ChristianMatch
 


Forum

Kamerkoor Rotterdam in december
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
WILLEMIEN943





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 22:54
 
Heb je zin om muzikaal in kerstsfeer te komen in Rotterdam of Schiedam?

Kamerkoor Rotterdam zingt op:

8 december: een concert met o.a. Ceremony of Carols van B. Britten met harp om 20.15 u in de Pelgrimvaderskerk te Rotterdam-Delfshaven. Kosten zijn ca.€15,- incl.drankje na afloop

17 december: Kaarsjesavond in Rotterdam Delfshaven. Begint buiten om 19.00u erg gezellig en romantisch. Delfshaven is een heel pittoresk, historisch stukje Rotterdam. Om 20.00 is er binnen warme chocolademelk. Om 20.30 geeft Kamerkoor Rotterdam een concert in de Pelgrimvaderskerk. Deze kerk is ook zeer de moeite waard om eens te kijken en van het prachtige monumentale Batz-Witte orgel te genieten. Toegang is dan vrij.

21 december: Festival of nine Lessons and Carols in de oude kerk van Rotterdam Charlois m.m.v. Klassiek op Zuid, om 20.15u.

22 december: a capella inloopconcert om 15.00u in de grote of st. Janskerk van Schiedam, toegang is vrij

Zie ook www.kamerkoorrotterdam.nl


Laatst aangepast door
WILLEMIEN943
op zaterdag 24 november 2012, 23:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TJOKLAT313





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 23:49
 
WILLEMIEN943 schreef:
Heb je zin om muzikaal in kerstsfeer te komen in Rotterdam of Schiedam?

Kamerkoor Rotterdam zingt op:

8 december: een concert met o.a. Ceremony of Carols van B. Britten met harp om 20.15 u in de Pelgrimvaderskerk te Rotterdam-Delfshaven. Kosten zijn ca.€15,- incl.drankje na afloop

17 december: kaarsjesavond in Rotterdam Delfshaven. Begint buiten om 19.00u erg gezellig en romantisch. Om 20.30 geeft Kamerkoor Rotterdam
een concert in de Pelgrimvaderskerk. Toegang is dan vrij.

21 december: Festival of nine lessons and Carols in de oude kerk van Rotterdam Charlois m.m.v. Klassiek op Zuid, verdere informatie volgt.

22 december: a capella inloopconcert om 15.00u in de grote of st. Janskerk van Schiedam, toegang is vrij


Leuk leuk leuk!! Ik schrijf het op, maar weet niet of ik tijd vrij kan maken. Dit jaar is mn afstudeerjaar, dus beredruk...
Maar dank voor 't delen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIEN943





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 10:32
 
TJOKLAT313 schreef:
Leuk leuk leuk!! Ik schrijf het op, maar weet niet of ik tijd vrij kan maken. Dit jaar is mn afstudeerjaar, dus beredruk...
Maar dank voor 't delen!

Heel veel sterkte en succes met afstuderen, Tjoklat!
Misschien is een muzikale afleiding dan juist welkom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1