| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:18
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | mopper de mopper ik kan niet mailen vanuit CM  |
ikke wel hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:19
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ik denk; dat het meer een geval van geestelijke opvoeding, en beleving is. Althans bij mij wel, vroeger naast mij, had ik een vriendje, die niet gelovig was, en dus ook niet zo was opgevoed. Ik dus wel in een soort van beschermde omgeving en, in ons gedachten wereldje in de gaten gehouden wordende voorzichtigheid. Mijn vriend dus niet, wij waren voorzichtig, hij niet, dus er waren nog al wat dingen gebeurd bij hem, waar hij later, wel tot geloof gekomen, erg veel moeite mee kreeg. Hij is wel gedoopt, in jou wereld en beleving, dat weer te danken was aan een voorgenomen huwlijk. Dat is ook gebeurd, en dan mag jij mij eens uitleggen, dat heel speciale, wat dan volgens jou, je krijgt door dopen d.m.v onderdompeling. Hij is niet heel veel later, wederom ontspoord, en het huwlijk is op den klippen gelopen, en hij heeft niets meer met het geloof. Ik zal niet zeggen dat mijn leven geheel vlekkeloos is geweest, ik voel mij dan ook niet beter als hem, maar mijn overtuiging, en geloof heeft dan wel wat deuken opgelopen, maar mijn geloof, is daar door wel sterker geworden. Hoe kan dat dan?? Ik ben immers alleen besprenkeld!! Voor mij is het vrij simpel, het zit hem volgens mij dan ook niet in de hoeveelheid water, maar meer in het hart, en de zegen die je krijgt, of mag ontvangen, als je er om vraagt. |
Zolang we het van mensen verwachten, is er niks mogelijk. God moet het doen. Ben zelf vreselijk ontspoort ondanks een veilige, degelijke, grefo opvoeding. Gelukkig gaf God niet op. En dat doet Hij bij niemand. Doop op zich is niet zaligmakend. Je word ook gedoopt op basis van je belijdenis. Je belijdenis, je hartsgesteldheid, dat is bepalend voor je behoudenis. En de doop is daar een teken van. Dat is de volgorde die bijbels is. Zoals ik al eerder vertelde, de moordenaar die naast Jezus hing, is gered op basis van zijn belijdenis. Heeft niks met opvoeding of doop te maken. Blijft over dat ik Jezus als voorbeeld houd en hoe hij de doop onderging.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:20
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Sorry...kan dus wel mail ontvangen, maar zodra ik teru wil mailen word ik van CM gemikt
Ik heb de redactie ook al gemaild. Voor de storing van gisteren had ik nl nergens problemen mee, dus ik ga nu niet iets anders installeren. Wacht de reactie op mijn mail wel af  |
'k zou m'n abonnementsgeld maar terugvragen als ik jou was.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:21
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | ikke wel hoor  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:22
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | vind je, ik kan die andere gehalveerde weken niet  |
oooooooooooooh nou in dat geval pas ik me volledig aan jouw schema aan. mijn schema is wat makkelijker dan de jouwe weet ik inmiddels. in overleg vaak veel mogelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENATE619
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:23
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 'k zou m'n abonnementsgeld maar terugvragen als ik jou was.  |
Heb ik ook wel eens gedacht na een mislukte date. Ze geven nog geen 'niet goed, geld terug' garantie....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:23
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 'k zou m'n abonnementsgeld maar terugvragen als ik jou was.  |
Zeg...nog 1x die tong en dan zal ik je nog weer ff helpen herinneren aan bepaalde dingen als ....vuur en ....pakje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:25
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Zeg...nog 1x die tong en dan zal ik je nog weer ff helpen herinneren aan bepaalde dingen als ....vuur en ....pakje  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:28
|
|
|
|
| RENATE619 schreef: | | Heb ik ook wel eens gedacht na een mislukte date. Ze geven nog geen 'niet goed, geld terug' garantie.... |
Bezint eer ge begint.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:29
|
|
|
|
| RENATE619 schreef: | | Heb ik ook wel eens gedacht na een mislukte date. Ze geven nog geen 'niet goed, geld terug' garantie.... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:29
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | oooooooooooooh nou in dat geval pas ik me volledig aan jouw schema aan. mijn schema is wat makkelijker dan de jouwe weet ik inmiddels. in overleg vaak veel mogelijk. |
Moeten we het regelen voordat de "IJstijd" aanbreekt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:30
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Zeg...nog 1x die tong en dan zal ik je nog weer ff helpen herinneren aan bepaalde dingen als ....vuur en ....pakje  |
'k zal nog eens een tip geven zeg. Het is ook nooooooit goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:31
|
|
|
|
Momo en Yelnin...open ff lekker jullie eigen Waddentopic...beetje meeliften op het strandtopic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:32
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Forum lukt wel met Internet Exploren en mailen doe ik even met Chrome. Heb wel een mailtje naar CM gestuurd.
Mario, Thomas zal zeggen ik heb een Apple. |
Als de site plat ligt heeft een Apple ook geen kans. Omdat ik verder overal op kon, was het helder dat het aan CM lag. Het duurde wel lang. Het werkt nu goed maar gisterochtend niet.
Thomas, een Apple doet het gewoon.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 7 november 2011, 23:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:33
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 'k zal nog eens een tip geven zeg. Het is ook nooooooit goed.  |
Moet ik zowaar nog gelijk geven ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:34
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Momo en Yelnin...open ff lekker jullie eigen Waddentopic...beetje meeliften op het strandtopic  |
zo lezen wel alle liefhebbers van strand dat er nog meer strand bestaat 
back to strandtopic
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op maandag 7 november 2011, 22:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:34
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: |  |
Sorry, ik weet het: Ik was offtopic. Het moest bij het "mooiste moment"staan. Zit nu wel te twijfelen welke emoticon ik moest gebruiken.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op maandag 7 november 2011, 22:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:37
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Sorry, ik weet het: Ik was offtopic. Het moest bij het "mooiste moment"staan. Zit nu wel te twijfelen welke emoticon ik moest gebruiken. |
Deze misschien?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:40
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | zo lezen wel alle liefhebbers van strand dat er nog meer strand bestaat 
back to strandtopic  |
Maar hier hebben we het over het Scheveningse strand . En dat strand ligt niet aan het Wad . Dus is er verschil in strand.
WIE GAAN ER NOG MEER MEE....STRAND SCHEVENINGEN....19 NOV.
Visser heitter sin in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:41
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Maar hier hebben we het over het Scheveningse strand . En dat strand ligt niet aan het Wad . Dus is er verschil in strand.
Visser heitter sin in  |
Fijn dat je er nog steeds zin in hebt...wel je laarzen aantrekken hè
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:42
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Maar hier hebben we het over het Scheveningse strand . En dat strand ligt niet aan het Wad . Dus is er verschil in strand.
Visser heitter sin in  |
Zand is Zand of het nu daar of ergens anders ligt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:43
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Deze misschien?  |
Yes, die bedoelde ik. Bedankt Josina . 'k ga het gelijk aanpassen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:45
|
|
|
|
ondanks dat ik mijn dag niet had vandaag, toch een zinvolle dag geweest
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:49
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Yes, die bedoelde ik. Bedankt Josina . 'k ga het gelijk aanpassen. |
En hij heeft het nog gedaan ook...hoezo slechtste moment van de dag en gelijk weer ff ontopic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:50
|
|
|
|
|
Wat triest, Luja! Natuurlijk zal ik het in mijn gebed meenemen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 23:02
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En hij heeft het nog gedaan ook...hoezo slechtste moment van de dag en gelijk weer ff ontopic  |
Oke , oke , je hebt gelijk Josina. We gaan teveel offtopic. Dus nu weer on.... Ik heb het idee dat ik wel mail kan versturen , maar geen mail kan ontvángen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 23:10
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Oke , oke , je hebt gelijk Josina. We gaan teveel offtopic. Dus nu weer on.... Ik heb het idee dat ik wel mail kan versturen , maar geen mail kan ontvángen.  |
dubbel
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 7 november 2011, 23:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 23:12
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | haha, daar ben je dus niet de enige in...kreeg weer een mail die ik dus niet kan beantwoorden
Het is wat...de ene helft kan wel ontvangen, maar niet sturen en de andere helft precies andersom, wat niet zo raar is aangezien de ene helft niet kan sturen...dan valt er dus ook niets te ontvangen ....Juuuuuuuuuuuuuuudith....heeeeeeeeeeeeeeeelp  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 23:22
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Oke , oke , je hebt gelijk Josina. We gaan teveel offtopic. Dus nu weer on.... Ik heb het idee dat ik wel mail kan versturen , maar geen mail kan ontvángen.  |
Heb je mijn mail ontvangen?
Ik heb echt nergens last van, ik verstuur en ontvang mailtjes als vanouds.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 23:38