ChristianMatch
 


Forum

alleen op vakantie??
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
VISJE980





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 18:30
 

Hey mensen,

Ik ben sinds een tijdje weer alleen en zou deze zomer wel op vakantie willen. Nu kan ik met een jongerenreis mee.. als ik zou willen. En dat wil ik ook wel... Alleen, het zou leuk zijn als je met minimaal 1 (ietswat) bekende persoon zou gaan.

Dusssss wie heeft er vanaf 15 aug 10 dagen vrij en heeft eigenlijk ook wel zin in een jongerenvakantie (22-30 jaar)(naar de zon)(niet te duur = 200-300 euro)??

Ik hoor het wel!!!

Groetjes,
(Ichtus) Visje


Laatst aangepast door
VISJE980
op dinsdag 2 augustus 2011, 18:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 22:27
 
VISJE980 schreef:

Hey mensen,

Ik ben sinds een tijdje weer alleen en zou deze zomer wel op vakantie willen. Nu kan ik met een jongerenreis mee.. als ik zou willen. En dat wil ik ook wel... Alleen, het zou leuk zijn als je met minimaal 1 (ietswat) bekende persoon zou gaan.

Dusssss wie heeft er vanaf 15 aug 10 dagen vrij en heeft eigenlijk ook wel zin in een jongerenvakantie (22-30 jaar)(naar de zon)(niet te duur = 200-300 euro)??

Ik hoor het wel!!!

Groetjes,
(Ichtus) Visje

WAUW ! Das een leuk idee zeg .... helaas heb ik voor dit jaar het vakantie-gebeuren al gepland, maar mocht je voor volgend jaar weer hetzelfde van plan bent, houd ik me aanbevolen !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISJE980





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 14:17
 
Ik zal het hier (eerder) laten weten als ik volgend jaar weer plannen heb...

Volgens mij heeft iedereen ook al zn vakantie geboekt... Tja, het is ook een beetje aan de late kant... I know...

Groetjes,
Visje Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARGREET471





Berichten: 33

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 20:47
 
VISJE980 schreef:

Hey mensen,

Ik ben sinds een tijdje weer alleen en zou deze zomer wel op vakantie willen. Nu kan ik met een jongerenreis mee.. als ik zou willen. En dat wil ik ook wel... Alleen, het zou leuk zijn als je met minimaal 1 (ietswat) bekende persoon zou gaan.

Dusssss wie heeft er vanaf 15 aug 10 dagen vrij en heeft eigenlijk ook wel zin in een jongerenvakantie (22-30 jaar)(naar de zon)(niet te duur = 200-300 euro)??

Ik hoor het wel!!!

Groetjes,
(Ichtus) Visje
just do it, visje. t is eerst misschien n beetje eng, maar je zult zien, binnen een paar uur heb je al n paar mensen waarmee t leuk klikt en dan heb je gewoon een hele leuke vakantie.
k spreek uit eigen ervaring. soms hou je jarenlange vriendschappen aan over. vrienden met wie je volgend jaar weer op vakantie kunt gaan. ze hebben de zelfde vakantiesmaak als jij, immers.

dus.....gooi je bedenkingen aan de kant en ga gewoon boeken.

prettige vakantie Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SAM904





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:41
 
Hoi.

Ik ben drie jaar voor het eerst alleen op vakantie geweest met beter uit reizen. Het was super, hele aardige mensen, alles goed geregeld,ik heb me geen een keer alleen gevoeld Clown smiley

Ik heb me nu opgegeven weer een reisje met beter uit en deze keer een singel reis, griekenland, vertrek 12 september alleen er zijn nog steeds niet genoeg deelnemers dus als er niet vlug nog een paar mensen zich opgeven gaat het helaaaas niet door Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 23:52
 
VISJE980 schreef:
Ik zal het hier (eerder) laten weten als ik volgend jaar weer plannen heb...

Volgens mij heeft iedereen ook al zn vakantie geboekt... Tja, het is ook een beetje aan de late kant... I know...

Groetjes,
Visje Coole smiley met zonnebril

Visje .... wat zeg je van een wintersport vakantie in februari ofzo? Voor mij ook nieuw..... stuur me eens een berichtje als je hier iets voor voelt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: donderdag 18 augustus 2011, 20:06
 
VISJE980 schreef:

Hey mensen,

Ik ben sinds een tijdje weer alleen en zou deze zomer wel op vakantie willen. Nu kan ik met een jongerenreis mee.. als ik zou willen. En dat wil ik ook wel... Alleen, het zou leuk zijn als je met minimaal 1 (ietswat) bekende persoon zou gaan.

Dusssss wie heeft er vanaf 15 aug 10 dagen vrij en heeft eigenlijk ook wel zin in een jongerenvakantie (22-30 jaar)(naar de zon)(niet te duur = 200-300 euro)??

Ik hoor het wel!!!

Groetjes,
(Ichtus) Visje

Ichtus(je weet wat elke letter...enkelvoud of 2, 3voud inhoudt, de betekenis dan).

Sjee, buiten dat ik veel te laat ben met reageren, ben ik ook nog eens(helaas) te oud. D8 ff dat ik 30 was, de tijd gaat te snel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1