ChristianMatch
 


Forum

Gebedsroom donderdag 7 juli
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
MARTHA725





Berichten: 85

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:54
 
2 Kronieken 16 vers 9

Want des HEREN ogen gaan over de gehele aarde, om krachtig bij te staan hen, wier hart volkomen naar Hem uitgaat




Hoi allemaal,

Allereerst wil ik Vandam bedanken voor haar steun , ze kwam in januari in gebedsroom om mij te helpen deze te leiden , ik bid je Gods zegen toe, en bid dat je rust mag krijgen in je time out.

We zitten midden in de zomer, veel mensen zijn op vakantie, anderen kunnen dat niet door omstandigheden,
Maar de zomerzon schijnt voor ons allen, de merel zingt zijn liedje om je te verblijden Lachende smiley

ik nodig je uit om in de gebedsroom mee te bidden en te danken, niemand is verplicht om mee te doen, we bidden voor de noden in de wereld, voor zieken, persoonlijke problemen, samen bidden en samen danken is erg fijn, we ervaren elke keer Gods rijke zegen hier over.

Vaak zetten we een lied op you tube op, en zingen dat met elkaar hardop mee, of we typen de woorden van een danklied in.
Ook is er dank en aanbidding voor Hem, dan nemen we stiltetijden in de bidstond, voelen Zijn aanraking.

De getuigenissen zijn elke week ook heerlijk om te vernemen, je weet en voelt dat Hij je hoort, en antwoord, soms kan God s antwoord aan ons zo lang duren, maar Hij zegt, volhardt in gebed, ja, je kan soms erg beproefd worden, maar Hij is nabij, draagt je door alles heen Lachende smiley


Wanneer is gebedsroom?

Elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00


Waar kan ik gebedsroom vinden?

Dan kan je als je de chat bovenin de balk aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en de gebedsroom aanklikken Lachende smiley

Je bent vrij om een naam onderaan de voorbdelijst te zetten, op deze lijst staan namen van mensen die toestemming hebben gegeven en gevraagd om hun naam op de voorbedelijst te zetten.


Voorbede voor;

Jaap
Cees
Tijntje
Marjo
Dirk en Corrie
Henk
Guus







-
Laten we ook bidden voor de slachtoffers van de ramp in het stadion in Enschede, voor de nabestaanden van de omgekomen persoon, zo erg, dat de Trooster hen nabij zal zijn.


Gods rijke zegen en nabijheid,

Warme zomergroetjes,

Martha en Vandam Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARTHA725
op donderdag 7 juli 2011, 19:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VANDAM845





Berichten: 56

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juli 2011, 19:15
 
hallo,ik ben er weer,en zal er weer vaak zijn op de gebedsroom. Lachende smiley
vriendelijke,groet
en gods zegen
vandam


Laatst aangepast door
VANDAM845
op zaterdag 30 juli 2011, 22:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1