ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2887 2888 2889 2890 2891 2892 2893 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:24
 
FRANKT627 schreef:
En ze is nochtans een Noordelinge... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Josina wil niet emigreren naar België omdat haar woonplaats is de mooiste is.
Zij is geen noordelinge maar middenvelder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:26
 
HERMAN388 schreef:
Josina wil niet emigreren naar België omdat haar woonplaats is de mooiste is.
Zij is geen noordelinge maar middenvelder

Hij had het dan ook gelukkig niet over mij hoor, Herman Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:27
 
DANIEL934 schreef:
Het gebed Onze Vader in de taal van onze Heer Jesus Christus

Mooi om te horen maar geen tekst in het Aramees.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:29
 
JOSINA022 schreef:
Hij had het dan ook gelukkig niet over mij hoor, Herman Lachende smiley

of hij een lokkertje is? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:32
 
CROSSROAD317 schreef:
@ -- Chatuliem -- Ik knap af op die spelfouten...

@ -- Mariska -- Wel eens gehoord van dyslectie?





Ergens vind ik dit onrust stoken Mariska ... Twijfelende smiley
Je gaat nergens in op "het afknappen" nee komt gelijk met "wel eens van dyslectie gehoord"

Je maakt een opmerking tegen Chatuliem, een reactie die m.i. niet eens in gaat op wat hij zegt. Je suggereert zelfs dat, degene die spelfouten maakt, dyslectisch zou zijn ...
Maar goed, er komt een discussie op gang, naar aanleiding van jouw opmerking, en dan plaats je na enige tijd een posting, van donderdag 14 april 2011, van de CM redactie waarin deze aangeeft dat er op een soortgelijke discussie een slotje kwam ... Waarom lok je dan een soortgelijke discussie uit ?? Vind het echt een soort van onrust stoken ... Twijfelende smiley

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook heel eventjes dacht van dat Arjan misschien wel dyslectisch is.
---

Maar ja, net wat Gert zei, het is een datingsite. Geen Groot Nederlands Dictee Wedstrijd.

---

Het is ook persoonlijk. En ik zelf vind het eigenlijk het allerbelangrijkst dat je jezelf kan zijn. Net als met gewone vrienden.
En ook overkomen hoe je bent...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 28 september 2011, 14:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:32
 
HERMAN388 schreef:
of hij een lokkertje is? Smiley met dichtgeplakte mond

Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN024





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 15:10
 
SHANITA130 schreef:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook heel eventjes dacht van dat Arjan misschien wel dyslectis is

Om dit probleem op te lossen of ik wel of niet dyslectis ben.
Ik ben niet dyslectis. Soms wil ik te snel typen en dan maak ik fouten. Maar mijn nederlandse schrijf taal is ook niet van z'n hoog nivo.


Laatst aangepast door
ARJAN024
op woensdag 28 september 2011, 15:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 15:35
 
Ja, voor sommigen is 'foutloos' schrijven heel belangrijk. Zelfs een voorwaarde voor een relatie.

Daar is een woord voor, waarmee ik het wilde omschrijven, maar ik kom maar niet op dat woord. Intellectuele.....(nog wat).

Ik vind dat niet belangrijk. Het gaat mij meer om de inhoud, dan om de taalfouten. als het gewoon leesbaar is...???

Maar ja, zo heeft iedereen wel dingen, of in ieder geval één ding waar hij/zij op let, denk ik. Dat zei Annette hiervoor ook al zoiets dergelijks.

Iedereen is anders en dat is voor iedereen verschillend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 15:57
 
JOSINA022 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

Alarm-installatie aanschaffen, extra sloten bij deuren en ramen voor ongewenste bezoekers
Vooraf eerst aanmelden bij de portier voor het bezoek bij Josina Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:02
 
Maar ja, net wat Gert zei, het is een datingsite. Geen Groot Nederlands Dictee Wedstrijd.
Deze wedstrijden winnen de Belgen het meest. Vraag maar aan Frank Knipoog smiley
Goed Nederlands op de datingssite is onbelangrijk.
Belgen zijn geen Nederlanders en ze zijn ook hier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:04
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik verwacht toch niet dat ik daar de eerste date mee geconfronteerd word....

Nee dat hoeft niet maar dat geldt ook voor het feit dat je date al dan niet een legging aan heeft. Ik bedoel maar dat je wel weet wat kan of niet kan daar in het verborgenene...nou ja, laten we alvast hopen dat het ondergoed verborgen wordt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:05
 
De volgende personen hopen mee te gaan:


Hannah 810, 38 jaar, regio 073 met pleegdochter van 5 jaar
Tink 100, 43 jaar, regio 072
Marian 096, 49 jaar, regio 0184
Maria 576, 46 jaar, regio 038
Josina 022, 41 jaar, regio 030
Jacolien 247, 36 jaar, regio 030
Tralala 747, 27 jaar, regio 020 met pleegdochter 5 jr. ( o.v. dat er meer 30ers mee gaan)


Visser 278, 44 jaar, regio 0113
Herman 388, 49 jaar, regio 078
Hanskamp186, 39 jaar, regio 0521
Mario 216, 38 jaar, regio 0180 (o.v.)
Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184
Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 (o.v.)
Marcel 188, 45 jaar, regio 075
Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070
Frankt627gaatnietmee, 47 jaar, regio 076 (ONDER VOORBEHOUD)
Joost764, 38 jaar, regio 035 ( o.v.)
Leonard 44 jaar, regio 0180 (o.v.)

Volgens weerbericht verwacht voor deze dag prachtig strandweer
WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:08
 
CHATULIEM619 schreef:
Nog iets waar ik een hekel aan heb: okselhaar

Niet daten in duitsland dan Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:08
 
HERMAN388 schreef:
Alarm-installatie aanschaffen, extra sloten bij deuren en ramen voor ongewenste bezoekers
Vooraf eerst aanmelden bij de portier voor het bezoek bij Josina Knipoog smiley

Ik kan anders flink van mij afbijten hoor Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:17
 
Een mooie stralende dag. Of zoals Josina zou zeggen: Sol omnibus lucet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:40
 
FRANKT627 schreef:
Een mooie stralende dag. Of zoals Josina zou zeggen: Sol omnibus lucet...

ik reageer niet, ik reageer niet, ik reageer niet, ik reageer niet....................... Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKTVIS960





Berichten: 65

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:54
 
Zijn er ook nog mensen die een werkkring hebben,
of is nu alles "liefdeswerk" geworden ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:54
 
JOSINA022 schreef:
Ik kan anders flink van mij afbijten hoor Clown smiley

nee, niet happen, jozien!! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:55
 
JOSINA022 schreef:
ik reageer niet, ik reageer niet, ik reageer niet, ik reageer niet....................... Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

moet ik het dan maar doen??
Wat betekent het ben een dom blondje Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:02
 
Mooi weer hier de hele dag.
Dus wat eten we vanaaf?



Juist frietjes...
Maar eerst een dutje...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:04
 
JOSINA022 schreef:
Je doet anders aardig je best Boze smiley Jij zet er ook al geen vertaling bij Huilende smiley, smiley in tranen

Troost je ook ikke doe er geen ene bal van snap Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:07
 
Mooiste moment vandaag,

Nou... ik was net even bij mijn buurman.

Hij zei tegen mij van "lang niet gezien!".

Terwijl ik hem al járen minimaal één keer in de week zie, dus ik begreep er niets van, ik had hem verleden week woensdag nog gezien...

Hij bedoelde met 'lang niet gezien', dat ik een hele tijd mezelf niet was. Niet vrolijk keek. Zelfvertrouwen weg. en dat was máánden af te lezen aan mij.

Ja, en sinds een kleine week gaat het eigenlijk in een stroomversnelling steeds beter met mij, en dat zag hij aan mij zei hij. En ik zie het zelf ook. Ik kijk weer vrolijk, gelukkig en met zelfvertrouwen.

Nou en daar was ik blij mee. Ik wil doorzetten met dingen. Het ontbrak mij ook weleens aan zelfdiscipline, dus daar ga ik nu nog meer mee aan het werk.

:)


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 28 september 2011, 17:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:07
 
TESSYBEAR731 schreef:
Het is belangrijk dat je op de ander over komt zoals je bent!

Incl: spelfouten, leggings en overgewicht

Juist aanvullingen overbodig! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKTVIS960





Berichten: 65

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:09
 
" Veritas vos liberabit ". ( de waarheid zal U bevrijden ).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:10
 
ARJAN024 schreef:
Om dit probleem op te lossen of ik wel of niet dyslectis ben.
Ik ben niet dyslectis. Soms wil ik te snel typen en dan maak ik fouten. Maar mijn nederlandse schrijf taal is ook niet van z'n hoog nivo.

Ik ook niet Arjan en ook ik maak best regelmatig een typ fout,maar daarom ben je niet minder dan een ander!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:10
 
INKTVIS960 schreef:
" Veritas vos liberabit ". ( de waarheid zal U bevrijden ).

Kijk direct een vertaling erbij! Mooie uitspraak trouwens Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:12
 
SHANITA130 schreef:
Mooiste moment vandaag,

Nou... ik was net even bij mijn buurman.

Hij zei tegen mij van "lang niet gezien!".

Terwijl ik hem al járen minimaal één keer in de week zie, dus ik begreep er niets van, ik had hem verleden week woensdag nog gezien...

Hij bedoelde met 'lang niet gezien', dat ik een hele tijd mezelf niet was. Niet vrolijk keek. Zelfvertrouwen weg. en dat was máánden af te lezen aan mij.

Ja, en sinds een kleine week gaat het eigenlijk in een stroomversnelling steeds beter met mij, en dat zag hij aan mij zei hij. En ik zie het zelf ook. Ik kijk weer vrolijk, gelukkig en met zelfvertrouwen.

Nou en daar was ik blij mee. Ik wil doorzetten met dingen. Het ontbrak mij ook weleens aan zelfdiscipline, dus daar ga ik nu nog meer mee aan het werk.

:)

super Shanita hoop dat over een poosje ook over mezelf te mogen zeggen Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:13
 
Dank je!

Ik blijf voor je bidden!

:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAIKA882





Berichten: 55

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:13
 
INKTVIS960 schreef:
Tis nu donker,.....en zie alles dof,
kom in mn armen,.......en ontplof.

Ik kom eraan !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:13
 
MARISKA601 schreef:
Mooi weer hier de hele dag.
Dus wat eten we vanaaf?



Juist frietjes...
Maar eerst een dutje...

Hoort bij mooi weer frietjes Smiley die vol vragen zit
Nou lekker dat wordt dus een week lang friet eten Geschokte, onthutste smiley
Kan je me volgende week rollen Clown smiley
Mooi weer kan ook zonder friet mooi zijn Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2887 2888 2889 2890 2891 2892 2893 ... 6194 Volgende
Pagina 2890 van 6194