| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:07
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | de studie gaat over het 1000-jarig vrederijk ... de eindtijd zitten we nu midden in ... hoewel ... persoonlijk denk ik dat we aardig aan het eind van de eindtijd staan  | 4
ik geloof dat iedereen zijn of haar persoonlijke eindtijd beter serieus kan nemen ipv te speculeren op de mogelijke eindtijd van deze aarde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:07
|
|
|
|
Ik geloof dat ie het er toch niet helemaal mee eens is Wat jammer nou
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:07
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | O, bied jij je vrijwillig aan dan? Pas maar op...weet wat je doet
Dames, we hebben er weer iemand bij om te kunnen plagen  |
Jippie ajeeeeeeeeeeeeeee O herman het zit je nu niet mee en vlucht nu maar niet want Marian he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:09
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | DAs toevallig ik ook Past dat in het perfecte plaatje Als die uberhaupt al bestaat na mijn inziens bestaat de perecte partner en mens niet! |
Ben benieuwd hoeveel cm leden hier perfect zijn.... Laten ze het dan even in hun profiel zetten.... Voorbeeld: Ik: - bezit geen okselhaar, geen zweetvoeten, 100% zonnig humeur etc etc kortom ik ben perfect.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:10
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ikke ben een vrouw bij mijn weten maar MArliesjes Was dat dan?? duits ondergoed??? |
Kruip Pieter toch niet onder de rokken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:10
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ikke ben een vrouw bij mijn weten maar MArliesjes Was dat dan?? duits ondergoed??? |
nee, brabants ondergoed meer... de ontwerpster Marlies Dekkers is opgegroeid in Oosterhout, nabij Breda.
kijk gerust ff op de site: http://www.marliesdekkers.com/
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:12
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Jippie ajeeeeeeeeeeeeeee O herman het zit je nu niet mee en vlucht nu maar niet want Marian he  |
Marian is een hele stoere sterke vrouw, wie tegen Herman plaagt, wordt geplet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:12
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | nee, brabants ondergoed meer... de ontwerpster Marlies Dekkers is opgegroeid in Oosterhout, nabij Breda.
kijk gerust ff op de site: http://www.marliesdekkers.com/ |
Zo he Annette je man houd wel van erg mooie lingerie Zit jij even goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:13
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Marian is een hele stoere sterke vrouw, wie tegen Herman plaagt, wordt geplet  |
Wordt al helemaal bang (niet dus)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:14
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wordt al helemaal bang (niet dus)  |
Denk dat Marian net zo hard mee doet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:15
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ....... Bij de Godsdienstvrede van Augsburg in 1555 en bij de Vrede van Westfalen in 1648 kwam het tot een territoriale afbakening, waarbij Duitse vorsten hun lutherse, calvinistische of katholieke geloof aan hun onderdanen konden voorschrijven. In Frankrijk kende Hendrik IV in 1598 met het Edict van Nantes beperkte godsdienstvrijheid toe aan de hugenoten; dit edict werd in 1685 herroepen door Lodewijk XIV. Pas in de 19e eeuw zou individuele godsdienstvrijheid gemeengoed worden in West-Europa. |
Wellicht leuke info om te weten: Duitsland is een Bundesrepublik, ofwel, net als de VS samengesteld uit verschillende Bundeslanden. Er zijn er die overwegend katholiek zijn, en er zijn er overwegend protestant. Het kan dus zijn dat er in het ene Bundesland een algemene verplichte kerkelijke vrije dag is, terwijl dat in een ander Bundesland niet als vrije dag geldt. De historische verdeling heeft dus nog steeds effect.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:16
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Cootje was effe weg namelijk om mij mn pillegie te brengen mag ze vaker komen doen want bij het idee alleen sliep ik weer redelijk vannacht  |
kijk... dat noemen ze zorg op afstand....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:17
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Denk dat Marian net zo hard mee doet  |
Ik heb hele sterke arm, wel voor tijdelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:17
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | kijk... dat noemen ze zorg op afstand....  |
Vannacht weer zuster kan dat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:18
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik heb hele sterke arm, wel voor tijdelijk  |
euh wilde je nog langer in het gips?? Moet je hem vooral zo gaan gebruiken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:18
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Vannacht weer zuster kan dat?  |
maar niet met de fiets hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:19
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | maar niet met de fiets hoor |
Die stond in de schuur weet je nog heeft ze niet meer naar gekeken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:20
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | euh wilde je nog langer in het gips?? Moet je hem vooral zo gaan gebruiken  |
14 oktober weet ik er meer van wat de dokter zegt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:21
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | 14 oktober weet ik er meer van wat de dokter zegt |
Daarom dus ga nu niet meppen met die arm!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:21
|
|
|
|
ik heb de onderdelen uit dit topic maar even aan elkaar geplakt....... en ehhh..........aangevuld............
Soms ,als het donker is in je leven Kom je onverwachts iemand tegen Een lichtje,dat je ergens henen leidt Dat lichtje was er ongemerkt al, al die tijd Dan trekt langzaam het de duisternis weg En je weet; ik ben op de goede weg Je beseft dat er een vriendschap is gegroeid Die als een mooie bloem in je leven bloeit
Door dat licht der vrienschap ontstaat er groei, en zet je onverwacht in bloei. Ik hoef geen luxe gedicht te schrijven, voor zoiets moois is dat niet nodig, en voor de echte liefde die ik voor jou koester, zijn dure woorden overbodig.
maar helaas; je bent hier nu niet en ik denk, in al mijn verdriet; "wat is het nu donker,...en watzie ik alles dof, kom in mn armen mijn lief;.......en ontplof!!"
zij las zijn woorden, in vissen-inkt geschreven en dacht; dit is de ware; dit is de liefde van mijn leven "Ik kom eraan!!!" riep zij met mond en hart haar hartje gloeide, ze voelde zich zo verward!
haar emoties gingen door haar hoop op deze liefde, acuut met haar op de loop! o, dacht ze; Dat lijf vind de weg wel naar mij toe Al weet ik echt niet hoe.... Mijn lichtje wijst hem vást de weg Maar vind hij mij niet; dan heb ik pech.
Hij vond het een leuke manier van reageren en gemakkelijk te verteren Wat hij las, vanuit dit gedicht; de weg naar haar toe is al verlicht Schrijven zonder inkt ... al is het digitaal iets moois blinkt ... komt hierop een vervolgverhaal ??
hij schoot onder de doche, en sprong op zijn paard want al zijn liefde had hij al máánden opgespaard was t werkelijk waar; was het zo'n enorm smachten van haar? dan was het al bijna voor elkaar!!
mijn lief, mijn lief, hoor eens wat ik zeg; mijn armen en ik zijn al onderweg, de dynamiet zit in ruime mate in mijn zadeltas ik wilde wel dat ik al bij je was!!
het paard stormde in volle galop langs wegen en dalen, in volle vaart de hoogten op..... om haar te laten stralen......
ieder kon de story dusver volgen, want de gordijnen waren open; maar helaas kon niemand zien hoe de avond verder is verlopen want deze gordijnen gingen zomaar plotsklaps dicht dus ja...........er is (nog) geen slot-acoord aan dit gedicht.... 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 28 september 2011, 19:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:21
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Alleen Ik woon niet in UTRECHT JIJ echter wel  |
provincie heet toch ook zo?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:21
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Die stond in de schuur weet je nog heeft ze niet meer naar gekeken  |
Goed nieuws...... ik heb hem vanmiddag gemaakt èn er zonder ongelukken opgereden!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:22
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | provincie heet toch ook zo?  |
Euh ja En daar woon ik ook in maar volgens mij bedoeld hij de plaats Utrecht en daar woon ikke niet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:22
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Goed nieuws...... ik heb hem vanmiddag gemaakt èn er zonder ongelukken opgereden!!  |
Nee maar wat een knappe vrouw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:24
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Nee maar wat een knappe vrouw  |
tjaa.... ben nu eenmaal dè perfecte mens....
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op donderdag 29 september 2011, 15:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:24
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Die stond in de schuur weet je nog heeft ze niet meer naar gekeken  |
Medicijnen sturen door sms, dat is lekkere smaak
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:24
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik heb de onderdelen uit dit topic maar even aan elkaar geplakt....... en ehhh..........aangevuld............
Soms ,als het donker is in je leven Kom je onverwachts iemand tegen Een lichtje,dat je ergens henen leidt Dat lichtje was er ongemerkt al, al die tijd Dan trekt langzaam het de duisternis weg En je weet; ik ben op de goede weg Je beseft dat er een vriendschap is gegroeid Die als een mooie bloem in je leven bloeit
Door dat licht der vrienschap ontstaat er groei, en zet je onverwacht in bloei. Ik hoef geen luxe gedicht te schrijven, voor zoiets moois is dat niet nodig, en voor de echte liefde die ik voor jou koester, zijn dure woorden overbodig.
maar helaas; je bent hier nu niet en ik denk, in al mijn verdriet; "wat is het nu donker,...en watzie ik alles dof, kom in mn armen mijn lief;.......en ontplof!!"
zij hoorde zijn woorden, in vissen-inkt geschreven en dacht; dit is de ware; dit is de liefde van mijn leven "Ik kom eraan!!!" riep zij met mond en hart haar hartje gloeide, ze voelde zich zo verward!
haar emoties gingen door haar hoop op deze liefde, acuut met haar op de loop! o, dacht ze; Dat lijf vind de weg wel naar mij toe Al weet ik echt niet hoe.... Mijn lichtje wijst hem vást de weg Maar vind hij mij niet; dan heb ik pech.
Hij vond het een leuke manier van reageren en gemakkelijk te verteren Wat hij las, vanuit dit gedicht de weg naar haar toe is al verlicht Schrijven zonder inkt ... al is het digitaal iets moois blinkt ... komt hierop een vervolgverhaal ??
hij schoot onder de doche, en sprong op zijn paard want al zijn liefde had hij al máánden opgespaard was t werkelijk waar; was het zo'n enorm smachten van haar? dan was het al bijna voor elkaar!!
mijn lief, mijn lief, hoor eens wat ik zeg; mijn armen en ik zijn al onderweg, de dynamiet zit in ruime mate in mijn zadeltas ik wilde wel dat ik al bij je was!!
het paard stormde in volle galop langs wegen en dalen, in volle vaart de hoogten op..... om haar te laten stralen......
ieder kon de story dusver volgen, want de gordijnen waren open; maar helaas kon niemand zien hoe de avond verder is verlopen want deze gordijnen gingen zomaar plotsklaps dicht dus ja...........er is (nog) geen slot-acoord aan dit gedicht.... 
. |
Whahahahaha, hij is goed, Hannah
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:25
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Goed nieuws...... ik heb hem vanmiddag gemaakt èn er zonder ongelukken opgereden!!  |
Met fietshelm, veiligheidsvest, handschoenen en kniebeschermers
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:27
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Daarom dus ga nu niet meppen met die arm!!!!!!!!!!!!!!! |
Dat doet Marian wel Ik zeg en zij doet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:27
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Daar ben ik het niet helemaal mee eens, eigenlijk helemaal niet. Die gene die de meeste taal fouten maken hebben veelal een hoge opleiding genoten. Die gene met een lagere opleiding, zijn door de band genomen veel preciezer, en kijken voor ze wat versturen, alles een paar keer na. En daar bij gelaten, het is niet het geen iemand zegt over zich zelf, of schrijft. Het is hoe iemand is, en dat leer je pas kennen door een persoonlijke ontmoeting, en, of omgang.
(daarom ben ik nog vrijgezel)  | Juist daarom vind ik het juist wel heel veel zeggend. Omdat je weet dat ze beter kunnen... Per slot van rekening kan jij nooit bepalen wat de ander belangrijk vindt. En ik vind dat de dames hier een te gemakkelijke houding hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|