| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 22:31
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Eh...nee nie echt Majaro, ikke bedoelde die mooie inhammen in de rotsen met van die prachtige watervalletjes in een supermooie natuur..(oh...ik word helemaal lyrisch  |
fjorden zijn niet alleen die mooie inhammen in de rotsen hoor, zijn ook nog paarden , dus dan hebben we wel wat aan die huifkarren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 22:31
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | ik doe dat niet als man zijnde maar als zeeuw zijnde. En dat is wel een verschil hoor. Vandaag moest ik in Rozenburg zijn, mwah , een eindje maar he...120 km. En terug ook , hoppa 240 km. Maar degenen die uit de buurt van Rotterdam kwamen... dat was maar een piep klein eindje . Snappie wat ik bedoel? |
Ja, dat snap ik. Maar Visser, eerlijk is eerlijk......je woont - hoe mooi Zeeland ook is - best wel in een uithoek. Al hebben wij, Veluwnaren (denk ook even aan Willemijn), de reis naar Zeeland best voor je over hoor. Je moet maar denken, dat je op de Veluwe weer geen slibtongetjes kunt vangen. Wanneer hoop je 44.5 jaar te worden? Dan kan ik de datum alvast in mijn agenda zetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 22:32
|
|
|
|
weer es brooddag, maar nu croissantjes met kaas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 22:36
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Balen meis! ik blijf voor je bidden hoor! Heel veel sterkte! |
Dank je wel! Jij iig een hele fijne avond gewenst dan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 22:39
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Grrrrrrrrrrr Dacht vandaag weer eens het dorp in te gaan na zeer lange tijd, denk nou voel me toch niet echt happy toen ik er liep. Kom thuis al zwetend kijk in de spiegel steek tong uit naar mezelf en ja hoor het virus is er weer of te wel niet weg geweest blijkbaar Lig weer met koorts in mn bed houd het dan nooit op  |
BETERSCHAP!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 22:45
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | dat doet tie inplaats van zijn eten aan te laten branden Is tie zelf aangebrand  |
ach is weer es wat anders
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 23:08
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Ja, dat snap ik. Maar Visser, eerlijk is eerlijk......je woont - hoe mooi Zeeland ook is - best wel in een uithoek. Al hebben wij, Veluwnaren (denk ook even aan Willemijn), de reis naar Zeeland best voor je over hoor. Je moet maar denken, dat je op de Veluwe weer geen slibtongetjes kunt vangen. Wanneer hoop je 44.5 jaar te worden? Dan kan ik de datum alvast in mijn agenda zetten.  |
Kijk, dat vind ik nog es lief....toch iemand die de reis voor me over heeft .Maar ik geloof dat W-tje er niet zoveel zin meer in heeft. Ook wel weer te begrijpen want ze heeft nu heel andere dingen aan d'r hoofd natuurlijk. Maar wanneer ik 44,5 hoopt te worden? Sja dat weet ik ook niet, kan nog net mn geboortedatum onthouden. Misschien ff google radplegen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 23:14
|
|
|
|
Vandaag naar de Europoort geweest waar het NK-junioren gevist werd. Dennis is geëindigd in de middenmoot maar de nr.1 kwam wel van onze club. Hij mag zich een jaar lang Nederlands Kampioen bij de junioren noemen.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 22 oktober 2011, 23:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 23:48
|
|
|
|
|
Nou, Chat je ziet in de bovenstaande reacties dat de dames helemaal los gaan met zien van fjorden, huifkarren, enz. ...dus wordt het een drukke middag. pfffff...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 23:51
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Huh waar staat dat  |
Staat bovenaan ...bij Mario, maar later schreef hij 20.00 uur.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 23:51
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Huh waar staat dat  |
Staat bovenaan ...bij Mario, maar later schreef hij 20.00 uur.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EDDY899
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 23:54
|
|
|
|
|
Sc Heerenveen wint met 4-1 van Fc Utrecht uit mijn mooiste moment vandaag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 23:57
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | Wat is eigenlijk onvoorwaardelijke liefde....ik heb het éénmaal ervaren....maar het werkte toch niet....blijkbaar.... |
Alles kun je redeneren vanuit je gevoel, maar ook vanuit je verstand en waar is het evenwicht. Bij jou merk ik ook iets van het dubbele of niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 23:57
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Nou, Chat je ziet in de bovenstaande reacties dat de dames helemaal los gaan met zien van fjorden, huifkarren, enz. ...dus wordt het een drukke middag. pfffff... |
geen zin om te lopen, verkapte hint
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 23:59
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | geen zin om te lopen, verkapte hint  |
Is maar 10 kilometer, maar goed wij kwamen de vorige keer te laat en dus was het een zeer korte wandeling.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 00:01
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | | Heb ik wat gemist? van wie is het adres? |
Van Jolan als ik het goed heb.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 00:01
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Is maar 10 kilometer, maar goed wij kwamen de vorige keer te laat en dus was het een zeer korte wandeling. |
jaja tomtom was zeker van slag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 00:02
|
|
|
|
Zondag 23 oktober, Psalm 119: 89-96; Aan alles komt een eind.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Het houdt een keer op. Alles houdt een keer op. Het mag nog zo mooi zijn, hoe volmaakt ook, er komt op een dag een eind aan. Alleen de liefde, zo weet het bekende rijmpje, de liefde blijft eeuwig bestaan. Maar wat is dat eigenlijk: liefde? Dat kan onmogelijk dat vlindergevoel zijn, dat je had toen je jong was en helemaal hoteldebotel werd, alleen al bij het zien van die ene. Liefde is: trouw zijn, het goede zoeken voor degene die je bemint, nog altijd een warm gevoel krijgen als de naam van die ander klinkt. En laat dat nu zijn waar de Thora voor ogen staat! De wet van de Eeuwige, dat aloude woord dat ooit aan Israël zo helder gegeven is, beoogt niets anders dan de liefde. Dat woord van de Eeuwige wil voor die liefde een begaanbaarbare weg wijze, een pad in door de woestijn. De Thora van Israël is een handboek voor liefhebbers, een gids voor minnaars. Het staat vol verhalen – over mensen die de liefde kwijtraken en toch weer vonden. Het staat vol verhalen – over mensen die de liefde kwijtraakten en toch weer vonden. Het staat vol wegwijzers: wat te doen wanneer je de weg van Gods liefde uit het oog verliest, hoe te handelen in het geval je wordt verleid tot praktijken die het daglicht niet kunnen zien. Heel die Thora is één goede gids naar het land dat Liefde heet. En die gids, die temidden van alles wat opkomt, blinkt en weer verzinkt, een blijvertje! Aan alles komt een eind, maar het Woord van de Allerhoogste houdt stand, van geslacht op geslacht, ja tot in eeuwen der eeuwen. Alles wat menselijk is, loopt langzaam maar zeker in de fuik van de vergankelijkheid, maar dat eeuwig blijvende woord van de Levende wordt alleen maar groter, sterker en ruimer – totdat het eenmaal de hele kosmos doordringen zal.
Ik ben de uwe, Heer, uw bondgenoot, verlos mij toch, ik leef naar uw beslioten. De goddelozen haken naar mijn dood, maar uw verbondstrouw zal hun opzet sluiten. Aan alles komt een eind, hoe schoon, hoe groot, maar, Heer, uw wet gaat elke grens te buiten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 00:06
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Alles kun je redeneren vanuit je gevoel, maar ook vanuit je verstand en waar is het evenwicht. Bij jou merk ik ook iets van het dubbele of niet. |
dubbel, ik weet niet of dat het woord is..........hoe kan dat dan, als de liefde onvoorwaardelijk is, dat het vastloopt.... het is voor mij een raadsel....je ervaart het, het bestaat wel...
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 23 oktober 2011, 08:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 00:08
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Van Jolan als ik het goed heb. |
Ja, klopt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 00:09
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | jaja tomtom was zeker van slag  |
Nou, ik was van slag ..ehh ..niet de tomtom hoor..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 00:12
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Nou, ik was van slag ..ehh ..niet de tomtom hoor.. |
sja, kwam door de fjorden zekers in welke vorm dan ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 00:29
|
|
|
|
| CLAUWTJE606 schreef: | Grappig al de reacties die er gekomen zijn. Ook grappig dat ik bekend sta als iemand die heel eerlijk is dan voor leugenaar wordt uitgemaakt. Ik vind het alleen niet prettig om steeds de stempel gescheiden te krijgen. Als ik in mijn profiel ZOU zetten (ik zet heel netjes dat ik gescheiden ben hoor) dat ik alleenstaand ben.............ik ben toch ook alleenstaand. Of dat nu komt omdat ik via een anonieme donor kinderen heb gekregen, met mn ex of ze via een latrelatie heb of ik heb 1x gejeweetwelt....... Ik vind dat juist een aanknopingspunt om te vragen als je geintresseerd bent in mijn profiel. Voor mij maakt het geen drol uit waarom iemand alleenstaand is geworden. ALs ik intresse in het profiel van iemand heb en ik lees alleenstaand met kinderen kan ik er toch gewoon naar vragen? |
Voor mij is het juist een van de belangrijkste redenen om te weten waardoor of waarom iemand alleenstaand is geworden. Zo chatte ik al geruime tijd met een man waar ik in het pakembeet 50ste gesprek pas achter kwam dat deze man gescheiden was doordat hij vreemdgegaan was.
Voor mij is dit per direct het einde van alle gesprekken geweest. Ik heb zwaar de pest aan zulke mensen, en ik weet dat ik hierin absoluut de enige niet ben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 00:34
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zo vat ik hem ook niet op hoor. En het was een kwinkslag naar Jolanda Dat ze beetje off topic was maar ik zal de kopie ernaartoe maken. |
ooowww sorry hoor. maar je had wel gelijk, het vloeide voort uit mijn mooiste moment van de dag, waar anderen op reageerden. Dan ga je er ook vanuit dat juist hier je antwoord wordt gelezen, en niet in andere topics. in dat geval is het ff lastig in welk topic je zo'n bericht dan plaatst denk ik.
net zogoed als deze bijdrage natuurlijk weer helemaal on topic is dan
dus om on topic te blijven.... we hebben vandaag een heerlijk nieuw bed gekocht, aangezien ik met mijn rug van vriendlief niet meer in mn rugverziekende waterbed mag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 00:38
|
|
|
|
dat adres is van mij. ik scheen off-topic te gaan elders
enne...bedankt voor je kaart Erika en Mario.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 07:07
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Super ja..thx... nooit gedacht.....toch gekregen...  |
Gefeliciteerd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 07:20
|
|
|
|
| EDDY899 schreef: | | Sc Heerenveen wint met 4-1 van Fc Utrecht uit mijn mooiste moment vandaag. |
Wacht maar, vanmiddag Ajax/Feijenoord ArenA.
Begint, 12.30 uur.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 08:06
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Kijk, dat vind ik nog es lief....toch iemand die de reis voor me over heeft .Maar ik geloof dat W-tje er niet zoveel zin meer in heeft. Ook wel weer te begrijpen want ze heeft nu heel andere dingen aan d'r hoofd natuurlijk. Maar wanneer ik 44,5 hoopt te worden? Sja dat weet ik ook niet, kan nog net mn geboortedatum onthouden. Misschien ff google radplegen? |
Visser, hoe kan je dat nu zeggen.... Natuurlijk heb ik er zin in en tijd voor......Ik weet zelfs wanneer je jarig bent, is dat niet twee dagen na mijn verjaardag...... Dus wanneer je 44,5 wordt kan ik zo uitrekenen.....
|
|
| Naar boven |
|
|