ChristianMatch
 


Forum

Omgang met elkaar in de chat-room
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
GIBBY159





Berichten: 391

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 08:33
 
Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 14:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARGREET933





Berichten: 55

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 13:54
 
GIBBY159 schreef:
Ik ben hier om vrienden te maken, gezellig mailen en te chatten. Sinds enige weken mag ik mee doen op deze site. Maar wat mij steeds weer opvalt is dat bijna iedere dag, voorál 's avonds een kribbig sfeertje in de chatroom blijft door gaan. Waardoor leden soms afhaken...Dat vind ik jammer. Er worden hier en daar uiting gegeven...soms OOK DOOR MIJZELF hoor!!!Verraste, verbaasde smiley Gefrustreerde smiley
waarvan ik denk het kan toch anders? Ik wil graag van mensen léren hoe men denkt een date te bereiken. Dat blijkt soms moeilijk te gaan. Alle dames en heren zijn hier gekomen om GEZELLIG met elkaar om te gaan. Als soms een opmerking in de chatroom bij iemand niet goed overkomt is dat jammer maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal. De redactie zal zeer zeker ingrijpen als er feiten worden geconstateerd die buiten de wet vallen. Mag ik met mijzelf beginnen naar verbetering in de chatbox. Eén persoon is geblokt, om na 1 dag weer op te heffen als de gemoederen weer zijn geluwd. Engeltje smiley

Daar sluit margreet zich volledig bij aan hoor,
en dat had ik al gauw door binnen nog week.
onze HERE JEZUS wil in ieders Hart komen, het is nu nog GENADE tijd.
en ik ben heel blij met deze oproep van GIBBY omdat ik er ook aan gedacht had,
voor mijn weg gaan bij C.M. op 5 Augustus zal ik hier voor zeker in Gebed gaan, met mijn Hemelse Vader.(voor Verbetering)heb u naaste Lief, als u zelf.
voor meer LIEFDE onder elkaar, wij zijn toch immer's allemaal God's Schepselen, en een kind van HEM, dat word je door de WEDEROM geboorte.....dan kan je niet anders dan ALLEEN maar ZIJN LIEFDE geven! En God Zal die mens er dan RIJK voor Zegenen!! JEZUS is de VREDEVORST>>
SHALOM=Toegebeden=VREDE-groet.
Lief's, van mij MARGREET uit HEERHUGOWAARD en mijn Gemeente=Sjaloom!!!..
misschien nog tot Wederzien's. Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley


Laatst aangepast door
MARGREET933
op dinsdag 3 augustus 2010, 13:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 18:57
 
MARGREET933 schreef:
Daar sluit margreet zich volledig bij aan hoor,
en dat had ik al gauw door binnen nog week.
onze HERE JEZUS wil in ieders Hart komen, het is nu nog GENADE tijd.
en ik ben heel blij met deze oproep van GIBBY omdat ik er ook aan gedacht had,
voor mijn weg gaan bij C.M. op 5 Augustus zal ik hier voor zeker in Gebed gaan, met mijn Hemelse Vader.(voor Verbetering)heb u naaste Lief, als u zelf.
voor meer LIEFDE onder elkaar, wij zijn toch immer's allemaal God's Schepselen, en een kind van HEM, dat word je door de WEDEROM geboorte.....dan kan je niet anders dan ALLEEN maar ZIJN LIEFDE geven! En God Zal die mens er dan RIJK voor Zegenen!! JEZUS is de VREDEVORST>>
SHALOM=Toegebeden=VREDE-groet.
Lief's, van mij MARGREET uit HEERHUGOWAARD en mijn Gemeente=Sjaloom!!!..
misschien nog tot Wederzien's. Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley




Kom eens in een andere chatbox, de Gebedsroom Knipoog smiley
Daar is rust, vrede, acceptatie, jezelf kunnen zijn, saamhorigheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARGREET933





Berichten: 55

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 19:33
 
GIBBY159 schreef:
Ik ben hier om vrienden te maken, gezellig mailen en te chatten. Sinds enige weken mag ik mee doen op deze site. Maar wat mij steeds weer opvalt is dat bijna iedere dag, voorál 's avonds een kribbig sfeertje in de chatroom blijft door gaan. Waardoor leden soms afhaken...Dat vind ik jammer. Er worden hier en daar uiting gegeven...soms OOK DOOR MIJZELF hoor!!!Verraste, verbaasde smiley Gefrustreerde smiley
waarvan ik denk het kan toch anders? Ik wil graag van mensen léren hoe men denkt een date te bereiken. Dat blijkt soms moeilijk te gaan. Alle dames en heren zijn hier gekomen om GEZELLIG met elkaar om te gaan. Als soms een opmerking in de chatroom bij iemand niet goed overkomt is dat jammer maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal. De redactie zal zeer zeker ingrijpen als er feiten worden geconstateerd die buiten de wet vallen. Mag ik met mijzelf beginnen naar verbetering in de chatbox. Eén persoon is geblokt, om na 1 dag weer op te heffen als de gemoederen weer zijn geluwd. Engeltje smiley

Ja, Gibby wat EVA hier boven schijft, de GEBEDSROOM daar ben ik ook een uurtje in geweest, is heel fijn hoor omdat de ander C.M.ers ook door te geven!


Laatst aangepast door
MARGREET933
op dinsdag 3 augustus 2010, 19:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATJA065





Berichten: 266

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:20
 
Hallo Gibby,

kom eens naar een gebedsroom op donderdagavond van 8.00 tot 9.00.

Groeten van Katja, Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 14:40
 
'k Ben gisteren een poosje in de chatbox geweest en heb even met m'n oren zitten klapperen. Verraste, verbaasde smiley 't Kan zijn dat ik 't wat ontwend ben hoor. Knipoog smiley

Ik wil nog wel even een tip geven; probeer iets meer te luisteren naar een ander, dan ben je al een heel eind.

Tjongejonge, het lijkt wel een kippenhok soms. Twijfelende smiley Lachende smiley Clown smiley 't Heeft ook wel weer iets grappigs. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 16:41
 
in de chatbox geld het volgende: christen zijn =ruzie maken. jammer is dat.ik ga abbo niet meer verlengen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 16:51
 
JEANFRITS816 schreef:
in de chatbox geld het volgende: christen zijn =ruzie maken. jammer is dat.ik ga abbo niet meer verlengen.

Of niet meer in de chatbox!!!!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 17:02
 
JEANFRITS816 schreef:
in de chatbox geld het volgende: christen zijn =ruzie maken. jammer is dat.ik ga abbo niet meer verlengen.
totdat je weer afkickverschijnselen begint te vertonen zeker? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 18:01
 
ihihihi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1