| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:34
|
|
|
|
| Quote: | | Elke dag is een wonder, de schepping is een wonder. God is een God van wonderen. Maar om God nou te gaan beperken tot deze wonderen vind ik Godslastering. Hij doet nog zoveel wonderen in mensenlevens. Maar als daar geen geloof voor is, kan Hij ook niks doen. Jezus stuurde ook iedereen weg die geen geloof voor genezing had. Toen pas kon Hij genezen. |
Eigenlijk wel he?
Ja, wonderen in mensenlevens.
Ik was een paar jaar geleden helemaal opgegeven door de medici. Maar ja, door gebed en geloof, heb ik nu toch wel een goed leven. Dat besef ik nu ineens. zonder het geloof was dat niet mogelijk. en niet dat ik dan geen problemen meer tegenkom, maar ik kan er mee omgaan.
:)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:36
|
|
|
|
Deze kan er ook nog wel bij.... z.v.w.e.v.p.
zonder vaste woon en verblijf plaats
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op maandag 24 oktober 2011, 15:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:38
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik vond het een heel zware middag. Allereerst heb ik me zitten opvreten waarom Ajax zo slecht speelde, en daarna heb ik anderhalf uur in spanning gezeten om te kijken of Groningen kon standhouden tegen Twente. Toen deze wedstrijd afgelopen was, was ik uitgeput, mensen wat kost het kijken naar voetbal een energie.....de asbak was overvol. |
blij dat ik daar geen last van heb.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:39
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Deze kan er ook nog wel bij.... z.v.w.e.v.p.
zonder vaste woon en verblijf plaats |
Ja, dan heeft ie er gelijk een verblijfplaats bij...lol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:41
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Tuurlijk....alle verpleegkundigen zijn toch schatten....  |
zeker!!! ... er zijn geen betere....
Sterkte Jolanda! Zal aan je denken........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:43
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik ben een eerste klas hangijzer zoals wij dat hier noemen Niet fit misselijk en een zere keel. Morgen mag ik bij mijn vriend de dokter komen  |
neem je de strippenkaart mee?
foei!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:43
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | | hele dag zon, maar buiten is het koud en fris |
Ik zweet zo erg na flinke wandeling van 10 km (trainen voor strandwandeling op 19 nov) de zon schijnt te veel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:44
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | waarschijnlijk zie je ze dan niet eens meer voorbij komen, ja zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff that's all  |
lost wel het fileprobleem op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:46
|
|
|
|
Ik weet dat er vele christenen bezwaren hebben maar echter zijn deze op bijbelse grondslag niet te verhalen. Eens als Hij terug komt op aarde zullen alle doden opstaan en er zal geen ziekte meer zijn een ieder is dan volmaakt in zijn lichaam. Hoeveel mensen sterven er zonder litekens aan of in hun lichaam
Dank voor je indrukwekkende en open verhaal Erika...... Als er christenen bezwaren hebben moeten ze zo consequent zijn om zelf dan geen donor te ontvangen vind ik altijd.... Gelukkig staan er tegenover het verhaal van je vader ook talloze verhalen van mensen die een nieuw hart, nier of whatever ook dan hebben gehad en waar het goed mee gaat......en die blij zijn met hun 'nieuwe'leven.... Ik vind alleen-en dat zei ik al eerder- dat mensen ook goed geinformeerd moeten worden dat het ook zo af kan lopen als met je vader....helaas....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:46
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Als het goed is heeft ze de operatie achter de rug! Zou graag weten hoe het met dr gaat maar ja geduld is een schone zaak  |
....doch een moeilijke taak...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:49
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Eigenlijk wel he?
Ja, wonderen in mensenlevens.
Ik was een paar jaar geleden helemaal opgegeven door de medici. Maar ja, door gebed en geloof, heb ik nu toch wel een goed leven. Dat besef ik nu ineens. zonder het geloof was dat niet mogelijk. en niet dat ik dan geen problemen meer tegenkom, maar ik kan er mee omgaan.
:) |
Ben heel blij dat God al zoveel heeft kunnen doen in jouw leven. Maar ik geloof dat er nog veel meer mogelijk is als jij daar geloof voor zou hebben. Volledig herstel is mogelijk, geloof ik ...
Vind je het volgende filmpje dan ook godsdienstwaanzin? http://www.youtube.com/watch?v=a5-Uag0laZE
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:50
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wilde dat ik dat kon zeggen  |
Of... hij is juist blij dat ie je ziet....
Cootje denkt dat we (ik) soms zijn tè weinig dankbaar zijn voor gezondheid....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:54
|
|
|
|
|
***allergie****
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 16:00
|
|
|
|
Ervaring is een lange weg en een dure school. (Duits spreekwoord)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 16:00
|
|
|
|
lekker mn huis een grondige poetsbeurt geven, maar iets te fanatiek dus ik ging door mn rug Hopelijk helpt een warm bad straks.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 16:22
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik zweet zo erg na flinke wandeling van 10 km (trainen voor strandwandeling op 19 nov) de zon schijnt te veel  |
Herman, ben je mal joh! Ik ben zo blij dattie schijnt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 16:25
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik zweet zo erg na flinke wandeling van 10 km (trainen voor strandwandeling op 19 nov) de zon schijnt te veel  |
hee joh, klaag niet zo, staks regent het weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 16:26
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | lekker mn huis een grondige poetsbeurt geven, maar iets te fanatiek dus ik ging door mn rug Hopelijk helpt een warm bad straks. |
Sterkte!!!!! Laat Pieter maar koken vanavond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 16:28
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | | ***allergie**** |
waarvoor, voor een knuffel of een lief woord
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 16:32
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | Ben heel blij dat God al zoveel heeft kunnen doen in jouw leven. Maar ik geloof dat er nog veel meer mogelijk is als jij daar geloof voor zou hebben. Volledig herstel is mogelijk, geloof ik ...
Vind je het volgende filmpje dan ook godsdienstwaanzin? http://www.youtube.com/watch?v=a5-Uag0laZE |
Hai,
Ik bedoelde dat ik hersteld ben. Dat was een proces. Niet ineens. Van borderline. dissociatieve stoornis heb ik nog wel, Ik zeg altijd liever 'dissociatie', omdat het wel een mechanisme is dat me beschermd(e). In ieder geval, ondervind ik daar geen last van. en de dissociatie is minimaal, ook door het geloof. Kan ik nu dingen niet persoonlijk, van een afstand beoordelen. En dan, in kleine hoeveelheden die ik zelf bepaal in mijn bewustzijn laten sijpelen. En verwerken.
--
Ik wil wel antwoord geven op je vraag. Ik vind de vraag erg belangrijk, en het onderwerp ook. Ik vind het zó belangrijk, dat ik eerst een paar dagen goed wil nadenken, voordat ik antwoord geef.
Laterz! :)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 16:38
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Deze kan er ook nog wel bij.... z.v.w.e.v.p.
zonder vaste woon en verblijf plaats |
Moest even lezen wat je schreef, Stond deze er ok al bij, Huur-of koop huis, helemaal afbetaald of net eentje gekocht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 16:49
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Sterkte!!!!! Laat Pieter maar koken vanavond  |
nah, geen zin in chinees vanavond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 16:52
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | neem je de strippenkaart mee?
foei! |
die is al vol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 16:52
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hai,
Ik bedoelde dat ik hersteld ben. Dat was een proces. Niet ineens. Van borderline. dissociatieve stoornis heb ik nog wel, Ik zeg altijd liever 'dissociatie', omdat het wel een mechanisme is dat me beschermd(e). In ieder geval, ondervind ik daar geen last van. en de dissociatie is minimaal, ook door het geloof. Kan ik nu dingen niet persoonlijk, van een afstand beoordelen. En dan, in kleine hoeveelheden die ik zelf bepaal in mijn bewustzijn laten sijpelen. En verwerken.
--Dat is een groot wonder, joepie, daar word ik vrolijk van ...Omdat het laat zien hoe groot God is. En ook wat geloof doet ...
Ik wil wel antwoord geven op je vraag. Ik vind de vraag erg belangrijk, en het onderwerp ook. Ik vind het zó belangrijk, dat ik eerst een paar dagen goed wil nadenken, voordat ik antwoord geef.
Heel verstandig, ik ben vaak heel impulsief maar dat werkt wel weer voor mij. Zo is ieder mens uniek en weerkaatst elke christen een stukje van Christus. Mooi he?Laterz! :) |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 16:53
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | lekker mn huis een grondige poetsbeurt geven, maar iets te fanatiek dus ik ging door mn rug Hopelijk helpt een warm bad straks. |
Pieter je dus vanavond een lekkere massage geven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 16:58
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | hee joh, klaag niet zo, staks regent het weer  |
mannen ook nooit eens tevreden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 16:59
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | ....doch een moeilijke taak...  |
Vertel mij wat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:00
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Vertel mij wat  |
Nog steeds niets bekend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:00
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Even een geheel andere vraag... Is er iemand die berichten van Jolan krijgt...of ontvangt???
Ze zou vandaag geopereerd worden toch??? |
Klopt maar als het een beetje wil zal ze denk morgen of zo wel online komen met dr lappie in het ziekenhuis Was de laatste keer ook zo en anders misschien dr vriend wel even.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:01