| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:12
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | jaaaa, dat moet je maar afwachten...maar met mijn jarenlange ervaring als nachtzuster, moet dat vast wel goed komen...slaap lieverds, slaap, daar buiten loopt een schaap......eh....lama.... |
Uuuuh, ben ook zuster hoor...ik spuug net zo hard terug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:12
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | niet van mij  |
nee, wil je mijn nummer hebben? Alhoewel...dan moet ik wel wat uitleggen aan een zeker persoon.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:12
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | daarom...lekker buiten laten, doen ze héél goed werk.....binnen wil ik ze niet |
De spinnen bereiken je niet als je op de 10e woont
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:13
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Uuuuh, ben ook zuster hoor...ik spuug net zo hard terug  |
gaan we samen zorgen voor iedereen die kaal is of een pruik draagt....wie biedt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:13
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | nee, wil je mijn nummer hebben? Alhoewel...dan moet ik wel wat uitleggen aan een zeker persoon..... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:14
|
|
|
|
|
er bestaan geen problemen...zie alles als een uitdaging
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:14
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: |  |
begint met 06......en dan 123456789.....maar de volgorde zeg ik niet....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:15
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | gaan we samen zorgen voor iedereen die kaal is of een pruik draagt....wie biedt? |
Niet bij mij, mijn hoofd is zo zwaar van enorme bos haren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:15
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | De spinnen bereiken je niet als je op de 10e woont  |
zal ze wel komen brengen dan...weet je gelijk weer hoe ze eruit zien.....kun je ze muggen voeren die je wel hebt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:16
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Niet bij mij, mijn hoofd is zo zwaar van enorme bos haren  |
er is ons geleerd wat we daar aan kunnen doen....maar of je er dan nog blij me bent....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:16
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | en daarna zal ik goed voor jullie zorgen.... |
Dat is heel lief van je Mijn rechterarm is nog steeds zwaar vermoeiend Nu nog 2 weken gips, effe volhouden pffffff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:17
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | er is ons geleerd wat we daar aan kunnen doen....maar of je er dan nog blij me bent.... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:19
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | begint met 06......en dan 123456789.....maar de volgorde zeg ik niet.... |
ik weet je nummer wel hoor Ik heb vandaag gloednieuwe mobiel binnen van de postbode ivm verlenging van abb
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:19
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Dat is heel lief van je Mijn rechterarm is nog steeds zwaar vermoeiend Nu nog 2 weken gips, effe volhouden pffffff |
ben je rechts of linkshandig??? je wordt wel handiger met links nu..... Is het uit te houden met deze warmte??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:20
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | tja Cootje ze is een stuk ouder dan wij he dus ze wordt geacht wijzer te zijn dan jij en ikke  |
Zo kan die wel weer Erika......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:20
|
|
|
|
[quote=HERMAN388]ik weet je nummer wel hoor Ik heb vandaag gloednieuwe mobiel binnen van de postbode ivm verlenging van abb[/
met 06-tink100 kom je niet ver
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:20
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | zal ze wel komen brengen dan...weet je gelijk weer hoe ze eruit zien.....kun je ze muggen voeren die je wel hebt |
muggenvoer is niet verkrijgbaar bij dierenwinkel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:21
|
|
|
|
[quote=TINK100]
piep piep en verzonden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:22
|
|
|
|
[quote=HERMAN388]
pling...u got mail......thanx herman....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:23
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | muggenvoer is niet verkrijgbaar bij dierenwinkel  |
word dus toch naar bg om te gaan vangen dan.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:25
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | ben je rechts of linkshandig??? je wordt wel handiger met links nu..... Is het uit te houden met deze warmte?? |
Gelukkig ben ik linkshandig en ik kan niet alles doen vn de dokter. Veel rust nodig. Nu heb ik last natte rechterhand, het stinkt wel door zweten en is plakkerig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:26
|
|
|
|
[quote=TINK100]
mijn grootste verbazing sms is toch binnen toen ik nog typte voor Tink
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:26
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Gelukkig ben ik linkshandig en ik kan niet alles doen vn de dokter. Veel rust nodig. Nu heb ik last natte rechterhand, het stinkt wel door zweten en is plakkerig  |
kun je weinig aan doen....afdrogen met een schone doek.....en je hand zoveel als mogelijk open houden om te laten drogen.....meer kan ik je niet adviseren..... sterkte er iig mee.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:27
|
|
|
|
[quote=HERMAN388]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:27
|
|
|
|
| RENATE619 schreef: | Prettig om te merken dat een aantal mensen even naar zichzelf kijken. Misschien kunnen we bedenken hoe we de discussies zo dicht mogelijk bij het onderwerp kunnen houden? Bijvoorbeeld: - Na 3 berichten/reacties wat niet met het onderwerp te maken heeft afkappen of nieuw onderwerp starten in eigen topic starten.
Aan de andere kant, als ik het zo terug lees, zijn het eigenlijk ook normale omgangsvormen die in acht genomen dienen te worden. Als iemand je een serieuze vraag stelt, dan reageer je daar toch ook niet met een lolletje, en nog één en nog één op? Zou niet echt van respect getuigen. |
Dit is ok net het probleem volgens mij. Neem als voorbeeld het afscheid van Frank, hij schrijft een serieus stukje en het resultaat kan je lezen..... Waarom moet dat nu denk ik dan? Ga msnnen als je een gesprek wilt voeren maar gebruik niet het forum er voor.....En natuurlijk een lolletje is niets mis mee, hou ik ook van maar het moet niet de overhand hebben...... Als ik die lange lappen tekst zie en het gechat hier zie op het forum......denk ik dat dat mensen zijn met erg veel tijd...... Ik ben ook een vrij lange periode ziek geweest maar kan me niet herinneren dat ik toen zo zat te converseren op het forum.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:27
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | word dus toch naar bg om te gaan vangen dan..... |
Hoe? Ik naar beneden springen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:29
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | kun je weinig aan doen....afdrogen met een schone doek.....en je hand zoveel als mogelijk open houden om te laten drogen.....meer kan ik je niet adviseren..... sterkte er iig mee..... |
Dank je, ik heb dit nu al 4 weken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:30
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Dank je, ik heb dit nu al 4 weken |
en daarna??? eraf, en dan???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:31
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Hoe? Ik naar beneden springen  |
flatgebouwen hoger dan 4 verdiepingen hebben meestal een lift??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:33
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | en daarna??? eraf, en dan??? |
Dan nog foto maken en beoordelen. Nog niet klaar met genezing en dan weer, voor de laatste keer, in het gips voor 6 weken
|
|
| Naar boven |
|
|