ChristianMatch
 


Forum

ziekenhoekje
Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 22:11
 
Hallo allemaal,

deze topic open ik maar eens omdat er regelmatig zieken onder ons zijn die we kennen en waarvan er vaak een van ons wel mee in verbinding staat met een zieke.

Nu wil ik jullie vragen om te denken in jullie gebeden aan Jolanda 931.
Zij kampt al een hele tijd met een hernia en was hierdoor bedlegerig.
Momenteel ligt ze in het ziekenhuis voor goede pijnbestrijding omdat het thuis niet meer ging en in de hoop dat ze de grote hernia (want dat blijkt tie te zijn) weg te kunnen halen. Ze heeft kinderen van wie ze de zorgen nu uit handen moet geven!


Laatst aangepast door
ERIKA129
op maandag 3 oktober 2011, 11:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 22:25
 
ERIKA129 schreef:
Hallo allemaal,

deze topic open ik maar eens omdat er regelmatig zieken onder ons zijn die we kennen en waarvan er vaak een van ons wel mee in verbinding staat met een zieke.

Nu wil ik jullie vragen om te denken in jullie gebeden aan Jolanda 639.
Zij kampt al een hele tijd met een hernia en was hierdoor bedlegerig.
Momenteel ligt ze in het ziekenhuis voor goede pijnbestrijding omdat het thuis niet meer ging en in de hoop dat ze de grote hernia (want dat blijkt tie te zijn) weg te kunnen halen. Ze heeft kinderen van wie ze de zorgen nu uit handen moet geven!

Goed van je!

Is het mogelijk om haar een kaartje te sturen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 22:30
 
JOSINA022 schreef:
Goed van je!

Is het mogelijk om haar een kaartje te sturen?

dat is er ik mail je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 22:32
 
ERIKA129 schreef:
dat is er ik mail je!

Dank!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 22:48
 
en het is jolan931 Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 23:04
 
ANNETTE792 schreef:
en het is jolan931 Knipoog smiley

HUH? Taal-, schrijf- of spraakverwarring?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 23:07
 
ANNETTE792 schreef:
en het is jolan931 Knipoog smiley

Dat had ik al begrepen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 23:14
 
JOSINA022 schreef:
Dat had ik al begrepen Knipoog smiley

Nu begrijp ik pas Lachende smiley
Ik zal ook een kaartje sturen voor Jolan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 11:23
 
ANNETTE792 schreef:
en het is jolan931 Knipoog smiley

oeps foutje heb hem veranderd dank u Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 23:50
 
Hey!

Wat ontzettend lief van jullie!

Het ging inderdaad de laatste weken even niet goed.
Bijna twee maanden geleden kreeg ik een hernia waarbij de pijn steeds heviger werd.
Toen het met de 'gewone 'pijnstillers niet meer te doen was kreeg ik eindelijk morfine, wat even iets verlichting gaf.
Na een week werd de pijn ondanks de morfine zo hevig dat het niet meer te doen was. Van een arst kreeg ik het advies om morfine te slikken totdat ik over ging geven, wat vervolgens ook gebeurde.
Darna was het hek van de dam en ging het nog sneller bergafwaarts, zodat ze me met de ambulanche hebben afgevoerd, en gelukkig in het ziekenhuis hebben gehouden.
Ik heb daar een week gelegen en inmiddels is de pijn redelijk onder controle. Zo stoned als een garnaal mocht ik dus vandaag weer naar huis om de operatie af te wachten.
24 oktober hoop ik geopereerd te worden. Ik kijk er behoorlijk naar uit.
Ik wil jullie bedanken voor je medeleven, zowel hier als op andere manieren!

Nu ben ik niet zo om in dit topic een ieder op de hoogte te gaan houden over het verloop, aangezien ieder zijn eigen kruisje heeft, en zijn / haar eigen pakje toch moet dragen. Ik heb in het ziekenhuis veel gehoord, gezien en geleerd, en ben me er enorm van bewust dat er velen zijn die een zwaarder pakje hebben dan ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 23:59
 
Oke...alles goed en wel....maar we gaan dus wel ff aan je denken!!!!!

Ik heb nog niet eens door gehad dat JIJ het was!!!!!

Heb je hulp voor je kindertjes????
Oeps...dan is 24 oktober nog wel erg ver weg he??

Sterkte meid...en ik hoop dat de pijn dragelijk mag zijn voor je...
kWil je ook gedenken in mijn gebed...
Het is waar...als we diep door denken zijn er altijd mensen die het zwaarder hebben dan jezelf, maar ja ieder mens voelt zijn eigen pakje he!!!!

Lieve groet van Ineke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 00:04
 
ZEELAND736 schreef:
Oke...alles goed en wel....maar we gaan dus wel ff aan je denken!!!!!

Ik heb nog niet eens door gehad dat JIJ het was!!!!!

Heb je hulp voor je kindertjes????
Oeps...dan is 24 oktober nog wel erg ver weg he??

Sterkte meid...en ik hoop dat de pijn dragelijk mag zijn voor je...
kWil je ook gedenken in mijn gebed...
Het is waar...als we diep door denken zijn er altijd mensen die het zwaarder hebben dan jezelf, maar ja ieder mens voelt zijn eigen pakje he!!!!

Lieve groet van Ineke

Dankjewel. De kinderen wonen voorlopig bij mijn ouders. Dagelijks komt er een op bezoek zoals het er nu uit ziet, om de beurt. Dat is voorlopig even het maximaal haalbare
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 00:22
 
JOLAN931 schreef:
Hey!

Wat ontzettend lief van jullie!

Het ging inderdaad de laatste weken even niet goed.
Bijna twee maanden geleden kreeg ik een hernia waarbij de pijn steeds heviger werd.
Toen het met de 'gewone 'pijnstillers niet meer te doen was kreeg ik eindelijk morfine, wat even iets verlichting gaf.
Na een week werd de pijn ondanks de morfine zo hevig dat het niet meer te doen was. Van een arst kreeg ik het advies om morfine te slikken totdat ik over ging geven, wat vervolgens ook gebeurde.
Darna was het hek van de dam en ging het nog sneller bergafwaarts, zodat ze me met de ambulanche hebben afgevoerd, en gelukkig in het ziekenhuis hebben gehouden.
Ik heb daar een week gelegen en inmiddels is de pijn redelijk onder controle. Zo stoned als een garnaal mocht ik dus vandaag weer naar huis om de operatie af te wachten.
24 oktober hoop ik geopereerd te worden. Ik kijk er behoorlijk naar uit.
Ik wil jullie bedanken voor je medeleven, zowel hier als op andere manieren!

Nu ben ik niet zo om in dit topic een ieder op de hoogte te gaan houden over het verloop, aangezien ieder zijn eigen kruisje heeft, en zijn / haar eigen pakje toch moet dragen. Ik heb in het ziekenhuis veel gehoord, gezien en geleerd, en ben me er enorm van bewust dat er velen zijn die een zwaarder pakje hebben dan ik.

Héél veel sterkte en geduld toegewenst! Ook ik zal voor jullie bidden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 14:00
 
JOLAN931 schreef:
Hey!

Wat ontzettend lief van jullie!

Het ging inderdaad de laatste weken even niet goed.
Bijna twee maanden geleden kreeg ik een hernia waarbij de pijn steeds heviger werd.
Toen het met de 'gewone 'pijnstillers niet meer te doen was kreeg ik eindelijk morfine, wat even iets verlichting gaf.
Na een week werd de pijn ondanks de morfine zo hevig dat het niet meer te doen was. Van een arst kreeg ik het advies om morfine te slikken totdat ik over ging geven, wat vervolgens ook gebeurde.
Darna was het hek van de dam en ging het nog sneller bergafwaarts, zodat ze me met de ambulanche hebben afgevoerd, en gelukkig in het ziekenhuis hebben gehouden.
Ik heb daar een week gelegen en inmiddels is de pijn redelijk onder controle. Zo stoned als een garnaal mocht ik dus vandaag weer naar huis om de operatie af te wachten.
24 oktober hoop ik geopereerd te worden. Ik kijk er behoorlijk naar uit.
Ik wil jullie bedanken voor je medeleven, zowel hier als op andere manieren!

Nu ben ik niet zo om in dit topic een ieder op de hoogte te gaan houden over het verloop, aangezien ieder zijn eigen kruisje heeft, en zijn / haar eigen pakje toch moet dragen. Ik heb in het ziekenhuis veel gehoord, gezien en geleerd, en ben me er enorm van bewust dat er velen zijn die een zwaarder pakje hebben dan ik.

Hey Jolan,

Fijn dat je weer even thuis kan zijn dan zal ik je ziekenhuis adres niet meer doorgeven Knipoog smiley
Wat fijn dat ze een operatie zien te zitten en ben je dan hopelijk van de pijn af, en idd ook ik blijf voor je bidden.

Liefs Erika
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 15:35
 
Heel veel sterkte toegewenst en je mist natuurlijk je kinderen.
Ik zal je (ook je gezin) gedenken in het gebed Jolan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:44
 
JOLAN931 schreef:
Dankjewel. De kinderen wonen voorlopig bij mijn ouders. Dagelijks komt er een op bezoek zoals het er nu uit ziet, om de beurt. Dat is voorlopig even het maximaal haalbare

Hallo Jolan.

Ook van mij heel veel sterkte gewenst en hoop dat de operatie goed mag gaan en GODs zegen toegewenst.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 18:42
 
Dank jullie wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 21:36
 
Tjonge heftig Jolan......hopelijk verloopt de operatie binnenkort
voorspoedig, en heb je de benen er gauw weer onder.
Heel veel sterkte en geduld toegewenst!!

gr Marianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:03
 
hoi Jolan,
Lees deze topic nu pas Verlegen lachende smiley
Wat heftig zeg!
Lijkt me moeilijk vooral met de kinderen...
Veel sterkte met alles en hopelijk mag de operatie meevallen
Groetjes Cootje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 23:34
 
COOTJE711 schreef:
hoi Jolan,
Lees deze topic nu pas Verlegen lachende smiley
Wat heftig zeg!
Lijkt me moeilijk vooral met de kinderen...
Veel sterkte met alles en hopelijk mag de operatie meevallen
Groetjes Cootje

Dank je wel!

Ik kan het toch niet nalaten om ff te zeggen dat het momenteel naar omstandigheden goed gaat.
Doordat ik een van de vele medicaties moet laten staan is de pijn wel wat meer, maar de bijwerkingen worden minder.
Zodanig minder dat ik de kinderen beter om me heen kan verdragen en minder snel gek wordt van hun drukte. Ze slapen al voor de tweede nacht alle drie thuis, en dat gaat goed. Ook doordat we thuiszorg mogen hebben inmiddels die zo enorm flexibel is dat ze er zelfs voor terug komt om de kids uit school te halen en ze mee op bed te leggen. Echt een super meid.

Vandaag ben ik er zelfs even een half uurtje uit geweest naar de winkel, en in huis gaat het lopen zonder krukken steeds beter.
Oke, morgen kan het weer totaal anders zijn, maar deze dag heb ik alvast in de pocket Lachende smiley

Ik kijk uit naar de operatie. Pas dan kan ik de medicatie afbouwen, en hoop ik binnen no-time weer op de been te zijn.
Ik ben heel erg verzwakt, maar geniet er al van dat ik zojuist zonder krukken of rollator naar de koffiepot ben gelopen voor een heerlijk vers bakkie.
De zegeningen zitten niet altijd in de grote dingen en als je goed oplet zijn het er heel veel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 23:54
 
JOLAN931 schreef:
Dank je wel!

Ik kan het toch niet nalaten om ff te zeggen dat het momenteel naar omstandigheden goed gaat.
Doordat ik een van de vele medicaties moet laten staan is de pijn wel wat meer, maar de bijwerkingen worden minder.
Zodanig minder dat ik de kinderen beter om me heen kan verdragen en minder snel gek wordt van hun drukte. Ze slapen al voor de tweede nacht alle drie thuis, en dat gaat goed. Ook doordat we thuiszorg mogen hebben inmiddels die zo enorm flexibel is dat ze er zelfs voor terug komt om de kids uit school te halen en ze mee op bed te leggen. Echt een super meid.

Vandaag ben ik er zelfs even een half uurtje uit geweest naar de winkel, en in huis gaat het lopen zonder krukken steeds beter.
Oke, morgen kan het weer totaal anders zijn, maar deze dag heb ik alvast in de pocket Lachende smiley

Ik kijk uit naar de operatie. Pas dan kan ik de medicatie afbouwen, en hoop ik binnen no-time weer op de been te zijn.
Ik ben heel erg verzwakt, maar geniet er al van dat ik zojuist zonder krukken of rollator naar de koffiepot ben gelopen voor een heerlijk vers bakkie.
De zegeningen zitten niet altijd in de grote dingen en als je goed oplet zijn het er heel veel.

Fijn om te lezen, Jolan! Het is je gegund!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 01:43
 
Fijn dat het goed gaat...(ik bedoel...je snapt me wel...)
Ook met thuishulp, en het is heel belangrijk dat je ziet dat het om je heen goed draait...

Als ik zie op mezelf...(ik heb geen hernia en hoef ook niet geopereerd te worden) ervaar ik het weleens als vervelend, dat wanneer je geestelijk in de knoei zit...dat niet altijd uit te leggen is. Niet te begrijpen..
Ik heb ook van de week nog geroepen....HAD IK MAAR EEN FLINKE DIEPE SNEE IN MIJN VINGER...of een gekneusde voet met een verband erom..(Dan kun je namelijk ECHT niet werken...want je hand en je voet heb je nodig)

Als je mag voelen en en ervaren dat je gedragen wordt...laat het dan ook maar weten hoor...en schrijf het maar neer hier.
Maar weet je ik kan daardoor weleens juist niet blij en dankbaar zijn...en DAT...geeft soms veel onbegrip.

Duurt nog wel 10 dagen he??


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op vrijdag 14 oktober 2011, 02:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 01:53
 
ZEELAND736 schreef:
Fijn dat het goed gaat...(ik bedoel...je snapt me wel...)
Ook met thuishulp, en het is heel belangrijk dat je ziet dat het om je heen goed draait...

Als ik zie op mezelf...(ik heb geen hernia en hoef ook niet geopereerd te worden) ervaar ik het weleens als vervelend, dat wanneer je geestelijk in de knoei zit...dat niet altijd uit te leggen is. Niet te begrijpen..
Ik heb ook van de week nog geroepen....HAD IK MAAR EEN FLINKE DIEPE SNEE IN MIJN VINGER...of een gekneusde voet met een verband erom..

Als je mag voelen en en ervaren dat je gedragen wordt...laat het dan ook maar weten hoor...en schrijf het maar neer hier.
Maar weet je ik kan daardoor weleens juist niet blij en dankbaar zijn...en DAT...geeft soms veel onbegrip.

Duurt nog wel 10 dagen he??

Weet je Zeeland,

Ik leef met je mee.
Juist als je in een rotperiode zit, en er niemand is die het aan de buitenkant ziet, en het idee hebt dat je van God en de mensen verlaten bent, kun je het wel eens moeilijker hebben als diegenen die met allerlei zichtbare, lichamelijke rottigheid lopen.
En als er dan momenten zijn of komen waarin je ook niet meer bidden kunt, weet dan dat er anderen zijn die het voor jou doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 01:59
 
JOLAN931 schreef:
Weet je Zeeland,

Ik leef met je mee.
Juist als je in een rotperiode zit, en er niemand is die het aan de buitenkant ziet, en het idee hebt dat je van God en de mensen verlaten bent, kun je het wel eens moeilijker hebben als diegenen die met allerlei zichtbare, lichamelijke rottigheid lopen.
En als er dan momenten zijn of komen waarin je ook niet meer bidden kunt, weet dan dat er anderen zijn die het voor jou doen.

Knipoog smiley Kussende smiley Knipoog smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 11:48
 
JOLAN931 schreef:
Dank je wel!

Ik kan het toch niet nalaten om ff te zeggen dat het momenteel naar omstandigheden goed gaat.
Doordat ik een van de vele medicaties moet laten staan is de pijn wel wat meer, maar de bijwerkingen worden minder.
Zodanig minder dat ik de kinderen beter om me heen kan verdragen en minder snel gek wordt van hun drukte. Ze slapen al voor de tweede nacht alle drie thuis, en dat gaat goed. Ook doordat we thuiszorg mogen hebben inmiddels die zo enorm flexibel is dat ze er zelfs voor terug komt om de kids uit school te halen en ze mee op bed te leggen. Echt een super meid.

Vandaag ben ik er zelfs even een half uurtje uit geweest naar de winkel, en in huis gaat het lopen zonder krukken steeds beter.
Oke, morgen kan het weer totaal anders zijn, maar deze dag heb ik alvast in de pocket Lachende smiley

Ik kijk uit naar de operatie. Pas dan kan ik de medicatie afbouwen, en hoop ik binnen no-time weer op de been te zijn.
Ik ben heel erg verzwakt, maar geniet er al van dat ik zojuist zonder krukken of rollator naar de koffiepot ben gelopen voor een heerlijk vers bakkie.
De zegeningen zitten niet altijd in de grote dingen en als je goed oplet zijn het er heel veel.

Mooi om te horen Jolanda!
Heerlijk dat je een flexibele hulp hebt dat scheeld al drie jassen en dan ook steeds beter lopen Lachende smiley

Nog even volhouden meid en dan huppel ja straks weer met je kids door de straten Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 18:17
 
Fijn Jolan! da's goed nieuws!
hopelijk valt de operatie mee en knap je snel weer verder op!

Groetjes Cootje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:44
 
Adres Jolanda931 per 24-10

albert schweitser ziekenhuis
lokatie dordweijk.
afdeling C3
kamer 17 of 18

voor de liefhebbers het adres

Albert Schweitzerplaats 25
3318 AT Dordrecht

Bezoektijden zijn dagelijks van 15.00-16.00 uur en 18.30-20.00 uur.


Het is niet mijn gewoonte om zulke info op een site als deze te zetten, maar aangezien er de laatste keer zoveel naar gevraagd werd, bij deze.
Dus, niet door vertellen hoor


Laatst aangepast door
ERIKA129
op zondag 23 oktober 2011, 11:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 22:29
 
Heb ik wat gemist? van wie is het adres?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 00:01
 
COOTJE711 schreef:
Heb ik wat gemist? van wie is het adres?

Van Jolan als ik het goed heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 00:08
 
MARIO216 schreef:
Van Jolan als ik het goed heb.

Ja, klopt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 1 van 5