ChristianMatch
 


Forum

Kritisch zijn als christen betreffende niet chr. muziek
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
PAULUS636





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 12:16
 
Ik ben zelf vrij kritisch betreffende het luisteren naar muziek artiesten die niet gelovig zijn.
Hiermee bedoel dat ik liederen die gaan over dingen die in strijd met de woorden uit de bijbel.
Bijv.liederen die seksistisch getint zijn of die gaan over haat en nijd zonder respect erin.
Herman van Veen heeft mooie teksten vind ik, maar om eeder genoemde redenen vind ik niet al zijn teksten mooi.

Ik vind het fijn om hierover met jullie te delen.
Hoe zien jullie dit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 12:35
 
PAULUS636 schreef:
Ik ben zelf vrij kritisch betreffende het luisteren naar muziek artiesten die niet gelovig zijn.
Hiermee bedoel dat ik liederen die gaan over dingen die in strijd met de woorden uit de bijbel.
Bijv.liederen die seksistisch getint zijn of die gaan over haat en nijd zonder respect erin.
Herman van Veen heeft mooie teksten vind ik, maar om eeder genoemde redenen vind ik niet al zijn teksten mooi.

Ik vind het fijn om hierover met jullie te delen.
Hoe zien jullie dit?

mee eens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 13:07
 
PAULUS636 schreef:
Ik ben zelf vrij kritisch betreffende het luisteren naar muziek artiesten die niet gelovig zijn.Ik vind het fijn om hierover met jullie te delen.
Hoe zien jullie dit?

Het siert je als christen Paulus. Je luistert blijkbaar met een "apart" oor en dit voorleven, mooi. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 13:56
 
Ben ik het ook mee eens ik leer mijn kinderen ook altijd naar de tekst te kijken. Als die oke is laat ik ze lekker experimenteren met muziek.
Al vind ik het soms niet om aan te horen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1