ChristianMatch
 


Forum

9 Oktober Bethel Drachten Bijbelstudie Openbaring deel 8
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2890 2891 2892 2893 2894 2895 2896 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:07
 
CROSSROAD317 schreef:
de studie gaat over het 1000-jarig vrederijk ... de eindtijd zitten we nu midden in ... hoewel ... persoonlijk denk ik dat we aardig aan het eind van de eindtijd staan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
4


ik geloof dat iedereen zijn of haar persoonlijke eindtijd beter serieus kan nemen ipv te speculeren op de mogelijke eindtijd van deze aarde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:07
 
HERMAN388 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond Geschokte, onthutste smiley Woedende smiley

Ik geloof dat ie het er toch niet helemaal mee eens is Verraste, verbaasde smiley Wat jammer nou Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:07
 
JOSINA022 schreef:
O, bied jij je vrijwillig aan dan? Lachende smiley Pas maar op...weet wat je doet Engeltje smiley

Dames, we hebben er weer iemand bij om te kunnen plagen Clown smiley

Jippie ajeeeeeeeeeeeeeee
O herman het zit je nu niet mee Knipoog smiley
en vlucht nu maar niet want Marian he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:09
 
ERIKA129 schreef:
DAs toevallig ik ook Knipoog smiley
Past dat in het perfecte plaatje Smiley die vol vragen zit
Als die uberhaupt al bestaat na mijn inziens bestaat de perecte partner en mens niet!

Ben benieuwd hoeveel cm leden hier perfect zijn.... Knipoog smiley
Laten ze het dan even in hun profiel zetten....
Voorbeeld:
Ik: - bezit geen okselhaar, geen zweetvoeten, 100% zonnig humeur etc etc
kortom ik ben perfect.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:10
 
ERIKA129 schreef:
Ikke ben een vrouw bij mijn weten maar MArliesjes Smiley die vol vragen zit
Was dat dan?? duits ondergoed???

Kruip Pieter toch niet onder de rokken Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:10
 
ERIKA129 schreef:
Ikke ben een vrouw bij mijn weten maar MArliesjes Smiley die vol vragen zit
Was dat dan?? duits ondergoed???


nee, brabants ondergoed meer... de ontwerpster Marlies Dekkers is opgegroeid in Oosterhout, nabij Breda.

kijk gerust ff op de site: http://www.marliesdekkers.com/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:12
 
ERIKA129 schreef:
Jippie ajeeeeeeeeeeeeeee
O herman het zit je nu niet mee Knipoog smiley
en vlucht nu maar niet want Marian he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Marian is een hele stoere sterke vrouw,
wie tegen Herman plaagt, wordt geplet Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:12
 
PIETER649 schreef:
nee, brabants ondergoed meer... de ontwerpster Marlies Dekkers is opgegroeid in Oosterhout, nabij Breda.

kijk gerust ff op de site: http://www.marliesdekkers.com/

Zo he Annette je man houd wel van erg mooie lingerie Knipoog smiley
Zit jij even goed Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:13
 
HERMAN388 schreef:
Marian is een hele stoere sterke vrouw,
wie tegen Herman plaagt, wordt geplet Duiveltje smiley

Wordt al helemaal bang (niet dus) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:14
 
ERIKA129 schreef:
Wordt al helemaal bang (niet dus) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Denk dat Marian net zo hard mee doet Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:15
 
MARISKA601 schreef:
.......
Bij de Godsdienstvrede van Augsburg in 1555 en bij de Vrede van Westfalen in 1648 kwam het tot een territoriale afbakening, waarbij Duitse vorsten hun lutherse, calvinistische of katholieke geloof aan hun onderdanen konden voorschrijven.
In Frankrijk kende Hendrik IV in 1598 met het Edict van Nantes beperkte godsdienstvrijheid toe aan de hugenoten; dit edict werd in 1685 herroepen door Lodewijk XIV. Pas in de 19e eeuw zou individuele godsdienstvrijheid gemeengoed worden in West-Europa.


Wellicht leuke info om te weten:
Duitsland is een Bundesrepublik, ofwel, net als de VS samengesteld uit verschillende Bundeslanden.
Er zijn er die overwegend katholiek zijn, en er zijn er overwegend protestant.
Het kan dus zijn dat er in het ene Bundesland een algemene verplichte kerkelijke vrije dag is, terwijl dat in een ander Bundesland niet als vrije dag geldt.
De historische verdeling heeft dus nog steeds effect.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:16
 
ERIKA129 schreef:
Cootje was effe weg namelijk om mij mn pillegie te brengen mag ze vaker komen doen want bij het idee alleen sliep ik weer redelijk vannacht Lachende smiley Kussende smiley

kijk... dat noemen ze zorg op afstand.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:17
 
JOSINA022 schreef:
Denk dat Marian net zo hard mee doet Knipoog smiley

Ik heb hele sterke arm, wel voor tijdelijk Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:17
 
COOTJE711 schreef:
kijk... dat noemen ze zorg op afstand.... Knipoog smiley

Vannacht weer zuster kan dat? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:18
 
HERMAN388 schreef:
Ik heb hele sterke arm, wel voor tijdelijk Boze smiley

euh wilde je nog langer in het gips??
Moet je hem vooral zo gaan gebruiken Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:18
 
ERIKA129 schreef:
Vannacht weer zuster kan dat? Lachende smiley

maar niet met de fiets hoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:19
 
HERMAN388 schreef:
maar niet met de fiets hoor

Die stond in de schuur weet je nog heeft ze niet meer naar gekeken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:20
 
ERIKA129 schreef:
euh wilde je nog langer in het gips??
Moet je hem vooral zo gaan gebruiken Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley


14 oktober weet ik er meer van wat de dokter zegt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:21
 
HERMAN388 schreef:
14 oktober weet ik er meer van wat de dokter zegt

Daarom dus ga nu niet meppen met die arm!!!!!!!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:21
 
ik heb de onderdelen uit dit topic maar even aan elkaar geplakt....... Knipoog smiley
en ehhh..........aangevuld............ Verlegen lachende smiley





Soms ,als het donker is in je leven
Kom je onverwachts iemand tegen
Een lichtje,dat je ergens henen leidt
Dat lichtje was er ongemerkt al, al die tijd
Dan trekt langzaam het de duisternis weg
En je weet; ik ben op de goede weg
Je beseft dat er een vriendschap is gegroeid
Die als een mooie bloem in je leven bloeit

Door dat licht der vrienschap ontstaat er groei,
en zet je onverwacht in bloei.
Ik hoef geen luxe gedicht te schrijven,
voor zoiets moois is dat niet nodig,
en voor de echte liefde die ik voor jou koester,
zijn dure woorden overbodig.

maar helaas; je bent hier nu niet
en ik denk, in al mijn verdriet;
"wat is het nu donker,...en watzie ik alles dof,
kom in mn armen mijn lief;.......en ontplof!!"

zij las zijn woorden, in vissen-inkt geschreven
en dacht; dit is de ware; dit is de liefde van mijn leven
"Ik kom eraan!!!" riep zij met mond en hart
haar hartje gloeide, ze voelde zich zo verward!

haar emoties gingen door haar hoop
op deze liefde,
acuut met haar op de loop!
o, dacht ze;
Dat lijf Clown smiley vind de weg wel naar mij toe
Al weet ik echt niet hoe....
Mijn lichtje wijst hem vást de weg
Maar vind hij mij niet; dan heb ik pech. Huilende smiley, smiley in tranen

Hij vond het een leuke manier van reageren
en gemakkelijk te verteren
Wat hij las, vanuit dit gedicht;
de weg naar haar toe is al verlicht
Schrijven zonder inkt ... al is het digitaal
iets moois blinkt ... komt hierop een vervolgverhaal ??

hij schoot onder de doche, en sprong op zijn paard
want al zijn liefde had hij al máánden opgespaard
was t werkelijk waar; was het zo'n enorm smachten van haar?
dan was het al bijna voor elkaar!!

mijn lief, mijn lief, hoor eens wat ik zeg;
mijn armen en ik zijn al onderweg,
de dynamiet zit in ruime mate in mijn zadeltas
ik wilde wel dat ik al bij je was!!

het paard stormde in volle galop
langs wegen en dalen,
in volle vaart de hoogten op.....
om haar te laten stralen...... Knipoog smiley

ieder kon de story dusver volgen, want de gordijnen waren open;
maar helaas kon niemand zien hoe de avond verder is verlopen
want deze gordijnen gingen zomaar plotsklaps dicht Geschokte, onthutste smiley
dus ja...........er is (nog) geen slot-acoord aan dit gedicht.... Verliefde smiley



.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 28 september 2011, 19:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:21
 
ERIKA129 schreef:
Alleen Ik woon niet in UTRECHT JIJ echter wel Knipoog smiley


provincie heet toch ook zo? Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:21
 
ERIKA129 schreef:
Die stond in de schuur weet je nog heeft ze niet meer naar gekeken Knipoog smiley

Goed nieuws...... ik heb hem vanmiddag gemaakt èn er zonder ongelukken opgereden!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:22
 
PIETER649 schreef:
provincie heet toch ook zo? Gefrustreerde smiley

Euh ja Verlegen lachende smiley En daar woon ik ook in maar volgens mij bedoeld hij de plaats Utrecht en daar woon ikke niet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:22
 
COOTJE711 schreef:
Goed nieuws...... ik heb hem vanmiddag gemaakt èn er zonder ongelukken opgereden!! Lachende smiley

Nee maar wat een knappe vrouw Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:24
 
ERIKA129 schreef:
Nee maar wat een knappe vrouw Clown smiley

tjaa.... ben nu eenmaal dè perfecte mens.... Engeltje smiley


Laatst aangepast door
COOTJE711
op donderdag 29 september 2011, 15:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:24
 
ERIKA129 schreef:
Die stond in de schuur weet je nog heeft ze niet meer naar gekeken Knipoog smiley

Medicijnen sturen door sms, dat is lekkere smaak
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:24
 
HANNAH810 schreef:
ik heb de onderdelen uit dit topic maar even aan elkaar geplakt....... Knipoog smiley
en ehhh..........aangevuld............ Verlegen lachende smiley





Soms ,als het donker is in je leven
Kom je onverwachts iemand tegen
Een lichtje,dat je ergens henen leidt
Dat lichtje was er ongemerkt al, al die tijd
Dan trekt langzaam het de duisternis weg
En je weet; ik ben op de goede weg
Je beseft dat er een vriendschap is gegroeid
Die als een mooie bloem in je leven bloeit

Door dat licht der vrienschap ontstaat er groei,
en zet je onverwacht in bloei.
Ik hoef geen luxe gedicht te schrijven,
voor zoiets moois is dat niet nodig,
en voor de echte liefde die ik voor jou koester,
zijn dure woorden overbodig.

maar helaas; je bent hier nu niet
en ik denk, in al mijn verdriet;
"wat is het nu donker,...en watzie ik alles dof,
kom in mn armen mijn lief;.......en ontplof!!"

zij hoorde zijn woorden, in vissen-inkt geschreven
en dacht; dit is de ware; dit is de liefde van mijn leven
"Ik kom eraan!!!" riep zij met mond en hart
haar hartje gloeide, ze voelde zich zo verward!

haar emoties gingen door haar hoop
op deze liefde,
acuut met haar op de loop!
o, dacht ze;
Dat lijf Clown smiley vind de weg wel naar mij toe
Al weet ik echt niet hoe....
Mijn lichtje wijst hem vást de weg
Maar vind hij mij niet; dan heb ik pech. Huilende smiley, smiley in tranen

Hij vond het een leuke manier van reageren
en gemakkelijk te verteren
Wat hij las, vanuit dit gedicht
de weg naar haar toe is al verlicht
Schrijven zonder inkt ... al is het digitaal
iets moois blinkt ... komt hierop een vervolgverhaal ??

hij schoot onder de doche, en sprong op zijn paard
want al zijn liefde had hij al máánden opgespaard
was t werkelijk waar; was het zo'n enorm smachten van haar?
dan was het al bijna voor elkaar!!

mijn lief, mijn lief, hoor eens wat ik zeg;
mijn armen en ik zijn al onderweg,
de dynamiet zit in ruime mate in mijn zadeltas
ik wilde wel dat ik al bij je was!!

het paard stormde in volle galop
langs wegen en dalen,
in volle vaart de hoogten op.....
om haar te laten stralen...... Knipoog smiley

ieder kon de story dusver volgen, want de gordijnen waren open;
maar helaas kon niemand zien hoe de avond verder is verlopen
want deze gordijnen gingen zomaar plotsklaps dicht Geschokte, onthutste smiley
dus ja...........er is (nog) geen slot-acoord aan dit gedicht.... Verliefde smiley



.

Whahahahaha, hij is goed, Hannah Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:25
 
COOTJE711 schreef:
Goed nieuws...... ik heb hem vanmiddag gemaakt èn er zonder ongelukken opgereden!! Lachende smiley

Met fietshelm, veiligheidsvest, handschoenen en kniebeschermers Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:27
 
ERIKA129 schreef:
Daarom dus ga nu niet meppen met die arm!!!!!!!!!!!!!!!

Dat doet Marian wel Lachende smiley
Ik zeg en zij doet Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:27
 
GERRIT084 schreef:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, eigenlijk helemaal niet. Die gene die de meeste taal fouten maken hebben veelal een hoge opleiding genoten. Die gene met een lagere opleiding, zijn door de band genomen veel preciezer, en kijken voor ze wat versturen, alles een paar keer na. En daar bij gelaten, het is niet het geen iemand zegt over zich zelf, of schrijft. Het is hoe iemand is, en dat leer je pas kennen door een persoonlijke ontmoeting, en, of omgang.

(daarom ben ik nog vrijgezel) Gefrustreerde smiley
Juist daarom vind ik het juist wel heel veel zeggend. Omdat je weet dat ze beter kunnen... Per slot van rekening kan jij nooit bepalen wat de ander belangrijk vindt. En ik vind dat de dames hier een te gemakkelijke houding hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2890 2891 2892 2893 2894 2895 2896 ... 6194 Volgende
Pagina 2893 van 6194