ChristianMatch
 


Forum

Speelfilm The Touch
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PAULUS505





Berichten: 118

BerichtGeplaatst: woensdag 21 juli 2010, 12:17
 
Beste CM leden.

Ik heb de film The Touch leren kennen omdat ik geabonneerd ben op de geloofshop.net nieuwsbrief. Daar heb ik onderstaande film besteld en deze film heb ik inmiddels al gekeken. Wat een prachtige en zeer ontroerende ontroerende film.

Ik zou het leuk vinden om te horen of jullie deze film kennen en/of al gezien hebben.

Om jullie kennis te laten maken stuur ik hierbij de web link om de trailer van de film The Touch te kennen kijken:

http://www.youtube.com/watch?v=Hip7vSZSql4

The Touch

Hannah Moore heeft een moeilijk leven. Ze is in het verleden seksueel misbruikt door haar vader, in de gevangenis terecht gekomen en heeft al meerdere malen geprobeerd
zelfmoord te plegen… Ze kan geen kant op, maar gelukkig start de lokale kerk op dat moment met hun nieuwe experiment, namelijk het bieden van onderdak aan vrouwen.

Het is geen gemakkelijke opgave voor de kerk om vrouwen als Hannah in hun armen te sluiten. De dominee reikt uit naar de behoeften van zijn gemeenschap, wat resulteert in
iets opmerkelijks. De mensen voelen zich tot elkaar en elkaars verhalen aangetrokken.

The Touch volgt de strubbelingen in het leven van Hannah en haar ontwikkeling naar een mooi, zinvol nieuw leven.


Groeten van Paulus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1