| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 23:57
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Heb je lappie net gekocht, is dat nieuw? XP of Vista? |
Nee gozer! XP heeft een baard van 10 jaar oud en Vista kwam ergens in 2006 uit. So, both are stone aged!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:04
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Chrome, Internet Explorer, Firefox, Morzella  |
Morzella? Ik heb ff gekeken op Google maar jij mag mij de link geven dan, want ik heb niks gevonden. Wel mozarella, maar das Italiaanse kaas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:07
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Browser:Een programma waarmee World Wide Web-pagina`s geraadpleegd kunnen worden. Wordt daarom ook wel bladerprogramma genoemd.
Voor jou dus Bladerprogramma....  |
Joh, wat knap van jou...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:10
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Mariska, ik heb chrome en internet explorer........ |
Als ik je een serieus advies mag geven: Google Chrome. Die is betrouwbaarder en lekker snel. Firefox is ook een goeie optie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:24
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd heb ik hier veel nonsens gelezen. Als IE het probleem is, zou elke PC die IE gebruikt er last van hebben. En gezien de reacties lijkt het probleem daar niet te liggen. Chrome zou deze problemen niet hebben? Ook dat is niet waar. Het ligt gewoon aan de manier waarop de browser ingesteld is, of dat nu Fireworks is of IE of in mijn geval Opera. Heb alledrie browsers geprobeerd, en voor de verbinding met CM maakt niks uit welke je gebruikt. |
Ja, Opera is een mooie en luxe browser. Maar echt geschikt voor CM vind ik 'm niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:27
|
|
|
|
| BEUN656 schreef: | | Als ik je een serieus advies mag geven: Google Chrome. Die is betrouwbaarder en lekker snel. Firefox is ook een goeie optie. |
Gelijk...Google Chrome is goed...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:37
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Sinds wanneer is windows 7 een browser Mariska?
Een webbrowser (ook wel (internet)browser of bladerprogramma genoemd) is een computerprogramma om webpagina's te kunnen bekijken. Populaire browsers zijn Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari, Opera en Google Chrome. Minder bekende, alternatieve browsers zijn Flock, Camino, Konqueror, ChromePlus, Lunascape en Seamonkey. Het gebruik van een browser is in de volksmond synoniem aan surfen op het internet. |
Kijk, dat is nog eens echt goeie informatie! En ja, Safari is ook mooi, snel en betrouwbaar. Die alternatieve browsers overigens gebruiken vaak de engine van IE en die komt van Microshit. En wat Microshit maakt lekt. Om maar nog maar te zwijgen over de lags. Vandaar al die kneuzerige updates en patches enzo die onze vriend Willem Gaatjes bedenkt met Nabal Ballmer in z'n kielzog. Want Windhoos is alles behalve betrouwbaar enzo...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:40
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Gelijk...Google Chrome is goed... |
Precies, gewoon lekker Chrome gebruiken. Die jongens van Google weten het wel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:43
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Gelukkig dat er toch mannen zijn in deze ICT wereld  |
Ja, en wat voor he...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Misschien scheeld het dat ik erover denk om volgende week even niet te verlengen  |
zeg...... wat gaan we nu doen Erika
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
|
|
|
|
Mooi moment... De hele familie is langs geweest om mijn huis te verbouwen en klaar te stomen voor het bezoek van de makelaar aandstaande donderdag. Dit keer hoop ik wel heel serieuze kijkers te krijgen voor mijn huis, en na anderhalf jaar geen kijkers is dit wel heel bijzonder.
Men weet zelfs als dat ze een bod uit gaan brengen, alleen nog niet hoe hoog of hoe laag. Ik ben benieuwd, zou mijn huis dan toch nog verkocht worden? Het begint erop te lijken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:44
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Volgens mij heb je last van een zonnesteek ofzo Herman  |
Of een harddisk crash natuurlijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:47
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Hmm eventueel wel de WLAN toets aan staan Tink?
Welk merk en type laptop?
Besturingsversie is wat minder van belang.....
Sommige routers kun je de WLAN functie per knop uit zetten...
Hoop... dat je er wat mee kunt  |
Ja, en die knop is erg handig als je vermoed dat je buurman lekker mee zit te surfen via jouw router... 'T is maar dat je het weet mensen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:48
|
|
|
|
Juist toen ik ook via CM een relatie kreeg, was er 1 ding wat ik niet van plan was snel te doen, en dat was trouwen... Ik weet het...vroeger in je verkeringstijd ging men er van uit dat je elkaar goed moest leren kennen. Juist in een huwelijk waarbij je dag en nacht bij elkaar bent, zal je elkaar beter leren kennen en naarmate je langer bij elkaar bent...steeds meer. Ergens anders in een topic las ik...niet teveel ballast meenemen uit een vorig huwelijk....maar juist bij een scheiding is die ballast er!!!!!! Dat bleek nu bij ons zo mee te spelen....dus moet je er over praten... Er zijn juist dingen gebeurd waar je nu weer tegen aanloopt, die misschien de nieuwe partner (of ik) niet kan begrijpen. Voor mij was dat een reden...dat ik het gevoel had...te moeten stoppen... Toch is er nog gevoel...en dat maakt het er niet gemakkelijker op. In dit geval van beide zijde een scheiding en dat heeft zeer zeker meegespeeld en konden we dat niet uit de weg gaan met NIET te praten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:54
|
|
|
|
Trouw niet voor je veertig bent En alle geheimen van het huwelijk kent Heus het is nog niet te laat Als je na je veertigste pas trouwen gaat En denk eerst toch altijd goed Trouw nooit alleen om een leuke toet Verkoop je hart toch niet te snel Je sokken stoppen kun je altijd zelf nog wel Trouw niet, trouw niet voor je veertigste jaar
Trouw niet voor je veertig bent En alle geheimen van het huwelijk kent Heus het is nog niet te laat Als je na je veertigste pas trouwen gaat Blijf wat langer vrijgezel Vraag maar aan je vader want die weet het wel Ook hij kreeg die goede raad Maar voor hij het wist was het al te laat Trouw niet, trouw niet voor je veertigste jaar
Trouw niet voor je veertig bent En alle geheimen van het huwelijk kent Heus het is nog niet te laat Als je na je veertigste pas trouwen gaat Steeds als je een vrouw ontmoet Weet dan heel goed wat je doet Zeg dan nooit ik hou van jou Want voor je het weet is zij je vrouw Trouw niet, trouw niet voor je veertigste jaar
Trouw niet voor je veertig bent En alle geheimen van het huwelijk kent Heus het is nog niet te laat Als je na je veertigste pas trouwen gaat Trouw niet voor je veertig bent En alle geheimen van het huwelijk kent Heus het is nog niet te laat Als je na je veertigste pas trouwen gaat Als je na je veertigste pas trouwen gaat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 01:00
|
|
|
|
| KLAPROOS940 schreef: | Stel je hebt je ideale date gevonden en het klikt van de andere kant ook goed, hoe bouw je dan een goede en stabiele relatie op?
Zelf merk ik dat hoewel t heel fijn is een beginnende relatie ook zo z'n lastige dingen heeft. Je neemt toch je verleden, eerdere ervaringen, karakter en eigenaardigheden mee. Voor de meesten hier zal ook gelden dat je geen 18 meer bent en dus al een heel leven opgebouwd.
Samen je weg zoeken, veel samen praten, respect over en weer zijn natuurlijk belangrijk. Maar wat als je tegen botsende meningen, gewoonten, overtuigingen aanloopt. Bijvoorbeeld hij is echt een avondmens en wordt na 10-en pas goed wakker, zij een ochtendmens en ligt normaal gesproken voor 10-en op 1 oor. Of zij neemt geloof heel serieus en vind kerkgang, samen bidden en bijbelstudie erg belangrijk en hij gelooft ook wel maar vind dat veel minder belangrijk. Je hebt er samen over gesproken maar kunt jezelf en de ander niet zomaar veranderen. Wat dan -> einde verhaal of toch niet. Hoe zorg je dat die verliefdheid/ prille liefde ook uit kan groeien tot de liefde van je leven?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen hierin,
groetjes Klaproos |
Ja, je hebt hier echt een serieus punt. Kweet er helaas alles van... Zelfs als je beiden van dezelfde kerkgenootschap bent geeft nog geen garanties... Hou maar op, schei maar uit...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 01:18
|
|
|
|
| BEUN656 schreef: | | Ja, je hebt hier echt een serieus punt. Kweet er helaas alles van... Zelfs als je beiden van dezelfde kerkgenootschap bent geeft nog geen garanties... Hou maar op, schei maar uit... |
Inderdaad dat klopt...ook dat was mijn ervaring.. Dus niet..hou maar op...schei maar uit...Natuurlijk niet.. Bij ons was het juist ook heel duidelijk dat de scheiding van ons allebei reden was juist om wel veel te praten. Er zit iets...moet je daar een volgende relatie mee belasten??? Belasten is iets anders dan er over praten...en dat konden we en wilden we.. Soms merk je dan weer hoe diep het zit...en ook welke wonden het achterlaat...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 01:18
|
|
|
|
| BEUN656 schreef: | | Ja, en die knop is erg handig als je vermoed dat je buurman lekker mee zit te surfen via jouw router... 'T is maar dat je het weet mensen! |
Alles kun je beveiligen Beun ...zo ook de router.
Wep, WPA-PSK, WPA2-PSK ...zijn enkele v.b.
Maar als je alles onbeveiligd laat, maak je de buurman natuurlijk superblij en misschien is dat in het kader een tiende weggeven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 01:20
|
|
|
|
| BEUN656 schreef: | Trouw niet voor je veertig bent En alle geheimen van het huwelijk kent Heus het is nog niet te laat Als je na je veertigste pas trouwen gaat En denk eerst toch altijd goed Trouw nooit alleen om een leuke toet Verkoop je hart toch niet te snel Je sokken stoppen kun je altijd zelf nog wel Trouw niet, trouw niet voor je veertigste jaar
Trouw niet voor je veertig bent En alle geheimen van het huwelijk kent Heus het is nog niet te laat Als je na je veertigste pas trouwen gaat Blijf wat langer vrijgezel Vraag maar aan je vader want die weet het wel Ook hij kreeg die goede raad Maar voor hij het wist was het al te laat Trouw niet, trouw niet voor je veertigste jaar
Trouw niet voor je veertig bent En alle geheimen van het huwelijk kent Heus het is nog niet te laat Als je na je veertigste pas trouwen gaat Steeds als je een vrouw ontmoet Weet dan heel goed wat je doet Zeg dan nooit ik hou van jou Want voor je het weet is zij je vrouw Trouw niet, trouw niet voor je veertigste jaar
Trouw niet voor je veertig bent En alle geheimen van het huwelijk kent Heus het is nog niet te laat Als je na je veertigste pas trouwen gaat Trouw niet voor je veertig bent En alle geheimen van het huwelijk kent Heus het is nog niet te laat Als je na je veertigste pas trouwen gaat Als je na je veertigste pas trouwen gaat |
Nou Beun moet je nog minimaal nog 3 jaar wachten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 01:25
|
|
|
|
| BEUN656 schreef: | | Ja, je hebt hier echt een serieus punt. Kweet er helaas alles van... Zelfs als je beiden van dezelfde kerkgenootschap bent geeft nog geen garanties... Hou maar op, schei maar uit... |
Klinkt allemaal heftig Beun ...Hou maar op, schei toch uit geeft aan je een gevoelige snaar aanraakt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 01:28
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | maar wel een "lief ding" Frank....God houdt ook van jou! |
Liefde op het eerste gezicht???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 01:32
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Naar ik heb begrepen mag je als alleenstaande tegenwoordig ook pleegouder worden Leonard....Misschien wat voor jou? (de nood is erg hoog momenteel) |
Hmmm....ik zou ze misschien wel te veel verwennen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 10:04
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | zeg...... wat gaan we nu doen Erika  |
Waarschijnlijk even een rustpauze inlassen voor mezelf.... dat gaan we doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 10:09
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Mooi moment... De hele familie is langs geweest om mijn huis te verbouwen en klaar te stomen voor het bezoek van de makelaar aandstaande donderdag. Dit keer hoop ik wel heel serieuze kijkers te krijgen voor mijn huis, en na anderhalf jaar geen kijkers is dit wel heel bijzonder.
Men weet zelfs als dat ze een bod uit gaan brengen, alleen nog niet hoe hoog of hoe laag. Ik ben benieuwd, zou mijn huis dan toch nog verkocht worden? Het begint erop te lijken. |
Hoop het met je mee Jolanda zou al een zorg minder zijn Dan nog die rug van je en dan ben je er bovenop
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 10:11
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ja mevrouw, ik weet het . OERSTOM.  |
Hij zegt mevrouw tegen me
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 11:40
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Mooi moment... De hele familie is langs geweest om mijn huis te verbouwen en klaar te stomen voor het bezoek van de makelaar aandstaande donderdag. Dit keer hoop ik wel heel serieuze kijkers te krijgen voor mijn huis, en na anderhalf jaar geen kijkers is dit wel heel bijzonder.
Men weet zelfs als dat ze een bod uit gaan brengen, alleen nog niet hoe hoog of hoe laag. Ik ben benieuwd, zou mijn huis dan toch nog verkocht worden? Het begint erop te lijken. |
Ik wens je heel veel sterkte met het verkoop van je huis. Mijn huis staat ruim 2 jaar te koop en kreeg slechts 3 bezoekers, steeds niet verkocht. Hoe lang nog?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 11:46
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik wens je heel veel sterkte met het verkoop van je huis. Mijn huis staat ruim 2 jaar te koop en kreeg slechts 3 bezoekers, steeds niet verkocht. Hoe lang nog? |
ik woon nu in een "onverkoopbaar huis"misschien een optie tot verhuur??? maar pas op, regel dat heel goed om problemen te voorkomen, zoals ik ze heb gehad.....of het volledig is opgelost weet ik niet......ik zie het wel......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 11:48
|
|
|
|
Nieuwe wandelschoenen zijn net binnen en kwam rechtstreeks uit Engeland. Gekocht via internet en past precies goed. Vanmorgen rondje gelopen en het was geweldig en erg lekker. New Balance MW888BR geschikt voor zeer lange wandeling, zoals Vierdaagse van Nijmegen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 11:49
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Nieuwe wandelschoenen zijn net binnen en kwam rechtstreeks uit Engeland. Gekocht via internet en past precies goed. Vanmorgen rondje gelopen en het was geweldig en erg lekker. New Balance MW888BR geschikt voor zeer lange wandeling, zoals Vierdaagse van Nijmegen. |
succes met lopen...wel goed oefenen voor Nijmegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 11:51
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | ik woon nu in een "onverkoopbaar huis"misschien een optie tot verhuur??? maar pas op, regel dat heel goed om problemen te voorkomen, zoals ik ze heb gehad.....of het volledig is opgelost weet ik niet......ik zie het wel...... |
NOOIT DOEN !!!! Dat was in Rotterdam gebeurd huis omgetoverd tot wietplantagekwekerij en troep teruggegeven aan derden en daarna aan eigenaar van dit huis.
Mijn huis staat ruim 2 jaar te koop en ik wacht rustig af. Huizenmarkt is op slot.
|
|
| Naar boven |
|
|