ChristianMatch
 


Forum

Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 09:58
BerichtOnderwerp: Betrekkelijk of blijvend
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Wat is de bedoeling van dit topic, Gerrit? Heb je een gerichte vraag, zodat mensen daar op kunnen reageren?

Redactie CM

leek mij duidelijk, er reageert verder bijna niemand, dan zijn ze wat mij betreft het er allemaal wel mee eens Engeltje smiley
wie zwijgt stemt toe


Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 6 juli 2013, 10:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 09:31
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
Boze smiley

Het is natuurlijk tegenwoordig (vroeger ook) dat als er tegen de geloofswereld geschopt kan worden, men het heus niet zal laten.

Ook in wereldse kringen gaat er, ondanks heftig waarschuwen gerust heel wat mis, en is dit een druppel op de gloeiende plaat.
Er zijn al heel wat consumptie plagen waar men dikke vette sch**t aan heeft, en in sommige onderdelen allemaal schuldig aan zijn.
En velen wellustige mede volwassen mede mens even niet nadenken, en het verantwoordelijkheidsgevoel even aan de wilgen hangen, voor het te behagen gevoel.

Al even na de schepping zijn of waren er ziektes, die vandaag de dag nog welig tieren onder ons wijze mensen.
Zelfs onder gelovigen, maar ook onder ongelovigen, en is het maar wat makkelijk om ons ongenoegen uit te spreken over de Biblebelt.
Alles mag tegenwoordig, p.s.v.r zijn wij de 21ste eeuw, waar alles kan en mag, als de liefde er maar aan te pas komt.
En de liefde heeft al menig tol ge eist, ondanks alle waarschuwingen van de wijze mede mens.
Steken we onze kop liever in het zand, dan iets anders , in een door de natuur vervaardigd, hoogwaardig door bomen voortgebracht materiaal.
Dus als wij het bij de biblebelt houden, en veroordelen, zien ze ons kwalijk gedrag niet Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 08:57
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
SHANITA130 schreef:
De Bijbelse waarheid over 'spreken in tongen': http://youtu.be/0nKJAM86WCk

En de Bijbelse waarheid over 'vallen in de geest': http://youtu.be/bEqXWMtbvkQ

Zoals gepraktiseerd in alleen charismatische groepen, evangelische(niet allemaal) etc.

Dus ja, kom je uit een traditionele kerk, kan het zijn dat je niet snap waar het over gaat vandaar.

Het is wel in het Engels...

Weet je Shanita, ik vind het allemaal maar vaag, wat ik er van gelezen heb (Bijbel) moet je de gave krijgen, en kan je het niet leren.
Ik heb heel veel kennissen verdeeld over net zo veel belevingen, met allemaal een bijna eigen verklaring er over.
Als iemand spreekt in tongen taal/klanktaal in openbaarheid, moet hij zijn gebed verklaren, of vertalen wat er gezegd is. (als er naar gevraagd wordt)

Elk persoonlijk gebed is anders, en kan maar door één persoon vertaald worden, en er zijn geen vertaalboeken te koop.
In sommige charismatische bewegingen, worden er cursussen in gegeven lijkt mij knap lastig. (hoe kan je nu een gave/gift leren)
Dat is het zelfde als leren geloven, in protestante kringen wordt overal eng over gedaan, en das ook niet goed.
Als ik de predikant neem van de kerk waar ik nog aan verbonden ben, waar ik wat vragen aan stelde, trek ik ook mijn twijfels.

Ik geloof in God Jezus Christus en de Heilige Geest, en de rest mogen ze wat mij betreft het bos in sturen.
Een goede redenaar spreekt uit zijn hart, en met zijn verstand, die mag ik graag horen, i.p een voorganger, met een jaren studie theologie, en op de meest simpele vragen, een afwerend antwoord geeft.
En de kerken van wel eer, hebben mij te veel huisregeltjes, zelf verzonnen, met een vleugje Bijbelse normen en waarden er in Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 21:07
BerichtOnderwerp: Betrekkelijk of blijvend
 
PETRA373 schreef:
En liefde voor de vreemdeling, waren Jozef, Maria en Jezus ook niet zelf een tijdje vreemdeling in een land?

Precies, en die werden ook niet geknuffeld, en het gaat ook niet perse over scheidingen of homo huwelijken inhoudelijk.
Wat dat laatste aan gaat, het inhoudelijke ervan dan, maar meer het gedachtegoed algemeen, over tal van onderwerpen.
Die zijn er genoeg over het forum verdeeld, maar meer dat wij eerder geneigd zijn, over welk onderwerp mee te huppelen, om niet uit de boot te vallen.
Eigenlijk, je anders voordoen om maar een heerlijk forum onderwerp te krijgen, of om als je al een antwoord durft te geven, weg geketterd wordt.

Ouderwets en zeker niet van deze tijd, die antwoorden zijn toch wel meer dan eens gegeven.
Over achterhaald maar te zwijgen, er zijn tal van zwevingen binnen de christelijke beleving, die over het algemeen anders beleven.
En dan als eerste antwoord of ik dan terug wilde naar stenigen, nou als het even kan Verraste, verbaasde smiley
Maar ik heb het al meerdere keren mogen meemaken, toch iemand anders te ontmoeten, dan zij zich voordeed te zijn, en toch wel even anders op dingen reageerde.
Maar voor de goede vrede hier andere gedachten had over tal van zaken.
Wel de liefde, maar eerlijk was even zoek, en dat is vaak zo, eerlijk even niet, liefde gaat voor.


Laatst aangepast door
GERRIT084
op vrijdag 5 juli 2013, 21:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 19:53
BerichtOnderwerp: Betrekkelijk of blijvend
 
THOMAS968 schreef:
Tsja Gerrit, wil je terug naar de tijd dat vrouwen gestenigd werden na overspel? Moet een meisje met haar verkrachter trouwen? Christus dacht over het eerste aantoonbaar anders. De fundamentalisten lazen wat er stond, namelijk ze moest gestenigd worden, het stond er toch? Ze konden Gods Woord toch niet aanpassen? Godslastering dus en Christus heeft het geweten, ze hadden hem eindelijk in de val, wat eerder ook geprobeerd werd, lees de Bijbel maar.

Christenen werden aanvankelijk gezien als een Joodse sekte. Het succes onder de Joden was niet zo groot maar wel buiten de Joodse staat. Paulus heeft, waarschijnlijk met moeite, gesteld dat heidense bekeerlingen niet eerst Jood hoefden te worden en dus ook de Joodse gewoonten niet hoefden over te nemen. De Joodse wetten pasten kennelijk al niet meer zo in hun cultuur.

Mensen die zeggen dat de wetgeving uit het Oude Testament onverkort geldt zo het er staat, houden zich keurig aan een wet die Christus echter terzijde schoof als de werking ervan in strijd was met het gebod van de Liefde. Wetten die werken in een nomadensamenleving van lang geleden, functioneerden in het begin van de jaartelling ook al niet meer. Als mensen schrijven dat de wetten uit het Oude Testament onverkort gelden.hebben ze de boodschap van Christus en van Paulus niet begrepen. Dat betent niet dat de bedoeling, bijvoorbeeld gezonde voeding, goed hygiene en het voorkomen van geslachtziekten fout is.

Er staat in de Bijbel dat we overspelige vrouwen moeten stenigen en nog wel meer onnodige wreedheden. Vaak nog omgeven met zo spreekt de Heer. Het staat er wel maar dat doen we dus niet. We pakken de stenengooiers op en stoppen deze fundamentalistische moordenaars met hun grote gelijk in de gevangenis. Je moet de Bijbel naar de betekenis lezen, als je het - in je angst -naar de letter doet, dan doe je je medemens vaak kwaad. Christus toetste alles aan de liefde en wist van vergeving. God is dezelfde maar we zijn door het offer van Christus wel in een andere verhouding met Hem komen te staan. Het Nieuwe Verbond inderdaad.


Thomas, het Nieuwe Verbond is blijvend.

Nee zo bedoel ik het ook weer niet, maar dat is weer de extreme zijde van de medaille, er zijn gerust wel wat andere voorbeelden.
Meer de gewoonte getrouwheid waarin wij tegenwoordig leven, van alles kan en mag, zolang je liefde er maar voor kan zetten.

Simpel voorbeelden zijn ook het homo huwelijk en niet te vergeten echtscheidingen, en de vergevorderde liefde naar de vreemdeling binnen onze poorten.
Men drijft daarin al ver te ver door, in den lande, maar ook in gewoon gemeentes.
Maar ik had het meer over het gedrag algemeen op cm, iets kleinschaliger en het heden en nu.
Dat als je bv een andere mening ben toebedeeld, je meteen een stempel als bv deze Boze smiley krijgt.
Of gewoon ouderwets, en net als u zelf stelt, de veronderstelling neemt naar het extreme, er zijn uitersten, maar om die handhaving heb ik het niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 19:19
BerichtOnderwerp: Betrekkelijk of blijvend
 
Tussen de Schepping, en Openbaringen, het tijdvlak waarin wij nu leven.
Waarin alles kan en mag (klaarblijkelijk) het wordt gewoon gedaan, wat in het O.T duidelijk als verwerpelijk staat.
Wordt heden ten dagen vaak bedekt onder een wel heel grote mantel der liefde, er valt tegenwoordig wel heel veel onder de liefde.
Maar ik vraag mij werkelijk af, of men zo denkt, of dat wij bang zijn een ander te kwetsen? wand dat mag ook weer niet.
Of in het ergste geval mee huppelen, om maar goed op de markt te liggen, wij zijn hier op cm wat dat aan gaat, kwetsbare wezentjes.

Maar ook zulke dingen kunnen pijn gaan doen, mocht je met iemand verder gaan, en in het echt toch echt anders over dingen de te denken.
En we doen er ook geen goed aan volgens mij, op deze manier gaan alle christelijke normen en waarden aardig vervlakken zo.
En gaan we met zijn allen aardig op weg, naar het nieuwe Sodom of Gomorra, als we daar al niet in zitten.
Of zijn wij dat al voorbij gestreefd?
Wereldwijd gezien wel, maar zijn wij ook zo, het is maar waar je bij wilt horen.


Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 6 juli 2013, 10:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 18:44
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
SHANITA130 schreef:
Vreselijk raar, zeker omdat ze weten dat je gelovig bent, ja dan stel je die vragen toch niet, hupakee, meteen snel het kind meenemen en snel inenten. Niet eerst vragen ofzo Smiley met dichtgeplakte mond

Als je er dan tegen bent kan je er toch niets meer aan doen, want je kind is dan ál ingeënt, Haha... Duiveltje smiley

Verder iedereen een fijne dag, en voor vannacht alvast Slapende smiley

Kan niet he, wij leven niet in een dictatuur (hoewel de schijn soms anders schijnt) maar soms kan of kunnen ze het omzeilen .
Je kan het bv ook aan de kinderen zelf over gaan laten, in bepaalde gevallen
Maar dan ben je ook zuur, daar kinderen 9 van de 10 keer de stuipen krijgen van naalden (en das ook maar beperkt tot een bepaalde leeftijd) en dan doen ze het, ook in sommige gevallen vrijwillig.

En soms mag je niet eens meer reageren van de redactie, en krijg je na een vorm van ongenoegen, op je spreekwoordelijke (vliegveld van Zurich)(scheelt de redactie weer ******)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 13:41
BerichtOnderwerp: Humor mag best van God
 
TALITHA162 schreef:
mooi voorbeeld ja !!!

en dan nog iets Jezus kwam op aarde als MENS dus denken jullie nou echt dat Hij nooit gelachen heeft of grapjes heeft gemaakt met zijn discipelen??? Tuurlijk was Hij vaak serieus over de dingen van God maar in Zijn vrije tijd zal Hij vast wel eens een grapje gemaakt hebben hoor .

Ik denk dat Jezus Christus weinig vrije uurtjes heft gekend, misschien wel geen, vanaf het moment dat Hij geboren is, is Hij vervolgd.
Tot aan Zijn kruisiging aan toe, Hij heeft geleefd als mens en er zijn bruiloften geweest, en van water wijn gemaakt, en ook gedronken.

Lachen hoort bij het leven, net als huilen, en ademen, hoe diep de ellende van welk mens dan ook, ergens wordt wel gelachen.
Dus ik geloof ook niet dat lachen van de duivel is, maar wel waarom je lacht uit leedvermaak, dat is wel van de d.....
Daarvoor wordt je vanzelf wel gestraft, soms meteen, daar zijn wel weer anderen voor, dan krijg je van zelf wel op je ...... (vliegveld van Zurich Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 13:23
BerichtOnderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?
 
ZEELAND736 schreef:
Tsjonge...tsjonge....wat een zegen!!!

Boze smiley

Lachende smiley tja en die ander ook eigenlijk (iig geen zegen) Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 12:14
BerichtOnderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?
 
SHANITA130 schreef:
Hier kan je zeggen wat voor jou, op dit moment, of in het algemeen een zegen is.
Maar ja kan ook zeggen wat er op dit moment voor jou vervelend is.

Want ja, vaak is het zo, ervaar ik, dat er tegelijkertijd als dingen goed kunnen gaan, ook vervelende dingen kunnen zijn.

Ik begin: Vandaag ervaar ik als zegen: mijn vrienden.
Ik ervaar als vervelend dat ik dingen kwijt ben waarnaar ik loop te zoeken.


Mijn zegen was: dat 3 maanden geleden mijn lidmaatschap afliep Lachende smiley En het vervelende is dat ik er weer 3 dagen op mocht Gefrustreerde smiley

Het is er echt nog slechter op geworden Boze smiley allemaal verbeten exen, die je belerend en onderwijzend toebijten Zieke smiley
Jij niet hoor Shanita, en nog wat weinig anderen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 20:48
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
JOL252 schreef:
Uit een pakje??


Jol toch Jol toch, foei nou Gefrustreerde smiley bij mij is alles vers uit de vriezer Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 19:55
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ANNA415 schreef:
vis

Bij mij viel het reuze mee Lachende smiley
Eindelijk toch nog iets niet uit de zee
In het midden heel paraat geloof dat
ook daar een I staat Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:06
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
JANS221 schreef:
Ha, die Gerrit, je bent weer terug en loop weer te mopperen. Knipoog smiley En je hebt deze oude topic van je maar weer eens opgezocht?
Ik omschrijf het niet alleen mooi, zoals je opmerkt, het is ook mooi! En er hoeven zelfs geen excuses voor verzonnen te worden. Zoals ik al schreef zijn seksuele gevoelens en verlangens in elk mens aanwezig en dat is niet iets om je schuldig over te voelen, het hoort bij ons mens-zijn. Elkaar liefhebben en beminnen is normaal, en daar is niets mis mee.

Ikke mopperen Verraste, verbaasde smiley wel nee kindje ik zette toch, mooi verwoord Geschokte, onthutste smiley maar ik ben het met grote lijnen wel eens, dat wel, maarrrrrrrrrrr
De theorie het toch wel anders beweerd, maar de mens heeft zo zijn eigen theologie, en ieder vogeltje (mens) zingt zoals het gebekt(1) is.


(gebekt, is van oud Hollands spreekwoord. zoals het er staat bij (1) dus geen scheldwoord en ook niet grof, maar zo was het in de oertijd, kan het ook niet helpen een jaar of wat terug)
Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 09:51
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
PETRA373 schreef:
nou heb dus hele dag bijna in dat bos bij klus gewandeld en lange broek aan trui met lange mouwen maar had ik toch twee teken, bij eentje had ik effe rood plekje na verwijderen, maar zie nu niets meer, dus als ik tien dagen in de gaten houd of het er goed uit blijft zien, geen rode plekken of kringen is het goed????

wat een kl*te dag... spinnen en teken....

Nog nooit op het vliegveld van Zurig geweest zeker, das ook ..... Geschokte, onthutste smiley
zitten jullie vast met de vingers in de oren Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 09:35
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ZEELAND736 schreef:
Gerrit ook weer terug is???????????



WELKOM GERRIT!!!

effies maar hoor Lachende smiley denk ik..... Knipoog smiley


Trouwens ik denk dat het weinig uitmaakt, in welke taal er wordt geschreven (getikt) Geschokte, onthutste smiley das ut zelfde.
CM is net als een boodschappenlijstje, je zet er op wat je nodig hebt, en éénmaal thuis gekomen, moet je voor de grap eens gaan vergelijken.
Het is altijd anders, en het staat in de voorwaarden van cm ook, wat je wel, en wat je niet mag uitwisselen.
Das net zo simpel als, water met kokend vet vermengen Woedende smiley gaat ook niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt doe je het toch Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 09:10
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
MARENTH030 schreef:
Ben het helemaal met je eens Jans. Je hebt het prachtig omschreven.
Ik wil er nog aan toevoegen dat seksualiteit ook een manier is waarop twee lichamen met elkaar praten. Ik elke liefdevolle relatie is lichaamstaal net zo belangrijk als het gesproken woord. Iedere aanraking vertegenwoordigt een reeks van gevoelens die niet in woorden tot uitdrukking gebracht zouden kunnen worden.
Gr Marenth

Tja, het is een tijdje terug Boze smiley maar niet tegenstaande van .........
Het is nu éénmaal wel zo, dat je het wel moet beperken tot één, hoe mooi je het ook omschrijft.
En niet alles maar goed vinden om dat wij het zo vinden, zeker en te meer in de tijdsgeest waarin wij tegenwoordig leven.

Het is net als door rood rijden, het mag niet, maar we doen het toch omdat het ons nu net toevallig zo uitkomt.
En wij deden het allemaal, en er werd niets van gezegd, we waren het nu éénmaal zo gewend, iedereen deed het toch, zo veel mogelijk.
En dan kom je op een gegeven moment voor de rechter, en daar sta je alleen, ben toch echt wel bang, dat je dan niet wegkomt.
Onder het mom, iedereen deed het zo............... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 08:51
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
JOL252 schreef:
We kunnen dan ook niet wachten op wat jij vanavond op je bord weet te toveren.

Ik weet nog niet wat mij zal bekoren Geschokte, onthutste smiley
komt uit de kast, van diep bevroren Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 04:41
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide
 
ANNA415 schreef:
we willen op
zaterdag 27 juli voor de zestiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (7 jaar)
anna415, al jaren 25 jaar, regio 0546
roelande354, 54 jaar, regio 342
natascha642, 43 jaar, regio 0546
shanita130, 41 jaar, regio 078
Rainbow930, 35 jaar (ovb)
Mira349, 43 jaar (ovb)


willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar)
harald940, 38 jaar, regio 038
pieter619, jong van geest; taxi-chauffeur....
johan209 38 jaar, regio 073
lanfy127, 43 jaar, regio 0318
crossroad317 (ovb)
frankt627, 49 jaar (ovb)

Het is al aardig aan het afkicken dat picknicken Geschokte, onthutste smiley
In glorietijden van weleer, gingen er heel wat meer Knipoog smiley
Door het stijgende percentage aantal leden
zal waarschijnlijk wel zijn de voornaamste reden Knipoog smiley
Houd de moed dan ook zeer hoog
Hoogstwaarschijnlijk is dien dag dan ook wel droog Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 04:12
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Jammer hoor, er wordt nog maar weinig exclusief gegeten op cm Zieke smiley voor het gemak alles uit een pak Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 3 april 2013, 23:55
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
YELNIN491 schreef:
Wie denkt altijd gelijk te hebben, heeft wat dat betreft alvast ongelijk

(Gilbert Cesbron)

Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 3 april 2013, 23:45
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
GERRIT084 schreef:
Zo en van af nu Verlegen lachende smiley ga ik pas echt genieten Clown smiley











(van me rust Slapende smiley )

he Smiley die vol vragen zit
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,,

,
,
,

,
,,

,
,
,
,,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

,,

,
,
,,

,,

oef Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
GERRIT084
op woensdag 3 april 2013, 23:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 3 april 2013, 23:44
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Zo en van af nu Verlegen lachende smiley ga ik pas echt genieten Clown smiley











(van me rust Slapende smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 3 april 2013, 23:37
BerichtOnderwerp: EERLIJK ZIJN, te gek voor woorden
 
ZEELAND736 schreef:
Zou het misschien ook een ...ADAM kunnen zijn??
Die kunnen soms ook stof laten opwaaien hoor!!!

Nee die zijn er genoeg geweest, laat ut vrouwvolk maar eens zien een keer, dat zij hun mannetje kunnen slaan ( L=t) Gefrustreerde smiley verslaan is geen optie Engeltje smiley
En zal het nooit worden ook, iig ga ik het hier niet meer meemaken Lachende smiley met blinkend witte tanden


Laatst aangepast door
GERRIT084
op woensdag 3 april 2013, 23:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 3 april 2013, 21:39
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
JOANNIE702 schreef:
Je bent een schat , ja doe dat maar Clown smiley

nog 2 vette weken Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 3 april 2013, 21:38
BerichtOnderwerp: Het mannenhart
 
JOANNIE702 schreef:
Hart van een man
Vol liefde
Voor de vrouw
Die hij lief heeft!

als je het al had geweten
das vast één van die dingen
die je kan vergeten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 3 april 2013, 21:36
BerichtOnderwerp: EERLIJK ZIJN, te gek voor woorden
 
Ben benieuwt wie het nu aandurft, welke Eva stof doet opwaaien hier Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 3 april 2013, 21:31
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
JOANNIE702 schreef:
Huh vandaar.......als je teveel wild eet, dan wordt je ook te wilderig ervan.......
Engeltje smiley


We zullen zo eens lasange maken, de hele week nog niet echt gekookt, wilde even niet!
En na het eten een stevige wandeling maken!
Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ja ja, en als je te veel lucht hapt Gefrustreerde smiley wordt je zeker winderig Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 3 april 2013, 20:24
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
SHANITA130 schreef:
Toen ik dit net las:

Stand Eredivisie:

1 Ajax 28 17 9 2 60 66 28
2 PSV 28 18 3 7 57 85 31
3 Vitesse 28 17 6 5 57 57 32
4 Feyenoord 28 17 5 6 56 53 35
5 FC Twente 28 13 9 6 48 44 26
6 FC Utrecht 28 14 6 8 48 42 32
7 sc Heerenveen 28 10 8 10 38 43 48

Het vertrouwde plaatje
Lachende smiley


Ben het een keer helemaal met je eens, ze gebeuren nog, heel heeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie momenten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 3 april 2013, 15:32
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ZEELAND736 schreef:
Stampot rauwe andijvie...met spekjes en ei...




Pas oh he, verslik je niet Lachende smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 3 april 2013, 12:31
BerichtOnderwerp: EERLIJK ZIJN, te gek voor woorden
 
[quote=GERRIT084]


eerlijk is er nooit geweest
Het is een ijdele hoop, en allang vervlogen
liegen bedriegen, gebeurd het meest
met de waarheid kunnen wij elkaar gedogen
maar geeft ons wel een hoop gedonder
dus oneerlijk kost maar een klein vermogen
Eerlijkheid gaat met CM ten onder Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 74 Volgende
Pagina 1 van 74