ChristianMatch
 


Forum

Geen woorden maar daden
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MIEK114





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: woensdag 22 december 2010, 19:12
 
Mooie woorden. Ik heb ze wel klaar, wanneer het om geluk, blijdschap, tegenslag, ziekte en dood gaat. Echt ik meen er ieder woord van, soms schieten woorden echt tekort.
Mooie, warme gebeden worden gezonden naar Onze Hemelse Vader, en ja echt Hij is nabij. Ik heb het zelf ondervonden en ik ondervind het nog iedere dag. Dat is een ervaring een gevoel van geborgenheid en vertrouwen wat ik iedereen zo graag toewens dat ook te mogen en kunnen ervaren. Die wetenschap en zekerheid pakt niemand mij af.

Het einde van 2010 nadert, een nieuw jaar kondigt zich aan. Kritisch blik ik terug, waar ben ik tekortgeschoten?
Allerlei gevoelens passeren de revue.
Een gevoel van geluk, wanneer ik kijk naar mijn kinderen en de familie die om ons heen staat.
Wat een rijkdom.
Ook een gevoel van verdriet en weemoed.
Wat had ik veel willen delen met vrienden. Ik heb dikwijls het gevoel dat vrienden me tussen de vingers wegglippen. Ik ben niet alleen druk met mijzelf mijn kinderen en familie, maar even zozeer ook mijn vrienden.
Zo onderhand allemaal in een relatie wel of niet gezegend met kinderen, en ik hoop dat ze gelukkig zijn, worden en blijven.

2011 komt eraan. Vele hebben van mij de beste wensen ontvangen voor het komende jaar.
Het is zo’n gewoonte geworden. De woorden klinken bijna hol en vanzelfsprekend.
Toch vraag ik mezelf, nu, concreet af: “Welke bijdrage mag ik leveren tot jou geluk? “
Kortom, als je me nodig hebt, ik wil er graag voor je zijn en ik hoop dat ik het waar kan en mag maken. Mijn intentie is er in ieder geval.. nu nog concreet..

Een heel gelukkig 2011 allemaal!
Liefs Miek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 22 december 2010, 19:43
 
bij deze nog een welgemeende gelukswens voor 2011 Miek!! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: woensdag 22 december 2010, 23:20
 
dank je wel pieter.. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 20:24
 
Iedereen alvast een goed 2011 toegewenst Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1