ChristianMatch
 


Forum

BIDDEN VOOR DAVID
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
INEKE155





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zondag 31 juli 2011, 23:35
 
Hallo
''In Schotland ben ik in contact gekomen met een drugsverslaafde jonge man en heb vriendschap met hem gesloten
Willen jullie voor ons en hem bidden?Voor ons dat ons contact mag uitbreiden naar iets vertrouwelijks ,voor hem dat hij af wil gaan kicken Ik weet al een plek voor hem waar hij zo naar toe kan.Hij heeft moeite met de periode van niet vrij zijn,die erbij hoort.Dat God zijn hart mag raken ,dat is mijn grootste wens,want dan komt alles goed met hem,alvast bedankt Gods zegen ,Ineke


Laatst aangepast door
INEKE155
op zondag 31 juli 2011, 23:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 31 juli 2011, 23:43
 
INEKE155 schreef:
Hallo
''In Schotland ben ik in contact gekomen met een drugsverslaafde jonge man en heb vriendschap met hem gesloten
Willen jullie voor ons en hem bidden?Voor ons dat ons contact mag uitbreiden naar iets vertrouwelijks ,voor hem dat hij af wil gaan kicken Ik weet al een plek voor hem waar hij zo naar toe kan.Hij heeft moeite met de periode van niet vrij zijn,die erbij hoort.Dat God zijn hart mag raken ,dat is mijn grootste wens,want dan komt alles goed met hem,alvast bedankt Gods zegen ,Ineke

hee Ineke,

ik zal voor jullie bidden vanavond!!
hoop dat alles goed komt voor nu en de toekomst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNA879





Berichten: 34

BerichtGeplaatst: zondag 31 juli 2011, 23:52
 
INEKE155 schreef:
Hallo
''In Schotland ben ik in contact gekomen met een drugsverslaafde jonge man en heb vriendschap met hem gesloten
Willen jullie voor ons en hem bidden?Voor ons dat ons contact mag uitbreiden naar iets vertrouwelijks ,voor hem dat hij af wil gaan kicken Ik weet al een plek voor hem waar hij zo naar toe kan.Hij heeft moeite met de periode van niet vrij zijn,die erbij hoort.Dat God zijn hart mag raken ,dat is mijn grootste wens,want dan komt alles goed met hem,alvast bedankt Gods zegen ,Ineke

YELNIN491 schreef:
hee Ineke,

ik zal voor jullie bidden vanavond!!
hoop dat alles goed komt voor nu en de toekomst

.... en ik bid mee!
En ik ga het meteen ook doorgeven voor de gebedsroom a.s. donderdag.
Veel wijsheid en leiding toegebeden


Laatst aangepast door
JOANNA879
op zondag 31 juli 2011, 23:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1