ChristianMatch
 


Forum

Gebedsroom donderdag 25 augustus
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
MARTHA725





Berichten: 85

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 21:02
 
Balans


Dit is het werk, dat Gij mij hebt gewezen,
Dit is mijn leven...Gij ontwierp het plan.
Dit is het verlangen, dat niet wou genezen,
- het houdt mij altijd in zijn gouden ban-
Dit zijn de vrienden, die ik heb gevonden,
Dit is de liefde , die ik van u ontving,
dit is de schoonheid, die met vele monden
mij toespreekt in elk mens, in ieder ding.
dit is de vreugd, die Gij in mijn hart doet dalen,
dit is het verdriet, de donkere achtergrond,
waartegen Uw genade het wil stralen.
Dit is mijn hart, dat in U vrede vond,
dit zijn mijn handen, Heer, die Gij wilt vullen
Met stil geluk, met Meer dan daaglijks brood',
gij schrijft de 1 - van mij zijn slechts de nullen'
Ik ben zo rijk! Mijn saldo is zo groot!




( uit een boom in de wind van Nel Benschop)




Hoi allemaal,

Vele CM leden zijn op vakantie geweest, we bidden dat zij kracht hebben mogen opdoen voor de komende tijd,
Ook bidden wij voor degenen die door omstandigheden of geldgebrek niet vakantie zijn geweest, dat de Heer hen kracht geeft in alles waar zij in zitten.

We nodigen je uit om donderdag met ons mee te bidden en te danken in de Gebedsroom,
We bidden en danken in de naam van de levende Jezus Christus, we nodigen Hem uit om in de bidstond aanwezig te zijn.

We ervaren altijd veel zegen en zijn genade, zo heerlijk om dit met elkaar te mogen en kunnen delen Knipoog smiley

We bidden voor de toestanden in de wereld, voor persoonlijke noden, voor de zieken, MAAR we loven en danken ook Hem, voor wat hij reeds heeft gedaan en zal doen voor ons, laten we ons uitstrekken om Zijn zegeningen aan ons te ontvangen Lachende smiley

Iedere week is de bidstond anders, de ene keer is het ingetogen, andere keer lof en dank aan Hem, we zingen daar bij, typen de woorden in, of zetten na overleg een loflied op , op youtube, dat is zo super Lachende smiley

Waar Smiley die vol vragen zit

Je kan de gebedsroom vinden als je bovenaan de Chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken

Wanneer Smiley die vol vragen zit

Elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00

Je bent vrij om je/een naam onderaan de voorbedelijst te zetten, daar staan namen op van mensen die daarom hebben gevraagd, en hun toestemming hebben gegeven.

De Heer kent hun noden , ziekten, of problemen, laten we hen in gebed blijven steunen,

Voorbede voor'

Sander
Marjo
Cees
Dirk en Corrie
Esther
Sil
Liesbeth
Sonja
Jorine
Micha
fam Meijer







Gods rijke zegen en nabijheid,

Martha
Herman
Vandam Kussende smiley


Laatst aangepast door
MARTHA725
op donderdag 25 augustus 2011, 21:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 22:40
 
MARTHA725 schreef:
Balans


Dit is het werk, dat Gij mij hebt gewezen,
Dit is mijn leven...Gij ontwierp het plan.
Dit is het verlangen, dat niet wou genezen,
- het houdt mij altijd in zijn gouden ban-
Dit zijn de vrienden, die ik heb gevonden,
Dit is de liefde , die ik van u ontving,
dit is de schoonheid, die met vele monden
mij toespreekt in elk mens, in ieder ding.
dit is de vreugd, die Gij in mijn hart doet dalen,
dit is het verdriet, de donkere achtergrond,
waartegen Uw genade het wil stralen.
Dit is mijn hart, dat in U vrede vond,
dit zijn mijn handen, Heer, die Gij wilt vullen
Met stil geluk, met Meer dan daaglijks brood',
gij schrijft de 1 - van mij zijn slechts de nullen'
Ik ben zo rijk! Mijn saldo is zo groot!




( uit een boom in de wind van Nel Benschop)




Hoi allemaal,

Vele CM leden zijn op vakantie geweest, we bidden dat zij kracht hebben mogen opdoen voor de komende tijd,
Ook bidden wij voor degenen die door omstandigheden of geldgebrek niet vakantie zijn geweest, dat de Heer hen kracht geeft in alles waar zij in zitten.

We nodigen je uit om donderdag met ons mee te bidden en te danken in de Gebedsroom,
We bidden en danken in de naam van de levende Jezus Christus, we nodigen Hem uit om in de bidstond aanwezig te zijn.

We ervaren altijd veel zegen en zijn genade, zo heerlijk om dit met elkaar te mogen en kunnen delen Knipoog smiley

We bidden voor de toestanden in de wereld, voor persoonlijke noden, voor de zieken, MAAR we loven en danken ook Hem, voor wat hij reeds heeft gedaan en zal doen voor ons, laten we ons uitstrekken om Zijn zegeningen aan ons te ontvangen Lachende smiley

Iedere week is de bidstond anders, de ene keer is het ingetogen, andere keer lof en dank aan Hem, we zingen daar bij, typen de woorden in, of zetten na overleg een loflied op , op youtube, dat is zo super Lachende smiley

Waar Smiley die vol vragen zit

Je kan de gebedsroom vinden als je bovenaan de Chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken

Wanneer Smiley die vol vragen zit

Elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00

Je bent vrij om je/een naam onderaan de voorbedelijst te zetten, daar staan namen op van mensen die daarom hebben gevraagd, en hun toestemming hebben gegeven.

De Heer kent hun noden , ziekten, of problemen, laten we hen in gebed blijven steunen,

Voorbede voor'

Sander
Marjo
Cees
Dirk en Corrie
Esther
Sil
Liesbeth
Sonja
Wim







Gods rijke zegen en nabijheid,

Martha
Herman
Vandam Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1