| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:26
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Herman graag opletten wat je schrijft!! Dit kan niet!! |
sorry
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:38
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Annette rijd en Pieter moet strooien dus zit hij voorop Hij moet zorgen dat het vrouwtje veilig over de gladde wegen thuis komt he
Maarre gaan we nu een heel seizoen overslaan en gelijk door naar de winter?  |
Stooien doen ze hier amper he, das niet milieuvriendelijk. De stoepen worden gewoon door de dorpsbewoners schoongehouden en iedereen rijdt op winterbanden. Slipcursusje en je voet een beetje van het gas en zo glimmer je gewoon iets langzamer naar de plaats van bestemming.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:41
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Stooien doen ze hier amper he, das niet milieuvriendelijk. De stoepen worden gewoon door de dorpsbewoners schoongehouden en iedereen rijdt op winterbanden. Slipcursusje en je voet een beetje van het gas en zo glimmer je gewoon iets langzamer naar de plaats van bestemming. |
Nou, je huis staat op de top van de heuvel? misschien 300 meter NAP Glijden naar beneden is levensgevaarlijk hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 16:56
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Is er geen website waar ze wat minder met zoeken naar Jezus bezig zijn.
Volgens mij is dat meer mijn ding. |
Even snap ik het niet meer...(of zou ik te blond wezen) Wat bedoel je nu eigenlijk??? In je eerste reactie reageer je anders als in de tweede... Wat zoek je nu eigenlijk????
Toch meer naar Jezus???? Of zijn we teveel bezig met Jezus??? Verklaar je eens nader....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 17:15
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Dat is niet helemaal waar he, t is nooit verkeerd om te praten over wat je wakker houdt, al was het maar om de vermoeiende dag na een slapeloze nacht door te komen. |
Niet altijd even makkelijk om er over te praten...zeker niet hier.... Soms is de weg er wel hier...in de thuissituatie...maar ook dat kan en wil ik niet altijd... En (vaak helaas) is er na een slapeloze nacht...gewoon...een WERKDAG!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
Berichten: 2978
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 17:21
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik wens alle dieren van cm een fijne dag toe en de komende 365 dagen veel geluk en gezondheid. |
Oei,ben dierendag helemaal vergeten............
Ik heb net mn gehaktbal op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 17:28
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Oei,ben dierendag helemaal vergeten............
Ik heb net mn gehaktbal op |
ik heb ze in de pan zitten... wat maakt het nou uit alleen vandaag geen vlees eten? vlees wat vandaag geslacht word ligt morgen in de winkels.
maar goed dit is offtopic..
ik wens alle jarigen een smakelijke maaltijd toe.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 17:28
|
|
|
|
Vandaag lekker Hutspot met spekjes erdoor en worst erbij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
Berichten: 2978
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 17:29
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Is er geen website waar ze wat minder met zoeken naar Jezus bezig zijn.
Volgens mij is dat meer mijn ding. |
Ik probeer je te begrijpen..........in het dagelijks leven voer je ook geen gesprekken die gelardeerd zijn met bijbelteksten(ik niet tenminste)maar dat vind ik hier wel(CM is voor mij een site waar je over je geloof praat). Thuis heb ik het over het eten,school,samen koffie drinken,het werk,gewoon het simpele leven.Daar moet je partner tussen passen en dan is het aantal bijbelteksten dat je op kunt dreunen niet zo belangrijk maar de uitvoering van de teksten wel.........op CM is het net of dat andersom is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 17:29
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Vandaag lekker Hutspot met spekjes erdoor en worst erbij  |
Dat is hier in Ede te ruiken....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 17:30
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Dat is hier in Ede te ruiken.... |
Hoe zou dat nou komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 17:31
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hoe zou dat nou komen  |
Geen idee...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 17:34
|
|
|
|
Ik geef alle mensen die er hier voor mij zijn met een luisterend oor en een bemoedigend woord een dikke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 17:52
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ik heb ze in de pan zitten... wat maakt het nou uit alleen vandaag geen vlees eten? vlees wat vandaag geslacht word ligt morgen in de winkels.
maar goed dit is offtopic..
ik wens alle jarigen een smakelijke maaltijd toe. |
okee, dus morgen dan geen vlees eten....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 18:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik geef alle mensen die er hier voor mij zijn met een luisterend oor en een bemoedigend woord een dikke  |
Vanavond weer een knuffel voor het slapengaan van mij hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 18:13
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Is er geen website waar ze wat minder met zoeken naar Jezus bezig zijn.
Volgens mij is dat meer mijn ding. |
Er zijn hier zat mensen die Jezus al gevonden hebben....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op dinsdag 4 oktober 2011, 18:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 18:31
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Vanavond weer een knuffel voor het slapengaan van mij hoor!  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 18:56
|
|
|
|
Het mooiste moment??? Iets waar ik ieder jaar mee wordt geplaagd maar wat ik toch weer leuk vind... Het is dierendag...Mijn dochter zorgt dan ook altijd trouw dat de hele farm hier iets extra heeft, want het is een echte dierenvriend!!! En de laatste truc is dan....Mij iets geven...en er dan bijzeggen.... Hier Mam...voor jouw ook iets lekkers.... Vroeger vroeg ik dan vaak...Waarom??? En hadden ook de jongens lol als ze konden zeggen...Het is toch dierendag???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:03
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Het mooiste moment??? Iets waar ik ieder jaar mee wordt geplaagd maar wat ik toch weer leuk vind... Het is dierendag...Mijn dochter zorgt dan ook altijd trouw dat de hele farm hier iets extra heeft, want het is een echte dierenvriend!!! En de laatste truc is dan....Mij iets geven...en er dan bijzeggen.... Hier Mam...voor jouw ook iets lekkers.... Vroeger vroeg ik dan vaak...Waarom??? En hadden ook de jongens lol als ze konden zeggen...Het is toch dierendag??? |
leuk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:07
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Geen idee... |
we hebben hutspot gegeten sjammie sjammie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:09
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | we hebben hutspot gegeten sjammie sjammie  |
Ook al Het lijkt wel een virus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ook al Het lijkt wel een virus  |
Mijn spion was in je keuken, heb je niet gemerkt Erika? Ik heb geen verstand van eten koken daarom spion gaf aan mij door hoe je het gemaakt hebt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:16
|
|
|
|
,
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op dinsdag 4 oktober 2011, 22:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:21
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Het mooiste moment??? Iets waar ik ieder jaar mee wordt geplaagd maar wat ik toch weer leuk vind... Het is dierendag...Mijn dochter zorgt dan ook altijd trouw dat de hele farm hier iets extra heeft, want het is een echte dierenvriend!!! En de laatste truc is dan....Mij iets geven...en er dan bijzeggen.... Hier Mam...voor jouw ook iets lekkers.... Vroeger vroeg ik dan vaak...Waarom??? En hadden ook de jongens lol als ze konden zeggen...Het is toch dierendag??? |
Ze geloven in evolutie toch? Mensen stammen van de apen af
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:23
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Oei,ben dierendag helemaal vergeten............
Ik heb net mn gehaktbal op |
Dierenbeul of dierenliefhebber
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:45
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Dat is niet helemaal waar he, t is nooit verkeerd om te praten over wat je wakker houdt, al was het maar om de vermoeiende dag na een slapeloze nacht door te komen. |
als je je vervelende waffel maar dicht houd als ik wil slapen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:48
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Ja, ikke vergeet vaker bril en krijg ik dagelijks blauwe plekken op mijn hoofd door gebotst tegen lantaarnpaal |
wees blij dat er tenminste nog 1 helder licht is in de hoekse waard
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:49
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | als je je vervelende waffel maar dicht houd als ik wil slapen  |
het zal je man maar wezen Arme Annette
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:50
|
|
|
|
[quote=PIETER649]wees blij dat er tenminste nog 1 helder licht is in de hoekse waard [/quote
Das dan ook echt de enige Pieter
|
|
| Naar boven |
|
|