| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 18:55
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Wie heeft je dat wijsgemaakt? Waar staat dat in de Bijbel dat het 'slechts" een teken is, en dat je je daar niet zo druk over hoeft te maken? Mensen hebben hun leven gegeven voor dit geloof en voor dit 'teken" |
das geen argument chat, miljoenen hebben hun leven gegeven in dienst van bijv. stalin, hitler, pol pot en mao en daar waren ze nog trots op ook! Hamas recruteerd tot op de dag van vandaag nog kinderen als zelfmoordcommando en hun ouders kijken hen trots na
Pieter, beter bloo jan dan doo jan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 18:56
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | De vier keer dat mijn zus en haar gezin Laura onderweg tegen gekomen zijn, was ze altijd alleen. Dus ik vraag me af van wie je dat gehoord hebt? En ja, logisch dat haar vader regelmatig langs komt! Dat doen wij als familie ook bij m'n zus..... De periode van weg zijn bij je familie is erg lang en Laura is nog maar een kind tenslotte. |
inderdaad is het nog een kind met een knappe prestatie. Alleen moet je niet denken dat ze in dr uppie non stop de wereld overvaart...
Ze is al een paar keer terug geweest in nederland voor een paar dagen en krijgt veel bezoek van ouders en opa en oma...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:08
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mijn slechtste moment vandaag is dat mijn dochter 24 wordt vandaag en dat zij in Laos zit.....Heb haar natuurlijk wel gesproken maar juist dan mis je haar erg want je wilt haar gewoon even in je armen nemen......(ik weet het, ben een watje)  |
misschien ben je geen watje, maar gewoon moeder? van harte gefeliciteerd met je dochter, willemijn!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:17
|
|
|
|
.o nee, zie je wel; daar heb je het al; twee vrouwen die annette heten, nou gaan we het krijgen hoor!!... 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 18 november 2011, 19:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:26
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik begreep het
Weet je wat ik zo vreemd vind?Iedereen is maar bezig met later.......ooit......lijfrentepolissen,aanvullende pensioenen.........je mag blij zijn als je het nu goed(genoeg)hebt,ik begrijp die paniek niet zo goed(ben ik misschien te nuchter voor) |
inderdaad, ik ben daar ook wel nuchter in. Gewoon met verstand met je geld omgaan. Alles wat nu extra betaald wordt aan aanvullende pensioenen etc etc.. is over x aantal jaren ook weer op.
Toch maar weer een ouwe sok gebruiken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:26
|
|
|
|
Ook van mij een goed en gezellig samenzijn gewenst morgen!
wie maakt er een foto van Visser in z'n matrozenpakje?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:27
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | wie maakt er een foto van Visser in z'n matrozenpakje?  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:29
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mijn slechtste moment vandaag is dat mijn dochter 24 wordt vandaag en dat zij in Laos zit.....Heb haar natuurlijk wel gesproken maar juist dan mis je haar erg want je wilt haar gewoon even in je armen nemen......(ik weet het, ben een watje)  |
Idd géén watje, maar juist heel begrijpelijk!
Ook van mij van harte!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 18 november 2011, 19:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:30
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Zie de maan schijnt door de tralies hij schrok zich heel arabisch en de arabieren vonden dát blasfemisch meer een ander vond het spaans homoristisch Zo erg; het werd heel erg chemisch heel errug...de sint werd daarna feministisch hij las het forum daarna op CM en werd wel heel erg masochistisch ..en daarna euforisch Zelfs CM (Judith) repareerde de server pardoes improvisorisch want dit vinden Sint en J'tje komisch.... en W’tje wordt twee keer oma, dat is heel erg hilarisch nog minder tijd voor de chat en het alledaagse lied daarom krijgt ze een schoonheidspiet. Een cursus krokodil Dat is wat ze wil! Leanne moet naar de St. Klaas want zij is nooit meer eigen baas Haar beroep is nu om geld te innen daar kun je hem niet mee beminnen. Visser komt soms op cm, heel illegaal Dan staat hij wel eens flink voor paal Daarom tegen Dennis: "In je mand!!!!, anders wordt Visser ook nog geband". Thomas houdt van kleine wezens; smurfen die in alle soorten heel veel durven (Zelfs Gargamel moet er aan geloven) maar wat is die Smurf knáp als hij boos is! Zelf de Doutzen smurf denkt dan gewis: "zou hij alltijd zo kijken als hij aan de afwas is? dat gaat hij vaak, (aan de vaat bij mij) na de dis..... |
ze staat dan op haar benen te beven en wellicht kijkt hij dan toch heel even, al is het maar kort, op vanachter zijn keukenschort, of er in haar ogen een complimentje te leeft, dat hij zo mooi afgewassen heeft. dan denkt hij wellicht, ach doutzen, je bent wel niet perfect, allicht..... maar snel tevreden als ik ben en voor zover ik je ken voor mij evenwel goed genoeg..... voor een gezamelijk kopje nespresso, na al mijn gezwoeg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:39
|
|
|
|
Morgen middag is tie bij mij in het dorp, dus als je hem soms nodig heb dan weet je waar hij is.... 50 meter van mijn huis meert hij aan met z'n bootje...
kzal m'n schoen straks klaarzetten... wie weet......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:44
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ook van fuky fish dus?  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:45
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dan ga je voortaan om 22.00 naar bed, probleem opgelost  |
hahaha..... 
of drink wat later je wijntje....
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op vrijdag 18 november 2011, 19:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:49
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | hahaha..... of drink wat later je wijntje....  |
zoals wij duitsers zeggen: Wein Weib und Gesang
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:54
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ook van mij een goed en gezellig samenzijn gewenst morgen!
wie maakt er een foto van Visser in z'n matrozenpakje?  |
Ga jij nou maar lekker naar verjaardagsvisite.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:55
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | inderdaad is het nog een kind met een knappe prestatie. Alleen moet je niet denken dat ze in dr uppie non stop de wereld overvaart...
Ze is al een paar keer terug geweest in nederland voor een paar dagen en krijgt veel bezoek van ouders en opa en oma... |
Dat is precies wat ik aangeef! En dat is overigens ook hoe de meeste wereld(zeil)reizigers het doen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 20:15
|
|
|
|
Hannah,
Smurfjes mogen kleine wezens wezen Hannahsmurf heeft mijn profiel heel goed gelezen! Drink maar gerust een ristretto of desnoods een fortissimo lungo Nespresso drinken is geen straf en daarna was jij de kopjes af! Doutzen Smurf is onbereikbaar maar de smurfendroom bepaald niet naar!
Thomas, denkt aan Doutzen, zucht.......
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 18 november 2011, 21:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 20:19
|
|
|
|
St.Janskerk Gouda, 20.00 uur. Kerstconcert...19 december, wees er snel bij....we benne populair hier in Gouda!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
|
zie de zon schijnt door de wolken. mensen staakt u wild gedroom. een heelijk dagje voor alle volken. vol van ei'ren aan de paasboom.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ga jij nou maar lekker naar verjaardagsvisite.  |
Hahahaha...je bent vast heeeeeeeeeel erg blij dat ik er niet bij ben hè
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 20:20
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | St.Janskerk Gouda, 20.00 uur. Kerstconcert...19 december, wees er snel bij....we benne populair hier in Gouda!  |
Gouda is al uitverkocht!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 20:25
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | o, maar dan is hij van het koningshuis, wat moet zo iemand asiel aanvragen Nou snap ik waarom het zo lang geduurt heeft voordat ze konden beslissen  |
Ze hebben toch allemaal asiel gekregen van het koningshuis, Bernhart, Claus, Maxima, waarom dan Maurorits niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 20:37
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Helaas ik kan niet:
SINTERKLAAS KOMT LANGS |
En die wilt mijn haren fatsoeneren
Zeker de sinterklaas look
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 21:00
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Idd balen, Herman! Sterkte ermee! |
Dank je wel Josina
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 21:02
|
|
|
|
Zie de maan schijnt door de tralies hij schrok zich heel arabisch en de arabieren vonden dát blasfemisch meer een ander vond het spaans homoristisch Zo erg, het werd heel erg chemisch heel errug...de sint werd daarna feministisch hij las het forum daarna op CM en werd wel heel erg masochistisch ..en daarna euforisch Zelfs CM (Judith) repareerde de server pardoes improvesorisch want dit vinden Sint en J'tje komisch.... en W’tje wordt twee keer oma, dat is heel erg hilarisch nog minder tijd voor de chat en het alledaagse lied daarom krijgt ze een schoonheidspiet. Een cursus krokodil Dat is wat ze wil! Leanne moet naar de St. Klaas want zij is niet meer eigen baas Haar beroep is nu geld innen daar kun je hem niet mee beminnen. Visser komt soms op cm heel illegaal Danstaat hij weleens flink voor paal Daarom tegen Dennis: "In je mand!!!!, anders wordt Visser ook nog geband". Thomas houdt van kleine wezens, smurfen die in alle soorten heel veel durven (Zelfs Gargamel moet er aan geloven) maar wat is die Smurf knáp als hij boos is! Zelf de Doutzen smurf denkt dan gewis: "zou hij alltijd zo kijken als hij aan de afwas is? dat gaat hij vaak aan de vaat bij mij, na de dis....." Als de Cadeautjespiet het versmurflijstje van Smurf Th. te F. ziet begrijpt hij deze echter niet ! Hij krabt zich even achter het oor en leest het dan nog eens hardop door. 'Beste Sint, mag ik een smurfelijke smurfin smurfen, die zich ook smurf wil smurfen, ook omdat ik zelf een smurfelijke smurf ben dan ben ik, echtwaar, haar fan. Ook moet ze na het smurfen de smurfmachine smurfen. Als ze op zoek is, ik hou het kort naar een smurf, die dankbaar opsmurft vanachter zijn schort, na haar compliment over een smurfig schoon bord , moet ze verder smurfen! Het is een hele smurftocht, Piet als je haar ziet, vergeet mijn smurflijstje dan niet.....'
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 18 november 2011, 21:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 21:26
|
|
|
|
Smurf, smurf, smurf gesmurft hoor
Smurf Th. te L en niet Th. te F. want Feeuwarden bestaat niet!
Thomas, smurft niet af! (oeps)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 21:55
|
|
|
|
heel veel sterkte en gezondheid toegewenst voor josina en herman. en Gods zegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 21:57
|
|
|
|
Veel plezier morgen met elkaar. Zal aan jullie denken. Ga zelf met de jongste naar vrienden voor een kaartavondje. Oudste moet morgen werken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:00
|
|
|
|
|
mn hondje is eindelijk doof aan het worden en reageert niet meer op knallend vuurwerk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:02
|
|
|
|
|
mn hondje is eindelijk doof aan het worden en reageert niet meer op knallend vuurwerk
|
|
| Naar boven |
|
|