| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Op tijd wat rust, Cootje. En het is tevens een 'groeiperiode'...wat ook heel belangrijk en heel mooi is. De reden waarom ik stop is heel mooi...voor mij toch althans.  |
vertel... ik ben gek op nieuwtjes...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...toch niet om te ontploffen zeker  |
aha nu weet ik de oorzaak van die ontploffing van de week in een bunker....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Beste CM-vrienden, het gebeurde in het verleden al enkele malen dat ik eens een tijdje van CM verdween. Ooit bleef ik eens anderhalf jaar weg, dan weer eens vier maanden, een week of 2 weken. Ook nu is er weer…
…zo’n tijd aangebroken dat ik me even met andere zaken wil bezighouden. Noem het herbronning, of rust of wat dan ook. Sommige onder ons weten dat er ook een andere reden is waar ik aandacht aan wil besteden. Deze aandacht wil ik zo zuiver mogelijk houden. Een mooie gebeurtenis heeft tijd nodig om te kunnen groeien en moet ook gevoed worden. Dat vraagt inzet en energie zonder dat het afmattend wordt. Dus daarom dit moment van afwezigheid want: Faber quisque fortunae suae…
Ik wens iedereen nog veel CM-genot en alles wat daar mee samen gaat…
Frank…  |
Frank, het ga je/ jullie goed!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:41
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Leuke manier van reageren en gemakkelijk te verteren Wat ik lees, vanuit dit gedicht de weg naar jou is al verlicht Schrijven zonder inkt ... digitaal iets moois blinkt ... vervolgverhaal ?? |
O nu gaan ze allen rijmen en dichten, en dat zonder hun hempie op te lichten Toch is dit wel mijn taal, ik versta het allemaal. Dit is geen turks, spaans of latijn, Kijk dat vinden we wel fijn. Nu kunnen wij het ook snappen, zonder uit ons vel te knappen. Echter Laika ga je ons nog verder inlichten? of moeten we daarvoor verder dichten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:43
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | één voordeel: jij redt het nog niet eens tot een eerste date met Chat...  |
duss ook gene dickthee......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:43
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | vertel... ik ben gek op nieuwtjes...  |
Dat is het nu juist hij wil niks zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:45
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | duss ook gene dickthee......  |
wel een dikke teen dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:46
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Jahoor...Erika hoeft het maar 1x te vragen  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:48
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Dat is het nu juist hij wil niks zeggen  |
Ik vermoed dat jullie wel zullen ingelicht worden door een dame uit Utrecht...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:48
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Beste CM-vrienden, het gebeurde in het verleden al enkele malen dat ik eens een tijdje van CM verdween. Ooit bleef ik eens anderhalf jaar weg, dan weer eens vier maanden, een week of 2 weken. Ook nu is er weer…
…zo’n tijd aangebroken dat ik me even met andere zaken wil bezighouden. Noem het herbronning, of rust of wat dan ook. Sommige onder ons weten dat er ook een andere reden is waar ik aandacht aan wil besteden. Deze aandacht wil ik zo zuiver mogelijk houden. Een mooie gebeurtenis heeft tijd nodig om te kunnen groeien en moet ook gevoed worden. Dat vraagt inzet en energie zonder dat het afmattend wordt. Dus daarom dit moment van afwezigheid want: Faber quisque fortunae suae…
Ik wens iedereen nog veel CM-genot en alles wat daar mee samen gaat…
Frank…  |
Josina, Cootje, Wie moeten we nu dan steeds plagen En het dan weer goed maken Tja dan blijft visser over
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:49
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik vermoed dat jullie wel zullen ingelicht worden door een dame uit Utrecht...  |
JOSINAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat weet jij dat wij niet weten vertel vertel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:51
|
|
|
|
Geweldig Shanita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:53
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | aha nu weet ik de oorzaak van die ontploffing van de week in een bunker....  |
Was Frank daar in de buurt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:53
|
|
|
|
Ja daar zou ik rode wangetjes van krijgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:54
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ja daar zou ik rode wangetjes van krijgen  |
Alleen Ik woon niet in UTRECHT JIJ echter wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:55
|
|
|
|
|
Echt gaaf, Shanita en nu volhouden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:56
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Josina, Cootje, Wie moeten we nu dan steeds plagen En het dan weer goed maken Tja dan blijft visser over  |
Visseeeeeeeeeer, wacht maar, we komen er aan hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:58
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | wel een dikke teen dan?  |
je kunt beter een dikke duim hebben (heeft cootje ook)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:58
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Josina, Cootje, Wie moeten we nu dan steeds plagen En het dan weer goed maken Tja dan blijft visser over  |
Ik ben bang dat Visser snel weggaat als Frank vertrokken is. Hij mis zijn goeie maat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:00
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Visseeeeeeeeeer, wacht maar, we komen er aan hoor  |
Denk je aan je gezondheid Josina Hoe meer plagen voor Visser hoe langzamer je herstel
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op woensdag 28 september 2011, 19:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:00
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | je kunt beter een dikke duim hebben (heeft cootje ook) |
DAs toevallig ik ook Past dat in het perfecte plaatje Als die uberhaupt al bestaat na mijn inziens bestaat de perecte partner en mens niet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:00
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Wat een gezeik toch weer over schrijffouten, daar gaat dit topic toch helemaal niet over.
Iedereen heeft wensen wat hij graag wel en niet ziet bij zijn nieuwe partner. Het perfect figuur, de juiste haarkleur,hoog opgeleid, niet rokend, geen kunstgebit, juiste bhmaat, geen kinderen. De een wil graag iemand die flink jonger is en de ander moet er niet aan denken dat zn nieuwe partner jonger of van dezelfde leeftijd is.
Hoe stom of juist wijs sommige van bovenstaande dingen ook zijn, jij bent degene die met de nieuwe partner verder moet. En het gaat er niet enkel om dat jij je nieuwe partner gelukkig maakt, hij of zij moet ook jou gelukkig maken! En als je zoiets storend vind is het je goed recht om er niet aan te beginnen.
Het enige dat je met een groot eisen pakket bereikt is dat je keuze in nieuwe partners steeds kleiner wordt. Als dat de consequentie is die je daarvoor wilt aanvaarden, zie ik het probleem niet zo?
Sommige dingen zijn niet te plannen, en als ' de ware' dan onverwachts op je pad komt, neem je de mindere kantjes voor lief denk ik. |
Volledig mee eens! vind het eerlijk gezegd wel een beetje een gezeur.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:01
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik ben bang dat Visser snel weggaat als Frank vertrokken is. Hij mis zijn goeie maat  |
O, bied jij je vrijwillig aan dan? Pas maar op...weet wat je doet
Dames, we hebben er weer iemand bij om te kunnen plagen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 28 september 2011, 19:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:01
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | JOSINAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat weet jij dat wij niet weten vertel vertel  |
Alle ogen naar Josina en schijnwerpers staan aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:02
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | JOSINAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat weet jij dat wij niet weten vertel vertel  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Heb je ook een afkeer voor bepaald ondergoed, Chat? |
Ik kan chat verzekeren dat de kans groo... euh... substantieel aanwezig is dat je daar tijdens de 1e date mee geconfronteerd word... maar dat terzijde.
Persoonlijk ben ik allergisch voor die grote onderbroeken en bijbehorende nietsverhullende beee-haas. Mijn favo damesondergoed zijn Marliesjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:04
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ja daar zou ik rode wangetjes van krijgen  |
Bij goed nieuws blijft het weer heel lang mooi weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:04
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Was Frank daar in de buurt  |
dat zou ook nog wel eens kunnen... (heeft ie zn armen nog??)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:05
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | O, bied jij je vrijwillig aan dan? Pas maar op...weet wat je doet
Dames, we hebben er weer iemand bij om te kunnen plagen  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:06
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik kan chat verzekeren dat de kans groo... euh... substantieel aanwezig is dat je daar tijdens de 1e date mee geconfronteerd word... maar dat terzijde.
Persoonlijk ben ik allergisch voor die grote onderbroeken en bijbehorende nietsverhullende beee-haas. Mijn favo damesondergoed zijn Marliesjes  |
Ikke ben een vrouw bij mijn weten maar MArliesjes Was dat dan?? duits ondergoed???
|
|
| Naar boven |
|
|