| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:38
|
|
|
|
Ik bedenk m'n eigen toch maar. Blijf toch maar binnen. Ik weet niet wat er naar beneden valt maar het is wel heeeel harde regen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:40
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik bedenk m'n eigen toch maar. Blijf toch maar binnen. Ik weet niet wat er naar beneden valt maar het is wel heeeel harde regen.  |
ow in Zeeland ook al? Hier komt het ook opeens met bakken naar beneden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:44
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Denk dat ik maar eens een uurtje ga fietsen. Want wat ik nu allemaal voor geluiden hoor.
Volgens mij is de buurman een beeeeeeetje ziek  |
hmmm geluiden... daar denk ik liever niet overna...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:45
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Begrijp je teleurstelling. Het feit is dat waar gewerkt wordt, fouten gemaakt worden. Dat is vervelend, vooral als het jezelf betreft.
Wil het niet goed praten maar.... Bedenk wel dat je inderdaad niet de enige patient bent. Denk je nu eens de situatie van zo'n arts in.... Per dag krijg je in de poli ongeveer 30 mensen voor je neus. Ken zo'n arts alle patiënten? nee hij leest het dossier kort van te voren even door en beoordeeld de uitslagen ( de goeie als het goed is ) Daarnaast wordt hij nog honderd keer gebeld en mag ook nog eens bij een x aantal patiënten op de afdeling langs...
Eigenlijk ben je dus echt een nummer alleen het stukje gespreksvoering kan bij sommige artsen wel wat beter... Niet dat ik ze zielig vind hoor, ze verdienen er ook naar....  |
Ja, dat is allemaal wel zo natuurlijk.
Feit blijft, dat dit soort fouten behoorlijk vervelend kunnen zijn.
Heb ook zo iets meegemaakt, wat daar op lijkt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:45
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Alleen mannen hebben mooie eigenschappen toch niet jaloers  |
kijk daar komen wij een slechte eigenschap.... Verleng je de goede eigenschappen of....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:50
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, dat is allemaal wel zo natuurlijk.
Feit blijft, dat dit soort fouten behoorlijk vervelend kunnen zijn.
Heb ook zo iets meegemaakt, wat daar op lijkt.
 |
absoluut vervelend. Als het tot een verkeerde amputatie leid wordt het pas echt problematisch...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:51
|
|
|
|
15 december gebedsroom gebed voor u zelf een ander?we bidden zingen op you tube gebeds punten dankpunten en getuigenissen. gebedsverzoeken. neem een kijkje en bidt met ons.mee :\"> hoe dan ook wij zijn er vanaf 20.00 tot 21.00. vriendelijke,groet het gebedsroom theam. herman martha vandam bettie ada marry en nu nog een manne naam.
Laatst aangepast door
|
VANDAM845
|
op vrijdag 9 december 2011, 20:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:53
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ehhh........ ehhhhhhhhh........ ze zeggen vaak muts tegen mij en waarom? ikke weet nie  |
ach Erika, het wordt weer mutsen tijd. Heb jij er ook een met zo'n mooie pompoen erop??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:54
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ow in Zeeland ook al? Hier komt het ook opeens met bakken naar beneden  |
dus ben ik blij dat ik hier woon......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:55
|
|
|
|
Vrijdag 9 december, Psalm 141: 5-10; Bij u schuil ik.
Schuilen. Wie alleen al kijkt naar de voorkant van dit boek, kan vermoeden dat het op menige bladzijde in dit boek over schuilen gaat. Als een spelonk, zo is de Eeuwige van Israël. Als een schuilplaats in de wildernis, zo is Hij, de Bron van ons leven, de Behoeder van ons bestaan. Wat weten wij van Hem? Hoe zullen wij zijn geheim doorgronden? Wie zijn wij, nietige mensjes op deze aarde, lachwekkend klein, vanuit de ruimte gezien niet veel groter dan miertjes in een molshoop: een prooi voor kosmische machten en krachten, slachtoffer van demonische kwelgeesten. Waar kunnen wij heen, als de winter komt, de vrieskou van de dood? In de psalmen wordt ons gezegd waar wij een schuilplaats kunnen vinden. Nee, nergens ter wereld is een bunker die afdoende bescherming biedt tegen het verwoestende geweld van atoombommen. Nergens zul je veilig zijn als objecten uit de ruimte de aarde raken en haar uit haar wankel evenwicht brengen, met alle gevolgen van dien. Het is niet verstandig je elke dag weer allerlei doemscenario’s voor ogen te halen wat de toekomst betreft. Er zijn mensen die je precies kunnen vertellen hoe vreselijk het allemaal in de komende tijd worden zal, maar je weet het met de Vader van Jezus Christus maar nooit! Zijn wegen zijn vaker anders gegaan dan massa’s mensen dachten… Hoe dan ook, hoe verschrikkelijk de tijd die komen zal ook moge wezen, er is een schuilplaats! De Eeuwige zelf staat garant: bij Hem ben je veilig. De dichter van de psalm heeft er weet van. Israël ziet zich omgeven door vijanden, het ligt als het ware voor de muil van de ondergang, maar zie, de Eeuwige is als een spelonk. ‘Ik schuil bij u.’ Wij kennen een God die zelfs voor mensen midden tussen leeuwen een schuilplaats is.
Zo aan dood en graf prijsgegeven hef ik tot U mijn smachtend oog, ik schuil bij U: trek mij omhoog, verzamel weer mijn vege leven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:00
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | hoe denk jij dan over het opbouwen van een financiele buffer, voor als er zich onvoorzien grote kosten aan zouden dienen, momo? |
eh tja nou moet ik dus wel ff met de billen bloot hier want ik zit in de schuldhulpverlening en maak ook gebruik van de voedselbank nee, geen huurschuld ed, geen onverantwoord koopgedrag ben gebruikt door een pathologische leugenaar en oplichter die inmiddels weer in detentie heeft gezeten maar gewoon doorgaat en ik ben 1 van zijn vele slachtoffers
maar ik ben voor het principe van: een gedeelte sparen een gedeelte weggeven een gedeelte voor jezelf
en als je een oordeel over me hebt, ga vooral je gang ik bid dat je nooit zo iemand tegen zult komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:05
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Jullie willen mij in een jurkje zien, hé? Wel dat zal jullie niet lukken...ik zeg lekker niet waar ik uitga in mijn outfit  |
ehhh.... ga je niet met een arreslee op stap???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:10
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | waarom nieeeeeeeeeee Wie gaat ons nu op onze falie geven dan?  |
sja moeten we maar een topic openen voor opvolging
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:11
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | ehhh.... ga je niet met een arreslee op stap???  |
nog een beetje te vroeg die andere is net weg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:14
|
|
|
|
ik ben ook hetero en ben het ook van plan te blijven mijn broer daarentegen is homo en ik ben trots op hem de kerk heeft hem veel leed aangedaan en daar ben ik helemaal niet trots op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:15
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | | sja moeten we maar een topic openen voor opvolging |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:16
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | dus ben ik blij dat ik hier woon......  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:18
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | ach Erika, het wordt weer mutsen tijd. Heb jij er ook een met zo'n mooie pompoen erop??  |
Heb vorig jaar van zwarte piet een unox muts gehad met pompoenetje Maar heb ook een mooie rooie en warme fleece
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:19
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Heb vorig jaar van zwarte piet een unox muts gehad met pompoenetje Maar heb ook een mooie rooie en warme fleece  |
k zou voor die Unox muts gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:20
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | k zou voor die Unox muts gaan  |
Weet jij al waar die vandaan komt dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:22
|
|
|
|
Vandaag genoeg regen, wind, hagel en sneeuw gehad gelukkig is het binnen droog en warm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:24
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Vandaag genoeg regen, wind, hagel en sneeuw gehad gelukkig is het binnen droog en warm  |
Dus daarom maar hierheen gestuurd? Het is hier vies en nat wcht weer om te slapen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:25
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Dus daarom maar hierheen gestuurd? Het is hier vies en nat wcht weer om te slapen  |
ja wil ook wel es droog naar buiten, ben vandaag vaak genoeg nat geregend of gesneeuwd pfffff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:26
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Weet jij al waar die vandaan komt dan  |
hahahahah, wil ik dat wel weten dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:26
|
|
|
|
Dames...meisjes....denk nu eens even aan dit topic... Wil het niet ten gronde gaan , moet er toch meer geklaagd worden hoor!!!!
Klaag gewoon even...dat je niet mag klagen...(doe ik het maar even)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:27
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: |  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:30
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Dames...meisjes....denk nu eens even aan dit topic... Wil het niet ten gronde gaan , moet er toch meer geklaagd worden hoor!!!!
Klaag gewoon even...dat je niet mag klagen...(doe ik het maar even)
|
Oww ja vergat dat helemaal, moet klagen hierzo ehmmm klaag ik hier en in het weer topic maar over het slechte weer. wanneer zou de zon toch es komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:30
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Haloooo,
Een vriend van mij, die ook weleens op dit forum zit, ja, ik mag het zeggen van hem, die komt morgenmiddag op de radio. Live.
Het programma is van de EO en het heet "Leef je geloof" op Radio 5. Het begint om 12 uur. En van ongeveer 10 over 12 tot 10 voor half 1, 10 minuten dusz, is hij live te horen.
Het gaat om Eddy Kuipers aka EDDY899
Leuk he?
 |
Hij stond van de week ook al in het Christelijk Informatie Platform.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:36
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | absoluut vervelend. Als het tot een verkeerde amputatie leid wordt het pas echt problematisch...  |
Ik geloof dat patienten wat mondiger moeten worden, ik zou er niet nog een keer voor terug komen geloof ik......Men slikt het ook maar... Het thema gastvrijheid staat zo hoog in het vaandel bij ziekenhuizen maar dit is weer een voorbeeld van ongastvrijheid.....drukte mag dan toch geen excuus zijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:38
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Er wordt hier weer gigantisch afgeweken van het mooiste moment!!!!!
 |
kan dat nu weer, dat is toch
|
|
| Naar boven |
|
|