| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 20:40
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Aha...zijn we weer bijgeschaafd met een stukje geschiedenis vandaag(of was het aardrijkskunde?) |
Nee joh, Pieter kan het gewoon niet hebben dat hij onze provincie nog nooit heeft mogen bezichtigen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
|
|
|
|
mag altijd....maar waarmee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
|
Ik moest uit pure armoede stampot zuurkool eten. Heel Ede zat vanaaf aan de boerenkool.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 20:46
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | mag altijd....maar waarmee  |
Denk ik wel goed of ben ik weer te snel met m'n conclusie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:01
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Denk ik wel goed of ben ik weer te snel met m'n conclusie  |
Als je denkt wat ik nu ben gaan denken, dan denk ik dat we allebei hetzelfde denken, en denk ik ook dat, wát we allebei denken, leuk én waar is....your thoughts please....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:08
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Als je denkt wat ik nu ben gaan denken, dan denk ik dat we allebei hetzelfde denken, en denk ik ook dat, wát we allebei denken, leuk én waar is....your thoughts please....  |
Hihi, jij denkt dus hetzelfde dat ik denk?
Nieuw en klein?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:13
|
|
|
|
Ik denk dat hij bedoeld dat hij wil gaan bezuinigen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:17
|
|
|
|
Vandaag met 2 gediplomeerde minder moeten werken terwijl het al heel druk was.... Een dag die niet voor herhaling vatbaar was.....
Waarom zijn er (vooral op zo'n dag) patiënten die niet bepaald begripvol reageren oftewel ego
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:30
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Denk dat er helaas in sekstes meer christenen zitten dan wij willen weten! denk eens aan al degene die zoekende zijn die het in hun kerk niet meer kunnen vinden hem te "zwaar"vinden of die eens wat anders willen. Zulke mensen zijn een mooie prooi voor sekte leden om ze bij hun sekte te trekken! |
Volledig mee eens! Vooral sociaal zwakke of instabiele mensen zijn een gewilde prooi.....
@Shanita: je bent vermoedelijk heel erg bezig met dit onderwerp? Zie tenminste diverse herhalingen van ervaringen en je mening.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:30
|
|
|
|
Donderdag 6 oktober, psalm 117; Groot en wijd.
De hooipsalm! Zo werd deze psalm genoemd, in de voornamelijk agrarische samenleving die in Nederland ooit was. Psalm 117 las je in de zomer, als je van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat doende was op de akkers, tussen de het koren. In de tijd van de oogst had je de handen vol aan het goud dat uit de grond was gegroeid. Dan las je aan tafel het kortste kapittel dat je vinden kon: psalm 117. Twee verzen, langer is het niet. En direct na het halleluja: de klompen weer aan… Wat wordt in deze psalm zo kort en krachtig gezegd? Dat alle volken de liefde en trouw van de Eeuwige dienen te loven! De Verenigde Naties worden opgeroepen mee te doen en een wereldwijde, internationale lofprijzing. Ja maar, niet alle die volken hebben toch dezelfde God. Die van Israël, die van kerk? Jawel, die hebben ze wél. Dat niet alle volken beseffen is een tweede, maar het ís wel zo. Althans, dat geloven we: dat er maar één God is, de Eeuwige, de Ene, wiens naam zo duister is als een mysterie en zo stralend als de dag. Ik zal bij je zij, Ik zal je dragen! Van die liefdevolle draagkracht, van die overstelpende trouw hebben de naties geen notie. Geen mens kan doorgronden hoe groot en hoe wijd de genegenheid van deze Ene is. Mist en nevel verhinderen ons menigmaal de grootheid van deze God te zien. Alles ontregelende rampen leiden tot chaos. Hartverscheurende taferelen bij schermutselingen en terreuracties doen ons vermoeden dat ook de vriendschap van de Eeuwige aan flarden is gescheurd. Maar niets is minder waar. Blijf het alsjeblieft geloven, houd de lofzang gaande: als alle kruitdampen zijn opgetrokken, zul je de oogst te velde zien staan, een wereldakker vol gouden aren, mensen, groot en klein, een oogst die niemand tellen kan.
Looft, alle volken, looft den Heer, roemt, alle naties, roemt zijn eer. Want over ons is groot en wijd zijn gunst en goedertierenheid, voor eeuwig blijft zijn trouw bestaan. Heft met ons Halleluja aan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:31
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Denk ik wel goed of ben ik weer te snel met m'n conclusie  |
Ikke ga hetzelfde denken maar kan net zo goed dat Pietje ons eens effe flink in de maling zit te nemen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:31
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Vandaag met 2 gediplomeerde minder moeten werken terwijl het al heel druk was.... Een dag die niet voor herhaling vatbaar was.....
Waarom zijn er (vooral op zo'n dag) patiënten die niet bepaald begripvol reageren oftewel ego  |
Is nog nooit anders geweest Cootje en zal ook nooit veranderen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:32
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | nee, gisteren lag er gehakt in de koelkast, stond er ongekookte spagetti in de kast met een pot saus ernaast. Dit keer stond alles klaar in de pan, hoefde het enkel op te zetten toen hij thuiskwam  |
Oooooooohhhhhhh wat zou dat mannetje van je gesmuld hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:34
|
|
|
|
|
En óók de mensen die pas tot geloof zijn gekomen, zijn ook een makkelijk doelwit van sektes, omdat ze niet beter weten.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:35
|
|
|
|
Hum wat zullen we ervan maken dan?? Visser, Frank en zijne liefie??? Of Visser , Laika en Frank Bij wie gaat het lichtje branden???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:35
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Is nog nooit anders geweest Cootje en zal ook nooit veranderen  | inderdaad.... en teamleiding was gaan peren plukken (denk ik)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:36
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Met dit weer op het dak zitten?  |
Het is een Zeeuw he Maris dat benne vremde minsen Dus zuidwester op laarzen aan en oliejas en hopla het dak op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:37
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | inderdaad.... en teamleiding was gaan peren plukken (denk ik)  |
Tja zeg die maken de handjes niet meer vies he Zijn ze tegenswoordig tegoed voor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:38
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hum wat zullen we ervan maken dan?? Visser, Frank en zijne liefie??? Of Visser , Laika en Frank Bij wie gaat het lichtje branden???  |
Frank natuurlijk met zijn lichtende liefje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:40
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Frank natuurlijk met zijn lichtende liefje  |
enne nummer drie visser als getuige Het heldere licht op hun pad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:41
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Volledig mee eens! Vooral sociaal zwakke of instabiele mensen zijn een gewilde prooi.....
@Shanita: je bent vermoedelijk heel erg bezig met dit onderwerp? Zie tenminste diverse herhalingen van ervaringen en je mening. |
Nee hoor! Ik heb wel iets anders te doen, als me bezig te houden met dingen die niet van God zijn. Ik hou me bezig met dingen die wél van God zijn. Goede, leuke en rustgevende dingen.
Dit vind ik even heel erg belangrijk, dat godsdienstwaanzin helaas ook in Nederland voorkomt.
En ja, als ik dan reageer, dan ga ik niet élke keer teruglezen of ik iets al een keer heb opgeschreven... Dan ben ik er veel langer mee bezig als nodig is...
En voor sommigen mensen is het wel handig, om iets een paar keer te horen ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:41
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tja zeg die maken de handjes niet meer vies he Zijn ze tegenswoordig tegoed voor  |
De meeste wel inderdaad..... vanzelfsprekend komt er ook niemand bij, dat gaat boven het budget....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:42
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | En voor sommigen mensen is het wel handig, om iets een paar keer te horen ;) | herhaling is de moeder van de wetenschap...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:45
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | herhaling is de moeder van de wetenschap...  |
van al het geleerde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:48
|
|
|
|
Hevige buikpijn. Heb ik iets fout gedaan bij het koken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:50
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | enne nummer drie visser als getuige Het heldere licht op hun pad  |
De 3 musketiers
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:50
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Hevige buikpijn. Heb ik iets fout gedaan bij het koken? |
Je ging toch een pot sambal gebruiken? kunnen hollandse magen niet tegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:52
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik vind dit echt veel te ver gaan !!!
Onderstaand stukje komt uit hun geloofsovertuiging, waar ze voor staan.
Zondevergeving en overwinning op de zonde Wij geloven dat alle mensen vergeving van zonden en eeuwig leven kunnen krijgen door te geloven dat Jezus voor ons aan het kruis gestorven is, zonder daar ook maar één goed te werk te hoeven doen. “Want door genade zijt gij behouden, door het geloof, en dat niet uit uzelf: het is een gave van God.” Ef. 2:8. Wij geloven ook dat vergeving van zonden niet het einddoel is voor een christen, maar het begin van een nieuw leven. Door bekering en geloof worden wij “geboren” tot een nieuw leven met nieuwe interesses en een verlangen om de wil van God te doen.
Dat jij mensen wilt waarschuwen ... prima, maar neem dan wel de moeite om meer inhoudelijke info te geven dan je eigen mening en wikipedia.  |
Wat jij hier neerzet, over hun geloofsovertuiging klopt van geen kant. En is een béétje dom...
Dit is juist wat wij, de gewone christenen geloven.
Ik kan wel weer met allemaal linken komen, en films over ex-leden enzovoort.
Maar ik heb ook iets anders te doen ;)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 6 oktober 2011, 22:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERNSTJAN522
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:53
|
|
|
|
|
...dat er één persoon op de banenmarkt het door had hoe ik in elkaar steek en welke zwakke plekken ik heb... (en dat was niet mijn werkcoach, jammer genoeg)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 22:02
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | De meeste wel inderdaad..... vanzelfsprekend komt er ook niemand bij, dat gaat boven het budget....  |
t wor hoog tijd dat in de zorg gewoon weer es gewerkt word, in plaats van te overleggen! de wijkverpleegster komt al terug, nu al die vage thuiszorgbureautjes eruit, de pgb compleet op de schop en de managers de keuze tussen een witte jas of solliciteren..
Pieter, niet lullen maar poetsen
|
|
| Naar boven |
|
|