| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:10
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Misschien is het hebben van "alles" juist niet datgene waar je gelukkig van wordt?
En over dat drukke...........een mens werkt maximaal 40 uur per week,tel daar 10 uur reistijd bij,haal er 8 uur slaap per nacht af dan houd je 6 uur per dag over om dingen voor jezelf te doen,het huishouden etc. en dan heb je ook nog het weekend,hoezo zijn mensen druk????
Antidepressiva kunnen sommige mensen net dat stukje rust geven dat ze nodig hebben om hun problemen aan te pakken........ |
Geef mij eens een adres van zo,n werkgever, dat van die antidepressiva klopt wel zo,n beetje maar die werkgevers, die ken ik niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:17
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | Hey Martin,
Wat is dat dan volgens jou? "Kennis van goed en kwaad" ? |
Hallo Momo. Sorrie dat ik zo laat reageer ben net weer thuis uit Israël. Volgens mij is de kennis van het kwaad dat als je iets doet en je hebt er een slecht gevoel bij dan weet je eigelijk dat het eigelijk van het kwade is en als ik op straat loop en al het mooie zie wat GOD gemaakt heeft dan geeft dat ook weer een fijn gevoel dit bedoelde ik eigelijk. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:21
|
|
|
|
| ALFAROMEO918 schreef: | | verwijderd. |
Hadden ze er eindelijk 1 hebben ze hem verwijderd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:22
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Hadden ze er eindelijk 1 hebben ze hem verwijderd  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:31
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ze hebben toch allemaal asiel gekregen van het koningshuis, Bernhart, Claus, Maxima, waarom dan Maurorits niet.  |
nou, hij mag w.s. nog wel studeren in ons landje..... Ome leers strijkt w.s. zijn hartje wel over zijn hand
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:34
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Balen Balen Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest voor controle van mijn hand / duim. De dokter heeft inschatfout gedaan, 5 weken geleden röntgenfoto`s gemaakt en vanmorgen weer. Dat bleekt geen verschil, het was niet vooruit gegaan van het botje. Die is nog steeds te dun en moet ik over 3 maanden terugkomen. Het is nog steeds erg kwetsbaar. Volgende week krijg ik kleinere spalk met klittenband voor komende 3 maanden. Verder mag ik niets doen en veel rust nodig. Ik hoop dat het weer sterker wordt. |
Sterkte Herman!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:39
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Momo. Sorrie dat ik zo laat reageer ben net weer thuis uit Israël. Volgens mij is de kennis van het kwaad dat als je iets doet en je hebt er een slecht gevoel bij dan weet je eigelijk dat het eigelijk van het kwade is en als ik op straat loop en al het mooie zie wat GOD gemaakt heeft dan geeft dat ook weer een fijn gevoel dit bedoelde ik eigelijk. Sjalom. Martin |
hey martin,
hoe was 't in Israel? genoten van et mooie land???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:40
|
|
|
|
jammer!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:47
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | | mn hondje is eindelijk doof aan het worden en reageert niet meer op knallend vuurwerk |
nu al vuurwerk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:48
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | heel veel sterkte en gezondheid toegewenst voor josina en herman. en Gods zegen |
Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:49
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Wat ik me weleens afvraag...
Heel veul vrouwen hier op cm werken in de gezondheidszorg. De gezondheidszorg staat bekend om de onregelmatige werktijden. Is door het beroep van deze vrouwen hun huwelijk foutgelopen omdat er te weinig quality-tijd was voor elkaar?? |
Pieter, wel eens bedacht dat gewoon veel vrouwen in de gezondheidszorg werken... Cm is een klein beetje een afspiegeling van de werkelijkheid....
Onregelmatig werken is inderdaad per definitie niet bevorderend voor je sociale leven. Maarre... of het in een goed huwelijk meer beïnvloed vraag ik me af.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:50
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: |  |
niet eerlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | nu al vuurwerk |
ja ja.... ik zie de sneeuwklokjes al....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Smurf, smurf, smurf gesmurft hoor
Smurf Th. te L en niet Th. te F. want Feeuwarden bestaat niet!
Thomas, smurft niet af! (oeps) |
Friesland toch wel...of smurft Leeuwarden niet meer in Friesland... die smurfotopie van de jeugd van tegenwoordig..... Sinterklaas noteert dit hoofdschuddend in het grote, rode boek.....aiai....Th. te L.in FR. groet van een lichtelijke geamuseerde Sint!
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op maandag 21 november 2011, 10:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:53
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | ja ja.... ik zie de sneeuwklokjes al....  |
HEEELLLPPP ik moet mijn winterslaap nog houden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:57
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | | mn hondje is eindelijk doof aan het worden en reageert niet meer op knallend vuurwerk |
en dat was ook al het slechtste moment. Ik snap het je kon niet kiezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 22:59
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | hey martin,
hoe was 't in Israel? genoten van et mooie land???  |
Hallo Cootje Ja het was weer fantastie,s weer heel veel gezien en ook behhrlijk gevallen en dacht dat mn pols gebroken was maar dat kon de pret niet drukken . Ik heb ook op de muur gebeden en geproklameert wat een heel bijzondere ervaring was waar je na afloop helemaal stil van word en als het mogelijk is ga ik er weer heen want het is een verslaving aan het worden. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 23:04
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Friesland toch wel...of smurft Leeuwarden niet meer in Friesland... die smurfotopie van de jeugd van tegenwoordig..... Sinterklaas noteert dit hoofdschuddend in het grote, rode boek.....aiai....Th. te L.in FR. groet van een lichtelijke geamuseerde Sint!
enne...is het nu ik smurf, ik smurfte, ik heb gesmurft óf ik smurf, ik smurfde, ik ben gesmurfd.... |
Het gesmurfte huis in 't koFschip? Of zo? De F van Friesland? gestofT, gepoft, ontploft? Alles direct na een f in een voltooid deelwoord eeeeh.
Een T dus.
Thomas, ook met een T
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 18 november 2011, 23:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 23:05
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Cootje Ja het was weer fantastie,s weer heel veel gezien en ook behhrlijk gevallen en dacht dat mn pols gebroken was maar dat kon de pret niet drukken . Ik heb ook op de muur gebeden en geproklameert wat een heel bijzondere ervaring was waar je na afloop helemaal stil van word en als het mogelijk is ga ik er weer heen want het is een verslaving aan het worden. Sjalom. Martin |
Ben je alleen in Jeruzalem geweest of het hele land door? Ik zou zo ook nog een keer terug willen! Mooi land met een geweldige geschiedenis!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 23:08
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | St.Janskerk Gouda, 20.00 uur. Kerstconcert...19 december, wees er snel bij....we benne populair hier in Gouda!  |
het was de 20ste
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 23:11
|
|
|
|
|
Voor 24/12 in Steenwijk zijn nog kaarten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 23:24
|
|
|
|
|
Bedankt Cootje en Momo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 23:37
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mijn slechtste moment vandaag is dat mijn dochter 24 wordt vandaag en dat zij in Laos zit.....Heb haar natuurlijk wel gesproken maar juist dan mis je haar erg want je wilt haar gewoon even in je armen nemen......(ik weet het, ben een watje)  |
Als...je dan een watje ZOU...zijn..ben ik het ook... Maar jij bent het niet...en ik ook niet!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 23:49
|
|
|
|
Het blijft maar vaker komen met die rode balk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 00:45
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | jaja, ik wil nu snappen wat Bert schreef dussssssssss........................................ |
mm..tja das wel lastig uitleggen hier op het forem,yelnin.... kom maar een keer een avond bij mij op computerles,dan leg ik het graag uit,en dan kan je ook nog een kopje koffie krijgen als je wilt....
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op zaterdag 19 november 2011, 15:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 01:49
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Wie heeft je dat wijsgemaakt? Waar staat dat in de Bijbel dat het 'slechts" een teken is, en dat je je daar niet zo druk over hoeft te maken? Mensen hebben hun leven gegeven voor dit geloof en voor dit 'teken" |
hier blijkt dus ook duidelijk weer dat de leer van de kerk voorrang krijgt op wat de bijbel er van zegt.
in efeziers staat: één Here, één geloof, één doop, het klopt natuurlijk dat we allemaal als gelovigen één Heer,en één geloof hebben,alleen de doop verschilt met onze doop. zo duidelijk als wat ,God zegt dat er maar één doop is,hij reikt die manier van dopen ons ook aan in de bijbel.
wel vreemd dat heel veel mensen de onbijbelse kinderdoop dan kennlijk als de ware doop zien,en in ieder geval een methode is die slechts door mensen is bedacht. NERGENS in de bijbel heeft God ons de vrijheid gegeven om zelf een doopmethode te bedenken. maar dit is toch gebeurt ergens in de middeleeuwen,kennlijk dachten ze dat God perongeluk een steekje heeft laten vallen toen hij ons de doop van onderdompeling heeft aangereikt?
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op zaterdag 19 november 2011, 01:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 09:08
|
|
|
|
Zaterdag 19 november, Psalm 132: 8-18; Brood in overvloed.
Wij realiseren ons nauwelijks wat we meemaken als wij het avondmaal vieren. De tafel van Christus is rijker dan wij denken. Wij komen niet alleen naar die tafel toe om te proeven hoe goed en zoet Gods vergeving is. Wij komen niet alleen naar die tafel om ons verbonden te weten met allen die nuu aan zitten aan het feestmaal van Gods hemels koninkrijk. Wij komen ook niet alleen naar die tafel toen ons te herinneren hoe de goede God ons al brood en wijn aan elkaar uitgedeeld en geschonken heeft. Wij komen evengoed naar die tafel toe om eraan herinnerd te worden wat de Eeuwige ten diepste en allereerst voor ogen staat: Hij wil zijn volk voeden: ‘Ik zal Sion met voedsel zegenen, de armen brood geven in overvloed. Als ik dat lees, mag is niet al te snel aan Christus denken. Of tóch: zie zijn vermenigvuldigende liefde voor mensen die honger hebben! Ook in Hem, die het Brood des levens is, komt voor de dag waar de dag het de Vader om gaat. God wil niets liever dan dat mensen het goed gedaan hebben, sjaloom hebben, vrede alom. Wie dat beseft, gaande in de richting van de tafel of daarvan weglopen, van die tafel weer de wereld in die weet: wij aanbidden een God die de armen spijzigen wil, royaal, in overvloed. Dat besef mag en moet de kerkelijke agenda bepalen. Juist wij , die Christus kennen en weten hoe hongerig de wereld is, hoe verlangend naar wat werkelijk verzadigen kan, wij zouden moeten inzien dat je met een leeg maag weinig ziet in brood voor je hart. Gods liefde is voor hart én maag. En wij zijn geroepen die liefde vorm te geven. Wij zijn geroepen van Gods liefde brood te bakken. Waar God ook wonen mag, in elk geval waar dat brood gebroken wordt.
Sion is van den HEER voorgoed, Hij heeft het aan zijn eer gewijd: ‘Hier is Mijn rust in eeuwigheid, Hier geef Ik brood in overvloed En spijze alwie honger lijdt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 09:11
|
|
|
|
We komen eraan!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 09:12
|
|
|
|
En dat is het mooiste moment ik vind het maar sadistisch
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zaterdag 19 november 2011, 09:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |