ChristianMatch
 


Forum

Berichten van RENATE619
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van RENATE619
Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: zondag 18 maart 2012, 23:31
BerichtOnderwerp: Donor week
 
GERRIT084 schreef:
Tis maar net wie je gelooft, de bakker die het brood gebakken heeft.
Of de supermarkt die ook brood verkoopt en zegt dat die er verstand van heeft.

Een stukje geciteerd vanuit je eigen profiel. Praat over, wat je weet.
Weet over, wat je praat.

Daar kan ik geen betere woorden voor vinden.


Laatst aangepast door
RENATE619
op zondag 18 maart 2012, 23:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: zondag 18 maart 2012, 17:05
BerichtOnderwerp: Donor week
 
GERRIT084 schreef:
Mijn vermoeden is bevestigd, of niet?
Ons vorsten huis, is altijd vooraan vertegenwoordigt als het om goede doelen gaat, of met het goede voorbeeld geven, zouden zij dan geen donor registratie hebben?
De verantwoordelijke Oostenrijkse arts, bevestigde dat de prins, onverantwoord lang is gereanimeerd.
In andere gevallen waren de organen die nog te gebruiken waren al lang verwijderd geweest.
Er zijn die zaterdag na het ongeval berichten geweest dat hij hersendood zou zijn die weer snel in de kiem zijn gesmoord.
Hoe dood mag je dan zijn, of wie gaat bepalen, wie nog wel, of niet als plantje verder mag leven?!

Ik begrijp je reactie wel een beetje. Maar in het geval van prins Friso, was de kans nog heel redelijk dat hij door de onderkoeling meer kans had op herstel van de hersenfuncties. Als de hersenen namelijk beneden een bepaalde temperatuur komen kan er door tijdelijk zuurstofgebrek minder schade optreden dan wanneer het gewoon op lichaamstemperatuur is.
Wie bepaald of je hersendood bent is de arts met zijn team, meestal intensivist. Dit gebeurt aan de hand van een aantal onderzoeken. Juist als iemand donor is worden deze onderzoeken vaker herhaald dan wanneer iemand dat niet is. Is wettelijk vastgelegd wat er moet onderzocht zijn en wat de uitslagen daarvan moeten zijn.
Verder is het aan de nabestaanden om te bepalen wat voor iemand kwaliteit van leven is in deze situaties, mits de patient zonder beademing kan. Er wordt dan ook wel gesproken van medisch zinloos handelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: zondag 18 maart 2012, 16:49
BerichtOnderwerp: gescheiden...
 
ESTHER420 schreef:
Hoe zit dat hier op CM?
Is er een kans dat we vragen naar iemands verhaal, voor we verder klikken door 'dat ene woord'?

Respect is het woord dat bij me opkomt tijdens het lezen van je openheid in het stukje.
In mijn ogen is er op Cm ruimte voor iedereen. De één met wat meer bagage als de ander en soms toch gelijk maar wat minder direct zichtbaar in een profiel.
Er zijn wel discussies over vele onderwerpen, waaronder ook scheiden. Maar naar mijn mening doen de meesten hun best om dit met respect te doen en zonder veroordeling van de ander.
Ik hoop dat jij deze ervaring zelf ook snel kunt delen.

Renate
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 13:03
BerichtOnderwerp: Storingen
 
ERIKA129 schreef:
Wat is er nu voor ergs aan Renate??
gewoon wegklikken en niet reageren zo blijven de serieuze topics serieus en kunnen mensen wauwelen op deze topic.

Vinden jullie dat ook niet irritant dan? Je ziet een toppic met een onderwerp dat je interesse wekt en dan gaat het eigenlijk nergens over. Je moet je door heel wat onzin heen wurmen voordat je iets vind wat met het onderwerp te maken heeft.
Dat hoeft van mij niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 23:07
BerichtOnderwerp: Storingen
 
Kan ik als auteur deze toppic niet sluiten? Dit gaat toch nergens over?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 november 2011, 23:04
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
Ik kan me goed vinden in wat Romy zegt. Ook ik kom hier regelmatig mannen tegen die eigenlijk wat genegenheid zoeken van wat ze nu missen doordat ze single zijn. Vaak is de relatie dan nog maar kort achter de rug. Ik heb het dan over een maand of 2. Helaas wordt dat omschreven als: op zoek naar een serieuze relatie.
Uiteindelijk nekt dat diegene toch omdat ze eigenlijk niet toe zijn aan iets nieuws, zolang het oude nog niet verwerkt is.
En dat lijkt me toch wel belangrijk. Ik ben niet in staat om de rommel die een ander heeft aangericht op te ruimen. Dat is iets wat iemand zelfs moet doen voor de verwerking.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: zondag 13 november 2011, 17:12
BerichtOnderwerp: 19 november optreden praiseband Xing te Kampen
 
INGE750 schreef:
Waar is die bazuinkerk precies, Renate? Heb je een adres?

Het adres is Cello 1.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 18:06
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
 
ALBERTANT362 schreef:
En als je nou geen steek veranderd?

Sorry, hoor maar iedereen heeft veranderingen in het gezicht na 10 jaar. Dus daar geloof ik niet in. Je gezicht raakt toch wat meer getekend. Wat ik persoonlijk vaak erg mooi vind.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:49
BerichtOnderwerp: 19 november optreden praiseband Xing te Kampen
 
Vanuit mijn kerk is de volgende avond georganiseerd. Ik zou het echt heel leuk vinden als we de kerk vol krijgen. Daarom wil ik het hier ook onder de aandacht brengen.

Praiseband Xing treed 19 november op in de Bazuinkerk te Kampen
Toegang: gratis
Aanvang: 19.00 uur

Locatie: Cello 1

Iedereen is van harte welkom!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:13
BerichtOnderwerp: Storingen
 
JOSINA022 schreef:
Gisteren veel problemen gehad met chrome...gelukkig weer opgelost, maar blij ben ik er niet mee. Ik hoop dat ik snel weer terug kan naar IE.

En ondertussen nog steeds niets gehoord van de redactie...

Ik heb ook inderdaad beide. Maar chatten geeft in chrome weer heel veel problemen omdat de verbinding regelmatig wordt verbroken. Het mailen lukt nog niet in IE. Dus ik chat in IE en mail in chrome.
Je wordt er wel creatief van, zeg! Maar goed, het werkt nu wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 15:26
BerichtOnderwerp: Storingen
 
CROSSROAD317 schreef:
CM legt het probleem neer bij de mensen die IE gebruiken ... dus niet de leden creëren een probleem maar CM ... Twijfelende smiley

Ik ben het met je eens, maar de suggestie om een andere browser te proberen tot de problemen zijn opgelost vind ik wel goed.
Daarbij is het misschien goed om de algemene voorwaarden eens door te nemen.
Cm stelt namelijk totaal geen garanties voor goede werking van de site en schuift hierin alle verantwoordelijkheid van zich af.
Volgens mij zijn we allemaal akkoord gegaan met deze overeenkomst alvorens we een lidmaatschap konden aangaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 08:55
BerichtOnderwerp: Storingen
 
ERIKA129 schreef:
Ik baal er wel van maar het is voor mij geen reden om zo maar mijn lidmaatschap op te zeggen.

Ik heb inmiddels een reactie gekregen van de redactie dat er wordt gewerkt aan een oplossing. Mij wordt geadviseerd een andere browser te proberen. Maar ik heb daar echt geen verstand van Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: woensdag 9 november 2011, 19:32
BerichtOnderwerp: Storingen
 
ERIKA129 schreef:
En toch...... en toch.......
Vind ik het niet eerlijk Boze smiley
Als ik wil antwoorden word ik er nog steeds afgeknikkerd
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen


Erika, ik heb ook nog steeds hetzelfde probleem. Heb de afgelopen dagen al 2 mailtjes naar de redactie verzonden maar reactie blijft uit. Het begint me steeds meer te irriteren en ik overweeg om mijn lidmaatschap op te zeggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 22:23
BerichtOnderwerp: Storingen
 
VISSER278 schreef:
'k zou m'n abonnementsgeld maar terugvragen als ik jou was. Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Heb ik ook wel eens gedacht na een mislukte date. Ze geven nog geen 'niet goed, geld terug' garantie....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 21:45
BerichtOnderwerp: Storingen
 
JOSINA022 schreef:
Ik kan ook niet meer mailen na de storing van gisteren. Het lukte nog wle om de redactie te mailen, dus die heb ik al op de hoogte gesteld.

Vreemd. Is er ergens op de site een plek ze aangeven dat er storingen zijn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 21:39
BerichtOnderwerp: Storingen
 
Ervaren jullie de laatste dagen ook storingen met de site? Zondag kon ik niet de pagina laden en nu kan ik niet mailen.
Hebben jullie daar ook last van of ligt dit aan mijn computer?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: maandag 31 oktober 2011, 21:48
BerichtOnderwerp: Sauna!
 
BERT168 schreef:
nee hoor ligt niet aan jou renate,maar was natuurlijk wel leuk geprobeerd door die persoon...!

Clown smiley Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen


er zijn vast wel vrouwen die het wel zullen doen denk ik,vooral diegene die vaker naar zo'n wellnesscentrum gaan.

Nou, dat is denk ik een verkeerd beeld. Ik ga zelf ook regelmatig naar een wellness maar voor een date vind ik het niet geschikt. Dat doe ik graag met vriendinnen. Of als ik een partner heb. Maar niet met zomaar iemand.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: maandag 31 oktober 2011, 20:08
BerichtOnderwerp: Sauna!
 
Over sauna gesproken.... Ik heb zojuist het verzoek gekregen om naar een wellnesscentrum te gaan voor een eerste date!

Ik heb vriendelijk bedankt. Toch wel een verschil in idee van een eerste date.

Of ligt dat aan mij?


Laatst aangepast door
RENATE619
op maandag 31 oktober 2011, 20:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 19:24
BerichtOnderwerp: Donor week
 
GERRIT084 schreef:
Dat zijn geheel jou woorden, jij kent mij niet, dus je weet ook niets over mijn lichamelijke toestand, laat staan mijn geestelijke. En dat donor gebeuren moet je maar eens terug lezen, ik ga niet in herhaling. En terug komende op de 2e w.o, er zijn zat voorbeelden te lezen en kijken over dit hele gebeuren. En citaten uit boeken en films heb ik nog nooit gebruikt, en ga het hier niet uit een zetten. En wie de moeite in het verleden over het verleden nooit heeft genomen of overgeslagen. Moet zeker ook geen commentaar geven, als het terspraken komt.

Ik vind het prettig dat je op het onderwerp reageerd, maar daarbij vind ik wel dat een ander ook de ruimte moet krijgen om te kunnen reageren. Ongeacht zijn/haar kennis van de geschiedenis ervan. Graag wat respect voor de ander!


Laatst aangepast door
RENATE619
op woensdag 26 oktober 2011, 19:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 19:20
BerichtOnderwerp: Donor week
 
GERRIT084 schreef:
En dan nog zo,n simpel voorbeeld is, de spermabank, indertijd werd je priveci gewaarborgd. Lekker waarborg was dat, we hebben in het verleden al progamma,s gehad op tv, donorbaby zoekt biologische vader.
In Amerika zijn al zwervers vermoord, die stonden geregistreerd bij de bloedbanken, met hun bloedgroep. Die men later langs de weg vond, waar organen waren verdwenen. Wie weet wie ze hier al langs de weg gevonden hebben, waar het zelfde bij is gebeurd. Een half jaar geleden vonden ze hier in de buurt ook een dode langs het spoor. Niemand weet wie hij was, konden ze niet meer zien, doodsoorzaak onbekend. Dan mogen jullie mij scepties vinden, kan best zijn, maar in iedergeval voorzichtig.

Ik vraag me af of je nog wel ergens vertrouwen in hebt. Alle voorbeelden die je noemt zijn vreselijke dingen. Deze manier van reageren maakt een verbitterde indruk.
Terwijl dit onderwerp niet bedoeld is op deze manier. Maar als een poging om mensen bewust te maken van de belangen van donorschap en mijn nieuwsgierigheid naar motivaties om bewust geen donor te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 18:30
BerichtOnderwerp: Donor week
 
CHATULIEM619 schreef:
Een argument nog niet behandeld is, is het wantrouwen naar de wetenschap toe. Wat doen ze eigenlijk met je lichaam en is daar echte goede controle over. Dat is voor mij het belangrijkste argument om niet mee te doen aan donorschap.
In het verleden is het vaker gebeurd, dat men kan doorschieten met de medische proeven. Helaas moet ik denken aan onze lieve Josef, die met tweelingen experimenteerde. Als er geen enkele controle uitgeoefend wordt, ben ik zeer huiverig.

Als geregistreerd donor hoef je niet je lichaam ter beschikking te stellen aan de wetenschap, dat zijn 2 dingen die zelfs niet samen kunnen. Het is of het één of het ander. Maar een donor wordt alleen gebruikt voor de zaken waarvoor de persoon zelf of zijn familie toestemming heeft gegeven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 18:26
BerichtOnderwerp: Donor week
 
GERRIT084 schreef:
Nou, nog 1 keer dan, ik heb geen vertrouwen in de wetenschap, tot op een bepaald niveau. En of ik het goed vind dat, iemand nodeloos lijd even min. Wat God na ons lichamelijk sterven van ons vraagt, is voor iedereen nog een raadsel. Daar bij gelaten, spelen wij mens al niet een tijdje voor God. En me eigen laten registreren, daar begin ik al helemaal niet aan, er worden zo al genoeg fouten gemaakt in de mediche wereld. Of je nu voor of tegen donor registratie bent. Simpel voorbeeld is wel het stemmen voor een europese wetgeving, 75% was tegen, en ze deden het toch. Dat is mijn vertrouwen in de wereld van vandaag. o komma nul.

In mijn ogen ben jij appels met peren aan het vergelijken. Daarbij kom je niet met echte argumenten en feiten. Maar met een hoop lawaai en veel poeha. Waarmee je een ander niet zult overtuigen maar alleen onrust zaait over dit onderwerp.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:31
BerichtOnderwerp: Donor week
 
Ik merk dat de meeste reacties gaan over wie we wel of niet een orgaan gunnen. Maar niet over de registratie ervan.

Ik hoor regelmatig om me heen dat mensen het graag aan hun nabestaanden overlaten om daarover te beslissen. Terwijl ik zelf van mening ben dat het juist op die momenten onmogelijke beslissingen zijn voor een familie. Daarom heb ik dat zelf voor die tijd vastgelegd en kenbaar gemaakt. Zodat mocht het nodig zijn, daar geen onduidelijkheden over bestaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 13:14
BerichtOnderwerp: Donor week
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat kan, maar een realistische blik leert dat dat niet altijd het geval is.......en ik denk dat mensen daar ook goed over geinformeerd moeten worden die getransplanteerd willen worden.......Getransplanteerd worden kan een een beter leven geven,maar kan ook een getobber worden met allerlei klachten.....
En ik denk ook dat hoe dan ook voor wie je het doet of niet het toch voor degene die de samaritaanse nier ontvangt een groot goed kan zijn.....
Vooral als je leest dat de wachttijden zo rond de tien jaar liggen van sommige organen.........pfff je zal er maar op wachten....

Dat ben ik helemaal met je eens. Het blijft ook moeilijk met een transplantatie nier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 12:17
BerichtOnderwerp: Donor week
 
GERRIT084 schreef:
Donor of niet, ik vind dat iedereen daar vrij in moet zijn, je bent ook niet verplicht om aan goede doelen te geven. En het is nog altijd geven, en niet nemen. Ik ben geen donor, vaak twijfel ik nog, en zo lang je twijfelt moet je het niet doen. Er wordt wel gediscuseerd en getwijfeld aan levens beeindiging, maar minder aan verlenging tot niets. Ik vraag me meer af, mag iemand eigenlijk nog wel gewoon sterven?

Zou je deze vragen ook stellen als je zelf afhankelijk bent van een orgaan? Zou je je dan afvragen of je gewoon wilt sterven, op deze leeftijd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 12:15
BerichtOnderwerp: Donor week
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk dat wij in Nederland een systeen zoals in bv Denemarken moeten hebben. Als je niet wilt dat ze je organen gebruiken na je overlijden moet je een codocil invullen........


En waar ik wel benieuwd naar ben: hoe denken jullie aan het vrijwillig afstaan van een orgaan bv een nier.....in de volksmond ook wel samaritaanse nier genoemd? Volkomen anoniem als gezond mens een orgaan weggeven om een ander een kans te geven......terwijl een transplantatie niet altijd de weg naar een beter leven hoeft te zijn.......dat mag wel eens wat meer in de media denk ik.....

Ik geloof niet in de belangeloosheid die het over zich heeft. Mensen doen dit soort dingen uiteindelijk toch voor zichzelf, ondanks dat ze er een ander mee helpen.
Maar ik ben wel van mening dat transplantatie de mogelijkheid tot een beter leven bied. Niet een zorgeloos leven maar de kwaliteit gaat in de meeste gevallen toch vooruit met een functionerend orgaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 01:20
BerichtOnderwerp: Donor week
 
In het kader van de donorweek die afgelopen week is geweest, vraag ik me af hoe er hier op CM over gedacht wordt.
Zijn er bijvoorbeeld veel mensen die zich geregistreerd hebben? Of is het juist iets waar je je totaal niet mee bezig wilt houden?
Kijk je er als christen nog anders tegenaan?

Ik ben zelf Nefrologie verpleegkundige en werk dagelijks met mensen die nierdialyse afhankelijk zijn of een transplantatie nier hebben.
Ik ben een voorstander van registratie, al zet iemand er ook in dat deze geen organen beschikbaar wil stellen. Maar dat iemand een keuze maakt vind ik erg belangrijk.


Laatst aangepast door
RENATE619
op maandag 24 oktober 2011, 02:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 21:49
BerichtOnderwerp: Wanneer blokkeren???
 
LEANNE226 schreef:
Daarom hoef je toch niet iedereen leuk en aardig te vinden?Je grenzen stellen is heel goed en voor de een zal die grens eerder bereikt zijn dan voor de ander.
Ik begrijp niet waarom mensen blijkbaar alleen maar lief en aardig gevonden willen worden,ik vind dat een gebrek aan eigenwaarde,je bent goed zoals je bent,vind iemand anders dat niet dan is er geen match op wat voor punt dan ook,vergeten en doorgaan.........klaar Knipoog smiley

ps.die laatste zin van Renate "ik heb de neiging iets steeds weer uit te willen leggen" zou mij irriteren,take your loss........

Met die laatste zin bedoel ik dat ik uit wil leggen waarom ik geen contact met iemand wil, voordat ik deze zou blokkeren. Je hebt me dus verkeerd begrepen. Het gaat niet om dat ik geblokkeerd wordt maar wat ik ervaar voor ik iemand blokkeer.
Verder weet ik goed wanneer iemand niet geinteresseerd is. Dat respecteer ik gewoon.


Laatst aangepast door
RENATE619
op maandag 10 oktober 2011, 21:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:53
BerichtOnderwerp: Wanneer blokkeren???
 
CHATULIEM619 schreef:
Sommige mensen gaan er erg snel van uit, dat de ander het op prijs stelt met je te chatten of met je te mailen. Het omgekeerde zie je ook wel optreden. Dat iemand je ongevraagd op de vriendenlijst zet en je dan meteen aanspreekt als je on line bent. Dat kan ook heel vervelend zijn.

Kun je dat dan niet gewoon tegen iemand zeggen? Als je iets onprettig vind?
Ik vind het toch een gebrek aan fatsoen of uitdrukkingsvermogen.
Ik ben zelf ook 1 keer geblokkeerd door een man, hij kon een discussie over emancipatie niet aan met woorden en in zijn frustratie blokkeerde hij mij.
Ik zie dat niet als afwijzing, het was namelijk al eerder duidelijk dat we niet zouden matchen.

Maar voor degene die echt niet van stoppen weten vind ik het wel een oplossing. Terwijl ik toch nog geneigd blijf om eindeloos te blijven uitleggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619 (40)





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:51
BerichtOnderwerp: Wanneer blokkeren???
 
JOLAN931 schreef:
ik heb het een enkele keer gedaan. dit waren vooral mannen die persee langs wilden komen om die zelfde avond nog mijn bed te willen bevuilen Smiley met dichtgeplakte mond

Helaas is dat voor mij ook een bekend fenomeen. Op een christelijke site is dat niet anders, wat ik overigens wel had gehoopt. Maar zal wel wat minder zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van RENATE619
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3