ChristianMatch
 


Forum

Gebedsroom donderdag 14 juli
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
MARTHA725





Berichten: 85

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:40
 
Jac 5 vers 16

Het gebed van een rechtvaardige vermag veel, doordat er kracht aan verleend wordt.



Hoi allemaal,

Ik kreeg het in mijn hart om opnieuw bovenstaand bijbelvers neer te zetten,
ik krijg wel eens vragen van mensen die de kracht van gebed onderschatten....zeggen; " waarom antwoord God mij niet?ik bid al zo lang! " of, hij luistert niet naar mij" of, ik heb gebeden voor die en die, maar ze zijn niet genezen"

Op het laatste kan ik alleen maar zegggen, God is souverein, later zullen we verstaan het Waarom. maar ik weet ook dat God liefde is, wie bidt ontvangt, wie bidt in jezus naam zal gegeven worden, volhard in gebed, ook al kan het jaren en jaren duren eer er antwoord is.

We nodigen je uit om mee t bidden in de gebedsroom , daar bidden en danken we in de machtige naam van Jezus Christus!

We houden elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00 bidstond, je kan de gebedsroom vinden als je bovenaan de balk de chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en de gebedsroom aanklikken Lachende smiley

Erg fijn is om ook de getuigenissen te horen , genezingen, uitleiding uit situaties, etc,

We bidden voor noden in de wereld, voor de vervolgde christenen, persoonlijke noden, voor zieken, maar OOK danken en loven wij Zijn grote naam, we zingen vaak, typen de woorden in en zingen hardop mee, of zetten het lied op you tube op,

Je bent vrij om een naam op de voorbedelijst te zetten, daar staan namen op van mensen die daar om hebben gevraagd, de Heer kent hun noden.

Voorbede voor;

Jaap
Cees
Marjo
Tijntje
Esther









Warme groetjes en Gods rijke zegen en nabijheid,

Martha en Herman Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1