hij. En ik zie het zelf ook. Ik kijk weer vrolijk, gelukkig en met zelfvertrouwen.
Nou en daar was ik blij mee. Ik wil doorzetten met dingen. Het ontbrak mij ook weleens aan zelfdiscipline, dus daar ga ik nu nog meer mee aan het werk.
:) |
super Shanita hoop dat over een poosje ook over mezelf te mogen zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:13
|
|
|
|
Dank je!
Ik blijf voor je bidden!
:)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAIKA882
|
Berichten: 55
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:13
|
|
|
|
| INKTVIS960 schreef: | Tis nu donker,.....en zie alles dof, kom in mn armen,.......en ontplof. |
Ik kom eraan !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:13
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Mooi weer hier de hele dag. Dus wat eten we vanaaf?
Juist frietjes... Maar eerst een dutje... |
Hoort bij mooi weer frietjes Nou lekker dat wordt dus een week lang friet eten Kan je me volgende week rollen Mooi weer kan ook zonder friet mooi zijn
|
|
| Naar boven |
|
|