| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 21:48
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Geen kwaad over Chatuliem Pieter........ook al ben ik het zelden met hem eens......... Ik vind hem wel een aardig mens..... |
En dat kan ik weer niet zeggen..... Zo zijn we allemaal verschillend, maar toch goede vriendjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 21:49
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Paar maand geleden las ik dat ze met haar school gestopt is.... |
In de krant (AD) schrijft ze elke week een stukje. Ik denk voor het vak nederlands: Opstel schrijven. Ze schreef dat ze zee heel erg hoog was en ze tien uur per dag bezig was geweest. Dus school staat op een laag pitje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 21:49
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Ik vind en blijft onverstandig vinden, het lijkt me een erge eigenwijze meid die haar zin wil hebben. Maar goed ik doe het niet na, maar vind het toch wel niet kunnen. |
Tja, dat is weer een heel andere discussie dan of ze het alleen doet of niet! Ben het wel met jou eens dat een kind (want dat is ze nog steeds) van die leeftijd waarschijnlijk niet adequaat kan handelen in situaties van groot gevaar. Alhoewel het wel een zeer zelfstandige meid is, heb ik begrepen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 21:50
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik vermoed 2 rechterlaarzen?  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:03
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | En zou dat volgens de dames niet kunnen hoeveel willen jullie er hebben ik kom ze wel plaatsen  |
in het bos? nou das dan ook weer geregeld Gerrit gaat volgende keer ook mee om stopcontacten te plaatsen is weer es wat anders dan broodkruimels valt ook wat beter op kunnen we de route vast beter vinden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:07
|
|
|
|
mijn mooiste moment vandaag was vanochtend hmmm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:10
|
|
|
|
L O L
Laatst aangepast door
|
MOMO697
|
op maandag 14 november 2011, 22:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:11
|
|
|
|
je mag die van mij wel hebben hoor chat, en de rest ...
ellabellabeer@hotmail.com
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:12
|
|
|
|
Nou dan, okee, Josuf had vanmorgen de schik van zijn leven, en ook een beetje de schrik van zijn leven. Na een onrustig slaap avontuur, vloog hij letterlijk door de gang naar de huiskamer, er was geen land mee te bezijlen. Na wat kalmerende woorden gesproken te hebben, ging hij sjaggrijnig in een hoekje zitten mokken. Ik dacht daar klopt iets niet, door het spionnetje keek ik effe naar buiten, en wie zie ik daar, op een wat hoogmoedige manier naar mijn voordeur kijkent, ja hoor de poes van de buurvrouw. Dus ik dacht, wie nie waag, wie nie winnie, dus ik de deur op een kier, en floep mevrouw naar binnen. Na een uurtje heb ik haar er uit gebezjoerd, en keek josuf haar na, en lag even later, lekker spinnend en knorrend weg te dommelen op zijn stoel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:16
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | nee ieniemienie is te ziek om zo ver te reizen. Vanavond naar de dierenarts geweest, beesje is errug ziek, heeft twee spuiten gehad om weer wat te herstellen en krijgt nu astronautenvoeding ( jaja bestaat ook voor beessies) om weer wat aan te sterken. Nu maar hopen dat ze het gaat redden.  |
Of je mot er ene bij zetten van de andere sekse, knappen ze ook van op, heb ik vanmorge ook gedaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: |  |
2 linker dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:19
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | 2 linker dan?  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:20
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | nee ieniemienie is te ziek om zo ver te reizen. Vanavond naar de dierenarts geweest, beesje is errug ziek, heeft twee spuiten gehad om weer wat te herstellen en krijgt nu astronautenvoeding ( jaja bestaat ook voor beessies) om weer wat aan te sterken. Nu maar hopen dat ze het gaat redden.  |
Ik help het je mee hopen hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:25
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Nou dan, okee, Josuf had vanmorgen de schik van zijn leven, en ook een beetje de schrik van zijn leven. Na een onrustig slaap avontuur, vloog hij letterlijk door de gang naar de huiskamer, er was geen land mee te bezijlen. Na wat kalmerende woorden gesproken te hebben, ging hij sjaggrijnig in een hoekje zitten mokken. Ik dacht daar klopt iets niet, door het spionnetje keek ik effe naar buiten, en wie zie ik daar, op een wat hoogmoedige manier naar mijn voordeur kijkent, ja hoor de poes van de buurvrouw. Dus ik dacht, wie nie waag, wie nie winnie, dus ik de deur op een kier, en floep mevrouw naar binnen. Na een uurtje heb ik haar er uit gebezjoerd, en keek josuf haar na, en lag even later, lekker spinnend en knorrend weg te dommelen op zijn stoel. |
Zie je wel, als je vrouwen even de tijd gunt, komt het vanzelf goed ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:29
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | | Zie je wel, als je vrouwen even de tijd gunt, komt het vanzelf goed ... |
zo kun je t ook zien... mijn eerste gedachte had te maken met een vroeger model Ford auto
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:38
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: |  | Ik voel het alweer helemaal aan waar dit op uit draait.
Visser gaat er mee stoppen om wat op het forum te plaatsen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:42
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | nou nog 5 dagen, komen er nog meer aanmelders? Aanmelding sluit op zaterdag 19 november 2011 om 14.29 uur  |
Nee hoor Herman , er komen er misschien ook wel die zich niet aangemeld hebben. En die zijn ook van harte welkom.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:43
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Haha....wat een ideeën hebben jullie zeg, daar zou ik nou nooit opkomen. Al heeft 'undercover zijn' ook wel iets leuks en gezelligs. Ik neem je idee mee, Bert! 't Is ook nog prettig om met een schone lei te kunnen beginnen. Dus.. vanaf vrijdag moet je de nieuwe leden (met leuke rooie krulletjes en bril) in de gaten houden.  |
dat ga ik zeker doen maryan,wat ga je doen denk je...een rooie pruik over je haar heen,of je eigen haar rood verven een een permanentje nemen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:44
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik voel het alweer helemaal aan waar dit op uit draait.
Visser gaat er mee stoppen om wat op het forum te plaatsen  |
Je durft niet te zeggen dat je een paar opasloffen hebt gekocht in 2 verschillende kleuren ? Of waren het 2 verschillende maten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:46
|
|
|
|
| BERT168 schreef: | | dat ga ik zeker doen maryan,wat ga je doen denk je...een rooie pruik over je haar heen,of je eigen haar rood verven een een permanentje nemen? |
Wat raad jij me aan? Wat levert de meeste mailtjes op, denk je?
Oeps, ben een beetje melig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 23:18
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | gezellig, ga je volgende keer ook mee?? nemen we lijmpistool mee, gaan de dames herfsttafel maken en de mannen een boomhut  |
Kijk, aangezien er een bloemist zit op CM ....moet het niet zo moeilijk zijn.
Er is trouwens ook een koude lijm soort ... die veel beter hecht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 23:24
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Je durft niet te zeggen dat je een paar opasloffen hebt gekocht in 2 verschillende kleuren ? Of waren het 2 verschillende maten  |
Nee eeecht niet . Maar visser heeft nog wel een nieuwe fiets gekocht. Verdere details zal ik niet noemen maar het deed me wel erg goed Nu maar hopen dat ie weer plezier in fietsen krijgt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 23:30
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Of je mot er ene bij zetten van de andere sekse, knappen ze ook van op, heb ik vanmorge ook gedaan  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 23:32
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Ik help het je mee hopen hoor! |
thnxxxx we wachten af, ze heeft net wat gegeten wat er nog in is blijven zitten, dus dat lijkt goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 23:35
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | in het bos? nou das dan ook weer geregeld Gerrit gaat volgende keer ook mee om stopcontacten te plaatsen is weer es wat anders dan broodkruimels valt ook wat beter op kunnen we de route vast beter vinden  |
joepie toch electriciteit in het bos, kunnen we ook lampjes in de boomhut maken. En gezellig en koffie drinken. Maar ja, dan lijkt het net al weer als gewoon thuis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 23:39
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Ik vind en blijft onverstandig vinden, het lijkt me een erge eigenwijze meid die haar zin wil hebben. Maar goed ik doe het niet na, maar vind het toch wel niet kunnen. |
In de kern geef ik je gelijk, alhoewel ze blijkbaar nu bij Durban is, volgens haar weblog en dus kun je rustig stellen dat ze heel wat in haar mars heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 23:49