ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ERNSTJAN522
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ERNSTJAN522
Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 14:01
BerichtOnderwerp: Wanneer blokkeren???
 
JOSINA022 schreef:
Daar heb je de time-out toch voor?

Ok, moet de time-out wel gerespecteerd worden Twijfelende smiley

Time out is toch als je je account tijdelijk wilt parkeren?
ivm vakantie of examens, etc?

Ik lees dit topic met een stijgende en dalende verbazing.
Natuurlijk is CM een relatie-mogelijkheid en dan specifiek voor christenen, maar christenen hebben toch wel een beetje respect voor elkaar?

Ik heb ook wel eens mensen gemaild en die mails werden niet eens geopend omdat die gewoon niet op CM online kwamen in een maand of 2.
Jammer, dan gaat HUN kans voorbij!
Mensen genoeg om mee te mailen/discussiëren op het forum of in de chat, nietwaar?

Soms moet je mensen een beetje pushen voordat ze weer terug mailen (niet iedereen is een ster in mailen), maar goed, na 2 of 3 (onbeantwoorde) mails weet elk normaal denkend mens toch waar die aan toe is met diegene..... toch? Dan hou je er vanzelf mee op (totdat je weer een berichtje terug krijgt...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:53
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
...dat er één persoon op de banenmarkt het door had hoe ik in elkaar steek en welke zwakke plekken ik heb... (en dat was niet mijn werkcoach, jammer genoeg)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 17:19
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
WOMAN974 schreef:
Misschien moet je ook niet te hard je best doen met zoeken. If it's meant to be, love will find you. Ofzo:p.

Geniet van het leven. als er dan een (goede) relatie uit komt rollen, is dat super. Maar zo lang dat niet zo is, zijn er ook (goede) vriendschappen!


Jij begrijpt me tenminste! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:55
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
SAVANTI576 schreef:
op christenmatch is maar heel kleine kans dat je een relatie vind denk ik .

en toch heb je in één klap 2300 binnen je bereik, want je bent toch op zoek naar een christelijke relatie, vermoed ik?

Wel leuk om hier alle verdedigingen en zo te lezen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: zondag 31 juli 2011, 18:21
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
...dat tijdens de dienst mijn "broer"naast me kwam zitten, die vorige week maandag aan een hartklep geopereerd is..... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 10:35
BerichtOnderwerp: Incidenteel en eenmalig!
 
Mijn quote van de dag:
Psalm 19:
2 De hemel verhaalt van Gods majesteit,
het uitspansel roemt het werk van zijn handen,
3 de dag zegt het voort aan de dag die komt,
de nacht vertelt het door aan de volgende nacht.

4 Toch wordt er niets gezegd, geen woord
gehoord, het is een spraak zonder klank.
5 Over heel de aarde gaat hun stem,
tot aan het einde van de wereld hun taal.

En dan beweren sommigen dat alles door een oerknal "toevallig" gevormd is, he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 19:47
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
Beste Juvens, ik vraag me af waar je de "wijsheid" vandaan hebt, want jouw bewering kan ik niet in Spreuken vinden.
Ik ben er ook van overtuigd dat God voor mij een juiste partner heeft, maar God heeft nog zo veel meer.
Zoals hier al een beetje behandeld is door mijn voorgangers: op je krent blijven zitten, is inderdaad niet altijd goed.

Ik vind het juist goed dat er zoiets als CM is. Het schept relaties, en niet alleen in de trend van "Huwelijk" of "verkering". Je weet toch ook dat er in de Hemel geen huwelijken meer bestaan?
Ik vind het jammer dat je het woord "relatie" hiermee zo tekort doet; het is zoveel meer.
Wat is dan je eigen "relatie" met God dan?
Maar ik ben bang dat ik hiermee een beetje te veel off-topic raak...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 11:46
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
ERIC483 schreef:
Tja, ik ben ook niet echt geslaagd ofzo...

Aan de andere kant, via een CM date wel weer iemand anders leren kennen waar ik mee op vakantie ga samen met een groep mensen. Dus het is niet alleen kommer en kwel ;)

Hoezo dan niet geslaagd? Knipoog smiley

Met één wandeling heb ik er ook wel weer 5 kennissen erbij gekregen!

Maar de topicstarter is al weg bij CM. Waarschijnlijk proeflid, en dacht zeker in het begin dat de vrouwen direct bij hem op schoot zouden springen, of zo??

Een vaste relatie begint met eerst elkaar leren kennen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 14:34
BerichtOnderwerp: Gebed voor mijn gemeente
 
Hoi Henk,

Geweldig om te lezen dat je je "muziek-talent" in je gemeente op je genomen hebt.
Jammer om te lezen dat deze gemeente slinkt, hoe klein ook.
Ik heb veel kritische vragen hierboven gelezen en ook diverse antwoorden.
Toch heb ik ook maar een enkele vraag, hoewel mijn gebed zeker voor je (huis)gemeente zal zijn!
Hoe zit het bij jullie gemeente met het gebed? Is dat alleen tijdens de dienst?
Ik zit, persoonlijk gezegd, bij een behoorlijk gezegende Evangelische gemeente van nu ruim 100 mensen (ouders en kids) en die is nu 3,5 jaar oud, maar met de bidstond zijn we tegenwoordig maar met een "schamelijke" 5-8 mensen. Sommige mensen weten niet (vooral nadat ze zegen hebben ontvangen, houden ze er mee op) dat bidden een onophoudelijk iets is. We hebben daar ook al wel eens met 25 mensen gezeten en, toen waren de zegeningen niet van de lucht (vragen om toestemmingen van de burgerlijke gemeente, vragen om een ruimte van samenkomst, bidden om eenheid, bidden om passende oudsten, etc)!
Jouw vraag hadden we laatst ook bij onze huisgemeente/celgroep/kring (hoe je het ook maar wilt noemen) De onze slinkt gestaag, hoewel we altijd samen met elkaar bidden, onze noden bij elkaar leggen, elkaar weten te bemoedigen en ons daar ook heel verbonden me voelen, als we elkaar weer in de "kerk" zien en zo... We denken er over om te stoppen en onze energie ergens anders in te steken; voor mij betekent dat: een nieuwe celkring vinden om die te bemoedigen!

Ik las bij je eerste tekst "probeer"
Om de "wijze Yoda" te citeren: "Do not try! DO or DO NOT!"
Heel toepasselijk in die context is wat Jezus zelf heeft gezegd in Openbaring 3:15-16 "Ik weet wat u doet, hoe u niet koud bent en niet warm. Was u maar koud of warm! Maar nu u lauw bent in plaats van warm of koud, zal ik u uitspuwen"
En wat staat er verder in vers 19? "Iedereen die ik liefheb wijs ik terecht en bestraf ik. Zet u dus volledig in en breek met het leven dat u nu leidt."
Kortom: Je zult dus tegenslag kunnen ondervinden!
Gisteren hadden we het bij onze gemeente voor de 3e keer over de gelijkenis van de talenten (Matth.25:14-30).
Denk er aan: begraaf je talent niet! Je doet er al iets mee, en dat is prachtig en dat zal zeker gezegend worden, hoewel je het nog niet direkt hoeft te zien.

Ik sluit hiermee met de woorden in vers 20 van Openbaring 13:"Ik sta voor de deur en klop aan. Als iemand mijn stem hoort en de deur opent, zal ik binnenkomen, en we zullen samen eten, ik met hem en hij met mij."
Als men weet dat jij je deur open zet voor anderen (en Jezus), weet dat dan spoedig je woonkamer te klein zal zijn voor de gemeente!


Laatst aangepast door
ERNSTJAN522
op maandag 11 juli 2011, 14:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 13:13
BerichtOnderwerp: Hoe ga je om met ups en downs?
 
PIETER649 schreef:
Alle ups hebben ook een down.
Alle downs hebben ook een up.

Probeer van elke up de down te negeren en van elke down de up te zien.
Niets is makkelijker dan je bij een down neer te leggen en te zwelgen in zelfmedelijden, misschien is dat zelfs wel helend als het niet te lang duurt.
Beter is wel om snel te werken aan verbetering.
Ora et Labora noemen ze dat, geloof ik, bid EN werk.
Werk biddend aan je relatie met God.
Werk aan je leven, relatie, gezondheid, etc etc.

Pieter, always look on the bright side of life!!
Tsja, een bekende quote, maar dat gaat niet altijd zomaar.

Helaas zitten sommige mensen sneller en langer in een dip dan anderen.
Gister werd er nog naar een verlanglijstje gevraagd.
Natuurlijk zijn er altijd dingen die je wilt "hebben", maar weet je wat ik zei? "Wat zou ik nog willen? Ik heb Jezus!"
Sommige mensen plegen zelfmoord of zitten ergens "bij te komen" omdat ze het niet meer zien zitten.
Je kunt best wel eenzaam zijn,m aar weet dat God je nooit alleen laat. Denk maar eens aan het gedicht van "voetstappen".
Hoe vaak ik me wel niet "gedragen" heb gevoeld, achteraf gezien, he. Ontelbaar vaak in mijn leventje.

Als er geen down is, dan ervaar je de up ook niet.
Ik heb een tijdje aan zo'n soort "medicijn" gezeten, dat je zo afvlakt.
Toen heb ik dat allemaal weer aan God terug gegeven, radikaal er mee gestopt en toen ik de arts terug zag, zag hij dat ik compleet "anders" was, volledig strijdbaar, weerbaar. en waarom? Omdat ik weer was waar ik hoorde!

Jezus heeft ook Zijn Ups en Downs gehad, zelfs tot het laatste moment.
Wat denk je als je helemaal verlaten bent en elke ademteug je pijn doet?
Maar Hij wist waar "het Einde" was, in die gigantische "Up", de plek, staande naast zijn Vader, ons allen in Liefde opwachtend.....

Als je dat voor ogen hebt, dan weet je dat elke "down" die je dan nog tegen komt, op een knikkergaatje lijkt......

Vandaag was mijn tekst Johannes 4:13-14.
Ook jouw "down" kan Hij wegnemen, als je het Hem vraagt....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: woensdag 8 juni 2011, 21:54
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
LISA610 schreef:
Op donderdag 9 juni a.s. loopt mijn abonnement af en ik neem dan een time-out voor in ieder geval een paar weken.
Dat is inderdaad jammer; je bracht nog wel eens leven in de forum-brouwerij.

Misschien tot ziens en Gods Zegen met je studie!!


Laatst aangepast door
ERNSTJAN522
op woensdag 8 juni 2011, 21:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 13:05
BerichtOnderwerp: jammer
 
ZEELAND736 schreef:
Leonard....WAARHEID.....!!!!

DAAR...is nu mijn nieuwe relatie op gebaseerd...
Praten...praten en nog eens praten....

DAT...werd in mijn huwelijk gemist!!!

Ik pas altijd op voor mensen die weinig zeggen.
De eerste ruzie tussen mijn vader en mijn moeder begon mijn moeder met zwijgen. Mijn vader (en ik ook) kon daar niet tegen.
Later konden de kopjes wel eens in de kast wel eens rammelen, maar het werd uitgepraat, diezelfde dag, hetzelfde uur nog. en je gaat met een wel gemeend "Ik hou van jou" naar elkaar slapen.

Vrienden die iets achter houden, roep ik vaak ter verantwoording. Iets in het verborgene doen is niet goed.

Wees eerlijk en open naar elkaar, hoewel dat soms ook moeilijk is.

En Peet, ik ben het helemaal met de woorden van Willemijn eens; er zijn veel alleenstaande mensen die een ideaalbeeld van een huwelijk hebben maar op latere leeftijd dien je dat wel eens aan te passen. En wie niet in die laatste realiteit staat, is volgens mij niet geschikt voor jou.

Sommigen zijn kinderloos en zouden graag kinderen willen hebben. Maar ik denk dat er van die "sommigen" best wel veel rondlopen, hoor! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 11:13
BerichtOnderwerp: kan je een relatie met een meisje van 19 als jezelf 30 bent
 
SUSANNAH475 schreef:
sorry, mijn reactie was weer offtopic zeker... Engeltje smiley
Nou ja, dan maar weer ontopic, of een relatie met een meisje van 19 kan als je zelf 30 bent... ?
Da's een lastige vind ik. Aan de ene kant denk ik dat als een meisje 3 jaar jonger is (dus 16 is) absoluut niet met een man van 27 moet gaan beginnen...
Theoretisch kun je zeggen dat dit wel kan als het meisje inmiddels 19 is, maar liefde is niet theoretisch uit te leggen en wat als ze nu goed bij elkaar passen en elkaar goed aanvullen ?

Ik denk wel dat het wat makkelijker ligt als je bijv. in de 40 bent, dan wordt het verschil in leeftijd wat minder...
Het zal er ook aan liggen hoe iemand zich voelt... het ene meisje is met 19 jaar al erg rijp voor haar leeftijd, de ander is eerder nog een meisje dan een vrouw.
Belangrijk is denk ik wel dat je je dan wel realiseert dat het leeftijdsverschil (van bijv. 11 jaar) er ook zal zijn als je (wat) ouder bent...

Verstandelijk denk je (denk ik) eerder aan iemand rond dezelfde leeftijd, maar liefde is ook (en misschien wel met name) een hartszaak, een gevoel, als je je maar niet teveel laat leiden door het gevoel en later denkt... wat heb ik gedaan...??
Een meisje van 16 zal dat misschien nog niet kunnen overzien, ik vind daarom dat beiden in elk geval volwassen moeten zijn om die beslissing zelf te kunnen en mogen maken.

Je hebt gelijk meid, vooral met mensen onder de 20, maar ik ken heel wat echtparen met een 10-15 jaar leeftijdsverschil tussen de man en de vrouw en die zijn bijna allemaal nog steeds gelukkig getrouwd of samenwonend met elkaar. Een tweetal echtparen kenden elkaar waarbij de ene partner toch al 15 jaar of nog jonger was en die zijn, 25 jaar later nog steeds heel gelukkig getrouwd.

Het ligt er echt aan of de "klik" er is en of men geestelijk en verstandelijk gelijk staat. Dan kan de vriendschaps- / liefdesrelatie alleen maar sterker worden, vooral als men elkaar voldoende vrij laat om te ontdekken wat men voor de ander voelt.

Door onze jonge gemeente heb ik de laatste jaren veel vriendschappen opgebouwd met de jongeren tussen de 20 en 35 jaar (tussen de 40 en 50 zijn er maar 6, denk ik) en die zijn mij zeer dierbaar.
Of daar iemand voor mij bij zou zitten? Dat laat ik aan God over. Vriendschap is een heel groot goed.
Dat is ook waarom ik bij CM gekomen ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: donderdag 2 juni 2011, 21:50
BerichtOnderwerp: Met elkaar afvallen?
 
NICOLETTE592 schreef:
schreef:
Ik wil ook wel graag afvallen maar ik weet niet eens hoeveel ik weeg.
{geen weegschaal in huis} Maar ik merk wel dat m'n kleren strakker gaan zitten.
Overdags gaat het wel maar 's avonds krijg ik altijd een verschrikkelijke honger
en dan ga ik snaaien, hoe gaan jullie daar mee om????? Gefrustreerde smiley
Groetjes van Nicolette!
Gewoon niets meer kopen Nicolette.
Vroeg naar bed of veel water drinken.
LEONARD480 schreef:
Gewoon niets meer kopen Nicolette.
Vroeg naar bed of veel water drinken.
Dat niets meer kopen is vaak voor mij een probleem. Vroeger had ik altijd tekort in huis en dat wil ik nu niet meer mee maken.
Bij mij is het gelukt om de laatste anderhalve maand er ruim 3 kilo af te krijgen door:
1. meer te bewegen - sporten (tegenwoordig 2x100-150 situps per dag en nog steeds stijgend - ben begonnen bij 50) - ten eerste voor meer vetverbranding maar ook om mijn huidige buik weer weg te krijgen.
2. minder eten - groenten zijn gezond en aardappels ook, maar ga maar eens terug van 2-3 naar 1 aardappel per maaltijd en halveer het portie vlees eens (voor mij was dat laatste heeeel moeilijk).
3.Zorg er voor dat je voldoende drinkt! Ik zorg er met deze warme tijd voor dat ik minstens 1,5-2 liter water per dag drink (ik vergeet meestal te drinken) - dat is goed voor het verwijderen van de vrijkomende giffen uit de verbrande vetten. Ik gooi er vaak een klein scheutje siroop bij voor de smaak.
Nog een tip: drink een groot glas water voordat je gaat eten!, neemt al een groot hongergevoel weg.
-smorgens eet ik altijd een klein schaaltje halfvolle yoghurt met (veel) cruesli - dat is goed voor de spijsvertering.
-smiddags een cracker met kaas en een kopje bouillon.

Maar inderdaad - zorg er voor dat je niet gaat snaaien! -Heb je die neiging? neem dan rijstcrackers in huis; zeer vullend!


Laatst aangepast door
ERNSTJAN522
op donderdag 2 juni 2011, 21:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 23:30
BerichtOnderwerp: Jongerenreis Israel
 
JACI886 schreef:
Euuh, die dingen zitten toch allemaal in deze reis? (behalve Petra dan)
jawel, maar zoals ik het lees. lijkt het meer van
Uitstappen -> plaatje schieten -> snel weer instappen -> naar het volgende plaatsje, als je er 4 op 1 dag wilt aan doen.
En Massada, Ein Gedi en Rode Zee is inderdaad net in een dag te doen.
Natuurlijk, er is niet veel te zien op Massada, maar voor plaatjes ben je gauw een uur in de weer, de gids heeft ook wat te vertellen (geschiedenis), en dan nog de afdaling die een tot twee uur in beslag neemt. Dan kom je alleen daar al aan een halve dag.
Is het dan plons in de oase en waterval en hup in de Dode Zee, daarna?

Maar ja, ik ben wat ouder en wil het graag op mijn gemak doen, en nadenken en een persoonlijke voorstelling maken wat er op die plekken is gebeurd (aan de hand van de Bijbel en geschiedschrijvingen).

Maar jullie mogen gaan, hoor!
Veel plezier!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 14:48
BerichtOnderwerp: Wandeling op 29 mei
 
LIAANTJE026 schreef:
Fijn dat jullie toch genoten hebben!
Het is nu ook duidelijk wat er mis ging, hopelijk krijgen we nog eens een herkansing...

Tuurlijk, dat zal er zeker nog wel komen!
Volgens mij moet je daar een nieuw topic voor openen met een datum Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 14:45
BerichtOnderwerp: Wandeling op 29 mei
 
VISJE125 schreef:
Ik wil toch even laten weten dat ik het echt vervelend vond dat ik niet ben op komen dagen.
Ik had Liaantje aan de telefoon en ze werd maar niet opgehaald. Ik wilde eerst al niet komen, want ik zat echt en dan ook echt niet lekker in mn vel. Khad die ochtend ook alleen maar zitten huilen en had helemaal geen zin meer om te gaan wandelen.
Maar Liaantje had me over gehaald. Dus ik er heen, maar tja zijn werd niet opgehaald en zag op dat moment echt niet zitten om met onbekende mensen in gesprek te gaan. Ik voelde me al zo opgelaten en dan kom je bij mensen die je niet kent en dat vond ik moeilijk.
Ik ben er echt nog langs gereden en nu dat ik zo zie heb ik Grace en haar man wel zien zitten, maar ik durfde niet. Als Liaantje wel was geweest had ik het echt wel gedaan, maar op dat moment durfde ik niet meer.
Ik loop al een tijdje bij een psy en zit best wel met mn emoties te knoeien en daar heb ik behoorlijk veel moeite mee en als je dan die dag daar dan last van hebt, zie ik het niet zitten om met mensen te praten die je niet kent.
Dus wil toch nog mijn excuus aanbieden hiervoor.

Gbu

Ja, ik had al zoiets verwacht, maar daar zijn we toch voor?
We zijn er op de wereld, ten eerste voor elkaar als broers en zussen, om elkaar te helpen; desnoods een "praatpaal" te zijn.
We hadden het er juist met de maaltijd nog over dat we eigenlijk veel vaker alleen maar goede vriendschap zoeken.
Maar ja, dat open stellen, dat is vaak al heel moeilijk voor mensen.

Sterkte, meid!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 10:10
BerichtOnderwerp: opzegging
 
DAVID923 schreef:
jullie dames kunnen ook echt niet even serieus en ontopic blijven he...
ik snap wel waarom vrouwen van paulus moesten zwijgen in de samenkomst Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kussende smiley


1tim 4:

7 maar wees afkerig van onheilige oudevrouwenpraat.


Lachende smiley met blinkend witte tanden
Oudevrouwenpraat is wat anders dan het volgende, he? "Broeders en zusters, wat betekent dit voor uw samenkomsten? Wanneer u samenkomt draagt iedereen wel iets bij: een lied, een onderwijzing, een openbaring, een uiting in klanktaal of de uitleg daarvan. Laat alles tot opbouw van de gemeente zijn. "

maar je moet het zelf weten wie je steunt. Ik kijk bijna nooit meer naar de EO; Family7 is veel duidelijker in haar standpunten


Laatst aangepast door
ERNSTJAN522
op dinsdag 31 mei 2011, 10:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: zondag 29 mei 2011, 20:54
BerichtOnderwerp: Wandeling op 29 mei
 
LIAANTJE026 schreef:
Het is nu half 2 geweest, heb een half uur zitten wachten op Siem maar hij is er ( nog) niet, ben bang dat er iets niet geod gegaan is of zo......
jammer, had graag een flinke wandeling gemaakt met jullie...
Helaas, was waarschijnlijk inderdaad nóg gezelliger met jou erbij geweest, maar da's voor een volgende keer.
De korte broek had inderdaad aangekund, want het was behoorlijk warm.
Helaas had ik geen tijd om me daarin te verkleden....

Bedankt allemaal voor de gezellig middag!
(ik zal maar niet zeggen dat ik me op het laatst een beetje in en harem voelde, LOL)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: zondag 29 mei 2011, 13:34
BerichtOnderwerp: Jongerenreis Israel
 
JACI886 schreef:
Deze zomer organiseert Christenen voor Israel weer een jongerenreis naar Israel. We zijn echter nog hard op zoek naar meer reizigers, om het minimum aantal van 20 te halen. Dus heb jij altijd al naar Israel willen gaan, of ben je er al geweest maar wil je graag nog een keer terug, dan is nu je kans!

Reisdatum: 5-14 juli 2011
Leeftijd: 18-30 jaar
Programmapunten: Meer van Galilea, Jeruzalem, Dode Zee, etc.
Organisatie: Christenen voor Israel (jongerenafdeling)

Aanmelden: voor 4 juni

Voor meer info en aanmelden: http://isreality.nl/reis-naar-israel-in-2011/
Ik had ook al even de tripplanning bekeken en die ziet er volgens mij heel goed in elkaar.
Toch mis ik wat zaken zoals Masada en Petra; en ik zou ook graag Nazareth en Samaria willen bezoeken.
Het zijn zo van die plekken uit de Bijbel waar ik grAg zelf een beeld van wil vormen, net als de Via Dolorosa, Getsémané, het vermoedelijke graf...
Dat zegt je daarna veeeeel meer...
Ik weet het: "zalig zijn zij die niet gezien hebben en toch geloven..."


Laatst aangepast door
ERNSTJAN522
op zondag 29 mei 2011, 13:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: zondag 29 mei 2011, 09:20
BerichtOnderwerp: Wandeling op 29 mei
 
VISJE125 schreef:
Nou als ik zo op buienradar aan het kijken bent, ziet het er morgen om 14:00 uur niet echt goed uit. Als het echt regend ben ik er niet bij hoor.
Ben vandaag naar Vrij zijn geweest op de Betteld en dat was mega mooi, maar wel heel erg vermoeiend. Dus kan eigenlijk ook wel een beetje rust gebruiken. Maar ik zie het nog wel. Als het echt mooi weer is en ik voel me fit dan kom ik, maar anders blijf ik thuis, sorry...

Nou moe!
En jij ging voor de minstens 10 kilometer!? Verraste, verbaasde smiley
Gister met al die donkere wolken 2x de was buiten opgehangen en kurkdroog naar binnen gehaald! Coole smiley met zonnebril

Kom op! Niet zo kleingelovig! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Tot vanmiddag! (want ik log vanavond pas weer in)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 15:21
BerichtOnderwerp: Wandeling op 29 mei
 
LIAANTJE026 schreef:
Oké dan de stand van zaken voor nu:
Zondag:
neerslag hoeveelheid: 0
kans op neerslag(%) 2
Maximum temperatuur: 20/25 graden
windkracht 3 ZW

Nah...de parapluutjes kunnen in de auto/trein blijven hoor..trek de bikini maar uit de kast en de parasol...ooh nee, we gaan wandelen Verlegen lachende smiley

De korte box an, shirtje,wandelschoenen, flesje water veur onderweg...
Ik ben er helemaal klaar voor!!
Za'k dan ok moar d'n belt deur de korte spiekerbokse doon? Aanders geejt denne geheyt telkens noar benee umme de poar pass'n... Clown smiley
en wat soam'n et'n noa de tied, liekt miej ok wal gezellig... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 mei 2011, 14:28
BerichtOnderwerp: Jongerenreis Israel
 
GER938 schreef:
Ik vermoed dat er bedoeld werd dat er maar 7 dagen bedenktijd is ;)

Maar 'helaas' heb ik mijn vakantie al gepland voor deze zomer...

Nee, dat was het niet.
bij vakanties reken ik nooit de reisdagen mee en calculeer vaak een "climatiseerdag" in bij verre reizen naar warmere landen.

Jammer dat ze geen 3-weken trips organiseren; dat zal niet veel duurder zijn, maar veel interessanter en relaxter.

Ik denk dat ik volgend jaar maar met een rugzak er heen ga voor 3-4 weken...

Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 mei 2011, 14:18
BerichtOnderwerp: Wandeling op 29 mei
 
IMKE917 schreef:
Idd prachtig wandel weer!!

Ik heb er zin in Lachende smiley

Wat vandaag aan regen valt, valt zondag in elk geval niet meer! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: donderdag 26 mei 2011, 19:21
BerichtOnderwerp: Wandeling op 29 mei
 
ff weer een beetje on topic.

Het gaat heel goed met mijn knie!
Ik verwacht zondag om 13:49 op het station te Holten aan te komen.
Wie is daar dan ook, om me eventueel op te halen? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 22:30
BerichtOnderwerp: Jongerenreis Israel
 
JACI886 schreef:
Deze zomer organiseert Christenen voor Israel weer een jongerenreis naar Israel. We zijn echter nog hard op zoek naar meer reizigers, om het minimum aantal van 20 te halen. Dus heb jij altijd al naar Israel willen gaan, of ben je er al geweest maar wil je graag nog een keer terug, dan is nu je kans!

Reisdatum: 5-14 juli 2011
Leeftijd: 18-30 jaar
Programmapunten: Meer van Galilea, Jeruzalem, Dode Zee, etc.
Organisatie: Christenen voor Israel (jongerenafdeling)

Aanmelden: voor 4 juni

Voor meer info en aanmelden: http://isreality.nl/reis-naar-israel-in-2011/

Helaas, ik ben te oud Zieke smiley en ik kan mijn leeftijd niet terug draaien Gefrustreerde smiley
Trouwens, 7 dagen vind ik wel wat kort, hoor...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 14:51
BerichtOnderwerp: Wandeling op 29 mei
 
Quote:
ERNSTJAN522 schreef:
JOKE849 schreef: (en hannah vulde met toestemming aan............)
Is jouw foto niet gemaakt dan? volgens mij zijn alle foto s eens gemaakt.

en ja je bent erg off topic, deze vraag had je ook via de mail kunnen stellen of is het jou manier om iemand publiekelijk te......complimenteren....?? vul zelf maar in......



ernstjan schreef;
Lachende smiley met blinkend witte tanden
Mag er nog een "p" tussen? Verraste, verbaasde smiley

Ik snap wat er bedoeld word want ik ben zelf een wat gevorderde hobbyfotograaf, maar de een is een beetje fotogenieker dan de ander op de foto (kijk maar naar de mijne, schrik je genoeg LOL)

Maar weer terug on topic:
Jammer dat Joke niet meer mee gaat, maar het zal wel een behoorlijk eindje reizen zijn naar Holten, voor haar....




hannah schrijft;
ja hoor, natuurlijk; de "p" mag er tussen;
ik heb een voorstel; als jij bij mijn reactie de "p" nou eens plaatst; zal ik dan in jouw reactie de extra "a" plaatsen? Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley
goeie ideeen heb ik he, ernstjan? Clown smiley


Laatst aangepast door
[Is vrouw] HANNAH810
op zaterdag 21 mei 2011, 23:03


Bij deze gedaan; de "a" er zelf naar ff toegevoegd... Gefrustreerde smiley
AAAARGGGHH Woedende smiley wordt het allemaal opeens weer "plain tekst".....


Laatst aangepast door
ERNSTJAN522
op zondag 22 mei 2011, 14:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 22:17
BerichtOnderwerp: Wandeling op 29 mei
 
JOKE849 schreef:
Is jouw foto niet gemaakt dan? volgens mij zijn alle foto s eens gemaakt.

en ja je bent erg off topic, deze vraag had je ook via de mail kunnen stellen of is het jou manier om iemand publiekelijk te......comlimenteren....??

Lachende smiley met blinkend witte tanden
HANNAH810 schreef:
Lachende smiley met blinkend witte tanden
Mag er nog een "p" tussen? Verraste, verbaasde smiley

Ik snap wat er bedoeld word want ik ben zelf een wat gevorderde hobbyfotograaf, maar de een is een beetje fotogenieker dan de ander op de foto (kijk maar naar de mijne, schrik je genoeg LOL)

Maar weer terug on topic:
Jammer dat Joke niet meer mee gaat, maar het zal wel een behoorlijk eindje reizen zijn nar Holten, voor haar....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 11:45
BerichtOnderwerp: Wandeling op 29 mei
 
JOKE849 schreef:
Ik ga niet mee, sorrie. Wel wens ik een ieder de wel meegaat een fijne dag.
Nou moe!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522 (60)





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 20:30
BerichtOnderwerp: Wandeling op 29 mei
 
VISJE125 schreef:
Ik hoop dat het net zulk weer is als vandaag. Wat zijn we toch weer verwend met dit weer Heeeeeeeeerlijk Verliefde smiley
Inderdaad, helaas is het weer niet zo ver te voorspellen.
Volgens mij liepen wij met de wandelclub altijd vanaf Woody's (eindpunt voor koffie/warme chocomel met eventueel iets lekkers) Kwijlende smiley
Tussentijds kun je net zo vaak van route wisselen als je maar wilt. Wij liepen er meestal een anderhalf a twee uur dus dat zal wel ruim 10 kilometer zijn... De tijd vliegt met onderling kwebbelen). Ik zal nog ff checken hoe het voor mij zit met vervoer, want ik heb die zondag ook nog beamerdienst en dan wordt 14:00 wat krapjes...
Maar misschien kan ik dan ook wel een lift krijgen van Hengelo richting die kant.... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ERNSTJAN522
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2