ChristianMatch
 


Forum

veel christenen zijn niet bekeerd
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
NICOLETTE565





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 12:49
 
vele mensen en christenen praten hun gedrag goed.
ontzettend wat een veel mensen hun vlees niet willen doden om Christus wil
God is duidelijk.
ik vond het eerst ook hard. en verzetten me.
ik wilden juist mezelf zijn zijn! .
maar lieve mensen God weet het beste hoe mensen in elkaar zitten ;Hij heeft gegronde goed reden om te vragen wat het kost,om te zeggen hoe je echt vrij wordt.en gelukkig wordt. en dat is nog steeds niet mijn wil maar uw wil doen.en willen.
Als mannen hun vrouw lief hebben als Christus dan zien de huwlijken er heel anders uit.
kent u de bi9jbel wel?
kent u God wel;Hij is zoooo Goed!!!!
als u zaait op de akker van uw vleselijke verlangens,oogst u vleselijkheid.
als u uw ik aan God geeft.en zegt niet meer mijn wil maar uw wil geschiede!!!!
wat zou de wereld er dan anders uit gaan zien.
De mensen hebben de verantwoordelijkheid en autoritiet gekregen om over de schepping te regeren !!! niet de schepping over hen!.
dus als u door laat dringen :ik ben de regeerder over mijn leven over mijn keuzes. over mijn lichaam en wat ik voed dat zal baren waar mee je het gevoed hebt als u zich met de HEILIGE Geest VOED,en uw wil er op zet God te gehoorzamen,dan hebt u ontzag voor de Levende Almachtige God en dan komen de werken van de Geest uit u naar buiten.
uit God en van God komt niks slechts.iin hem is geen spoor van duisternis.
1joh1, rom 6,7,8 de bijbel staat vol met dat de mens zelf macht heeft gekregen over zich zelf ;ergens staat u heb nog niet tot bloedens toe gestreden tegen de zonde . dat is heftig.
en wie expres toch doet wat God niet wil, die zondigt bewust tegen Gods Geest.dan jrijg je dat de Hn Geest bedroeft is en zich terugtrekt in u /je,
en t gevolg is,dat u op eigen kracht verder moet.en zo ontstaat een visieuze cirkel naar werelds denken en leven.
er staat met vele zinnen in de bijbel: wordt niet gelijkvormig aan de wereld.want wt heeft Licht met duisternis te maken?.en hoe kan u de wereld overwinnen zonder de kracht van Christus? en hoe je vijanden liefhebben? mensen hebben zoveel kracht ookk om zelf te kiezen om vrede en openheid te kiezen boven ik wil mezlf niet opzij zetten.
mar hoe meer je je niet laat regeren door je ego maar door christus in ales te zoeken. DAN zijn alle beloften van God ook voor u /jou!.
vele mensen voelen niet eens meer dat ze ver van God zijn.
kinderen die met vele jongens naar bed zijn geweest hebben bij elke jongen een deel van zich zelf achter gelaten en zijn van binnen niet echt zichzelf. door bekering en alles in gebed terug te vragen kan het genezen maar pas na bekering.
en dat is met alles zo ;bekering is serieus ! en niet van nou als ik volgende maand de mooiste vrouw tegen kom en ze wil met me naar bed dan doe ik dat toch. nee bekering is je hele wil en hele kracht God dienen.
wie de zonde doet is slaaf van de zonde en niet vrij.God biedt ware vrijheid aan. en het huwlijk is een legale levensvorm van God.
ik spreek niet over iets wat we niet kunnen. Als God het vraagt dan vraagt Hij niet iets wat wij niet kunnen. bekeerde die Jezus in zich vragen krijgen ook de Geest in Zich van Jezus de OPstandingskracht is dan in u/jou in ons!!.
het nieuw testament zegt ook wel geheimenis geopenbaard.
ja Dit is zo byzonder!! en wie zich zo inzet, heeft niks te vrezen.want God is voor Hem of Haar.Gods Geest is dan in je als je dat gelooft en wil. zorgt voor Zijn kinderen.

de mensen die net als de wereldse mensen leven die hoor je overal wel. die krijgen wel bijstand van gelijkgestemden ,maar de reinen de bekeerden die treden vaak niet zo op de voorgrond.
ik ben wel benieuwd wie is het met de bijbel eens?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:34
 
[quote=NICOLETTE565]Nicolette ik wil je écht niet ontmoedigen maar ... dit forum zal niet veel reacties halen, denk ik Knipoog smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op zaterdag 23 juni 2012, 21:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 00:00
 
Nicollete heeft gelijk..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1