ChristianMatch
 


Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2908 2909 2910 2911 2912 2913 2914 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 00:14
 
PIETER649 schreef:
Veel producten die we maken worden afgebraamd in een trommelvibrator.
Das een ronde machine met slijpsteentjes en water met ontvetter.
Vandaar dat ze (mn personeelsleden)deze handschoenen dragen met latex, A om de handjes droog te houden en B om onze hun vingertjes te beschermen tegen de vlijmscherpe bramen.
Zelf heb ik ze nooit gedragen want binnen 3 weken is je huid zo gewend aan scherpe braampjes dat ze er niet meer van opengaan.
Eelt heet dat.

Bij ons op het werk hebben we ook zo'n ding. Soms help ik weleens mee om dat ding te vullen of te legen. Gebruik dat ook geen handschoenen, was wel een keer extra mijn handen.

Lekker hé Pieter, dat schudden van die machine als je er tegen aanstaat. Gratis massage. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 00:31
 
CHATULIEM619 schreef:
'Tja, dit is ook weer zo'n grote onzin in mijn ogen. Mariska, ik bedoel het niet persoonlijk, maar een geestelijke waarde toekennen aan vlaggetjes zwaaien vind ik echt te ver gaan. In mijn ogen verhoogt het de vreugde om de Heer te prijzen, maar ik zie daar geen enkele meerwaarde in voor geestelijke strijd.


Het was dus een antwoord op een vraag over vlaggen.
En ik dacht laat ik maar meteen neerzetten welke waarde men er aan hecht.

Voor mij word op deze manier een kerkdienst meer een theater aangelegenheid en dat gaat voor mij veel te ver.


Laatst aangepast door
MARISKA601
op zaterdag 1 oktober 2011, 00:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 00:59
 
Euthanasie of zelfmoord .... ik durf hier niet eens echt reactie op te geven , want ik zie de toekomst niet voor me ( gelukkig maar ) .... en ik weet dus helemaal niet welke keuze ik misschien ooit nog maak indien ik me in een bepaalde toestand zou bevinden .... al hoop ik natuurlijk dat ik nooit voor die keuze kom te staan ...
Ik persoonlijk kan mensen die de keuze maken vaak wel begrijpen ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 01:35
 
Bekijk de uitzending eens die vrijdagavond was bij Schepper en Co...

Mevr Keller neemt afscheid van haar kinderen en de arts willigt haar wens in voor euthanasie.

Ik wilde het zien, maar blijf erbij dat wij hier de plaats van God innemen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 08:36
 
ZEELAND736 schreef:
Bekijk de uitzending eens die vrijdagavond was bij Schepper en Co...

Mevr Keller neemt afscheid van haar kinderen en de arts willigt haar wens in voor euthanasie.

Ik wilde het zien, maar blijf erbij dat wij hier de plaats van God innemen...
Ik ben het met je eens, maar ik heb het wel eens meer gezegd, je zal maar voor een keuze komen te staan, en keuze is wel heel makkelijk gezegd. Ongeveer 40 jaar geleden was mijn moeder zeer ernstig ziek. Mede door de pijn, en van een ontstoken alvleesklier in coma geraakt. Door artsen werd gezegd, we gaan alles afsluiten, wij kunnen niets meer doen. De medische wetenschap stond voor een raadsel, zij was door hen opgegeven. Iedereen was er om afscheid te nemen. En door een wonder, en niet alleen voor ons maar ook de wetenschap, klom ze langzaam weer op. Jaren heeft ze naar colleges gegaan van universiteiten, om een en ander uit te leggen over dat ene raadsel van de medische wetenschap. Zij leeft nog steeds, en heeft nog een enkele keer een terugval gehad in haar ziekte, met die heftige pijnen. Maar als je haar ernaar vraagt, weet zij ook geen zinnige verklaring te geven op euthanasie. Wetenschap?! voor ons was het een wonder, en eigenlijk voor hun ook.


Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 1 oktober 2011, 08:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 09:03
 
ELOY997 schreef:
Jezus zelf geeft dit aan in de verschillende verzen uit de Bergrede:Matteüs 5:17-18

17 Denk niet dat ik gekomen ben om de Wet of de Profeten af te schaffen. Ik ben niet gekomen om ze af te schaffen, maar om ze tot vervulling te brengen. 18 Ik verzeker jullie: zolang de hemel en de aarde bestaan, blijft elke jota, elke tittel in de wet van kracht, totdat alles gebeurd zal zijn.

Precies
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 09:51
 
Zaterdag 1 oktober, Psalm 115: 1-8; Doof en blind.

Eén keer in mijn leven heb ik zo iemand ontmoet: doof en blind – en ook nog stom. Een zielig hoopje mens, zwaar gehandicapt. Zo iemand kan niets. Ja, een beetje bewegen, de handen uitstrekken, met vingers voelen en je strelen, onophoudelijk strelen, in een wanhopige poging woordeloos contact te maken. Maar het leidt tot niets, het blijft zoeken en tasten, raden en gissen naar betekenis.
Nog erger is het met goden. Blind zijn ze. En doof. Ze hebben wel ogen, maar ze kunnen er niet mee kijken. Ze hebben wel oren, maar horen niets. Ze hebben handen, maar ermee strelen kunnen ze niet eens, die stomme godsbeelden. Ze lijken heel wat van plan te zijn, maar ze zijn in feite niets, helemaal niets. Al die machten en krachten die wij in het leven riepen, onze weelde, onze weelde, onze wapens, onze steden, onze status, al die speeltjes van elektronsch geregeerde nepcultuur, heel die glitterwereld vol robots en computers – er behoeft maar één dingetje verkeerd te gaan en de hele boel blijkt in feite te zijn: doof en blind en stom.
Hoe anders de Eeuwige! Onze God is in de hemel. Dat wil zeggen, niet te bereiken met aards geschut. Die goden, die kunnen niets. Maar onze God doet precies wat Hij wil. Hij ziet alles, Hij hoort ons, Hij spreekt en het is er, Hij wenkt en het staat er. En daarom is het niet gepast dat wij de eer ontvangen die Hem toekomt. Soli Deo gloria, aan Hem alleen de eer!

Wie in de goden zijn behagen vind
en wie ze maakt, wordt even doof en blind
als deze dode dingen.
Maar wij, wij hebben onze God die leeft,
die spreekt en hoort en die het leven geeft
aan alle stervelingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:12
 
JOSINA022 schreef:
Haha, ik geloof van wel Twijfelende smiley Maar ze eet m'n planten op, waarom is mij een raadsel Smiley die vol vragen zit

Heb je van die sprietplanten staan??
Katten eten gras en bepaalde soorten planten voor hun maag.
Weet niet hoe lang je dr nog hebt haal anders even kattengras kost niet veel en ze blijft van je planten af Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:20
 
VISSER278 schreef:
Wat maakt het uit.....morgen is mijn woonplaats toch bijna onbereikbaar.
De tunnel wordt vanaf vanavond weer maar eens afgesloten.
Morgen de kustmarathon in Walcheren , dagjesmensen die nog een keer naar het strand willen , en die moeten allemaal hier via de oude rijksweg.
Grote chaos wordt er verwacht op de A58 . Vorige week ook....stond er zaterdags 's morgens om 9 uur al 5 km. file .

Misschien in een andere provincie gaan wonen Clown smiley
heb je met dit mooie weer geen last van toeristen maar wordt je er zelf een Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Heerlijk weertje wederom jammer dat het al zo vroeg donker is nu maar ja mens ken nie alles hebben Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:20
 
ERIKA129 schreef:
Heb je van die sprietplanten staan??
Katten eten gras en bepaalde soorten planten voor hun maag.
Weet niet hoe lang je dr nog hebt haal anders even kattengras kost niet veel en ze blijft van je planten af Knipoog smiley

Ja, nu je het zegt Verlegen lachende smiley
Honden doen het ook, dus ik had het ook nog zelf kunnen bedenken Gefrustreerde smiley

Aangezien ze nog wel ff blijft zal ik toch maar voor het kattengras gaan.

Dank! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:21
 
Verraste, verbaasde smiley
Het gaat nog wat worden hier Lachende smiley Alweer goed geslapen Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:29
 
ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley
Het gaat nog wat worden hier Lachende smiley Alweer goed geslapen Coole smiley met zonnebril

toppie! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRA206





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:33
 
PIETER649 schreef:
Vandaag is het 23 september...
Nog 3 maanden en het is weer kerst zo ongeveer...

Wat ga jij doen om te zorgen dat je deze kerst niet (weer) zonder lover zit??

...aaach ik ben altijd welkom bij mijn vrienden Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:36
 
SANDRA206 schreef:
...aaach ik ben altijd welkom bij mijn vrienden Kussende smiley


das t nadeel voor ons duitsers... wij hebben geen vrienden Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:36
 
ERIKA129 schreef:
Misschien in een andere provincie gaan wonen Clown smiley
heb je met dit mooie weer geen last van toeristen maar wordt je er zelf een Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Heerlijk weertje wederom jammer dat het al zo vroeg donker is nu maar ja mens ken nie alles hebben Knipoog smiley

fakkels in de tuin en het wordt gezellig Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:36
 
JOSINA022 schreef:
Haha, ik geloof van wel Twijfelende smiley Maar ze eet m'n planten op, waarom is mij een raadsel Smiley die vol vragen zit


De katten hier vreten ook iedere plant op die maar voor hun neus staan,
en een bakje kattengras vinden ze niks hier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:37
 
1 Oktober en nog steeds vrolijk weer ivm de verjaardag van mijn zoon Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:39
 
ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley
Het gaat nog wat worden hier Lachende smiley Alweer goed geslapen Coole smiley met zonnebril

Het wordt beter met je Erika Verlegen lachende smiley

Knuffel van je oom en tante Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:39
 
MARISKA601 schreef:
De katten hier vreten ook iedere plant op die maar voor hun neus staan,
en een bakje kattengras vinden ze niks hier.

Verraste, verbaasde smiley Maar doen ze dat bij jou omdat ze last van hun maag hebben of vanuit ondeugd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:40
 
HERMAN388 schreef:
1 Oktober en nog steeds vrolijk weer ivm de verjaardag van mijn zoon Lachende smiley

Gefeliciteerd! Hij treft het maar met zulk weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:41
 
PIETER649 schreef:
das t nadeel voor ons duitsers... wij hebben geen vrienden Twijfelende smiley

Wat hebben jullie dan? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:43
 
ERIKA129 schreef:
Geen idee heb je tips Clown smiley

Zet jouw profiel op de voorpagina van CM.
Er wordt stormloop verwacht van aanstaande lover Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:46
 
JOSINA022 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Maar doen ze dat bij jou omdat ze last van hun maag hebben of vanuit ondeugd?


Ik heb het ze wel eens gevraagd, maar ze zitten me dan aan te kijken of ze het horen donderen in keulen..:

ikke? ikkes doet niks... zit naar buiten te kijken...
moet je maar geen planten in de vensterbank zetten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:46
 
JOSINA022 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Maar doen ze dat bij jou omdat ze last van hun maag hebben of vanuit ondeugd?

Gebrek aan muizen bij haar omgeving Kotsende smiley arme katten toch
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:51
 
JOSINA022 schreef:
Gefeliciteerd! Hij treft het maar met zulk weer!

Dank je wel en we gaan zo buiten zitten, heerlijk toch Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:51
 
JOSINA022 schreef:
Wat hebben jullie dan? Smiley die vol vragen zit


we hebben elkaar Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:53
 
PIETER649 schreef:
we hebben elkaar Verliefde smiley

Dat is het allerbeste dat je je kunt wensen! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:54
 
MARISKA601 schreef:
Ik heb het ze wel eens gevraagd, maar ze zitten me dan aan te kijken of ze het horen donderen in keulen..:

ikke? ikkes doet niks... zit naar buiten te kijken...
moet je maar geen planten in de vensterbank zetten...

Wat een stelletje Smiley met dichtgeplakte mond

Geef mij toch maar een hond hoor Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:59
 
JOSINA022 schreef:
Wat een stelletje Smiley met dichtgeplakte mond

Geef mij toch maar een hond hoor Clown smiley



Die hond van mij graast als een koe af en toe...

Maar ja ze is ook bruin gevlekt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 11:14
 
MARISKA601 schreef:
Die hond van mij graast als een koe af en toe...

Maar ja ze is ook bruin gevlekt...

Is het wel een hond dan? Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2908 2909 2910 2911 2912 2913 2914 ... 6194 Volgende
Pagina 2911 van 6194