ChristianMatch
 


Forum

Zingen
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 1 februari 2012, 17:32
 
MARISKA601 schreef:
ook anderen kunnen vragen om een slotje.
en nu echt een slotje.





SLOT

Okee. doe met je mee Lachende smiley SLOTJE Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: woensdag 1 februari 2012, 17:44
 
GERRIT084 schreef:
Okee. doe met je mee Lachende smiley SLOTJE Knipoog smiley

Stop verdere verzuring cm -zonder slotje- begint bij mezelf Knipoog smiley .


Laatst aangepast door
HERMAN968
op woensdag 1 februari 2012, 18:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:07
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik begrijp niet goed waarom je denkt dat ik daar smalend om doe. Als iemand geband wordt, is dat jammer voor die persoon. Maar om hier een heel betoog te gaan houden of ze aub terug mag komen vind ik echt te ver gaan.


Gisteren heb ik een betoog gehouden over hoe mensen altijd van het negatieve uit gaan. Dit is dus een duidelijk voorbeeld. De aanleiding van mijn reactie was jouw poging de schuld bij ons neer te leggen. En dat gaat me gewoon te ver. Zelf heb ik geen conflict met haar gehad en ik ben ook niet de kwade genius achter het geheel.

De kwade genius achter het geheel zal deze discussie het liefst zo snel mogelijk stoppen of afsluiten. Marry had soms ook geen goede invloed op de sfeer. Wel jammer dat er roddelcircuits bestaan op CM. Het is met Roddel net als met Drank: het maakt meer kapot dan je lief is, zo niet alles. Maar ja, maak dat maar eens duidelijk aan mensen die roddelen of drinken.

Verder Hannah, ben ik een bas-bariton.

Thomas, herkent zich in de opvatting van Frank en is blij dat het brengen van zijn menselijke opvatting niet met een slot verhinderd wordt.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 1 februari 2012, 20:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:56
 
THOMAS968 schreef:
De kwade genius achter het geheel zal deze discussie het liefst zo snel mogelijk stoppen of afsluiten. Marry had soms ook geen goede invloed op de sfeer. Wel jammer dat er roddelcircuits bestaan op CM. Het is met Roddel net als met Drank: het maakt meer kapot dan je lief is, zo niet alles. Maar ja, maak dat maar eens duidelijk.

Verder Hannah, ben ik een bas-bariton.

Thomas, herkent zich in de opvatting van Frank en is blij dat het brengen van zijn menselijke opvatting niet met een slot verhinderd wordt.


Thomas, voor de verandering ben ik het nu helemaal met je eens.
Er moet me eigenlijk toch wel iets van het hart. Als Marry dit leest...het zei zo...als anderen zich gepikeerd voelen...het zei evengoed zo.

Voorop gesteld dat ik Marry niet persoonlijk ken viel het me op dat Marry zat te katten op het forum. Op mij terwijl ik me van geen kwaad bewust was.
Ik heb haar daar op aan gesproken, en ze beschuldigde me ervan dat ik deelnam aan een groep roddelaars die in dat geval over haar aan de roddel waren.
Toen ik haar duidelijk had gemaakt dat ik absoluut de pest heb aan roddelen was de lucht geklaard en het contact weer verbroken. Wederzijds hebben wij geen behoefte aan contact met elkaar, en dit hoeft ook helemaal niet.

Wat me hierdoor, en ook al enkele keren eerder duidelijk werd, is dat er werkelijk op een onbeschofte manier wordt geroddeld op CM, en dan met name via andere kanalen zoals MSN. Persoonlijk walg ik daarvan,

Marry heeft nu een ban, en ze zal het er vast wel naar gemaakt hebben want die krijg je niet zomaar. Maar hier op CM wil ik toch een beroep doen op die groep roddelaars om bijvoorbeeld MSN eens uit te laten als het gaat over anderen.
Meerdere keren heb ik deze beschuldiging gekregen dat ik daar deel van uitmaakte, en omdat ik kots van dat geroddel, hangt ook dat me behoorlijk de keel uit. Ik hoop dat de roddelaars...wie het ook zijn mogen, eens beseffen dat ze ook anderen meetrekken in hun walgelijke gedrag.

Zo..ik heb gezegd, en dat lucht behoorlijk op
Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:58
 
THOMAS968 schreef:
De kwade genius achter het geheel zal deze discussie het liefst zo snel mogelijk stoppen of afsluiten. Marry had soms ook geen goede invloed op de sfeer. Wel jammer dat er roddelcircuits bestaan op CM. Het is met Roddel net als met Drank: het maakt meer kapot dan je lief is, zo niet alles. Maar ja, maak dat maar eens duidelijk aan mensen die roddelen of drinken.

Verder Hannah, ben ik een bas-bariton.

Thomas, herkent zich in de opvatting van Frank en is blij dat het brengen van zijn menselijke opvatting niet met een slot verhinderd wordt.

Is dat dan, ook geen vorm van roddelen?
Je hebt nu eenmaal voor en tegenstanders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3