| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:51
|
|
|
|
Wat zijn we weer heerlijk off-topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:51
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Is er geen website waar ze wat minder met zoeken naar Jezus bezig zijn.
Volgens mij is dat meer mijn ding. |
Een website kan ik je niet aan helpen . Maar misschien heb je wat aan het volgende nummer: vijftig vijftien: Roep mij aan in de dag der benauwdheid , Ik ( de Heere God) zal er u uithelpen. en gij zult Mij ( de Heere God) eren. Probeer dat nummer eens, als je echt zoekende bent krijg je misschien wel gehoor.
Ps. 50 : 15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:54
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wat zijn we weer heerlijk off-topic  |
En dan doe ik nog geeneens mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:55
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Mijn spion was in je keuken, heb je niet gemerkt Erika? Ik heb geen verstand van eten koken daarom spion gaf aan mij door hoe je het gemaakt hebt.  |
Volgens mij ben jij al een paar weken fantasieburgers aan het eten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:56
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En dan doe ik nog geeneens mee  |
Brave meid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:59
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | als je je vervelende waffel maar dicht houd als ik wil slapen  |
Ik praat als jij wilt slapen, maar zelf praat je terwijl je slaap. Weet je hoe leuk het is om een slapend iemand uit te horen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 19:59
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik praat als jij wilt slapen, maar zelf praat je terwijl je slaap. Weet je hoe leuk het is om een slapend iemand uit te horen  |
vertel vertel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:01
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | vertel vertel  |
sorry, ik wil geen ban (of een knal voor mn harses )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:03
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]
hij bedoelde de lantarenpaal erika
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:03
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | sorry, ik wil geen ban (of een knal voor mn harses ) |
Nee doe dan maar niet dan heb jij last van slapeloosheid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:04
|
|
|
|
[quote=ANNETTE792]
Zegge jij mag dan misschien blond zijn ik niet he Ik snapte hem volledig valt weer mee he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:05
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Nee doe dan maar niet dan heb jij last van slapeloosheid  |
.... en allimentatie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:07
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | .... en allimentatie...  |
Oeps arme meid om de avond en nacht door te komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:09
|
|
|
|
koolrabi/gorgonzola-stoofpot met aardappelpuree, hmmmmm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:11
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | koolrabi/gorgonzola-stoofpot met aardappelpuree, hmmmmm  |
Das een totaal onbekend recept voor me
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:14
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Brave meid  |
Dank u beleefd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:18
|
|
|
|
tis te hopen dat er op de grens van utrecht en gelderland ook nog ergens 1 helder licht is
(zal niet meevallen in 0318 )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:22
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | tis te hopen dat er op de grens van utrecht en gelderland ook nog ergens 1 helder licht is
(zal niet meevallen in 0318 )  |
Ik geloof dat er op een stuk a12 tussen 0318 en die andere 0318 geen verlichting is... Dit is ivm de bermbeesjes dat ze het verschil weten tussen dag en nacht...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:24
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dank u beleefd  |
Kreeg u felicitaties van E ivm dierendag? Een schand is het.. u is geen dier toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:25
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | .... en allimentatie...  |
krijg je daar nu al slapeloze nachten van?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:27
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | krijg je daar nu al slapeloze nachten van?  |
Hij wel, maar na 1 blik op de Düsseldorfer Tabelle slaap ik heerlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:30
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Waarom stel jij altijd van die moeilijke vragen Denk omdat hij toch een voorbeeld functie heeft! Hoe kan zoiemand nu op huisbezoek gaan bij een man die zijn vrouw heeft bedrogen? Wat kan die zeggen ik heb het zelf ook gedaan en vraag vergiffenis aan God en je vrouw en het is goed? Denkt die man misschien wel das mooi doe ik nu en over een poosje zoek ik wel een andere vriendin en zorg dat ik niet betrapt wordt! Weet het wel een aparte reactie maar dit schiet me nu even te binnen  |
Ik kon ook iemand die zo leeft. doet het een en ander, maar ja, zolang anderen van de kerk daar niet achter kwamen, was het er niet.
Waar is dan het geloof van zo iemand, vraag ik mij af, want God ziet het wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:32
|
|
|
|
Mooiste moment van de dag? Voor het eerst sinds heel lang weer zelf helemaal mijn huisje aan kant gemaakt, stoffen, zuigen, dweilen, tuinterras geschrobt, douche en toillet gedaan en kaarten gemaakt Niet dat het mijn hobby is huishouden maar voor het eerst sinds negen maanden had ik weer wat energie ervoor dus das een mooi moment
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:34
|
|
|
|
Het mooiste moment voor mij was van de week dat het ergste onkruid uit de tuin is....
Moet dat nu wel bekopen met pijn... en ja dat kon ik weten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:40
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Het mooiste moment voor mij was van de week dat het ergste onkruid uit de tuin is....
Moet dat nu wel bekopen met pijn... en ja dat kon ik weten... |
Is dan zeker ook gelijk het mooiste moment van jou buurvrouw, is zij weer blij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:43
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Hij wel, maar na 1 blik op de Düsseldorfer Tabelle slaap ik heerlijk  |
Tja wie krijgt er dan slapeloze nachten van de alimentatie?? Maar weet je wat??Gaan jullie maar gewoon lekker samen slapen zonder dat ertussen das beter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:50
|
|
|
|
Dinsdag 4 oktober, Psalm 116: 7-11; Geen steen die stoot.
Wie ooit klauterde over de heuvels van het nabije oosten, weet wat ‘stenen des aanstoots’ zijn. Zelfs op begaanbare wegen is het oppassen geblazen. Voor je het weet struikel je over een rotsblok. Het beloofde land lijkt met stenen bezááid! Soms lijkt heel ons aards bestaan op een stoffig landweg vol grijze struikelbrokken, een rotsachtige berghelling waartegen je onmogelijk op kunt klauteren. Het ene moment heb je het gevoel dat je vaste grond onder de voeten hebt, maar het volgende moment glijdt de bodem pardoes onder je weg en heb je niets anders dan in je vingers dan gruis en kiezelsteen. Het huilen staat je nader dan het lachen. De dood grijnst jee aan. De eenzaamheid is als de nacht om je heen. Nergens nog een lichtpuntje, nergens een houvast – je kunt geen kant meer op. Maar dan: een onverklaarbare kracht, een steun in je ziel, een hand die je draagt – een God, de Eeuwige, de Onnoembare. Je weet het, je voelt het, je gelóóft het: er is erEén die in mijn eenzaamheid bij me is, mijn tranen droogt, mij weer op de been en mij voor de dood behoedt. In zulke momenten kun je maar één ding doen: zingen – de God die je redde loven en prijzen. Zijn liefde is als licht om je heen. Het leven lacht je weer toe. En al is de hele wereld bezaaid met de meest verschrikkelijke struikelblokken, dankzij de liefde van deze God is er geen steen meer die je vallen doet.
O God, mijn God, die van de dood mijn redt, mijn tranen afwist! Voor het oog des Heren mag ik weer vrij in ’s levens land verkeren, geen steen die stoot waar ik mijn voeten zet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 20:52
|
|
|
|
|
Het eindpunt kan nooit zo onteressant zijn als de weg ernaartoe.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 21:08
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Als God werkt, staat de duivel na afloop echt niet stil. Zelfs de wonderen van Jezus waren omstreden. Lees eens Joh. 9, dan zien we dat een genezen blinde door medegelovigen afgekraakt werd. Maar de vraag blijft: geneest God vandaag? En dat gebeurt nog steeds. Ik vond het verhaal van Jolan heel treffend. En zo zijn er heel veel voorbeelden te vinden. En je kunt iets zeggen over die mevrouw, maar ze is wel genezen. Ik heb zelf gezien dat iemand die naast me zat opeens niet meer door haar bril kon kijken. Ze had een ziekte aan haar ogen, waarbij ze zeker blind van zou geworden zijn. Maar ze kon haar bril afzetten en kon gewoon zien. Deze vrouw kende ik persoonlijk en nu 30 jaar later kan ze nog steeds zien.... Zelf ga ik ervan uit, dat het goed is voor iedere zieke te bidden. En ik geloof ook dat er genezingen zullen komen als wij gaan bidden...eenvoudig geloven, aanvaarden is misschien het moeilijkste wat er is. |
| Quote: | | Ze had een ziekte aan haar ogen, waarbij ze zeker blind van zou geworden zijn. | Het moet zijn: ze had een ziekte aan haar ogen waar ze zeker blind van zou geworden zijn. en niet 'waarbij'
| Quote: | | Deze vrouw kende ik persoonlijk en nu 30 jaar later kan ze nog steeds zien.... | Het moet zijn: Deze vrouw kon ik persoonlijk. Verleden tijd ook, dus hoe kan je weten dat ze nog steeds kan zien?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 4 oktober 2011, 21:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 21:29
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Het moet zijn: ze had een ziekte aan haar ogen waar ze zeker blind van zou geworden zijn. en niet 'waarbij'
Het moet zijn: Deze vrouw kon ik persoonlijk. Verleden tijd ook, dus hoe kan je weten dat ze nog steeds kan zien? |
1 ding weet ik wel, op wie je nu reageert, zie je even niet, geen wonder, meer een feit
|
|
| Naar boven |
|
|