| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 19:11
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | moet ik weg of zo zeg dat dan gewoon  |
Blijf nog even joh, het wordt net gezellig.
Oeps, ben ik nu het forum aan het volkladderen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 19:14
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Blijf nog even joh, het wordt net gezellig.
Oeps, ben ik nu het forum aan het volkladderen.  |
ik blijf ook lekker Heb net nog klein tukkie gedaan dus ze moet het nog effe met me doen En ja je bent het forum aan het bekladden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 19:15
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | En als ze soms echt lastig zijn, hoor je het via de telefoon van bijv. hun moeder. Haha...  |
Juist of ze komen op msn binnenrollen Tante mag ik.... hihi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 19:17
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Oerholanse dopurrettensoep uit duisland uit blik  |
Zeker van Aldi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 19:25
|
|
|
|
Lieve jongelui, ouwelui, middenmoters en andere belangstellenden:
Morgen moet Marita een staar operatie ondergaan...we weten allemaal dat dat een eenvoudige operatie is...maar toch......als God er niet bij is..... Gaan we met zn allen voor haar bidden???? Dank jullie wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 19:56
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Juist of ze komen op msn binnenrollen Tante mag ik.... hihi |
In die fase zitten de meeste van mijn neefjes/nichtjes nog niet, maar die tijd komt vast nog.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:24
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Zeker van Aldi  | Nein lidl maar wel hele goeie ze kunnen toch wel meer na bootsen, dan voetbal alleen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:25
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Haha, ze boffen best wel met een tante die alle tijd heeft hè. Ik kan ook super van ze genieten, maar inderdaad.....soms ook lekker als ze weer gaan.  |
heel herkenbaar Suikertante zijn is een dankbaar beroep...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:26
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | En dan nu even serieus, morgen loopt mijn abonnement af. Na een periode van 6 weken, was goed er nog even te zijn, ga ik CM weer verlaten. 'k Wil jullie bedanken voor de gezelligheid, ook voor de leerzame discussies op het forum. Een paar mensen (weten ze wel) wil ik in het bijzonder bedanken , maar die zijn ook nog niet helemaal van me af (Of ik niet van hun? )
'k Wens iedereen alle goeds toe!
Groetjes, Maryan |
tot kieks maryan,doe rustig aan en tot de volgende keer!(zonder rollers)
B.
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op woensdag 16 november 2011, 20:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:30
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | En aan het eind zand er over  |
zand schuurt de maag....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:32
|
|
|
|
|
menu van de baas, lekker en voor maar 4.00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:34
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | het is weer bijna tijd om je pjama aante doen  |
| Erika schreef: | | moet ik weg ofzo? |
Kinderbedtijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:35
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Oke dan ben benieuwd Ik heb net een schitterend boek uit van Francine Rivers "moeders hoop" |
vond ik ook mooi!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:38
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Het trieste van dit verhaal is dat voor mij weer eens bevestigd wordt dat als je een grote mond hebt je alles voor elkaar krijgt.....Zelfs dat de conrector een aantal uren in de cel moet verblijven omdat iemand het leslokaal niet wil verlaten en dwars gaat liggen en je hem wat hardhandig in de kraag vat....... Als ouders dan met een grote mond komen en denken dat ze alles maar kunnen zeggen en doen wordt dat beeld weer aardig bevestigd.. Ik vind dat een trieste ontwikkeling want het is geen incident, op scholen, winkels, in de zorg worden dit 'normale'dingen.....Niet te geloven... |
Moet je eens nagaan wat scholieren allemaal wel niet vermelden over leerkrachten op twitter... En die jongeren worden de toekomst?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:44
|
|
|
|
Een schrale troost is dat het Openbaar Ministerie de zaak heeft geseponeerd. De conrector wordt niet vervolgd en de politie heeft excuses aangeboden.
Wat zijn we toch dankbaar.
Thomas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:45
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Een schrale troost is dat het Openbaar Ministerie de zaak heeft geseponeerd. De conrector wordt niet vervolgd en de politie heeft excuses aangeboden.
Wat zijn we toch dankbaar.
Thomas. |
Wat zijn het Openbaar Ministerie én de politie toch verstandig. Echt geweldig!
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op woensdag 16 november 2011, 20:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:48
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hoe ist met ieniemienie??? Doet ze alweer jummie?? Of nog steeds Ik zit weer in de kleren  |
ieniemienie begint weer wat te eten sinds vanmorgen , maar is wel errug dun geworden, dus ziet er beetje eng uit. Maar gelukkig kan ze weer spinnen als ze op je schoot ligt, dus denk dat het wel goed komt, tenminste hoop ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:50
|
|
|
|
Hoorde vandaag van een collega een bizar verhaal. Haar vader woont in Dubai en ze gaat met haar moeder en broer regelmatig daar naar toe. Het leven is er erg luxe maar de criminaliteit is erg laag. Ieder laat gewoon zijn huis los etc. Oorzaak? zeer strenge straffen bij misdrijven. Bij diefstal wordt je hand eraf gehakt....
| Quote: | Dubai is één van de veiligste plaatsen ter wereld. Criminaliteit komt nauwelijks voor. Uiteraard dient men altijd oplettend te zijn in verband met mogelijke zakkenrollerij of diefstal. Dubai bevindt zich in een politiek instabiele regio. Dubai zelf ondervindt hier weinig last van omdat het zich vrij neutraal opstelt in de Midden-Oosten problematiek. Er is echter altijd een kans dat problemen in omliggende landen van invloed kunnen zijn op de veiligheid in Dubai. |
Hadden we het hier in Nederland over mishandeling???
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op woensdag 16 november 2011, 20:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:53
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | En dan nu even serieus, morgen loopt mijn abonnement af. Na een periode van 6 weken, was goed er nog even te zijn, ga ik CM weer verlaten. 'k Wil jullie bedanken voor de gezelligheid, ook voor de leerzame discussies op het forum. Een paar mensen (weten ze wel) wil ik in het bijzonder bedanken , maar die zijn ook nog niet helemaal van me af (Of ik niet van hun? )
'k Wens iedereen alle goeds toe!
Groetjes, Maryan |
Maryan, dat was jij toch die pas alle cmmers uitnodigde op de koffie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:54
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant ook weer niet, althans zo denk ik er over. Als er ook maar iets is, wat binnen een geloofs beleving gebeurd, dan zit de pers er altijd negatief boven op. Hoe is de mens (algemeen) publicitijd gek, moet dan alles achter gesloten deuren plaats vinden? Ik vind van niet. Dan zou het hier op neer komen, dat geloven alleen mag achter gesloten deuren. De wereld is al los, zeg maar totaal los, alles moet en mag maar kunnen. Behalve binnen de Christelijke beleving, als ik het verschil neem in mijn opvoeding, en ik zie die van mijn neefjes en nichtjes, reizen mijn haren ten berge. En dat gaat van naar de kerk gaan, tot het respect naar de ouders toe. Die is totaal verdwenen, onder het mom lang leven de vrijheid. Dus opvoeden mag, maar hoeft niet. Maar het is wel een beetje vreemd, de straffen van de overheid zijn altijd het zelfde gebleven, en de straffen van de ouders worden veroordeeld. Daar komt niemand tegen in verweer, een leraar in het gevang (ook een soort van opvoeder) omdat hij een jongen een oorvijg gaf. En de politie slaat er nog steeds hard op los, niemand ontziende, jong en oud, als je je niet gedraagd. Gaan we dan alles maar tolereren, omdat de overheid en de wereld het zo vinden? |
Zelfs agenten worden vervolgd als ze een hooligan een blauw oog hebben bezorgd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:54
|
|
|
|
Maar laten we tot de orde van de dag overgaan:
Creatief, alternatief sinterklaasgedicht....
Zie de maan schijnt door de tralies hij schrok zich heel arabisch en de arabieren vonden dát blasfemisch meer een ander vond het spaans homoristisch Zo erg, het werd heel erg chemisch heel errug...de sint werd daarna feministisch hij las het forum daarna op CM en werd wel heel erg masochistisch ..en daarna euforisch Zelfs CM (Judith) repareerde de server pardoes improvesorisch want dit vinden Sint en J'tje komisch.... en W’tje wordt twee keer oma, dat is heel erg hilarisch nog minder tijd voor de chat en het alledaagse lied daarom krijgt ze een schoonheidspiet. Een cursus krokodil Dat is wat ze wil!
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op woensdag 16 november 2011, 20:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 21:00
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | DAS OPLICHTERIJ!!!!! |
WAAROM?????????
weet je hoeveel jaar ik er over gedaan heb om em vol te krijgen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 21:02
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Maryan, dat was jij toch die pas alle cmmers uitnodigde op de koffie?  |
Alle Zullen we er maar van maken, bijna alle? Jij bent welkom hoor, Visser. Je hebt alleen mijn adres niet hè.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 21:03
|
|
|
|
Vannacht toch iets bizars op de afdeling geweest. Een patiënt zat gisteren en zou vandaag ook op 'mijn' kamer zijn. Dhr was alcohol en drugs verslaaft en bleek behoorlijk van het padje af te zijn. Bedoeling was dat ie vandaag naar een verslavingskliniek zou gaan. Gaat ie toch uit z'n stekker vannacht. Zware bedreiging richting collega's en patiënten. Beveiliging mag nix doen/ of doet niks alleen maar kijken en zogenaamd ons beschermen. Stoelen vlogen door de lucht etc etc Gevolg was wel dat een zeer zieke patiënt verbaal bedreigd werd en geknepen werd.... Triest..... Gelukkig waren er ook mensen van een penitentiaire inrichting in huis op een andere afdeling. Deze ondernamen vervolgens wel actie totdat de politie in huis was....
Die arme zieke patiënt mag de beveiliging nog niet eens in bedwang houden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 21:05
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Alle Zullen we er maar van maken, bijna alle? Jij bent welkom hoor, Visser. Je hebt alleen mijn adres niet hè.  |
Zal W'tje gaan mailen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 21:07
|
|
|
|
De leerlingen van de Anna van Rijn school, een school voor speciaal onderwijs, wilden echt geen interview geven over de geschorste jongen. Ze keken wel link uit. Maar uit de onderschepte smsjes en twitter kwam wel een beeld naar voren. Begrijpelijk dat deze jochies hun mond hielden. Als deze aangifte door was gezet was de macht van de Noord-Afrikaanse cultuur helemaal onbeperkt geworden. Ik snap werkelijk niet dat de politieagenten de impact van de aangifte niet hebben gezien. Ik ben verder niet zo kapot van minister Bijsterveld maar die heeft zich in de Tweede Kamer in ieder geval perfect opgesteld. Dit soort dingen krijg je als ouders zo laf zijn dat ze niet meer tegen hun eigen kind durven in te gaan. Het is ook wel erg makkelijk om op deze wijze ''voor je kind op te komen''. Kinderen hebben recht op onderwijs maar niet op de voorwaarden van dit type ouders. Het recht je voort te mogen planten is een grondrecht maar bij sommigen heb ik daar toch ernstige bedenkingen bij.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 21:08
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Alle Zullen we er maar van maken, bijna alle? Jij bent welkom hoor, Visser. Je hebt alleen mijn adres niet hè.  |
Helemaal geen probleem. Ik ga gewoon naar dat dorpje op de Veluwe, vraag aan de eerste de beste waar juffrouw Maryan woont en dan komt dat helemaal goed . En bedankt voor je aanbod he. Wel jammer hoor dat je ons gaat verlaten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 21:09
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Helemaal geen probleem. Ik ga gewoon naar dat dorpje op de Veluwe, vraag aan de eerste de beste waar juffrouw Maryan woont en dan komt dat helemaal goed . En bedankt voor je aanbod he. Wel jammer hoor dat je ons gaat verlaten.  |
En jij denkt dat ze juf Maryan kennen? Moet je wel even vertellen dat dat mijn CM-naam is, vinden ze vast interessante info.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 21:11
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Zal W'tje gaan mailen. |
kun je haar adres niet even voor alle gemak op het forum plaatsen, mario? ik ben nl dól op koffie.................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 21:13
|
|
|
|
Woensdag 16 november, Psalm 130: 5-8; Wachten op God.
Wat mij opvalt in de psalm van vandaag is dat de dichter van dit lied niet hoopt op een mooie toekomst, de doorbraak van Gods koninkrijk op aarde, vrede voor alle volken of hoe je de droom van Israël ook maar verwoorden wilt. De beeldspraak doet daar wel een beetje aan denken. In gedachten zie je een stad. Op de stadsmuur ijsberen de wachters. Nog is het donker. Wanneer komt de morgen? Maar dan, eindelijk: een streepje licht in het oosten, de horizon licht op. Maar nog is het geen dag. Tergend langzaam wordt de hemel lichter en lichter – totdat eindelijk, eindelijk de zon verschijnt: de nieuwe dag! Daar moet, zo denk je al gauw, toch wel de verrukkelijke toekomst van het vrederijk mee worden aangeduid. Zó verlangend wacht Israël op de doorbraak van Gods koninkrijk. Maar nee, voor wie de psalm aandachtig leest, blijkt al snel dat daar geen sprake van is. Waar ziet de dichter van deze psalm naar uit? ‘Ik zie uit naar de HEER, mijn ziel ziet uit naar hem en verlangt naar zijn woord.’ Dat geeft te denken. Geloven is vooral: wachten op Gód. Zeker, zijn toekomst van vrede blijft een droom. Beloofd is beloofd. Maar die toekomst kan nooit mooier, nooit rijker zijn dan de HEER van die toekomst zelf. Ik zie niet uit naar een paradijselijke landschapje met vrolijke, altijd en eeuwig vriendelijke agrariërs die met omgesmede zwaarden vruchtbare aarde omploegen; ik zie uit naar de Héér! Niets zal ons zoveel vrede geven als de ontmoeting met Hem. Eenmaal. En nu al.
Ik heb mijn hoop gevestigd op God de Heer die hoort. Mijn hart, hoezeer onrustig wacht zijn verlossend woord. Nog meer dan in de nachten Wachters het morgenlicht, blijf ik, o Heer, verwachten uw lichtend aangezicht.
|
|
| Naar boven |
|
|