ChristianMatch
 


Forum

Mijn schooltijd..
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:40
 
JOSINA022 schreef:
Het staat op m'n c.v., dus het zal toch wel echt zo zijn... Engeltje smiley

Heb jij nog een leuke dan Josien Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:41
 
HEIDE115 schreef:
Heb jij nog een leuke dan Josien Lachende smiley

Helaas niet, heb al mijn herinneringen aan de lagere school en de mavo gewist Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:43
 
JOSINA022 schreef:
Helaas niet, heb al mijn herinneringen aan de lagere school en de mavo gewist Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

oke..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 22:17
 
k Weet niet offut leuk is, maar stiekem roken op de gang....
En dan znel je sigaret in je mouw verbergen als er een leraar langskwam. Maar man wat bleef die lang kletsen terwijl de rookwolken uit m'n mouw kwamen! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 22:31
 
CARMEN073 schreef:
k Weet niet offut leuk is, maar stiekem roken op de gang....
En dan znel je sigaret in je mouw verbergen als er een leraar langskwam. Maar man wat bleef die lang kletsen terwijl de rookwolken uit m'n mouw kwamen! Verraste, verbaasde smiley

nou dan had je wel lef zeg!
wij durfde niet eens in de straat waar de school stond te roken.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op vrijdag 27 juli 2012, 22:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 11:13
 
HEIDE115 schreef:
er zullen toch wel meer mensen hier op school gezeten hebben?;)

Ja ik ook blijkbaar.Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Handwerkles... Zieke smiley ik had zo de schurft aan dat gepruts dat mijn moeder uiteindelijk mijn rafelige onmogelijke broddelhaakwerk zuchtend tot een poppetje verwerkte ... ze kreeg een mager zesjeDuiveltje smiley Achteraf kun je er om lachen maar pfieuw wat een ellende op dat moment. Lezen, mijn liefste bezigheid... in de pauze hinkelbanen over het hele schoolplein.

De eerste school deed niks met pesters, de tweede school maakte al de eerste dag korte metten met een welbekende van de eerste school.... Onder deze school groeven we een ruimte uit waar we na schooltijd met onze bende in de buurt stiekem de eerste shaggies rookten. Engeltje smiley


Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 28 juli 2012, 11:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 12:10
 
JOL252 schreef:
Ja ik ook blijkbaar.Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Handwerkles... Zieke smiley ik had zo de schurft aan dat gepruts dat mijn moeder uiteindelijk mijn rafelige onmogelijke broddelhaakwerk zuchtend tot een poppetje verwerkte ... ze kreeg een mager zesjeDuiveltje smiley Achteraf kun je er om lachen maar pfieuw wat een ellende op dat moment. Lezen, mijn liefste bezigheid... in de pauze hinkelbanen over het hele schoolplein.

De eerste school deed niks met pesters, de tweede school maakte al de eerste dag korte metten met een welbekende van de eerste school.... Onder deze school groeven we een ruimte uit waar we na schooltijd met onze bende in de buurt stiekem de eerste shaggies rookten. Engeltje smiley

Tsssssss wat een herinneringen hebben jullie Clown smiley de meeste gaan over stiekum roken Geschokte, onthutste smiley wat was ik dan een braaf meisje Knipoog smiley maar ja dat ben ik nog Engeltje smiley

Ik had juist helemaal geen hekel aan handwerken was mijn lievelingsvak samen met zang dan kregen we een leerkracht uit een andere klas en die kon gitaar spelen en dwarsfluit!!
Maar geschiedenis les Zieke smiley wat een drama..kon mij het interesseren wie er iets had ontdekt het was er en dat was mooi meegenomen Clown smiley en aardrijkskunde ook zo'n fantastische vak (niet dus) maar we hadden we een gezellige klas waar veel raddraaiers inzaten Clown smiley tja ik was het brave meisje van de klas maar die moeten er ook zijn he, ik kletste alleen vaak te veel Verraste, verbaasde smiley snap dat nu nog steeds niet Geschokte, onthutste smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 12:38
 
Doe mee aan dat programma...Erika!!! (liefste...(of was het mooiste) meisje van de klas!!)

Aardrijkskunde???>>>>>>>een ramp..
Maar dat kwam ook omdat ik door veel verhuizingen...verschillende provincies niet heb geleerd...en ben nog geen topofanaat..
Rekenen>>>>>>>> altijd moeilijk geweest...
Handwerken...handenarbeid>>>>>>>>deed ik vreselijk graag...en nog..
Heb nog eens een pieperkleine bruidsjurk gemaakt...met de hand...voor mijn barbie..
Gymnastiek>>>>>>>tsja...niet leuk.
Taal.....deed ik wel graag..vooral een opstel maken, waarbij mijn fantasie de vrije loop kon hebben...en ook biologie was leuk.
Wel leuk om te ontdekken dat de dingen die je vroeger leuk vond...nog leuk zijn...(tenminste bij mij wel)

Ja...mijn schooltijd was fijn..
Een leuk onderwerp Heide!!


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op zaterdag 28 juli 2012, 12:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 15:23
 
ERIKA129 schreef:
Tsssssss wat een herinneringen hebben jullie Clown smiley de meeste gaan over stiekum roken Geschokte, onthutste smiley wat was ik dan een braaf meisje Knipoog smiley maar ja dat ben ik nog Engeltje smiley

Ik had juist helemaal geen hekel aan handwerken was mijn lievelingsvak samen met zang dan kregen we een leerkracht uit een andere klas en die kon gitaar spelen en dwarsfluit!!
Maar geschiedenis les Zieke smiley wat een drama..kon mij het interesseren wie er iets had ontdekt het was er en dat was mooi meegenomen Clown smiley en aardrijkskunde ook zo'n fantastische vak (niet dus) maar we hadden we een gezellige klas waar veel raddraaiers inzaten Clown smiley tja ik was het brave meisje van de klas maar die moeten er ook zijn he, ik kletste alleen vaak te veel Verraste, verbaasde smiley snap dat nu nog steeds niet Geschokte, onthutste smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Ik had ook een grondige hekel aan aardijkskunde en geschiedenis, om dezefde reden die jij zegt Knipoog smiley
Maar ik vond wiskunde en dan Frans de heerlijkste vakken, en daarna scheikunde Knipoog smiley Helaas door omstandigheden al vroeg van school buiten mijn wil... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 15:41
 
Lagere school:ik was zo verlegen dat ik nooit iets zei en niemand echt aankeek.Wel naar mn zin gehad,erg beschermde omgeving waarin ik heerlijk kon spelen en de zorgen van thuis kon vergeten

Middelbare school?Dat had volgens mijn ouders voor meisjes maar 1 doel; de rest van je leven in de zorg werken of een hok vol kinderen verzorgen.Beide trokken mij op die leeftijd niet bepaald dus heb ik er maar een leuke tijd van gemaakt Engeltje smiley Ik ben er niet slechter van geworden(denk ik),ik was sneller zelfstandig dan anderen van mijn leeftijd,mede door de hoge leeftijd van mijn ouders tijdens mijn pubertijd(is niet aan te bevelen,na je veertigste nog kinderen krijgen!)

Ik kijk er met plezier op terug.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 15:44
 
ZEELAND736 schreef:
Doe mee aan dat programma...Erika!!! (liefste...(of was het mooiste) meisje van de klas!!)

Aardrijkskunde???>>>>>>>een ramp..
Maar dat kwam ook omdat ik door veel verhuizingen...verschillende provincies niet heb geleerd...en ben nog geen topofanaat..
Rekenen>>>>>>>> altijd moeilijk geweest...
Handwerken...handenarbeid>>>>>>>>deed ik vreselijk graag...en nog..
Heb nog eens een pieperkleine bruidsjurk gemaakt...met de hand...voor mijn barbie..
Gymnastiek>>>>>>>tsja...niet leuk.
Taal.....deed ik wel graag..vooral een opstel maken, waarbij mijn fantasie de vrije loop kon hebben...en ook biologie was leuk.
Wel leuk om te ontdekken dat de dingen die je vroeger leuk vond...nog leuk zijn...(tenminste bij mij wel)

Ja...mijn schooltijd was fijn..
Een leuk onderwerp Heide!!


Dank je zeeland..ik heb veel meer leesplezier
Knipoog smiley

Alleen verwacht ik hier nog wat schrijvers&schrijfsters;)


Laatst aangepast door
HEIDE115
op zaterdag 28 juli 2012, 15:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 15:49
 
wat dachten jullie van reis om de wereld met Gym.

kennen jullie dat ook?
al spullen die er waren werden dan uitgestald
bijna geen plek meer te zien van de vloer.

en dan 1 iemand die iedreen moest tikken
nou die had met sommigen wat moeite om te pakken te krijgen zegmaar;)

zelf vond ik het leuk om dan in de touwen te gaan klimmen
en boven aan naar de andere touwen toe..kmoet er nu niet meer aan denken geloof ik

Verraste, verbaasde smiley


Laatst aangepast door
HEIDE115
op zaterdag 28 juli 2012, 16:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 16:02
 
HEIDE115 schreef:
wat dachten jullie van reis om de wereld met Gym.

kennen jullie dat ook?
al spullen die er waren werden dan uitgestald
bijna geen plek meer te zien van de vloer.

en dan 1 iemand die iedreen moest tikken
nou die had met sommigen wat moeite om te pakken te krijgen zegmaar;)

zelf vond ik het leuk om dan in de touwen te gaan klimmen
en boven aan naar de andere touwen toe..kmoet er nu niet meer aan denken geloof ik

Verraste, verbaasde smiley

Dat heette bij ons apenkooi omdat je als een apie lenig en vlug moest zijn maar dat was mijn lievelingonderdeel bij gym Clown smiley lekker joelen en gek doen! Had een gruwelijke hekel aan voetbal en basketbal om maar niet te spreken over de kast! De rest vond ik wel leuk zoals trampo maar dat deed je natuurlijk dan weer zelden Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 16:09
 
ERIKA129 schreef:
Dat heette bij ons apenkooi omdat je als een apie lenig en vlug moest zijn maar dat was mijn lievelingonderdeel bij gym Clown smiley lekker joelen en gek doen! Had een gruwelijke hekel aan voetbal en basketbal om maar niet te spreken over de kast! De rest vond ik wel leuk zoals trampo maar dat deed je natuurlijk dan weer zelden Boze smiley

Ja,je moest vooral lenig zijn idd;)
en een trampo hadden wij niet..mischien dat we anders door het dak gingen ofzo? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 17:05
 
Ons brood mee...in een roestig aluminium broodtrommeltje...als het leeg was kon je het opvouwen!!!

Op maandag zaten er dan steevast 2 witte boterhammen met speculaas in...
En dat lust ik dan ook nu nog steeds....maar de speculaas moet er al even op hebben gezeten...zodat het zacht was...

We tijdelijk in barakken zaten omdat er een nieuwe school werd gebouwd...
De leraar voorin de klas door de plankenvloer zakte!!!!

Ik zal een jaar of 10 zijn geweest...en had een juffrouw..die haar hand miste..Ik vond het vreselijk eng...Soms vroeg ze hulp aan een leerling als er iets moest gebeuren...dan hoopte ik maar dat ze het niet aan mij vroeg...dan kwam je zo dicht in de buurt van die enge hand...

Maar ik ben later haar thuishulpje geworden...
En dat was een leuk baantje...Ik kreeg 2 gulden op een woensdagmiddag...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 17:57
 
HEIDE115 schreef:
wat dachten jullie van reis om de wereld met Gym.

kennen jullie dat ook?
al spullen die er waren werden dan uitgestald
bijna geen plek meer te zien van de vloer.

en dan 1 iemand die iedreen moest tikken
nou die had met sommigen wat moeite om te pakken te krijgen zegmaar;)

zelf vond ik het leuk om dan in de touwen te gaan klimmen
en boven aan naar de andere touwen toe..kmoet er nu niet meer aan denken geloof ik

Verraste, verbaasde smiley

Ja inderdaad apenkooien! Dat vond ik altijd geweldig leuk.
touwklimmen en dan zwieren naar de andere touwen en overstappen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT603





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 20:01
 
ZEELAND736 schreef:
Over wollen onderbroeken...

Wij droegen alleen een wollen hemd...(over het katoentje heen)
We hadden schapen en van de wol...werden die gebreid....

Haha...en tegen de tijd dat de zomer eraan kwam...mochten ze uit...
Nou ...reken maar dat we in maart al begonnen te mopperen...

volgens mij droegen wij ook van die afschuwelijke dingen, die werden bij ons borstrok genoemd, wat waren wij blij als die uit mochten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT603





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 20:09
 
HEIDE115 schreef:
er zullen toch wel meer mensen hier op school gezeten hebben?;)

lagere school vond ik vreselijk, al die uren binnen zitten, ging liever voetballen of de grienden in

middelbare school was leuker, verliefd worden op alle mooie meiden, spijbelen was gemakkelijk en als ik er was veel "keten" op school
moest al m'n vrije middagen nakomen maar piepte altijd weg, de leraren hebben nogal eens naar mijn moeder gebeld, weet nu waarom ze zo vroeg grijs was
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 20:14
 
GERRIT603 schreef:
lagere school vond ik vreselijk, al die uren binnen zitten, ging liever voetballen of de grienden in

middelbare school was leuker, verliefd worden op alle mooie meiden, spijbelen was gemakkelijk en als ik er was veel "keten" op school
moest al m'n vrije middagen nakomen maar piepte altijd weg, de leraren hebben nogal eens naar mijn moeder gebeld, weet nu waarom ze zo vroeg grijs was

Gerrit wat is grienden?..wij zeggen dan vaak hier in schev.als we iets niet kennen ;kan je dat eten;)
nou zal wel niet haha..
k'kan je aardig volgen in je verhaal van toen..zegt ook wel wat over mij
Smiley met dichtgeplakte mond
gelukkig na padvinderij kwam alles goed..uhum Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HEIDE115
op zaterdag 28 juli 2012, 20:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:27
 
leuk al die herinneringen!
Heb zelf 2 jaar in een soort noodgebouw gezeten, die ruimte was eigenlijk te klein voor zo'n grote klas. Je zat echt op elkaars lip maar zowel bij erge kou en hitte kregen wij veel eerder vrij dan de rest van de school. dat vonden wij natuurlijk erg leuk.
Onze school stond vlak naast een grote speeltuin daar mocht je alleen in als je er lid van was. Dat waren wij!
Dus ik speelde altijd met mn zusjes daar tot de bel ging dan renden we snel naar de heg om de school en kropen door het gat naar binnen als er even niemand keer en gingen snel in de rij staan.
Laatst was ik met mn oudste zus een weekendje weg en zijn wij er nog wezen kijken. Alles was nog precies hetzelfde!!
Alleen het noodgebouw was weg en de heg was vervangen door een hek


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op zaterdag 28 juli 2012, 21:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:00
 
GERRIT603 schreef:
volgens mij droegen wij ook van die afschuwelijke dingen, die werden bij ons borstrok genoemd, wat waren wij blij als die uit mochten

Klopt...dat was de borstrok...(wat een naam eigenlijk)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 23:26
 
De pauze's op de middelbare school , die waren meestal wel leuk.
In de aula was er zo'n ventilator in de muur ingebouwd, ( airco kenden ze toen nog niet denk ik) en dan gebeurde het regelmatig dat er per ongeluk expres wat in die ventilator vloog. De ene keer was het een stuk brood , een andere keer soepballen , één keer weet ik nog heel goed.... iemand ( ik zal geen naam noemen) vond het zo leuk om een zachtgekookt ei er in te gooien.
Iedereen was altijd graag in de aula , alleen in de buurt van die ventilator, daar zat nooit iemand. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:22
 
VISSER278 schreef:
De pauze's op de middelbare school , die waren meestal wel leuk.
In de aula was er zo'n ventilator in de muur ingebouwd, ( airco kenden ze toen nog niet denk ik) en dan gebeurde het regelmatig dat er per ongeluk expres wat in die ventilator vloog. De ene keer was het een stuk brood , een andere keer soepballen , één keer weet ik nog heel goed.... iemand ( ik zal geen naam noemen) vond het zo leuk om een zachtgekookt ei er in te gooien.
Iedereen was altijd graag in de aula , alleen in de buurt van die ventilator, daar zat nooit iemand. Lachende smiley

Lachende smiley foei visser... een zacht gekookt ei, de bedoeling was dat je die op zou eten he
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:44
 
VISSER278 schreef:
De pauze's op de middelbare school , die waren meestal wel leuk.
In de aula was er zo'n ventilator in de muur ingebouwd, ( airco kenden ze toen nog niet denk ik) en dan gebeurde het regelmatig dat er per ongeluk expres wat in die ventilator vloog. De ene keer was het een stuk brood , een andere keer soepballen , één keer weet ik nog heel goed.... iemand ( ik zal geen naam noemen) vond het zo leuk om een zachtgekookt ei er in te gooien.
Iedereen was altijd graag in de aula , alleen in de buurt van die ventilator, daar zat nooit iemand. Lachende smiley

HEb jij je schooltijd wel op die school mogen afmaken Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:24
 
ERIKA129 schreef:
HEb jij je schooltijd wel op die school mogen afmaken Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Ja hoor , cum laude geslaagd ... wat betreft gedrag dan. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 17:45
 
VISSER278 schreef:
Ja hoor , cum laude geslaagd ... wat betreft gedrag dan. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

mijn leraren en leraressen hebben mijn schooltijd ook "overleefd". Lachende smiley met blinkend witte tanden

hannah........houd altijd al van een lolletje......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 18:43
 
HANNAH810 schreef:
mijn leraren en leraressen hebben mijn schooltijd ook "overleefd". Lachende smiley met blinkend witte tanden

hannah........houd altijd al van een lolletje......

Nou , ik zal je uitleggen waarom ik altijd het braafste van de school was.
m'n vader was nl. adjunct-directeur , dus dan weet je het wel zeker.
Als er wat was , ik was nog niet thuis of hij was al op de hoogte. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 19:17
 
VISSER278 schreef:
Nou , ik zal je uitleggen waarom ik altijd het braafste van de school was.
m'n vader was nl. adjunct-directeur , dus dan weet je het wel zeker.
Als er wat was , ik was nog niet thuis of hij was al op de hoogte. Boze smiley

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:28
 
VISSER278 schreef:
Nou , ik zal je uitleggen waarom ik altijd het braafste van de school was.
m'n vader was nl. adjunct-directeur , dus dan weet je het wel zeker.
Als er wat was , ik was nog niet thuis of hij was al op de hoogte. Boze smiley




ahhhh, vandaar dat je zo'n "keurig jongetje" geworden bent, joh!! Engeltje smiley
het zal ook wel een beetje genetisch bepaald zijn, zeker, gezien de voorbeeldigheid uwes jongste telg??? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:40
 
HANNAH810 schreef:
ahhhh, vandaar dat je zo'n "keurig jongetje" geworden bent, joh!! Engeltje smiley
het zal ook wel een beetje genetisch bepaald zijn, zeker, gezien de voorbeeldigheid uwes jongste telg??? Geschokte, onthutste smiley



Mn jongste zoon zat vanmiddag even mee te lezen op dit topic en wilde zoooooooo bijzonder graag ook een stukje hier schrijven.
Maar pa heeft hem wijselijk de toegang ontzegd , want ik zag aan zijn grijnzende face al wat ie van plan was . Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3