ChristianMatch
 


Forum

Gebed voor het Midden Oosten
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 12:32
 
'k Hoop dat velen dit al doen, maar laten we bidden om vrede in het Midden Oosten. Als ik met name de berichten uit Libië hoor, schrik ik.

Laten we bidden voor alle mensen daar. Laten we ook bidden voor de christenen in deze landen, die het daar al niet makkelijk hadden. 'k Krijg regelmatig mailtjes van Open Doors, waarin hier ook om gevraagd wordt. Zij hebben veel contacten in deze landen.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 25 februari 2011, 12:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 13:30
 
MARIJAN072 schreef:
'k Hoop dat velen dit al doen, maar laten we bidden om vrede in het Midden Oosten. Als ik met name de berichten uit Libië hoor, schrik ik.

Laten we bidden voor alle mensen daar. Laten we ook bidden voor de christenen in deze landen, die het daar al niet makkelijk hadden. 'k Krijg regelmatig mailtjes van Open Doors, waarin hier ook om gevraagd wordt. Zij hebben veel contacten in deze landen.



'k Sluit me hier helemaal bij aan....laten we ook bidden voor de zendelingen, artsen en verpleegkundigen, in Libie die christen zijn.
Dat de Heere God hen de kracht mag geven, om Zijn Liefde uit kunnen dragen. Soms voelt het of we niets kunnen doen, maar misschien is het ons gebed wat hen de kracht geeft door te blijven gaan. Gebed is zo krachtig.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 25 februari 2011, 14:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 14:15
 
ANNETTE050 schreef:
'k Sluit me hier helemaal bij aan....laten we ook bidden voor de zendelingen, artsen en verpleegkundigen, in Libie die christen zijn.
Dat de Heere God hen de kracht mag geven, om Zijn Liefde voor de stervenden en verminkten uit kunnen dragen.

We kunnen ons best zorgen gaan maken om het Midden Oosten en de krachten die nu los gaan komen en omdat het voorspeld is wat er nu gaande is .....moeten we zeker er voor Bidden m.n. de Christenen aldaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 00:10
 
paste hier mogelijks niet zo goed

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zaterdag 26 februari 2011, 12:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 11:20
 
ANNETTE050 schreef:
'k Sluit me hier helemaal bij aan....laten we ook bidden voor de zendelingen, artsen en verpleegkundigen, in Libie die christen zijn.
Dat de Heere God hen de kracht mag geven, om Zijn Liefde uit kunnen dragen. Soms voelt het of we niets kunnen doen, maar misschien is het ons gebed wat hen de kracht geeft door te blijven gaan. Gebed is zo krachtig.

Een goede aanvulling, Annette!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIEM720





Berichten: 33

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 13:25
 
MARIJAN072 schreef:
Een goede aanvulling, Annette!

Mee eens. Schokkend om dit nieuws te lezen en te horen.
Sterkte aan de VBG-leden, waaronder ook een aantal CM-ers.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 16 maart 2011, 19:29
 
't Is mooi, goed en nodig om te (blijven) bidden voor Japan.

Maar laten we ook Libië (zorgwekkend daar), en de andere landen in het Midden Oosten, niet vergeten.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 16 maart 2011, 19:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1