ChristianMatch
 


Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 225 226 227 228 229 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:18
 
LEANNE226 schreef:
Vanavond ergens geweest waar ik ondersteboven van ben,een gezin wat nog lager dan de onderkant van de samenleving zit,anders kan ik het niet omschrijven. Volledig versmeerd huis,asociaal gedrag,prostitutie,enorme geldproblemen etc........

Diep triest en zeer heftig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:21
 
Pfff auto weg voor de keuring en werd al om 10.15 gebeld door de garage tja dat is nooit opbeurend nieuws als die zo vroeg bellen Twijfelende smiley

Remschoen hoes kapot tja die heb je wel nodig he..
Een achterband die glad wordt maar misschien nog wel een jaar mee kan (dat doen we dus niet heb geen zin in een gladde band met straks weer een winter voor de deur)
En een stuur kogellager ja hoefde nog niet perse ja hallo....een stuur heb je wel nodig he moet er niet aan denken dat daar iets in kapot is Verraste, verbaasde smiley

Dus kassa... maar ja kan er dan hopelijk in ieder geval weer een jaar mee vooruit Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:52
 
Balen is nooit leuk zo'n keuring maar ja wel nodig inderdaad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 13:01
 
LEANNE226 schreef:
Vanavond ergens geweest waar ik ondersteboven van ben,een gezin wat nog lager dan de onderkant van de samenleving zit,anders kan ik het niet omschrijven. Volledig versmeerd huis,asociaal gedrag,prostitutie,enorme geldproblemen etc........

Heftig, Leanne!
Sterkte ermee om hier mee om te gaan.
En hopelijk kan dit gezin gauw goed geholpen worden.

Tsja, er kunnen talloze aanleidingen/redenen zijn waardoor situaties uit de hand lopen. Daar goed op inspelen is soms behoorlijk pionieren met mimale bemensing, maximale inzet en een beperkt budget.
En dan willen ze er van overheidswege ook nog op bezuinigen Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
STEENTJE178
op donderdag 25 juli 2013, 13:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 13:02
 
ERIKA129 schreef:
Pfff auto weg voor de keuring en werd al om 10.15 gebeld door de garage tja dat is nooit opbeurend nieuws als die zo vroeg bellen Twijfelende smiley

Remschoen hoes kapot tja die heb je wel nodig he..
Een achterband die glad wordt maar misschien nog wel een jaar mee kan (dat doen we dus niet heb geen zin in een gladde band met straks weer een winter voor de deur)
En een stuur kogellager ja hoefde nog niet perse ja hallo....een stuur heb je wel nodig he moet er niet aan denken dat daar iets in kapot is Verraste, verbaasde smiley

Dus kassa... maar ja kan er dan hopelijk in ieder geval weer een jaar mee vooruit Knipoog smiley


Ai, das naar, Erika. Hopelijk is de auto je nu wel zo dankbaar dat ie voortaan héél zuinig is op zichzelf Knipoog smiley

Of er moet bij de garage net een bloedmooie, leuke, single automonteur rondlopen natuurlijk Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
STEENTJE178
op donderdag 25 juli 2013, 13:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 01:28
 
Niet kunnen slapen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 01:29
 
schaapjes tellen Zeeland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 01:47
 
ROLF230 schreef:
schaapjes tellen Zeeland
Al gebeurd...129...en nog was ik wakker....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 01:55
 
oke Zeeland, dan Schrobbeler drinken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 01:55
 
ZEELAND736 schreef:
Al gebeurd...129...en nog was ik wakker....

O Zeeland wat vervelend, ja ik had dat ook weleens, dus ik weet hoe dat voelt. Twijfelende smiley

Ja, nu heb ik het niet, ben net thuis, en het is nu voor mij een geschenk zeg maar, dat ik mag slapen. Ben niet echt heel moe, maar ja, heerlijk slapen hou ik wel van. Ja, voel me best gelukkig en ja, dan droom ik ook leuk, en ja, voordat ik dan in slaap val kan ik nu zo lekker denken aan mooie, leuke en goede dingen Engeltje smiley

Sterkte, wat mij wel hielp was een mooi boek, spannend kan ook ;)

Misschien heb je daar iets aan, ja, wat mij ook hielp was mooie muziek, van de EO bijvoorbeeld, en ja dan niet specifiek christelijke muziek hoor, maar ja, we hele mooie positieve muziek :)

Sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 01:57
 
Shanita schreef:

Ja, nu heb ik het niet, ben net thuis, en het is nu voor mij een geschenk zeg maar, dat ik mag slapen. Ben niet echt heel moe, maar ja, heerlijk slapen hou ik wel van. Ja, voel me best gelukkig en ja, dan droom ik ook leuk, en ja, voordat ik dan in slaap val kan ik nu zo lekker denken aan mooie, leuke en goede dingen Engeltje smiley

Waarom kan ik dat niet meer. Tips Shanita?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 02:22
 
Tips, ja, ik ben zelf ook een keer, dat ik zelf 5 weken niet sliep, ja, dan zag ik het een uur worden, 2 uur, drie uur, vier uur, vijf uur, en ja dan was ik blij om vijf uur, kon ik iig met goed fatsoen dingen doen zeg maar. Want ja meerdere staan om 5 uur op voor hun werk.

Ja, tips: lezen, zorg gewoon voor wat goede titels in huis, als voorzorg, kan ook 2de hands, ja, bij ons, wij hebben veel 2de hands boekenwinkels in de stad, en ja, dan betaal je 2 of drie euro voor een boek, die er gewoon goed uitziet, en 1 keer is gelezen.

Ja, en dus mooie, goede muziek, ik luisterde ook naar radio, waar mensen konden bellen over een onderwerp, ja, dat vond ik leuk, want ja dan hoorde je ook veel mensen die gewoon, domweg niet konden slapen.

Quote:
en ja, voordat ik dan in slaap val kan ik nu zo lekker denken aan mooie, leuke en goede dingen Engeltje smiley


Quote:
Waarom kan ik dat niet meer. Tips Shanita?

Herken ik hoor, de woestijntijd word het weleens genoemd.

Ja, sombertjes, verdrietig ook...en dan ook nog eens niet kunnen slapen...wat voor mij dan een soort vlucht was.

Ja, ik héb gewoon, nu weer in mijn leven een periode dat ik me goed voel, al moet ik daar wel elke dag aan werken.

Misschien doordat me bloeddruk zo gevaarlijk hoog was en nu niet meer, dat ik me dus ook echt nergens druk om maak of iig veeeeel minder!, ja alleen dingen die echt moeten zoals financiële verplichtingen.
Ja, als je zeg maar even in de ogen kijkt dat je misschien niet meer zo lang hier op deze aarde bent, en het gaat weer goed(bloeddruk normaal), ja, dan geniet ik veel meer nu van dingen, mooie dingen zoals bloemen langs het fietspad bijvoorbeeld, ja, dat beleef ik nu veel intenser.
En ja, veel naar buiten, elke dag, nu al 2 weken, ja dat helpt, omdat het weer mooi is.

Ja, en het is moeilijk als je te veel alleen bent, ja dat weet ik, dan voelde ik me eenzaam.
Ja, slim zijn, zoals een voorraadje goede boeken inslaan, en ja schilderen, op een gesubsidieerde cursus oid, met subsidie van de gemeente, ja, daar voelde ik me heel gelukkig door, want ja door schilderen en kleuren mengen, ja, kan je veel emotie in
kwijt.

En......HEEL BELANGRIJK: ga alleen met mensen om, ja ook al is het familie, als je er zelf ook wat aan hebt, anders niet.
Of, iig zo weinig mogelijk, of even een hele tijd, maanden geen contact, time out...
Want ja, als je met mensen omgaat omdat het 'hoort' oid, ook al is het nog zo weinig, ja, dan denk je niet aan jezelf en zorg je als het ware dus niet goed voor jezelf.

Ja, dit waren wat tips waar ik even aan dacht en ja trek goed je grenzen, op een assertieve manier, en ja, wat mij erg hielp was veel onder mensen, maar dan mensen met wie ik kan praten.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 29 juli 2013, 02:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 12:13
 
ROLF230 schreef:
oke Zeeland, dan Schrobbeler drinken.

Rolf toch...dat zou helemaal verkeerd gaan....
(ben namelijk helemaal...AA)

Maar je ziet het...ik ben er weer...
Ik was niet de enige die niet kon slapen..
Vond beneden op de bank nog een ""verdwaalde/niet-kunnen-slaper""
Hebben we het nog maar even gezellig gemaakt...
Was maar en kort nachtje....en dan is de wekker niet leuk...
Vanavond hopend beter!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 12:25
 
ROLF230 schreef:
Shanita schreef:

Ja, nu heb ik het niet, ben net thuis, en het is nu voor mij een geschenk zeg maar, dat ik mag slapen. Ben niet echt heel moe, maar ja, heerlijk slapen hou ik wel van. Ja, voel me best gelukkig en ja, dan droom ik ook leuk, en ja, voordat ik dan in slaap val kan ik nu zo lekker denken aan mooie, leuke en goede dingen Engeltje smiley

Waarom kan ik dat niet meer. Tips Shanita?

Ja, Rolf dat is heel naar. Ik heb een jaar lang niet kunnen slapen, nou ja 2 uurtjes in de ochtend.

Misschien een tip voor je. Er is een boekje dat heet: Bijbels herstel voor slaapstoornissen van Dr. Don Colbert, arts.

Er staan allerlei bijbelteksten in dit boekje. b.v. Je slaap zal vredig zijn Spr 3:24.

Ook staan er gebeden in om `s avonds te bidden.

Sterkte en Zegen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 19:10
 
Dank voor jullie welgemeende lieve reacties, maar ik doelde op wat ik schuingedrukt gemaakt had in Shanita's reactie, nl. dat ze aan allerlei fijne en mooie dingen kan denken voor het inslapen. DAAR doelde ik op. Dat deed me denken aan mijn tienerjaren, dat je zo enthiousiast voor dingen kunt zijn die komen gaan en zijn, ipv "nou het moet maar weer".
Ik slaap doorgaans zeer goed, eerder te lang dan te kort. De Heere zei gedankt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 20:12
 
ROLF230 schreef:
Dank voor jullie welgemeende lieve reacties, maar ik doelde op wat ik schuingedrukt gemaakt had in Shanita's reactie, nl. dat ze aan allerlei fijne en mooie dingen kan denken voor het inslapen. DAAR doelde ik op. Dat deed me denken aan mijn tienerjaren, dat je zo enthiousiast voor dingen kunt zijn die komen gaan en zijn, ipv "nou het moet maar weer".
Ik slaap doorgaans zeer goed, eerder te lang dan te kort. De Heere zei gedankt.

Dat komt ook omdat ik in het dagelijks leven, ja al twee weken, na een tijdje eruit, met mensen omga die ik al 15-20 jaar ken, ja, dus je hebt mekaar ook ouder zien worden.

En dit hoort ook eigenlijk bij aantrekkelijkheid, gewicht, ja iemand die mij heeft gekend toen ik nog een slank figuurtje had en 45-50 kilo woog, ja, die kijkt er doorheen dat ik de laatste 5,5 jaar wat dikker (ahum 70 kilo weeg ik nu), ben geworden.

Ja...en als je mensen hebt waar je ook 's avonds en in het weekend heen kan is makkelijker.

Maar niet zaligmakend.

Alhoewel het wel verdrietig was toen een vriend van mij, zo 6 jaar geleden dood ging(naar de Hemel dus Knipoog smiley , o, wat heb ik een hekel aan het woordje 'dood' Boze smiley .
Daar was ik halve weken, en ja ineens was mijn plek waar ik halve weken was weg...Ja, en daarna ben ik ook zo aangekomen. Ik was ook in shock.

Werd ik toen ik 50 of minder woog, nog geschat op, ja, zelfs 25, ja, nu ik dikker ben(70 kilo, ja, wordt ik gewoon me eigen leeftijd geschat en dat doet een beetje pijn als je je hele leven gewent bent dat mensen je echt jaren jonger schatten.

Maar ja als je jezelf accepteert, en gelukkig bent.

Nou is dat in deze gebroken wereld ook een proces die je hele leven doorgaat, ik hoorde dat als kind ouderen weleens zeggen, en nu snap ik wat zij bedoelden.

Maar ja, ik heb nu veel meer goede dagen, maar ja, word soms wakker met een nachtmerrie en een migraine, dus meteen al als ik wakker ben...ja, PTSS, en daar kan je mee leven, maar daar is niets aan te doen, en soms weer wel.

Het blijft gewoon moeilijk, en je hebt ook makkelijke dagen, vind ik.

En nu heb ik even dat ik vanavond thuis blijf, was gisteren ook al weg, bijvoorbeeld. en Morgen ook weer en ja anders ben ik nooit in me huis.
En opruimen blijft ook een issue bij mij....als ik alleen ben voel ik me alleen heb er geen zin in, maar iemand kan me ook niet helpen, want dat wil ik niet.

Ach, zou ik niet geloven ja, dan zou ik het niet meer zien zitten hoor, ja door dat ik geloof zie ik de lol in van dingen, ja klinkt cliché maar is nu even zo Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 29 juli 2013, 21:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 20:24
 
je vast blijven houden ook aan alle mooie, leuke lieve dingen die gebeuren in het leven shanita
liefs en leuk dat je gisteren zo leuk bij de pn hebt gehad....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 20:30
 
PETRA373 schreef:
je vast blijven houden ook aan alle mooie, leuke lieve dingen die gebeuren in het leven shanita
liefs en leuk dat je gisteren zo leuk bij de pn hebt gehad....

Dat was eergisteren Knipoog smiley Lachende smiley

Ja, het blijft een proces ;)

Blijf nu lekker thuis, lekker balkondeur open, lekker doen wat ik zelf wil en even geen gezeur aan me hoofd ;)

Morgenochtend weer de deur uit. en nu wil ik gewoon rust ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 20:39
 
Steentje:
Quote:
Tsja, er kunnen talloze aanleidingen/redenen zijn waardoor situaties uit de hand lopen. Daar goed op inspelen is soms behoorlijk pionieren met mimale bemensing, maximale inzet en een beperkt budget.
En dan willen ze er van overheidswege ook nog op bezuinigen Gefrustreerde smiley

Wat een leuk woord 'bemensing';)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 10:08
 
Een kat die een race neemt...tegen een motvlinder op het aanrecht!!!!
Een aanrecht waar de afwas nog moest gebeuren....en waarvan ik nu in ieder geval 5 kopjes niet meer hoef te doen...
Dank je wel poezenbeest...!!!

En dan ook tot ontdekking komen dat er wel erg veel vliegenpoep op de ramen zit!!!
Werk aan de winkel!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 10:59
 
ZEELAND736 schreef:
Een kat die een race neemt...tegen een motvlinder op het aanrecht!!!!
Een aanrecht waar de afwas nog moest gebeuren....en waarvan ik nu in ieder geval 5 kopjes niet meer hoef te doen...
Dank je wel poezenbeest...!!!

En dan ook tot ontdekking komen dat er wel erg veel vliegenpoep op de ramen zit!!!
Werk aan de winkel!!!

Tjonge wat een poezenbeest Boze smiley en ook de motvlinder want die lokte de poes uit.

En de vliegenpoep heb ik ook veel last van nu, maar ik wacht wel met zemen tot na de hittegolf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 16:24
 
JANE410 schreef:
Tjonge wat een poezenbeest Boze smiley en ook de motvlinder want die lokte de poes uit.

En de vliegenpoep heb ik ook veel last van nu, maar ik wacht wel met zemen tot na de hittegolf

Nou, ik dacht ook, ik ga vandaag eens lekker in mijn huisje beginnen....pfffft, nou echt niet veels te heet. Ja, nu is het zelf hier, op het noorden heet.....

Duszzz....Morgenochtend vroeg de deur uit, moet toch om half negen in het ziekenhuis zijn, en dan ergens waar de airco aanstaat, en ik ook even kan bijpraten en gezellig thee drinken Knipoog smiley En dan lekker in de stad, totdat het te heet wordt, 2/3 uur, en dan mijn siësta, dus eigenlijk voor morgen al.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 17:22
 
SHANITA130 schreef:
Nou, ik dacht ook, ik ga vandaag eens lekker in mijn huisje beginnen....pfffft, nou echt niet veels te heet. Ja, nu is het zelf hier, op het noorden heet.....

Duszzz....Morgenochtend vroeg de deur uit, moet toch om half negen in het ziekenhuis zijn, en dan ergens waar de airco aanstaat, en ik ook even kan bijpraten en gezellig thee drinken Knipoog smiley En dan lekker in de stad, totdat het te heet wordt, 2/3 uur, en dan mijn siësta, dus eigenlijk voor morgen al.

Nou, Shanita je hebt best een volle agenda de laatste tijd en leuke dingen, gaat echt een stuk beter dan een tijdje terug. Je klinkt zo positief, ja iets om dankbaar voor te zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 20:03
 
JANE410 schreef:
Nou, Shanita je hebt best een volle agenda de laatste tijd en leuke dingen, gaat echt een stuk beter dan een tijdje terug. Je klinkt zo positief, ja iets om dankbaar voor te zijn Knipoog smiley

Ja, het gaat beter, idd.

Ik klink positief Lachende smiley

Dank je Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 20:59
 
slechte nieuws ben volledig afgekeurd, dus niet alleen lichamelijk minder maar ook financieel stuk minder aangevuld tot sociaal minimum
dus je wordt niet alleen getroffen door een lichamelijk beperking je wordt ook nog eens sociaal gepakt, want uitjes zitten er niet meer in voor mij.

maar ik ben al gek dus ik laat me er niet klein door krijgen ga gewoon opzoek naar nieuwe uitdagingen en leg het bij de Heer neer.


Laatst aangepast door
NATASCHA642
op donderdag 1 augustus 2013, 21:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 21:25
 
NATASCHA642 schreef:
slechte nieuws ben volledig afgekeurd, dus niet alleen lichamelijk minder maar ook financieel stuk minder aangevuld tot sociaal minimum
dus je wordt niet alleen getroffen door een lichamelijk beperking je wordt ook nog eens sociaal gepakt, want uitjes zitten er niet meer in voor mij.

maar ik ben al gek dus ik laat me er niet klein door krijgen ga gewoon opzoek naar nieuwe uitdagingen en leg het bij de Heer neer.

Heftig, Natascha Twijfelende smiley
Heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws, en met alle mogelijk consequenties! En vooral ook troost, steun en moed van Hem toegewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 22:07
 
NATASCHA642 schreef:
slechte nieuws ben volledig afgekeurd, dus niet alleen lichamelijk minder maar ook financieel stuk minder aangevuld tot sociaal minimum
dus je wordt niet alleen getroffen door een lichamelijk beperking je wordt ook nog eens sociaal gepakt, want uitjes zitten er niet meer in voor mij.

maar ik ben al gek dus ik laat me er niet klein door krijgen ga gewoon opzoek naar nieuwe uitdagingen en leg het bij de Heer neer.

Kussende smiley Al is het via pc, lieve knuffel van me voor jou.
Blijf je vast houden aan de mooie dingen van het leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:09
 
NATASCHA642 schreef:
slechte nieuws ben volledig afgekeurd, dus niet alleen lichamelijk minder maar ook financieel stuk minder aangevuld tot sociaal minimum
dus je wordt niet alleen getroffen door een lichamelijk beperking je wordt ook nog eens sociaal gepakt, want uitjes zitten er niet meer in voor mij.

maar ik ben al gek dus ik laat me er niet klein door krijgen ga gewoon opzoek naar nieuwe uitdagingen en leg het bij de Heer neer.

Ach Natasja, ja best wel verdrietig.

Ja, ik ben ook helemaal afgekeurd, ja eerst op psychische gronden, en nu ook lichamelijk.
Ja, en omdat ik altijd part time werkte ja, heb ik ook een uitkering 90% van het minimum.

Je moet gewoon heel slim zijn.

Mijn psych vroeg een keer wat ik zou doen als ik duizend euro zou krijgen, ja, ik zei meteen kleding kopen.

Dus ja, al mijn geld gaat naar kleding, en me huis, ja 2 stoeltjes en een bed, en me pc, en een stoel en tafeltje daarvoor.

De rest berg ik op in AH kratten, ja, ik heb geen geld om nieuwe kasten te kopen Knipoog smiley

Maar ja, het is de bedoeling dat ik zeer binnenkort weer naar een soort van 2de hands winkel ga, en ja dat is geen Ikea, waar ze elke seizoen dezelfde dingen hebben, dus ja, je moet daar dan minstens weken elke dag zijn, en ja als je er gaat werken, ook al is het een uur per dag, heb je eerste keus, en 20% korting. en wordt het gratis gebracht.

Dus ja, dat is het plan Lachende smiley

En uitjes, ja, ik ga gewoon de stad in, flierefluiten en lantefanten. Knipoog smiley

En 's avonds bij buurmannen en vrienden bankhangen en mooie films bekijken Knipoog smiley Lachende smiley

Ja, en niet te vergeten, heb ik nog een lieve vriend in Friesland, ja je zou het zo niet meteen denken, maar er zijn echt wel leuke mannen daar, ja het is alleen zo ver, dat wel. Knipoog smiley Lachende smiley

Iig, wat ík wil zeggen, je kan gewoon kijken naar 'wat kan ik nog wél, ipv wat kan ik niet meer. Knipoog smiley Lachende smiley

Sterkte!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:23
 
STEENTJE178 schreef:
Heftig, Natascha Twijfelende smiley
Heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws, en met alle mogelijk consequenties! En vooral ook troost, steun en moed van Hem toegewenst!

dank je en komt goed heb ik alle vertrouwen in dat het een plekje krijgt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:24
 
PETRA373 schreef:
Kussende smiley Al is het via pc, lieve knuffel van me voor jou.
Blijf je vast houden aan de mooie dingen van het leven.

lieve knuffel terug lieverd en zekers dat nemen ze me niet af Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 225 226 227 228 229 230 Volgende
Pagina 228 van 230