ChristianMatch
 


Forum

Gemeente Gezocht
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
CLEO478





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 12:58
 
Hoi ik ben op zoek naar een kerk waar God centraal staat. Ik zit nu in een kerk en heb het gevoel dat ik niet vooruit ga! Wil groeien meer leren over de bijbel wil connecten met mede christenen. Ik zoek een kerk in de regio Zuid-Holland zoals Delft - Westland etc. Ik hoor het wel groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 13:23
 
CLEO478 schreef:
Hoi ik ben op zoek naar een kerk waar God centraal staat. Ik zit nu in een kerk en heb het gevoel dat ik niet vooruit ga! Wil groeien meer leren over de bijbel wil connecten met mede christenen. Ik zoek een kerk in de regio Zuid-Holland zoals Delft - Westland etc. Ik hoor het wel groetjes




Ga eens kijken in Den Haag bij City live church of zoiets, even googelen Knipoog smiley
Schijnt een levende gemeente te zijn.


Laatst aangepast door
EVA685
op maandag 11 oktober 2010, 11:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 08:29
 
CLEO478 schreef:
Hoi ik ben op zoek naar een kerk waar God centraal staat. Ik zit nu in een kerk en heb het gevoel dat ik niet vooruit ga! Wil groeien meer leren over de bijbel wil connecten met mede christenen. Ik zoek een kerk in de regio Zuid-Holland zoals Delft - Westland etc. Ik hoor het wel groetjes


Kun je iets specifieker zijn?
Nu kunnen we allemaal reageren dat je bij "mij" inde kerk moet komen omdat God daar centraal staat, maar daar heb je weinig aan,denk ik Knipoog smiley

Wat mis je , wat zoek je, welke stroming spreekt je aan ( evangelisch/ protestant etc.) wat heb je zelf gedaan om te groeien en wat wil je graag leren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 09:17
 
http://www.hetbrandpunt.nl/kapel

Komen goede sprekers die de Here centraal stellen.
Bijbel getrouw zijn over allerei onderwerpen hebben.
Over Israël, de Eindtijd, enz.

Met regelmaat kom ik daar af en toe om een conforentie te bezoeken en om mij geestelijk op te bouwen want ook hier in het noorden is er weinig om naar toe te gaan. Die nog dicht en zuiver naar Gods Woord willen blijven leven.

Er zijn zoveel gemeente`s die leven op gevoel en doen veel water bij de wijn. Smiley die vol vragen zit Er mogen grote gemeente`s zijn alleen met welke nadruk geef je iemand onderwijs geef je alleen melk jaar in jaar uit of geef je diegene ook meer vast voedsel zodat diegene ook meer kan ontwikkelen en is ook of je wil groeien.

Want sommige gaan naar gemeente`s toe alleen omdat het moet of gaan voor de fun omdat men veel vrienden kennen of omdat de muziek daar erg mooi is.
Zou de muziek zo opeens weg vallen zou er dan dezelfde mensen dan ook blijven komen voor het woord of gaat men opeens naar andere gemeente`s kijken of blijven helemaal weg. Het is met welke maten bekijk je de dingen he.

De ene is met een teen, de andere met een voet, of ander tot de enkels, weer een ander tot de knieen, tot de heupen, tot de borst of helemaal een kopje onder water gegaan. Zo is verstand en hartezaak wel belangrijk en niet alleen op gevoel want dan zou je met de winden mee gaan want zo de wind waait waait mijn jasje spreekt het gezegde. Waar letten we op en wat is belangrijk.

De inhoud van de Bijbel is erg belangrijk dat je die zuiver blijft zien en de dingen ook letterlijk alles kunt aannemen zoals het er staat. Alleen het is niet altijd voor ons als christenen als opvatting zovan dat geld voor mij nog steeds. Als we het hebben over gavens ontwikkelen enz. Met welke bril bekijk je de dingen want in veel opzichten is het verhaal gebaseert op het Joodse Volk van Israël in de dingen die nog staat te gebeuren het Verbonds Volk van Gods Oogappel. Als christenen hoor je er wel bij als we lezen in Romeinen brief van de hoofdstukken 7 tot 12.

Eens zal er een tijd komen dat we als Gemeente worden opgehaald naar dat de Bazuin luiden zal en we de Here tegemoet komen ja daar mogen we gereed voor staan zoals je kunt lezen in Openbarring 3 en 4. O wat heerlijk zal dat zijn met volle verwachting zullen we daar naar uit zien. Lachende smiley

Shalom,

Een zuster in Christus,

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKJES285





Berichten: 126

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 11:56
 
CLEO478 schreef:
Hoi ik ben op zoek naar een kerk waar God centraal staat. Ik zit nu in een kerk en heb het gevoel dat ik niet vooruit ga! Wil groeien meer leren over de bijbel wil connecten met mede christenen. Ik zoek een kerk in de regio Zuid-Holland zoals Delft - Westland etc. Ik hoor het wel groetjes


Laatst aangepast door
MIEKJES285
op maandag 11 oktober 2010, 12:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CLEO478





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 12:50
 
ANITA324 schreef:
http://www.hetbrandpunt.nl/kapel
Hoi wat fijn dat jij dit zegt kon niet de juiste woorden vinden maar wat jij zegt is precies hoe ik mij voel wil weer terug naar de basis van het geloof weer opwekkingsliederen zingen weer dicht bij God komen/zijn.

Dank je wel voor dit schrijven helemaal top !!!!



Komen goede sprekers die de Here centraal stellen.
Bijbel getrouw zijn over allerei onderwerpen hebben.
Over Israël, de Eindtijd, enz.

Met regelmaat kom ik daar af en toe om een conforentie te bezoeken en om mij geestelijk op te bouwen want ook hier in het noorden is er weinig om naar toe te gaan. Die nog dicht en zuiver naar Gods Woord willen blijven leven.

Er zijn zoveel gemeente`s die leven op gevoel en doen veel water bij de wijn. Smiley die vol vragen zit Er mogen grote gemeente`s zijn alleen met welke nadruk geef je iemand onderwijs geef je alleen melk jaar in jaar uit of geef je diegene ook meer vast voedsel zodat diegene ook meer kan ontwikkelen en is ook of je wil groeien.

Want sommige gaan naar gemeente`s toe alleen omdat het moet of gaan voor de fun omdat men veel vrienden kennen of omdat de muziek daar erg mooi is.
Zou de muziek zo opeens weg vallen zou er dan dezelfde mensen dan ook blijven komen voor het woord of gaat men opeens naar andere gemeente`s kijken of blijven helemaal weg. Het is met welke maten bekijk je de dingen he.

De ene is met een teen, de andere met een voet, of ander tot de enkels, weer een ander tot de knieen, tot de heupen, tot de borst of helemaal een kopje onder water gegaan. Zo is verstand en hartezaak wel belangrijk en niet alleen op gevoel want dan zou je met de winden mee gaan want zo de wind waait waait mijn jasje spreekt het gezegde. Waar letten we op en wat is belangrijk.

De inhoud van de Bijbel is erg belangrijk dat je die zuiver blijft zien en de dingen ook letterlijk alles kunt aannemen zoals het er staat. Alleen het is niet altijd voor ons als christenen als opvatting zovan dat geld voor mij nog steeds. Als we het hebben over gavens ontwikkelen enz. Met welke bril bekijk je de dingen want in veel opzichten is het verhaal gebaseert op het Joodse Volk van Israël in de dingen die nog staat te gebeuren het Verbonds Volk van Gods Oogappel. Als christenen hoor je er wel bij als we lezen in Romeinen brief van de hoofdstukken 7 tot 12.

Eens zal er een tijd komen dat we als Gemeente worden opgehaald naar dat de Bazuin luiden zal en we de Here tegemoet komen ja daar mogen we gereed voor staan zoals je kunt lezen in Openbarring 3 en 4. O wat heerlijk zal dat zijn met volle verwachting zullen we daar naar uit zien. Lachende smiley

Shalom,

Een zuster in Christus,

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARNOLD765





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 16:54
 
Hoi.Ik zou kunnen zeggen,bij mij in de buurt,maar daar heb je niet veel aan denk ik
Wens je succes met zoeken.
Arnold
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CLEO478





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 18:41
 
Hoi wat toevallig ik ben al 6 jaar lid van CLC maar het is tijd om verder te gaan. Wil groeien in het geloof !!!

EVA685 schreef:
Ga eens kijken in Den Haag bij City live church of zoiets, even googelen Knipoog smiley
Schijnt een levende gemeente te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIRJAM056





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 16:31
 
Ook een goede kerk is Thousand Hills in Hilversum en Crossroads in Amstelveen, ook niet al te ver weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLORA809





Berichten: 15

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 20:31
 
De Levensstroom in Leiderdorp, iets voor jou?
blessings
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TIMO194





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: maandag 18 oktober 2010, 21:56
 
CLEO478 schreef:
Hoi wat toevallig ik ben al 6 jaar lid van CLC maar het is tijd om verder te gaan. Wil groeien in het geloof !!!


www.christiancitychurch.nl

Succes,

Groetjes Timo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1