| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 13:07
|
|
|
|
Alle ramen en deuren dicht.....k weet zeker dat ik net geknuffeld ben door mijn Noorse Boskat...staat ze nu te jammeren voor de deur....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 13:20
|
|
|
|
|
I just heard thad MARCO SIMONCELLI did in the GP of Malaisia
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 13:20
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Sorry Maryan, Was niet naar jou persoonlijk toe, die 'smileys.....
Ben zelf een beetje gefrustreerd.
Ik heb de rommel in mijn Huis een beetje (veel...) op laten lopen. En nu móet ik vanavond op gaan lopen ruimen enzo, in plaatst van dingen voor mezelf doen. En ik heb er eigenlijk een grondige hekel aan. Dat is niet altijd zo geweest hoor, heb het zelfs leuk gevonden....
Maar ja, nu zit ik eventjes in een korte periode dat ik het helemaal niet leuk vind....dat gevoel moet weer even terugkomen....
Mijn excuses nogmaals!!!
(ja, ik dacht er ff niet bij na, dat al die smileys weleens verkeerd over konden komen.....
Nu dus wel... |
Is goed zo, 'k heb gelukkig een brede rug.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 14:17
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | dubbel, ik weet niet of dat het woord is..........hoe kan dat dan, als de liefde onvoorwaardelijk is, dat het vastloopt.... het is voor mij een raadsel....je ervaart het, het bestaat wel... |
Omdat je tegen je grenzen aanloopt?Onvoorwaardelijk bestaat eigenlijk niet,je kunt nooit álles overhebben voor een ander ook al wil je het nog zo goed doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 14:18
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Ja, dat snap ik. Maar Visser, eerlijk is eerlijk......je woont - hoe mooi Zeeland ook is - best wel in een uithoek. Al hebben wij, Veluwnaren (denk ook even aan Willemijn), de reis naar Zeeland best voor je over hoor. Je moet maar denken, dat je op de Veluwe weer geen slibtongetjes kunt vangen. Wanneer hoop je 44.5 jaar te worden? Dan kan ik de datum alvast in mijn agenda zetten.  |
Je kunt toch ook gewoon een plekje in de bus met Noorderlingen reserveren die allemaal naar Zeeand gaan..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 14:19
|
|
|
|
onvoorwaardelijk viel bij mij in de categorie, weten dat iemand waarschijnlijk niet lang te leven heeft en er toch voor gaan. Ondanks de prognose en beperkingen.....
Majaro
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 14:24
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Omdat iemand es een keertje vreemd is gegaan in een vorig huwelijk?
Wat waren de achtergronden: ijskoningin? Ongelukkig huwelijk?
Alleen omdat iemand een keer vreemdging, en dat ook nog eens eerlijk liet blijken in een chat-gesprek?
 |
Doet de achtergrond er toe? Vreemdgaan is vreemdgaan voor mij, en dat doe je gewoon niet. Zit je in een ongelukkig huwelijk, heb dan gewoon het lef om uit elkaar te gaan voordat je buiten de deur gaat......, dan weet iedereen waar hij aan toe is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 14:26
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | onvoorwaardelijk viel bij mij in de categorie, weten dat iemand waarschijnlijk niet lang te leven heeft en er toch voor gaan. Ondanks de prognose en beperkingen.....
Majaro |
Daar is meer voor nodig dan alleen liefde maar ook mentale en fysieke kracht om door te kunnen gaan. Ik heb velen zien struikelen die met een schuldgevoel achterbleven maar dat is niet nodig,soms is een levenstaak gewoonweg te zwaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 14:29
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Daar is meer voor nodig dan alleen liefde maar ook mentale en fysieke kracht om door te kunnen gaan. Ik heb velen zien struikelen die met een schuldgevoel achterbleven maar dat is niet nodig,soms is een levenstaak gewoonweg te zwaar. |
ik heb geen schuldgevoel, wel het maximale wat ik had gegeven. Jammer genoeg vond hij dat nog niet genoeg, jammer voor hem dan......
Majaro
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:11
|
|
|
|
alweer sterkte josé!
iedere keer een stapje vooruit, en dan weer even een terugslag. je komt er wel, maar ik wens je vooral wat extra geduld toe.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:14
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Huh alleen van ons kaart gehad Heb toch echt vaker je adres doorgegeven tis een schande  Heb even een wijziging aangebracht en je naam erbij gezet  |
nou ja zeg, ze hoeven niet allemaal te weten hoe ik heet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:17
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | had ik ook in hetbegin...een kaartje met hun verjaardag, niets.....nou ja...niet meteen opgeven.....das het beste wat ik heb gedaan...... |
Stuur je na een half jaar wéér een kaartje dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:18
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | alweer sterkte josé!
iedere keer een stapje vooruit, en dan weer even een terugslag. je komt er wel, maar ik wens je vooral wat extra geduld toe. |
Dank je wel! Het gaat echt een keer helemaal goedkomen, dat weet ik zeker!
Maar hetzelfde wens ik jou ook vooral toe!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:19
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | nou ja zeg, ze hoeven niet allemaal te weten hoe ik heet  |
Te laaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Jij ook heel veel sterkte en geduld!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:23
|
|
|
|
|
WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN[/quote]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:24
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dank je wel! Het gaat echt een keer helemaal goedkomen, dat weet ik zeker!
Maar hetzelfde wens ik jou ook vooral toe! |
dankjewel,hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:40
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Omdat je tegen je grenzen aanloopt?Onvoorwaardelijk bestaat eigenlijk niet,je kunt nooit álles overhebben voor een ander ook al wil je het nog zo goed doen. |
Er is maar Eén die onvoorwaardelijk liefheeft en dat is God in Jezus. Geloof niet dat een mens onvoorwaardelijk lief kan hebben. We hebben allemaal ons "verlanglijstje"waaraan de ander eigenlijk zou moeten voldoen als het even kon. Kijk maar op de profielen: omschrijf je ideale match, waaraan moet je partner voldoen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:47
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Alle ramen en deuren dicht.....k weet zeker dat ik net geknuffeld ben door mijn Noorse Boskat...staat ze nu te jammeren voor de deur....  |
Dat gejammer gaat door merg en been, kun je die deur niet weer opendoen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:56
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Helaas, helaas...het ging toch echt de goede kant op!
Maar nu toch weer aan de antibiotica van wege een blaasontsteking en wederom het abces dat weer opspeelt! Maar na diverse onderzoeken mocht ik toch wel weer naar huis!
Volgende week heb ik weer een ct-scan van mijn buik. Daarna is er overleg tussen de gynaecoloog en de uroloog (ivm de inwendige catheter)en daar hoor ik vrijdag meer van.
Naar hoe het er nu uitziet wil de gynaecoloog toch gaan ingrijpen en operatief het abces gaan verwijderen. Dit omdat het te lang duurt en mijn lichaam het dus niet zelf blijkt te kunnen. Maar ook dit hoor ik volgende week vrijdag, omdat de uitslag van de scan hierin medebepalend is.
Aan de ene kant is dit weer flink balen, maar aan de andere kant ben ik er ook wel blij om wanneer ze gaan ingrijpen. Ben het inmiddels wel flink zat! Zeker nu...nu ik net toestemming gekregen had om voorzichtig weer wat zittend werk te mogen gaan doen op mijn werk! |
José we blijven in gebed voor jou, every day.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:58
|
|
|
|
|
vraag gebed voor mijn vader die na een aantal hersenbloedingen niet meer beter wordt en hard achteruitgaat qua gezondheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:04
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | | vraag gebed voor mijn vader die na een aantal hersenbloedingen niet meer beter wordt en hard achteruitgaat qua gezondheid. |
Hè wat naar! Natuurlijk zal ik ook voor je vader, jou en alle anderen die jullie na staan bidden!
Heel veel sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:05
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | | José we blijven in gebed voor jou, every day. |
Dank je wel! Enne...is wederzijds hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:14
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Dank je wel! Enne...is wederzijds hoor! |
Thnxxx
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:15
|
|
|
|
Prachtige dag, een echte ZONdag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:17
|
|
|
|
Een fijne kerkdienst,mn dochter die belde dat ze het enorm naar haar zin heeft op kamp, lekker lui met een boek op de bank, net een lekkere wandeling gemaakt en een plotseling ontstaan oppasprobleem binnen 3 minuten opgelost, dus eigenlijk geen mooi moment maar gewoon een mooie dag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:20
|
|
|
|
Ik doe het niet meer ik doe het niet meer Jullie maken zelf maar een lijstje T'is toch nooit goed of het deugd niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:20
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Omdat iemand es een keertje vreemd is gegaan in een vorig huwelijk?
Wat waren de achtergronden: ijskoningin? Ongelukkig huwelijk?
Alleen omdat iemand een keer vreemdging, en dat ook nog eens eerlijk liet blijken in een chat-gesprek?
 |
de toon die je aanslaat in je reacties vind ik walgelijk denigrerend shanita!
JA!!! omdat iemand vreemdgaat ja!!!
ooit wel eens getrouwd geweest met een vreemdganger, shanita?? wat maakt het uit wat iemand er toe doet besluiten om vreemd te gaan? niets toch? vreemd gaan is vreemd gaan, punt uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:23
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Een fijne kerkdienst,mn dochter die belde dat ze het enorm naar haar zin heeft op kamp, lekker lui met een boek op de bank, net een lekkere wandeling gemaakt en een plotseling ontstaan oppasprobleem binnen 3 minuten opgelost, dus eigenlijk geen mooi moment maar gewoon een mooie dag  |
Heerlijk om gewoon te genieten van alles wat de dag brengt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:48
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Je kunt toch ook gewoon een plekje in de bus met Noorderlingen reserveren die allemaal naar Zeeand gaan..........  |
LEUUUK.
Maar ik wist niet dat Maryan buschauffeusse was.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:51