ChristianMatch
 


Forum

Uit eten in Utrecht
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
PAULUS505





Berichten: 118

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 16:55
 
Beste CM leden,


wat dachten jullie van een avondje uit eten in Utrecht.
Ik ken een goedkoop en heel leuk restaurant in Utrecht waar je prima heerlijk uit eten kunt gaan. Je kunt daar zowel Grieks als Italiaans eten bestellen. Alles met een gemiddelde prijs van 15 Euro per gerecht. Ik heb er zelf al meerdere malen gegeten en het eten was overheerlijk. Wellicht zouden wij daar met een aantal CM leden uit eten kunnen gaan. Het restaurant heet Mr. Jack Grieks/Italiaans Specialiteiten restaurant en is gevestigd in Utrecht op loop afstand van C.S. Station Utrecht.


Hierbij de website van het restaurant:

http://www.mrjacks.nl/

Ik kan zelf echter pas rond halverwege September, omdat ik deze zomer rustig aan wil doen, maar ook omdat ik zelf nog op vakantie ga rond eind Augustus.

Laat maar weten per CM mail, Pbtje (Pmtje) of in dit topic (onderwerp).
Ik ben benieuwd wie er mee zou willen gaan.

Ik hoop dat ik dat ik rond eind Augustus kan reserveren bij Mr. Jack's restaurant in Utrecht. Ik weet echter niet hoeveel mensen er in totaal kunnen mee-eten aangezien ik niet weet op hoeveel mensen dit restaurant is berekend.
Maar laat maar weten of het jullie wat lijkt.
Maar als je je opgeeft dan is het wel fijn als je niet op het laatste moment afhaakt. Dit omdat ik wil gaan reserveren bij dit restaurant en het restaurant rekent op het aantal mensen waarvoor ik dan gereserveerd heb.

Groeten van Paulus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VOETBAL308





Berichten: 33

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 18:41
 
GEZELLIG NAAR DE STUDENDENSTAD
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLOSHKE872





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: donderdag 30 september 2010, 17:42
 
Utrecht is een gezellige stad en kom vaak daar. Ik woon in Amsterdam en zoek vaak provincie Utrecht op. Het is heel dichtbij mij woonplaats. Een goede aanrader om eens een leuke activiteit te doen in provincie Utrecht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1