ChristianMatch
 


Forum

Doop door onderdompeling
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
VISJE847





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 13:38
 
Hallo allemaal,

Sinds een korte tijd weet ik dat ik gedoopt wil/ moet worden door onderdompeling.
Dat gevoel is zó sterk.
Dit jaar wil ik nog gedoopt worden.
Alleen kan ik mij in de gemeente waar ik naartoe ga niet laten dopen door onderdompeling.
Wel willen ze mij helpen zoeken naar een gemeente of plaats waar dat wel kan.
Ik heb het verlangen om het allerlieftste in de buitenlucht te laten plaatsvinden.
Mijn vraag aan jullie is hebben jullie suggesties, tips?

Alvast enorm bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 13:43
 
VISJE847 schreef:
Hallo allemaal,

Sinds een korte tijd weet ik dat ik gedoopt wil/ moet worden door onderdompeling.
Dat gevoel is zó sterk.
Dit jaar wil ik nog gedoopt worden.
Alleen kan ik mij in de gemeente waar ik naartoe ga niet laten dopen door onderdompeling.
Wel willen ze mij helpen zoeken naar een gemeente of plaats waar dat wel kan.
Ik heb het verlangen om het allerlieftste in de buitenlucht te laten plaatsvinden.
Mijn vraag aan jullie is hebben jullie suggesties, tips?

Alvast enorm bedankt!

ja is prima toch,als je die keus hebt gemaakt?
het maakt niet uit waar je gedoopt wordt,kan in een kanaal,zwembad etc maakt niet uit.
als het maar niet te ondiep is natuurlijk...

dit topic kun je heel veel over vinden,is al een aantal keren langs gekomen visje!
ga maar eens zoeken op het forem,succes he.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:36
 
VISJE847 schreef:
Hallo allemaal,

Sinds een korte tijd weet ik dat ik gedoopt wil/ moet worden door onderdompeling.
Dat gevoel is zó sterk.
Dit jaar wil ik nog gedoopt worden.
Alleen kan ik mij in de gemeente waar ik naartoe ga niet laten dopen door onderdompeling.
Wel willen ze mij helpen zoeken naar een gemeente of plaats waar dat wel kan.
Ik heb het verlangen om het allerlieftste in de buitenlucht te laten plaatsvinden.
Mijn vraag aan jullie is hebben jullie suggesties, tips?

Alvast enorm bedankt!



gefeliciteerd met je mooie keuze!
toch zou ik met die buitenlucht-doop nog n poosje wachten... tot de zomer bijvoorbeeld Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 5 februari 2012, 00:47
 
PIETER649 schreef:
gefeliciteerd met je mooie keuze!
toch zou ik met die buitenlucht-doop nog n poosje wachten... tot de zomer bijvoorbeeld Knipoog smiley

ja daar zeg je wat Pieter,anders moeten ze misschien eerst wel even een wak in het ijs kappen...
nou ja,wel lekker fris natuurlijk!

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISJE847





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 15:32
 
:) Dank je wel Pieter.
Lachende smiley Ik heb trouwens het verlangen om gedoopt te worden, niet om een ijsblokje te worden! haha. Coole smiley met zonnebril dus dat duurt nog wel even.
Heb begrepen van horen zeggen dat zoiets ook niet in een paar weken is geregeld.
Omdat ik door onderdompeling gedoopt wil worden maar wel bij mijn eigen kerk wil blijven.
Zijn er meer mensen die ideeèn of tips hebben of weten waar je dat kunt laten doen bij welke gemeente?

(een zwembad had ik bijvoorbeeld helemaal nog niet aangedacht Bert en ik zoek nog even verder naar meer info over dit onderwerp. :)

Ik wens iedereen die dit leest een goede en gezegende week toe.
Greetz van Visje


Laatst aangepast door
VISJE847
op maandag 6 februari 2012, 15:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS744





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 20:48
 
VISJE847 schreef:
:) Dank je wel Pieter.
Lachende smiley Ik heb trouwens het verlangen om gedoopt te worden, niet om een ijsblokje te worden! haha. Coole smiley met zonnebril dus dat duurt nog wel even.
Heb begrepen van horen zeggen dat zoiets ook niet in een paar weken is geregeld.
Omdat ik door onderdompeling gedoopt wil worden maar wel bij mijn eigen kerk wil blijven.
Zijn er meer mensen die ideeèn of tips hebben of weten waar je dat kunt laten doen bij welke gemeente?

(een zwembad had ik bijvoorbeeld helemaal nog niet aangedacht Bert en ik zoek nog even verder naar meer info over dit onderwerp. :)

Ik wens iedereen die dit leest een goede en gezegende week toe.
Greetz van Visje

hoi heb jij geen evangelische kerk in de buurt.ben zelf herv.maar heb me onverwachts laaten onderdompelen in harderwijk bij de arch gemeenten maar wel binnen.mooie ervaring was dat zo ineens en bij deze gemeente kome mense overal van daan.zelfs uit zwolle sukses met zoeke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1