ChristianMatch
 


Forum

wat geloof JEZELF!!!
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 21:13
 
wat geloof je zelf..
ben ik nieuwsgierig naar.
ik vraag om hier geen teksten neer te kwakken, die worden al veel neer gesmeten..

wat geloof je? en met je eigen woorden..
wat geloof je , wat betekend geloof, hoe werk je dat uit in je leven.

GEEN BIJBELTEKSTEN!!....je eigen..... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 21:25
 
PIEKIE042 schreef:
wat geloof je zelf..
ben ik nieuwsgierig naar.
ik vraag om hier geen teksten neer te kwakken, die worden al veel neer gesmeten..

wat geloof je? en met je eigen woorden..
wat geloof je , wat betekend geloof, hoe werk je dat uit in je leven.

GEEN BIJBELTEKSTEN!!....je eigen..... Lachende smiley


Ik geloof in de Heere Jezus Christus Hij is mijn Alles mijn nr 1! Verliefde smiley
Al vanaf mijn 12e jaar heb ik mijn hartje aan de Heere Jezus gegeven en heb ik daar zeker weten geen spijt van gekregen en ben ik blij dat Hij mijn grootste Vriend is voor nu en altijd. Hij die mij nooit zal los laten waar ik ook heen ga of als ik ooit kom te sterven ben ik niet bang om te sterven want mijn leven ligt in Zijn hand en Hij kent mijn tijd dat ik bij mijn Heere nabij mag zijn. Lachende smiley
Door Bijbel te lezen ten alle dagen en te bidden voor mijn voedsel te danken voor alle mooie dingen waarvan ik mag genieten in wat de Vader mij schenkt.
Genieten van kleine dingen de vogel die fluit het mooie witte sneeuw doet smelten in de zon op die manier zie ik hoe machtig Heere God is. Lachende smiley

Shalom,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 21:43
 
ANITA324 schreef:
Ik geloof in de Heere Jezus Christus Hij is mijn Alles mijn nr 1! Verliefde smiley
Al vanaf mijn 12e jaar heb ik mijn hartje aan de Heere Jezus gegeven en heb ik daar zeker weten geen spijt van gekregen en ben ik blij dat Hij mijn grootste Vriend is voor nu en altijd. Hij die mij nooit zal los laten waar ik ook heen ga of als ik ooit kom te sterven ben ik niet bang om te sterven want mijn leven ligt in Zijn hand en Hij kent mijn tijd dat ik bij mijn Heere nabij mag zijn. Lachende smiley
Door Bijbel te lezen ten alle dagen en te bidden voor mijn voedsel te danken voor alle mooie dingen waarvan ik mag genieten in wat de Vader mij schenkt.
Genieten van kleine dingen de vogel die fluit het mooie witte sneeuw doet smelten in de zon op die manier zie ik hoe machtig Heere God is. Lachende smiley

Shalom,

ben ik bijna helemaal mee eens....
mooi he!!
om zo een Vader te hebben die er altijd is..
ik ben ook met ons 2............
dank je voor je reageren.. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: woensdag 22 december 2010, 23:06
 
...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zondag 29 mei 2011, 21:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1