ChristianMatch
 


Forum

Donderdag 11 februari 2010/Bemoediging uit Jezus spreekt
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 10:56
 
Het moeilijke pad



Je pad is moeilijk, er is in dit leven geen werk, dat zo zwaar valt als wachten en toch zeg IK:

Wacht, wacht tot IK je Mijn wil toon, dat IK je zware taken opleg, moet je zien als een bewijs, dat IK je liefheb en dat IK er van overtuigd ben, dat je een echte dicipel van Mij bent.



Op nieuw zeg IK: Wacht, alle actie is gemakkelijker dan rustig wachten, zo heel veel volgelingen van Mij hebben hun werk bedorven en en de voortgang van Mijn Koninkrijk belemmerd door activiteit.



Wacht, IK zal je geestelijke kracht niet te zwaar op de proef stellen, je bent een mens, hulpeloos op een vlot midden op de oceaan, maar zie, er komt over het water Iemand naar je toe, gelijkend op de Zoon des mensen, als Hij komt en je Hem ontvangt, zal het met je gaan als Mijn dicipelen, toen IK op aarde wandelde, namelijk dat je onmiddelijk op de plaats bent, waar je zou willen zijn.



Al je gezwoeg aan de riemen en al je activiteit zou de reis niet zo snel hebben kunnen volbrengen, o, wacht en vertrouw en wees niet bang.


Laatst aangepast door
EVA685
op donderdag 11 februari 2010, 10:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Pagina 1 van 1