| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 20:24
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dat bewaren we voor etentjes of bbq´s met andere cm-ers  |
Wanneer? Dat is wel mooiste moment van deze dag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 20:29
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Het is niet te hopen dat de goede man nog lid is van CM en het forum leest.......  |
Ja, of wel, dan weet ie hoe zijn gedrag bij sommigen overkomt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 20:33
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, of wel, dan weet ie hoe zijn gedrag bij sommigen overkomt.  |
Nee joh, dát kan niet .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 20:38
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Tuurlijk gebeurd dat, maar ondanks de manipulatie ben je toch echt zelf verantwoordelijk voor de verkeerde keuze die je maakte. Je kon nee zeggen, je kon vertrekken, maar je zwichte voor de druk. Heel begrijpelijk hoor,ik deed dat op andere gebieden ook, maar ook dan moet je achteraf je eigen verantwoording dragen. Ik heb meer respect voor mensen die zeggen: ik heb een fout gemaakt en moet nu op de blaren zitten dan mensen die het maar afdoen met: het was mijn schuld niet. |
Diegene ging ook weg. maar ja, waar degene heenging, was ook bevriend met partner. Dat was dus niet voor lang. iemand moet maar net eventjes iemand hebben, los van partner, waar ie heen kan op dat moment..
Tuurlijk moet je eigen verantwoording dragen.
Het kan beide, zo iemand kan toch zeggen hoe die aan de schuld komt, gewoon hoe het ging. zeker als het iemand is, die vanuit zichzelf nooit iets zou lenen, laat staan een schuld maken bij een bank.
Nou was het wel zo, dat diegene wel een auto en een pc had aangenomen, voordat het zich voordeed. Dat is dan, mijns inziens nog geen excuses voor het gedrag van de andere partner.
Maar ja, werd later wel als verzachtende omstandigheid aangenomen door degene. en daarom ook kon vergeven zeg maar.
Dit is ook allang voorbij. Was ook slechts 3 jaar wsnp(wet sanering natuurlijke personen).
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 9 oktober 2011, 20:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 20:42
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Nou, ik zal het uitleggen. Daar bedoel ik eigenlijk precies mee hoe ik het zeg. Stel, je hebt een stelletje, wat over enkele maanden gaat trouwen. ze willen wachten tot het huwelijk. Maar ja, de gevoelens krijgen de overhand bij beide, en het gebeurd toch een keer op de bank. Terwijl dat niet de bedoeling was.
Dus geen manipulatie, dat de man zegt van we gaan over enkele maanden trouwen, dus 'ik wil eigenlijk toch'.......
Snap je?
En na twee keer een duur of niet zo duur etentje zeggen van dat daar wel wat tegenover staat, dat getuigd bij mij zeker niét van respect... Maar dan komt het op mij over als dat je te koop bent.... |
En dan is het per ongeluk????? Juist...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:19
|
|
|
|
| ABIGAIL621 schreef: | Hi allen, wat leuk zeg! Ik wil ook graag mee. |
Welkom bij de club van strandwandelaars. Leuk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:20
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Visser, zet er mij ook maar bij! |
mario, je staat er al lang bij, maar ik zal even dat ov weghalen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:22
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Geweldig, de lijst wordt steeds langer. Maar eeh waar is Visser gebleven? Hij zorgt voor de lijst  |
Zeg Herman, nu wil je toch niet zeggen dat ik mn huiswerk niet goed gedaan heb he?Volgens mij was de lijst keurig bijgewerkt. Maar als jij er nog mist , laat het me aub. weten.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 9 oktober 2011, 21:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:27
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | De volgende personen hopen mee te gaan:
Hannah 810, 38 jaar, regio 073 met pleegdochter van 5 jaar Tink 100, 43 jaar, regio 072 Marian 096, 49 jaar, regio 0184 Maria 576, 46 jaar, regio 038 Josina 022, 41 jaar, regio 030 Jacolien 247, 36 jaar, regio 030 Tralala 747, 27 jaar, regio 020 met pleegdochter 5 jr. ( o.v. dat er meer 30ers mee gaan) Shanita130, 39 jaar , regio 078 Nathanya830, 34 jaar , regio 0251 Abigail621, 33 jaar, regio 070
Visser 278, 44 jaar, regio 0113 Herman 388, 49 jaar, regio 078 Hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 Mario 216, 38 jaar, regio 0180 Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184 Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 (o.v.) Marcel 188, 45 jaar, regio 075 Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070 Frankt627gaatnietmee, 47 jaar, regio 076 (ONDER VOORBEHOUD) Joost764, 38 jaar, regio 035 ( o.v.) Leonard 44 jaar, regio 0180 (o.v.) Nes 158 53 jaar , regio 030 Wim 080 , 40 jaar , regio 0187 Pimpernel883, 44 jaar, regio 030 ( o.v.)
Volgens weerbericht verwacht voor deze dag prachtig strandweer WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN |
Visser heitter sin in! [/quote]
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 9 oktober 2011, 22:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:33
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | 8 zaten er al 4 weken in, er zijn er vandaag dus 15 bijgekomen.
Het voordeel van deze tijd, oktober dus, is dat je voor weinig geld mooie vissen kunt kopen. Maar het grootste voordeel is dat de vissen practisch niet meer eten momenteel. De stofwisseling ligt dus heel laag, dat in combinatie met een vrij grote bak, 15 kuub, maakt dat ik me niet veel zorgen maak. Op dit moment zit de bak ook nog goed vol met zweefalg dus de voedselbehoefte die er nog is, word daar prima mee verholpen de winter in. Uiteraard gaat er morgen weer n paar kilo zout in en worden de kritieke waarden dagelijks nagemeten  |
Kois in zout water? Kan je er niet gelijk wat zeebaarzen bij doen? Dán heb je gelijk nog es wat bijzonders voor op het menu met Kerst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:43
|
|
|
|
Ik bedoel het eigenlijk ivm geen seks voor het huwelijk.
Of...geen seks voor een 'serieuze relatie', voordat er liefde in het spel is.
Dat het iig van beide komt. en niet dat de een, de ander manipuleert
Als de ander er nog helemaal niet aan toe is.
Ja, dat was een beetje raar uitgedrukt van dat het iets anders is als het per ongeluk gebeurd.
| Quote: | SHANITA130 Schreef: Nou, dat vind ik ook asociaal hoor. Dat daar wat tegenover hoort te staan! En zeker als het een voorganger is, maakt het nog veel erger. Dat is toch een man Gods, zeg maar. daar verwacht je het helemaal niet van. je verwacht het zowieso niet.
Ik zal ook een dreun krijgen daarvan hoor.
Zoiets moet groeien, je duikt, en zeker als christen, toch zeker niet al na een paar keer het bed in?
(Ja, of het moet een keer of een paar keer, per ongeluk zijn gebeurd. Dat is iets anders, dat kan gebeuren. En dat bedoel ik niet.) |
Ik snap nu zelf even niet helemaal wat ik bedoel.
O, ja, ik weet het al. kijk, als beide het willen is het iets anders. als er al iets opgebouwd is. en dan kan je als je 40 bent wel wachten totdat je over 2 jaar een keer getrouwd bent....of je hebt geen mogelijkheid om te trouwen....dan wil je misschien wel wachten, maar dat is dan niet mogelijk....
Dat bedoel ik.
En niet dat een man, na een paar dates, wel even zegt, dat daar nu wat tegenover staat....!!!!!
Dat is iets heel anders als dat het vanzelf gebeurd, bij beide het gevoel aanwezig is.
En niet dat ik bijvoorbeeld voor de 2de keer met iemand uit eten ga, en tijdens het eten zit ik zo te denken(bijvoorbeeld), van dat hét misschien in de toekomst wel iets kan worden met die man.....En dan inene zegt die man dat er nu, vanavond wél 'iets' tegenover staat, dát bedoel ik.
Ik heb mij een beetje verkeerd en ongelukkig uitgedrukt, met 'dat het wat anders is als het per ongeluk gebeurd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:44
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Kois in zout water? Kan je er niet gelijk wat zeebaarzen bij doen? Dán heb je gelijk nog es wat bijzonders voor op het menu met Kerst.  |
kerstdiner is nog onzeker... hangt van de verhuizing af of het reerug word, of toch maar hazerug met bandenprofiel
maar euh, ik weet het ook pas sinds kort, maar zout is perfect voor koi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:49
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | kerstdiner is nog onzeker... hangt van de verhuizing af of het reerug word, of toch maar hazerug met bandenprofiel
maar euh, ik weet het ook pas sinds kort, maar zout is perfect voor koi |
Ga je weer verhuizen Ehhhhh weet annette dat ook? kerstdiner nu al over nadenken echt te vroeg hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:51
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Als je in gemeenschap van goederen bent getrouwd moet je beiden tekenen voor een lening. Zelfs als je op huwelijkse voorwaarden bent getrouwd moet je in sommige gevallen nog steeds beiden tekenen.
Ik heb een beetje moeite met het hebben van schulden buiten eigen schuld om. Als ik het om me heen zo hoor zit 80% van de gescheiden mensen met schuld door toedoen van zijn of haar ex in de schulden. Dat vind ik zo makkelijk gezegd, want op het moment dat er getekend werd tekende ze er zelf voor, dan weet je dat je ook de consequentie daarvan moet dragen. Maar toen ging het om een auto waar ze zelf ook plezier van hadden, en na de scheiding zien ze enkel de schuld die ze meegekregen hebben. En ik snap dat dat niet leuk is, maar daar kan je je ex de schuld niet van geven.
Voor zakelijke investeringen heeft de bank mij hier ook wel eens gevraagd om mee te tekenen. Dat heb ik gedaan, dus als het mis zou gaan, ben ik mede aansprakelijk. Had ik dat niet gewild had ik niet moeten ondertekenen, simpel toch? |
Zo simpel ligt het niet altijd. Persoonlijk heb ik een koopwoning die door de scheiding verkocht moet worden met een onderwaarde. Na verkoop blijft er een grote restschuld over, die ik niet had hoeven te hebben als mijn ex gebleven had. We waren ook van plan om er heel lang te blijven wonen, dus dan was er geen probleem geweest. Maar doordat hij de benen nam, kom ik dus flink in de schulden, naar mijn idee buiten mijn schuld om.
Maar dan nog... Het was iets uit de verleden tijd, waar je nieuwe partner buiten staat. Je gaat dan toch je nieuwe partner niet op laten draaien voor de schuld die door toedoen van je ex is gekomen? Persoonlijk vind ik dat die schuld bij jou(mij) hoort, waar ik dus verantwoordelijk voor ben. Een nieuwe relatie moet ontstaan uit liefde, en niet om financiele redenen. Dat is mijn mening.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:52
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Visser heitter sin in!  | [/quote]
hoi visser, wil ook graag mee wandelen, alleen nog ov , wwet me dienst rooster nog niet van november. vr gr pimpernel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:54
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | En dan is het per ongeluk????? Juist... |
Sex gaat NOOIT per ongeluk. Je bent er altijd zelf bij, en als je het eigenlijk niet wilde, kun je jezelf terecht verwijten dat je een zwakkeling bent geweest. Theoretisch gezien had je NEE kunnen zeggen, maar je begeerte was te groot.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:56
|
|
|
|
|
Net een spontaan bezoekje gehad van mensen, die ik jaren niet gezien heb. Ze zijn hier op vakantie, we kwamen elkaar onverwacht (van mijn kant dan) tegen toen we de kerk uitliepen. 't Zijn de ouders van een heel goede vriendin, die aan de andere kant van het land woont. Net als haar ouders. 'k Hoop voor ze dat het weer nog iets beter wordt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:57
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dat bewaren we voor etentjes of bbq´s met andere cm-ers  |
Wanneer is dat? Dan zet ik het vast in mijn agenda.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAIKA882
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:58
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Weet je dat jij dit ook allemaal zelf kan weten?? Weet je dat je dan gewoon even op hyves moet kijken?? Dan weet je alles!!  |
Vertel nou wil ik er wel es meer van weten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:58
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | 8 zaten er al 4 weken in, er zijn er vandaag dus 15 bijgekomen.
Het voordeel van deze tijd, oktober dus, is dat je voor weinig geld mooie vissen kunt kopen. Maar het grootste voordeel is dat de vissen practisch niet meer eten momenteel. De stofwisseling ligt dus heel laag, dat in combinatie met een vrij grote bak, 15 kuub, maakt dat ik me niet veel zorgen maak. Op dit moment zit de bak ook nog goed vol met zweefalg dus de voedselbehoefte die er nog is, word daar prima mee verholpen de winter in. Uiteraard gaat er morgen weer n paar kilo zout in en worden de kritieke waarden dagelijks nagemeten  |
Beter! Ik wilde me er niet mee bemoeien, maar heb zelf de afgelopen 10 jaar al zoveel rottigheid bijgeleerd, en zoveel lijken eruit gehaald, dat ik het toch niet kon laten om te zeggen. Ik leer na 10 jaar nog steeds bij, en heb inmiddels een vijver met 10 koi van dusdanige kwaliteit dat ik er alles voor doe om ze levend te houden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:02
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Het lijkt wel of je er erg veel verstand van hebt, is dat zo of lijkt dat alleen maar zo omdat ik er geen jota verstand van heb? Je komt in ieder geval proffesioneel over Jolan.....  |
Door schade en schande wijsgeworden Willemijn. Het is mijn hobby denk ik, en toen Wil in het land kwam, en ik de vijver vanwege het geld wilde dicht gooien, had ik mijn enthousiasme al dusdanig op hem overgebracht dat we inmiddels een gezamelijke hobby hebben...Koi!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:03
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Sex gaat NOOIT per ongeluk. Je bent er altijd zelf bij, en als je het eigenlijk niet wilde, kun je jezelf terecht verwijten dat je een zwakkeling bent geweest. Theoretisch gezien had je NEE kunnen zeggen, maar je begeerte was te groot. |
Mijn idee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:03
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Beter! Ik wilde me er niet mee bemoeien, maar heb zelf de afgelopen 10 jaar al zoveel rottigheid bijgeleerd, en zoveel lijken eruit gehaald, dat ik het toch niet kon laten om te zeggen. Ik leer na 10 jaar nog steeds bij, en heb inmiddels een vijver met 10 koi van dusdanige kwaliteit dat ik er alles voor doe om ze levend te houden  |
eten ze bij jullie ook uit de hand?? dat doen die van mijn buren ik kan daar echt even van genieten voer op mn handen en die koi's maar lebberen hihi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:05
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Sex gaat NOOIT per ongeluk. Je bent er altijd zelf bij, en als je het eigenlijk niet wilde, kun je jezelf terecht verwijten dat je een zwakkeling bent geweest. Theoretisch gezien had je NEE kunnen zeggen, maar je begeerte was te groot. |
Dat lijkt mij ook ja!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:07
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Zo simpel ligt het niet altijd. Persoonlijk heb ik een koopwoning die door de scheiding verkocht moet worden met een onderwaarde. Na verkoop blijft er een grote restschuld over, die ik niet had hoeven te hebben als mijn ex gebleven had. We waren ook van plan om er heel lang te blijven wonen, dus dan was er geen probleem geweest. Maar doordat hij de benen nam, kom ik dus flink in de schulden, naar mijn idee buiten mijn schuld om.
Maar dan nog... Het was iets uit de verleden tijd, waar je nieuwe partner buiten staat. Je gaat dan toch je nieuwe partner niet op laten draaien voor de schuld die door toedoen van je ex is gekomen? Persoonlijk vind ik dat die schuld bij jou(mij) hoort, waar ik dus verantwoordelijk voor ben. Een nieuwe relatie moet ontstaan uit liefde, en niet om financiele redenen. Dat is mijn mening. |
Ik kan deze reactie van jou wel indenken Jolanda! een nieuwe relatie moet ontstaan uit liefde, nu lijk mij dat iedere relatie zo moet ontstaan. Ik heb hier gelukkig geen ervaring mee maar het lijkt me best een last die je met je meedraagt om dan een nieuwe relatie aan te gaan,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:08
|
|
|
|
| LAIKA882 schreef: | Vertel nou wil ik er wel es meer van weten  |
Wat wil je weten Laika?? Dat Frank verliefd is klopt inderdaad. Wat wil je nog meer weten??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:09
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Is daar ook geen boek van? Een ongewoon gesprek met God? |
Klopt, geschreven door Neale Donald Walsch Maar om eerlijk te zijn heb ik ook daar mijn twijfels bij, als klinkt zelfs dat minder boodschappen-jongen-god-achtig, als bovenstaande tekst.
Beschrijving De auteur beschrijft in dit boek de goede gesprekken die hij rechtstreeks met God gehad heeft. Ze gaan over de mens, over goed en kwaad, over werk, over liefde, over de zin van het leven. God blijkt een intelligente, kritische en humoristische waarnemer van het leven op aarde. Zijn bemoedigende boodschap is dat de mens vooral de schepper moet zijn van zijn eigen leven. Een ongewoon gesprek met God werd meteen bij verschijnen een bestseller en is dat nog. Het verovert de wereld en verschijnt nu in vijftien landen. Het is een verrassend, oneerbiedig maar absoluut meeslepend boek. Het bevat de wijsheid van alle tijden voor iedereen die wil luisteren. Een ongewoon gesprek met God kan ook uw leven veranderen.
Recensie(s) NBD|Biblion recensie De titel geeft het aan: een in diverse opzichten 'ongewoon' onderhoud met God. Menigeen zal niet willen aanvaarden, dat er een gelijkwaardige, confronterende dialoog mogelijk is tussen God en mens. En evenmin dat alle denkbare onderwerpen - relaties, frustaties, goed en kwaad, lijden en verlossing, leven en dood, hemel en duivel - vrijmoedig aan de orde kunnen komen in een alledaags klinkend gesprek. De auteur heeft anders ervaren; hem 'overkwam' de ontmoeting en hij geeft die onomwonden weer. Hij biedt dit eerste deel (van een serie van drie) aan als een geschenk voor iedereen die om de vragen van het leven geeft en antwoorden verlangt, voor iedereen die een zoektocht naar levenswaarden onderneemt, 'oprecht vanuit het hart, verlangend vanuit de ziel, open van geest'. Met als motto: God praat met iedereen. Accenten vallen op de betekenis van gevoelens, gedachten, ervaringen, terwijl woorden gezien worden als 'de minst betrouwbare verspreiders van de waarheid'. Het bombastisch klinkende 'de wereldbesteller! Het boek dat uw leven verandert!' op de kaft en het miljoenensucces in Amerika kunnen van het lezen afhouden; anderen zullen zich graag door Walsch's unieke benaderingswijze laten uitdagen. (Biblion recensie, Redactie)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:10
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik kan deze reactie van jou wel indenken Jolanda! een nieuwe relatie moet ontstaan uit liefde, nu lijk mij dat iedere relatie zo moet ontstaan. Ik heb hier gelukkig geen ervaring mee maar het lijkt me best een last die je met je meedraagt om dan een nieuwe relatie aan te gaan, |
Nee, waarom? Dat is mijn pakje, en niet dat van je nieuwe relatie, toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:10
|
|
|
|
Ik hou me aanbevolen
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|