| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:59
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Ik ga vanavond eens op de Italiaanse toer: spaghetti bolognese....zou er een knappe Italiaanse man op af komen?  |
Nee joh..want die eten dat elke dag!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:00
|
|
|
|
| MARIJKE736 schreef: | Vanavond heerlijk een restje stamppot boerenkool met boerenkool. En zelfgemaakte pudding als toetje (als het toetje de avondmaaltijd nog haalt en niet al daarvoor opgegeten is ) |
Akelig...heerlijk lekker he...toetjes....???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:00
|
|
|
|
| EASYGOO551 schreef: | Er zijn veel redenen voor mensen om te blokkeren, anders zou dat niet zo vaak gebeuren. Misschien moet je ook kunnen deblokeren, maar ik weet niet of die functie bestaat.
Overigens kunnen gevoelns wel waar zijn, maar vaak brengen ze je wel af van "DE Ware " Stabiliteit moet je niet zoeken in gevoelens, dat is een blibberig terrein. sowieso als je niet geloofs in iemands woorden, hoe kun je ooit genieten van zo iemand ?? Het begrijpen van jezelf met a l je dingen is essentieel ! |
Dankjewel voor deze reactie....wat bedoel je met het door mij vet weergegeven gedeelte? Als iemand je niet gelooft houdt het toch op?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CLAUWTJE606
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:01
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | prima, voor mijn part was er al een huwelijksvoornemen en was er al consumptie voor het huwelijk... boeiie
ten eerste haal ik dat niet uit jouw woorden, jij had het over "contact" ten tweede was je echt niet de eerste geweest hier op cm die na het eerste beantwoorde mailtje er al volop van uitging dat "de klik" er was en exclusiviteit verlangde... |
Pffff Pieter, wat denk je nu eigenlijk? Dat ik 1 of ander blue pubermeisje ben! We zijn hier allemaal volwassen, hebben allemaal al heel wat meegemaakt. Als ik zoiets op een forum zet, praat ik niet over een man waar ik mailtjes mee heb verstuurd. Ik verlang ook niet van 1x sex dat ik mn trouwjurk al kan bestellen. Na twee loze huwelijksaanzoeken heb je de hoop daarin opgegeven. Maar als een man toekomstplannen maakt, een weekend weg boekt.......dan ga je er vanuit dat er een klik is! Maar als jij iets uit een paar regels niets kan uitmaken moet je niet gelijk oordelen maar contact met de schrijver opnemen en met een beetje geluk krijg je dan een antwoord op al je vragen. Daarna kun je altijd je oordeel nog geven. En wat je verder nog aan reacties geeft: ik reageer er toch niet meer op!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:04
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Nee hoor, ook voor mannen in ...pakjes bij een ...vuur  |
Wat bedoel je Ook voor mannen in een matrozenpakje bij het haardvuur?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:05
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | kun je vieze bek trekken... maar cootje is gezonder dan jij, heeft al 45 jaar geen arts gezien... misschien toch haar eetgewoonte maar es gaan navolgen? |
Best knap...als je 34 bent... Smaakten de pannenkoeken???
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 25 oktober 2011, 21:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:05
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Maar je woeit hier aardig weg staat veul wind en zonnetje is pleitos zeker weer eens in Zeeland of hoeven  |
Het is ook noooooooit goed zeg. [/quote]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CLAUWTJE606
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:06
|
|
|
|
Erika toch, wil je niet nog 1x je hand over je hart strijken en een nieuwe lijst maken? Er zijn zoveel goede tips  Of je je ware liefde dan nog gaat ontmoeten is dan maar de vraag natuurlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:07
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wat bedoel je Ook voor mannen in een matrozenpakje bij het haardvuur?  |
Sorry Visser...ik heb het niet gezegd hoor
Maar het gaat idd om dat matrozenpakje bij een kampvuur
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 25 oktober 2011, 21:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:25
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | hmmm PORTdag lijkt me ook best es lekker  |
weer es wat anders dan iedere dag sherrydag he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:25
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | kun je vieze bek trekken... maar cootje is gezonder dan jij, heeft al 45 jaar geen arts gezien... misschien toch haar eetgewoonte maar es gaan navolgen? |
das niet eerlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:28
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Ja, snap dat die boskat liever het vlees had dan een patatje  |
haha...we spreken elkaar wel weer als jouw lieve kitten ook deze streken gaat uithalen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:29
|
|
|
|
Jij is niet aardig Maarre ik kan wel even bij jou in de kost komen effe kijken hoe jij ontbijt met stamppot op je nuchtere maag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:31
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Jij is niet aardig Maarre ik kan wel even bij jou in de kost komen effe kijken hoe jij ontbijt met stamppot op je nuchtere maag |
mag jij best naar kijken hoor, maar reken er niet op dat je ook n hapje krijgt, ik eet alles zelf op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:31
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | En ook nog de woensdag vrij, toch  |
Ik vind deze opmerking een beetje flauw, Mario. Dat is namelijk een persoonlijke keus. Die krijg ik niet gratis, dus dat staat los van de vakanties.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op dinsdag 25 oktober 2011, 21:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:32
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | mag jij best naar kijken hoor, maar reken er niet op dat je ook n hapje krijgt, ik eet alles zelf op  |
Die stamppot mag je ook houden hoor Als je voor mij maar een lekker ontbijtje maakt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:33
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Die stamppot mag je ook houden hoor Als je voor mij maar een lekker ontbijtje maakt  |
doe dat lekker zelf na t ontbijt ga ik werken, de groeten hee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:35
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | doe dat lekker zelf na t ontbijt ga ik werken, de groeten hee |
Dus dan heb ik met annette rust in huis Kenne we eens effe lekker roddelen En dan zorgen we voor een magere maaltijd voor meneer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:35
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | | Dat is een persoonlijke keus, Mario. Die krijg ik niet gratis, dus dat staat los van de vakanties. |
Ze zijn geloof ik allemaal een beetje jaloers....... Nou, ik neem mijn petje er voor af....ik vond overblijfmoeder al een klus.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:36
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | weer es wat anders dan iedere dag sherrydag he  |
geen sherry pietje....OUZO! jij zou beter moeten weten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:37
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Dus dan heb ik met annette rust in huis Kenne we eens effe lekker roddelen En dan zorgen we voor een magere maaltijd voor meneer  |
roddelen? dus gewoon doen waar julllie WEL goed in zijn.. tja, je talenten mag je niet verspillen he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:37
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | roddelen? dus gewoon doen waar julllie WEL goed in zijn.. tja, je talenten mag je niet verspillen he  |
Juist je snapt hem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:39
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Juist je snapt hem  |
jij dus ook, mooizo, was al bang dat het kwartje nooit zou vallen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:39
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | jij dus ook, mooizo, was al bang dat het kwartje nooit zou vallen  |
Enne ik ook van jou hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:40
|
|
|
|
Mijn mooiste moment:
Ik heb twee oppaskindjes van Maroccaanse afkomst...oudste is 6, jongste bijna een jaar....ik hou erg van zingen.....is voor kinderen ook altijd rustgevend, dus ik galm wat af.... Komt dat kleine moppie: buuf Marry...nu ga ik wat voor jou zingen..... Ik dacht nog...wakrijgewenou.....
Klinkt opeens luid en duidelijk: Jezus is de goede Herder, Jezus Hij is overal..... (ze snapte niet dat ik ineens zere oogjes had....pffff....dit kwam recht uit de Hemel! Waanzinnig emotioneel! Wat is God machtig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:42
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ze zijn geloof ik allemaal een beetje jaloers....... Nou, ik neem mijn petje er voor af....ik vond overblijfmoeder al een klus.......  |
Ach, wat lief van je, Willemijn.
En dan te bedenken dat we snakken naar meer mannen in het basisonderwijs, maar ze willen niet. Wel een advies; kies niet voor dit vak vanwege de lange vakanties, want dan kun je wel eens bedrogen uitkomen. Ik heb overigens geen spijt van mijn keus en dat heeft niks te maken met de vakanties.
En nu stop ik met happen.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:43
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik ben geslaagd...........ik ben geslaagd ..........ik ben geslaagd IK BEN GESLAHAAGD!!!!!!!!!!
Morgen mn contract halen!
Ik ben best wel een klein beetje blij  |
Gefeliciteerd !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:43
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Had je beter morgen de boodschappen kunnen doen. Dan geven ze me toch een mooi weer af in Zeeland.  |
Vet pech dat ik nie in Zeeland woon...en bovendien morgen ook nog moet werken...ach ja...je hebt werkpaarden en luxepoppetjes he....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:44
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Jij is niet aardig Maarre ik kan wel even bij jou in de kost komen effe kijken hoe jij ontbijt met stamppot op je nuchtere maag |
ik was toen inmiddels niet nuchter meer hoor....
De stamppot smaakte overigens heerlijk hoor!!! Cootjes baas zorgt 's nachts niet voor warme maaltijden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:50