ChristianMatch
 


Forum

eigen bijdrage aan je eigen kerk
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
JUVENS119





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 13:19
 
ANNETTE792 schreef:
Klopt..maar daar staat niet bij dat je het perse aan de kerk moet geven. Er zijn nog veel meer mogelijkheden om je `tienden`te geven lijkt me.

ik geloof dat het goed is om een tiende deel van je salaris te geven ,uit liefde voor GOD
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 14:35
 
JUVENS119 schreef:
ik geloof dat het goed is om een tiende deel van je salaris te geven ,uit liefde voor GOD

Daarover ben ik het wel met je eens, ik vind enkel niet dat je heel dat bedrag aan de kerk moet geven, zoals in de topictitel gezegt wordt.

Natuurlijk heeft de kerk ook een deel nodig, je moet tenslotte met alle leden de lasten dragen, ieder naar draagkracht.
Maar ik geloof dat met je tienden geven ook bedoeld wordt je naasten ondersteunen die een financiele nood hebben,een zendeling financieel ondersteunen en dat soort zaken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 14:43
 
ANNETTE792 schreef:
Daarover ben ik het wel met je eens, ik vind enkel niet dat je heel dat bedrag aan de kerk moet geven, zoals in de topictitel gezegt wordt.

Natuurlijk heeft de kerk ook een deel nodig, je moet tenslotte met alle leden de lasten dragen, ieder naar draagkracht.
Maar ik geloof dat met je tienden geven ook bedoeld wordt je naasten ondersteunen die een financiele nood hebben,een zendeling financieel ondersteunen en dat soort zaken.

Klopt Annette, ben ik met je eens, er zijn ontzettend veel goede projecten in de wereld die onze financiele steun wel kunnen gebruiken. Die mogen we zeer zeker ook niet vergeten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 23:51
 
ANNE589 schreef:
Klopt Annette, ben ik met je eens, er zijn ontzettend veel goede projecten in de wereld die onze financiele steun wel kunnen gebruiken. Die mogen we zeer zeker ook niet vergeten.

Hallo Anne
Zolang die doelen met GODs woord te maken hebben dan heb ik er geen moeite mee moet ik je zeggen.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juli 2011, 09:12
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Anne
Zolang die doelen met GODs woord te maken hebben dan heb ik er geen moeite mee moet ik je zeggen.
Sjalom.
Martin

Klopt Martin, dat is voor mij ook een pre voor de doelen die ik steun.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3