ChristianMatch
 


Forum

Gebedsgenezing zin of onzin?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2929 2930 2931 2932 2933 2934 2935 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 21:35
 
SHANITA130 schreef:
Het moet zijn: ze had een ziekte aan haar ogen waar ze zeker blind van zou geworden zijn. en niet 'waarbij'


Het moet zijn: Deze vrouw kon ik persoonlijk. Verleden tijd ook, dus hoe kan je weten dat ze nog steeds kan zien?

Kon is bij de eerste, tweede en derde persoon enkelvoud de verleden tijd van kunnen, niet van kennen. Het moet dus zijn: deze vrouw kende ik persoonlijk. Deze vrouw kon ik persoonlijk is Rotterdams en dat is dialect. Rotterdammers hebben veel problemen met kennen en kunnen en ook met liggen en leggen. Gewoon fout Nederlands.





Thomas.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 5 oktober 2011, 00:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 21:37
 
SHANITA130 schreef:
Het moet zijn: ze had een ziekte aan haar ogen waar ze zeker blind van zou geworden zijn. en niet 'waarbij'


Het moet zijn: Deze vrouw kon ik persoonlijk. Verleden tijd ook, dus hoe kan je weten dat ze nog steeds kan zien?

Anders dan in België dan .... Ik kende van werkwoord kennen
ik kon van werkwoord kunnen
Verlegen lachende smiley
In Nederland anders ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 21:38
 
Sorry Thomas , ik was niet rap genoeg .... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 21:40
 
SOFIE807 schreef:
Anders dan in België dan .... Ik kende van werkwoord kennen
ik kon van werkwoord kunnen
Verlegen lachende smiley
In Nederland anders ?

Welnee, het Nederlands dat in Vlaanderen gesproken wordt, is zuiverder dan hier. Al vind ik droogzwierder en manvriend wel vreemde woorden Knipoog smiley

Thomas, Fries met liefde voor het Nederlands.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 21:51
 
THOMAS968 schreef:
Kon is bij de eerste, tweede en derde persoon enkelvoud de verleden tijd van kunnen, niet van kennen. Het moet dus zijn: deze vrouw kende ik persoonlijk. Deze vrouw kon ik persoonlijk is Rotterdams en dat is dialect. Rotterdammers hebben veel problemen met kennen en kunnen en ook met liggen en leggen. Gewoon fout Nederlands.

Thomas.



kennen= weten

kunnen= doen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 22:12
 
HERMAN388 schreef:
Partij van de dieren wil vleestakt invoeren

http://www.nu.nl/politiek/2631899/partij-dieren-wil-vleestaks.html

doe liever aan een 'partij voor de dieren' tax Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 22:17
 
MARISKA601 schreef:
Ik geloof dat er op een stuk a12 tussen 0318 en die andere 0318 geen verlichting is...
Dit is ivm de bermbeesjes dat ze het verschil weten tussen dag en nacht...

Dus op de veluwe moeten ze 's avonds het licht uitdoen omdat ze anders niet weten of het donker is? Smiley die vol vragen zit
Rare lui ........... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 22:59
 
KNOTJEVEE106 schreef:
Jasmein zoekt een leuke groep om op 8 oktober surinaams te gaan eten
de kosten zijn 7,50 per persoon
opgeven kan bij jasmein of bij knotjevee106


Nog niemand aangemeld? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 23:03
 
MARIO216 schreef:
Het eindpunt kan nooit zo onteressant zijn als de weg ernaartoe.

ligt eraan wat het eindpunt is...................................... Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 23:05
 
oogjes dicht en snaveltjes toe, gaat het beste als het nacht is Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 23:12
 
dat ik straks weer es op tijd naar bed kan.
yeah Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 23:14
 
YELNIN491 schreef:
dat ik straks weer es op tijd naar bed kan.
yeah Clown smiley

Dat komt door eerder donker dus vroeger naar bed Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 23:15
 
YELNIN491 schreef:
oogjes dicht en snaveltjes toe, gaat het beste als het nacht is Slapende smiley

Dan is de dierendag weer voorbij Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 23:22
 
THOMAS968 schreef:
Andere sites hebben inmiddels de moeite genomen een app te maken dan wel de site even aan te passen voor mobiele telefonie.

CM blijft helaas achter, terwijl een site maken als m.cm.nl toch echt niet zo moeilijk hoeft te zijn...

Thomas, gaat soms met zijn tijd mee.


Heb je al dit geprobeerd? heel simpel en makkelijk



https://market.android.com/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 23:46
 
Ik heb als Applefanaat een iPhone maar dit lijkt er wel op. CM zal de site zo moeten aanpassen dat die past op het scherm van een mobieltje en de navigatie vergemakkelijken met een ander interface. Android is een redelijk alternatief al staan ze na IOS5 van Apple weer even op achterstand, vrees ik. Maar Apple en goedkoop heb ik helaas nog nooit in één zin horen noemen...

Thomas, de prijs is een zure appel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 23:50
 
Hey!

Wat ontzettend lief van jullie!

Het ging inderdaad de laatste weken even niet goed.
Bijna twee maanden geleden kreeg ik een hernia waarbij de pijn steeds heviger werd.
Toen het met de 'gewone 'pijnstillers niet meer te doen was kreeg ik eindelijk morfine, wat even iets verlichting gaf.
Na een week werd de pijn ondanks de morfine zo hevig dat het niet meer te doen was. Van een arst kreeg ik het advies om morfine te slikken totdat ik over ging geven, wat vervolgens ook gebeurde.
Darna was het hek van de dam en ging het nog sneller bergafwaarts, zodat ze me met de ambulanche hebben afgevoerd, en gelukkig in het ziekenhuis hebben gehouden.
Ik heb daar een week gelegen en inmiddels is de pijn redelijk onder controle. Zo stoned als een garnaal mocht ik dus vandaag weer naar huis om de operatie af te wachten.
24 oktober hoop ik geopereerd te worden. Ik kijk er behoorlijk naar uit.
Ik wil jullie bedanken voor je medeleven, zowel hier als op andere manieren!

Nu ben ik niet zo om in dit topic een ieder op de hoogte te gaan houden over het verloop, aangezien ieder zijn eigen kruisje heeft, en zijn / haar eigen pakje toch moet dragen. Ik heb in het ziekenhuis veel gehoord, gezien en geleerd, en ben me er enorm van bewust dat er velen zijn die een zwaarder pakje hebben dan ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 23:59
 
Oke...alles goed en wel....maar we gaan dus wel ff aan je denken!!!!!

Ik heb nog niet eens door gehad dat JIJ het was!!!!!

Heb je hulp voor je kindertjes????
Oeps...dan is 24 oktober nog wel erg ver weg he??

Sterkte meid...en ik hoop dat de pijn dragelijk mag zijn voor je...
kWil je ook gedenken in mijn gebed...
Het is waar...als we diep door denken zijn er altijd mensen die het zwaarder hebben dan jezelf, maar ja ieder mens voelt zijn eigen pakje he!!!!

Lieve groet van Ineke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 00:04
 
ZEELAND736 schreef:
Oke...alles goed en wel....maar we gaan dus wel ff aan je denken!!!!!

Ik heb nog niet eens door gehad dat JIJ het was!!!!!

Heb je hulp voor je kindertjes????
Oeps...dan is 24 oktober nog wel erg ver weg he??

Sterkte meid...en ik hoop dat de pijn dragelijk mag zijn voor je...
kWil je ook gedenken in mijn gebed...
Het is waar...als we diep door denken zijn er altijd mensen die het zwaarder hebben dan jezelf, maar ja ieder mens voelt zijn eigen pakje he!!!!

Lieve groet van Ineke

Dankjewel. De kinderen wonen voorlopig bij mijn ouders. Dagelijks komt er een op bezoek zoals het er nu uit ziet, om de beurt. Dat is voorlopig even het maximaal haalbare
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 00:16
 
Ik ken niet begrijpe dat as ik effe gaat legge wat dat nou met een kip te make heb.


Thomas, ach ja.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 5 oktober 2011, 00:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 00:22
 
JOLAN931 schreef:
Hey!

Wat ontzettend lief van jullie!

Het ging inderdaad de laatste weken even niet goed.
Bijna twee maanden geleden kreeg ik een hernia waarbij de pijn steeds heviger werd.
Toen het met de 'gewone 'pijnstillers niet meer te doen was kreeg ik eindelijk morfine, wat even iets verlichting gaf.
Na een week werd de pijn ondanks de morfine zo hevig dat het niet meer te doen was. Van een arst kreeg ik het advies om morfine te slikken totdat ik over ging geven, wat vervolgens ook gebeurde.
Darna was het hek van de dam en ging het nog sneller bergafwaarts, zodat ze me met de ambulanche hebben afgevoerd, en gelukkig in het ziekenhuis hebben gehouden.
Ik heb daar een week gelegen en inmiddels is de pijn redelijk onder controle. Zo stoned als een garnaal mocht ik dus vandaag weer naar huis om de operatie af te wachten.
24 oktober hoop ik geopereerd te worden. Ik kijk er behoorlijk naar uit.
Ik wil jullie bedanken voor je medeleven, zowel hier als op andere manieren!

Nu ben ik niet zo om in dit topic een ieder op de hoogte te gaan houden over het verloop, aangezien ieder zijn eigen kruisje heeft, en zijn / haar eigen pakje toch moet dragen. Ik heb in het ziekenhuis veel gehoord, gezien en geleerd, en ben me er enorm van bewust dat er velen zijn die een zwaarder pakje hebben dan ik.

Héél veel sterkte en geduld toegewenst! Ook ik zal voor jullie bidden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BILLY701





Berichten: 257

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 04:18
 
ILONA405 schreef:
Crossroad
Billy
Ilona
..
..
..

Zet je naam er maar bij Lachende smiley

Leuk dat jij ook komt!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 04:44
 
HERMAN388 schreef:
Nou, je huis staat op de top van de heuvel? misschien 300 meter NAP
Glijden naar beneden is levensgevaarlijk hoor Boze smiley

glijden is zowieso gevaarlijk, of je nu naar beneden gaat of niet.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 04:45
 
lekker met mijn meiden op de bank gehangen en gewoon tv kijken....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 04:46
 
ERIKA129 schreef:
idd die vliegt en fladderd maar maakt weinig geluid Knipoog smiley Clown smiley
En nee ik ben het niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

volgens hem zelf echt wel in de zwevende hemel....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 07:47
 
Vanmiddag na vijven wordt mijn mooiste moment,dan word ik nl. gebeld dat ik vandaag in 1x voor al mijn toetsen geslaagd ben..........eg woar Clown smiley


Maar dromen zijn bedrog dus ik ga mn best doen en als ik hopeloos faal dan kom ik hier uitjanken,deal? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 08:17
 
Daar ben ik weer even. Rara....wie ben ik Knipoog smiley

Als je een half jaar niet inlogt op CM, wordt je profiel gewist. Dus vandaar, een andere naam. Even wennen hoor!

Het heeft ook voordelen; 't is 2 weken gratis, de nickname komt iets dichter bij mijn echte naam en ik heb lekker weinig postings. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 08:19
 
Wat leuk, dat dit topic nog bestaat! Van hun nieuwste cd God is able

Hillsong - You Are More
http://www.youtube.com/watch?v=-8-9uOwDObM&feature=related

en

Hillsong - God is Able
http://www.youtube.com/watch?v=ABel-BGxhFs&feature=related


Laatst aangepast door
MARYAN401
op woensdag 5 oktober 2011, 10:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 08:24
 
MARYAN401 schreef:
Daar ben ik weer even. Rara....wie ben ik Knipoog smiley

Als je een half jaar niet inlogt op CM, wordt je profiel gewist. Dus vandaar, een andere naam. Even wennen hoor!

Het heeft ook voordelen; 't is 2 weken gratis, de nickname komt iets dichter bij mijn echte naam en ik heb lekker weinig postings. Lachende smiley

WB!!!!!!!!!!!! Veel plezier weer hier Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 08:26
 
'k Zou graag met een mooiste moment beginnen, maar hopelijk komt die nog.

'k Had vanmorgen - op mijn vrije dag - om 8 uur een afspraak bij de tandarts, dit vanwege een afgebroken kies. Huilende smiley, smiley in tranen Ben ik ruim een kwartier onderweg, ik heb mijn tandarts van vroeger nog (in het dorp waar ik opgroeide), word ik gebeld dat de tandarts in de file staat. Of ik ook om half 12 kan? En dan te bedenken dat de wekker nóg vroeger stond, dan op een werkdag. 'k Ben maar weer teruggereden. En nu maar hopen dat het meevalt.Twijfelende smiley

Dit was even een negatief begin, er volgen vast wel weer positieve bijdragen.Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARYAN401
op woensdag 5 oktober 2011, 14:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 08:28
 
JOSINA022 schreef:
WB!!!!!!!!!!!! Veel plezier weer hier Lachende smiley

Dank je! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2929 2930 2931 2932 2933 2934 2935 ... 6194 Volgende
Pagina 2932 van 6194